FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Imprudențe(repostări)
Text postat de Ina Cirlan
Cu scuzele de rigoare pentru cei care deja au parcurs aceste texte încerc regruparea textele dispărute. Varianta de repostare unul cîte unul este foarte greoaie.
Mulțumesc pentru înțelegere!





Domnule Guvern,


Eu îs Tache Roată din Lipova de Sus, stau a treia casă cum vii de la moară și-ți scriu că nu mai pot de supărare! M-am înnegrit de zici că-s rudă cu lingurarul din capul satului!
Nu mă lăsa, domnule Guvern, nerăspuns, că mă uit la dumneata în fiecare seară ca la candelă în zi de duminică. Tot am așteptat eu că vei afla și de vaca mea, da' bag seamă că nu ți-o spus nimeni deși eu am deschis toate ușile ăstora de-s în legătură cu mata.
Că toți când îi întreb strâng din umeri, de parcă a dat oftica peste ei și fac semne cu degetul mare în sus. "Ce-i bre? i-am întrebat, v-ați vorbit cu bunul Dumnezeu să coboare, să mă rezolve cu vaca?" Cică nu, degetul ăla în sus înseamnă că Guvernul e vinovat.
Eu nu zic ca ei că-s olecuță școlit, am făcut cursuri de zootehnie la CAP și atunci, îmi spunea tovarășul agronom: "Mă, Tache, sunt multe vaci în țara noastră. De mai multe feluri și mărimi!" "Cât de multe, tov. inginer?" "Ehei, Tache! Cam câte boabe de grâu scoatem noi la hectar!"
Și-am stat cu baba mea vreo două luni de-am socotit câte boabe sunt pe un spic și câte într-un kil cu 10 000 cât zicea tovarășul că iese la hectar. M-am prostit de mirare câte ieșeau la urmă.
I-am și zis babei... "Femeie, suntem norocoși că la noi sunt mai puține, da' prin alte părți... nu mai au loc oamenii de atâtea vite, te-nchipui?" Eh!
E drept că acum s-au mai schimbat timpurile, dacă aș sta să socot câte boabe mi-o ieșit mie anul ăsta c- am semănat mai răruț, îmi cam tremură mâna de bătrânețe, ar însemna că a rămas țara numa-n cireada de la noi din sat!
Deci, domnule Guvern, eu nu zic ca ei, nu-s cârcotaș, știu că multe dobitoace ai mata pe cap! Da' a venit timpul să te ocupi și de vaca mea!
Neapărat să ajungi, să ne dezlegi de la gardul primăriei! Dacă n-ai cu ce să vii, să spui! Pun eu o vorbă la băiatul ăl mare al lui Bâzgâilă. E conductor pe helicopterul care stropește de gândaci și te repede într-o minută pân-aici.
Ei, da! vorba multă-i sărăcie, îți povestesc mai în clar când ai să ajungi.
Să nu-ți faci griji că n-ai să mă găsești, ți-am spus, stau a treia casă cum vii de la moară! Da' întrebi de moș Tache Roată, mă cunoaște tot satul și toți știu că te aștept! La bună vedere!








Iepuraș mic și urecheat,

Numai ce a plecat primarul de la mine că m-am și repezit să-ți scriu, drăgălașule, de frică să nu mai vină careva și să rămân gestantă cu scrisul cum rămân ofiliții aștia la întreținere!
Știu că nu-ți zâmbește viața mea trepidantă dar abia acum te înțeleg și eu cât de curvă e politica asta și parșivă de nu te lasă să-i zici la nici unul că-i prost de nu i se vede marginea tre’să stai așa să zâmbești neapărat, cum face domnul președinte, săracu’! Și doar tu m-ai băgat în asta că eu ți-am spus că mă încalecă tot partidul, nemotivat!
”Lasă bujorel, fii drăguță, dă bine la imagine și-s de-ai noștri, toți ca bradul!”- ai zis. Iaca, te-am ascultat și acum sunt mama voastră Dolores.
Poetul ăla uscat de la 4, îl știi, ăla de-ai zis tu că scrie ca Picasso versuri cubice, îmi implantează-n poștă bilețele cu poezii. Una sună așa. Ți-o scriu să-mi zici și mie dacă mă jignește ori ba că eu nu-mi dau seama cum să potrivesc cuburile astea:

„Secunda grasă/ Depune icre dimineața/ La ușa ta, frumoasă Mata Hari!/ Să te gândești de se usucă floarea/ Baron, pe mine, m-a făcut pădurea!”

Treaba cu pădurea am înțeles-o adică dacă n-ar fi el așa uscat n-ar mai fi pădure, nu? Dar nu știu ce să conspectez din versul cu Mata Hari. S-a luat de mama cumva?
Am întrebat-o și pe Nuța că-i citită doar la chioșcul de ziare vinde cultură non-stop și mi-a zis că ar fi o eroină care-a luptat în război și când ținea cu nemții când cu turcii... era nehotărâtă săraca.
Fix ca mine că, nici eu nu știu ce să fac cu prefectul și primarul. Ce-a pățit ăla cu capra și varza e bezea pe lângă mine care nu pot așeza trandafirul lângă cal. Permanent trebuie sa țiu minte care e pe balcon și care în șifonier când vine comandantul poliției să-mi aducă țigările că altfel, ce dandana ar mai ieși!
Știi că s-au întâlnit la recepția pe care ai zis s-o dau când să ne bucurăm cu intrarea in Nato. Eu m-am bucurat de bucuria ta atunci dar am pățit idem cu Bucurel că tu nici n-ai venit și m-ai lăsat pe mine să tratez noua strategie.
Și când prefectul i-a zis primarului:”Haide bă, că v-am băgat și-n Nato!” ăsta din urmă, s-a înroșit ca o patlagică și desfăcându-se la curea a urlat de mi-au căzut rorhideele de pe frigider:”Ba, pe mă-ta ai băgat-o, tu-vă-n hectarele voastre de trandafirași!”.
Mă gîndeam și eu, c-o să se ia la trântă ca bărbații din Toma Alimoș dar ei s-au prins de moțurile alea firave de păr care știi și tu, bombonel ți le-aduc tocmai din ceafă și au început să chirăie cum fac curcanii maică-mii din Popricani.
Ca să îi potolesc, le-am turnat blood mariul ăla de m-ai învățat tu să-l prepar- elefănțel mic și deștept, pupic-pupic- drept în cap! S-au îmbătat eminascente pe loc că pusesem și niște alcool de ăla mov de 90 pentru culoare c-am zis să fie mai asortat. S-au desfăcut instantanè din luptă că alunecau și îi usturau ochii grozav, nu știu de ce, cred totuși că sucurile astea de roșii sunt fulle de E-uri cancerigene! Apoi s-au pus pe plâns că,- vezi Doamne!- primarul i-a smuls cinci fire de păr prefectului, pe când acesta mai apucător cum îl știi avea treisprezece fire de la dușman.
Sorry, m-am împiedicat nițel în povestit dar tocmai am lămurit-o și cu poetul că veni la ușă. Cică vrea și el o bucată din umărul meu dalb să plângă pe el cum fac toate organele de partid c-a văzut el. Ce m-a enervat Doamne! Ș-acu gâfâi! Da’ ce crede el că eu îs batista blocului?
Unde rămăsesem, crocodil pufăcios? A! M-ai întrebat de noutăți. S-au întâmplat câteva senzaționale dar nici chiar așa de.
Tataia Ștef a lovit cu mașina un terchea-berchea pe trecere de pietoni. Până la urmă am rezolvat-o tot eu, știi că procurorul Tănase trece cam la două zile să mă întrebe de tine dacă ești. I-au luat probe de sânge șoferului de pe ambulanță și au vopsit dungile de la zebră cu doi metri mai încolo. Din actele întocmite de organele anchetatoare a reieșit că decedatul suferea de hepatită la ficat și în ultima clipă a făcut un infarct nimicitor. Am fost foarte revoltată că uite-așa umblă sărăntocii, neîmbălsămați pe stradă și din invidie te bagă la pușcărie inopinant.
Of! Stăteam și mă gândeam că atunci când ai intrat prima oară pe ușa mea, nici nu mă socoteam că iau vaca cu totul ziceam mersi și de ibric! Mi-era conștiința doar la gălbejita de nevastă-ta să nu fie cine știe ce impertinentă.
Și iată că m-am ales cu toți brazii din partidul tău, pekinezul meu mustăcios, pupici-pupici! Acu’, păcat mi-ar fi să mă plâng, că mi-e bine așa ca Mata Hari aia și nu-mi lipsește nimic doar ședințele astea sunt mai obositoare și de aia am și găsit soluția să-i chem pe aștia cu ciolane mai mici in grup.
Te las încruntătură hipotalamică și răsfățată ce ești, că peste jumătate de oră vine aripa tânără prima fracție și trebuie să-mi aranjez un pic imaginea, ăștia-s viitorul națiunii, nu?
Pupici-pupici!










Raport către șeful regionalei CFR Iași


În noaptea de 20 spre 21 aprilie anul acesta s-au produs multe întâmplări despre care fac raport, neapărat să știți și dumneavoastră cum a fost să nu cadă spectrul de șomaj numai pe mine, singurul cap de familie care sunt cu doi copii în plată și unul scăpat- bogdaproste- la ajutorul lui de handicapat.
Trenul accelerat 6403 din direcția Galați, cu respect vă raportez, a trimis vorbă la Mișcare că are întârziere 130 de minute.
Eu care eram pe terasament cu steagu-n mână am ascultat cu răbdare toate cele ce le-a spus mulțimea de populație care cumpărase bilete și m-au strâns în colțul de răsărit al sălii de așteptare și au început să mă intenționeze cu tot felul de vorbe. Că lua-v-ar dracu pe toți, vreau să spun că l-a bagat și pe domnu’ ministru în aceeași oală că salarii știți să cereți degeaba, să ne faceți pe noi să stăm prin gări, avem și noi treburi nu ne ducem la plimbări. Vă raportez că nu i-am crezut doar era spre duminică și numai noi stăm la serviciu și la datorie în sfânta zi de odihnă. Că la capitaliștii ăia, vin ceferiștii și-și cer iertare numa’ dacă se-ntârzie trenul doua minute. Raportez , i-am intrebat:”Și cine vă opreste, bre, să vă duceți la ei?”. Un băiat cu pletele strânse coc la spate a ricoșat obraznic de mi s-a suit tot sângele pe cap:”Voi, bă tâmpiților că dacă am pleca cu containerele voastre, am ajunge la graniță peste cinci ani!”. Vă raportez iar din nou, n-avea dreptate, că eu într-o pauză de liniște am calculat cu tot cu marșă de întârzieri că într-o săptămână ajunge neapărat.
Și au inceput după aia să gesticuleze dând din mâini cu biletele în fața mea să-mi scoată ochii nu alta. Numa’doi n-aveau bilet și eu chiar am vrut să-i intreb de ce da’ mi-a fost frică să nu torn gaz în foc știți cum se spune. Apoi au inceput să-și aducă aminte de starea impuțită a trenurilor, mama voastră de nași! hoți la drumul mare ce sunteți , cu respect vă raportez că așa au nominalizat ei .
Și pentru că eu m-am implimentat din când în când în discuții că mă-nțelegeți, nu puteam sta ca mortu’ cu lumânarea în mână s-a încălzit treaba. Raportez că am simțit cu instinctul și am încercat să-mi fac retragerea că să-i liniștesc instantaneu.
Dar tocmai când să mă evaporezez și eu s-a întâmplat să intre un bătrânel cu două valize-n mână transpirat si roșu la față ca racul care a început să răcnească într-una că el vine tocmai de la Crasna pe jos si trenul nu l-a ajuns din urmă. Mi-am dat seama că vrea să vadă lumea că e în puteri la vârsta lui, da’ ce vină avem noi cefereul la problema asta? L-am trimis să-și cumpere pastică de aia albastră dar în spirit din glumă așa și numa’ văd că vine spre mine o namilă de domn că înainte să-mi pierd cunoștința chiar mă gândeam că ar fi bine să-l angajați, ajunge să umble la ceas fără afurisita de scară care se zgâlțâie din încheieturi și am căzut de atâtea ori de pe ea. Când a ajuns în fața mea m-a plesnit scurt de câteva ori. Și de aici, cu respect vă raportez că nu mai pot să raportez nemaiștiind desfășurările din jur.
M-am trezit la spital că mă dusese frânarul Flocea, care având serviciul de zi și fiind beat de noapte, adormise in vagonul de avarie și apoi a fost martor la cele intâmplate. Mă impresionez că a dormit pe ciocanul de manevre că i-a ramas un semn sângeros în barbă și doctorul chiar ne-a întrebat care pe care l-a adus dar și-a dat seama în cele din urmă că eu aveam o liziune deasupra sprâncenei de unde se șiroia sânge.
A trebuit apoi să dau la doctor partea dumneavoastră de atenție, din personalul de Frecăței pe care m-ați pus naș si tare mult m-ați ajutat cu asta, așa o inimă de bou mare ce aveți de v-ar ține Dumnezeu sănătos, că unde să mai găsim noi ceferiștii locali așa o specie de șef ca o mamă, ca un tată pentru toți sărmanii!
Din concediul medical cu care m-a tratat de trei zile vă scriu acum, să vedeți ce s-a întâmplat. Cred că v-ați dat seama că sunt fără umbră de vină sau rușine asupra mea și a cefereului la toate cele ce s-au petrecut.
Vă salut cu respectul care se vede clar și din raport , să trăiți!


Domnule Comandant,


Subsemnatul, Cânepiu Neculai, domiciliat la strada fosta Metalurgiei acum Democrația, dar-ar dracu-n ea că uite cum mă aduse pe mine din om cinstit și sărac în traficant de droguri din culpă, vă rog, să binevoiți a aproba cele întâmplate.
Băiatul meu, subsemnatul Cânepiu Sorin zis și Sorinel, domiciliat nu știu unde că parcă l-a făcut mamă-sa cu-n iepuroi așa sare dintr-o țară într-alta, drept pentru care habar n-am!
Penultimele două dăți a sunat din Spania ca pe urmă, să zică că-i tocma-n Madrid, ne-a adresat un pachet în care se aflau 10 telefoane de alea, cum îi moda acu’ mai mititeluțe. La prima răscolire m-am cam supărat c-am crezut că o să pună și el un pitac pe fundul cutiei, dar pe urmă m-am socotit că dacă așa l-o fi plătit patronul ce era să facă copilu'?
Am luat telefoanele cu cutie cu tot și le-am vândut an detalie grămadă la un băiețică de la Oranjadă S.R.L și nu-ș cum îi mai zice. Atâta mi-a fost cinstea!
Nici n-am apucat bine mielul de Paști de picioarele din spate că hop! aud sirene pe afară ca-n vreme de război. Scot repejor capul pe geam să văd ce și care-i mai iute de picior și... haț! mă trezesc înșfăcat de gât de un mascat că erau, domnule comandant, mascații dumneavoastră înșirați ca rufele pe sârmă din fața blocului.
N-am putut nici să răcnesc că văleu mamă! așa de vârtos mă țineau de limba pe care o scosesem afară de sufocare și sperietură.
M-au dat din mână în mână pe geam ca pe-un sac de cartofi încolțiți, nici acum nu știu cauza motivului ușa doar fiind deschisă în lături că abia intrasem cu animalul oii.
Când am ajuns antiterorește așa jos, eu care făcusem al treilea preinfarct cu acte doveditoare, primul s-a efectuat pe geam, al doilea pe la etajul trei, de ultimul nu mai știu sigur dacă l-am consumat când mă puneau hopa Mitică pe asfalt sau în mașina salvării, nu m-a ținut mintea să le răspund de ce în loc de baterii la pustiile alea de telefoane au găsit marijuana .
Domnule comandant sunt om bătrân, mi-e frică de Dumnezeu ca de dracu' dom'le, habar n-am avut că am traficat droguri nici din culpă nici fără culpă, doară au gustat mascații mata toată făina din camară și n-au pățit nimica,
Deci, binevoiți a aproba că ce v-am povestit e adevăr de viață și să-l cautați și pe țâcă ăla cu Oranjada, să-i scuturați și lui pungile de făină. Dacă n-ăți găsi acolo bateriile de la telefoane să nu-mi ziceți mie Neculai că ș-așa, acuma țâncărăii de pe scară ne strigă mafiotu' pensionar și infractoarea-n mov când ne ducem la piață.
Cu fierea amară-n mine de-atâta zdruncin spun că mare dobitoc de copil mi-a dat Dumnezeu care m-a bagat în așa bucluc la bătrânețile mele și vă înștiințez că nu mă mișc de lângă scara oranjatului până nu văd cum îl trag de limbă mascații dumneavoastră.
Vă salută cu respect, subsemnatul!






Dragă frate,


Toate-s bune și frumoase pe aici drept care nu mă plâng că am ajuns până la urmă turist decât că rămân hotărât cu datorie pe viață acei 500 de euro care deja mi s-a supstras neașteptat, pentru care tu ai rupt vaca de la gura copiilor, nepunând la socoteală, că am crescut împreună în coteț și porcii ca un adevarat frate care ai fost și ești departe.
Stau pe viză și olecuță pe vine în pat cu Adumitroaie, Costache, Costică, Mitică, Sandu și Baboi care s-au purtat omenește ceea ce nu-i normal aici, nemaipunând problema cu căruța care le-am dat-o acu’ două ierni încheiate să aducă lemne din pădure și mi-au omorât și calul și făceam la o adică și pușcărie pentru crima ce s-a întâmplat, dar fiecare e în dreptul lui și iaca ai nevoie că altfel n-ai cum că suntem dou’șpatru în cameră intrând câte patru odată la veceu cu nevoia fiecare după posibilități.
Că tot n-am găsit de lucru pentru că muratoria n-are treabă cu murăturile cum credeam eu și pentru care am și venit aici, așa că m-au pus bandană în casă să le spăl la toți ăștia noi paș’opt, care stăm pe dinafară de metri pătrați că pe dinăuntru nici nu sunt.
Și, de la șosete îmi vine miros câteodată de mujdei cu care abia aștept să mănânc găinile care ți le-am lăsat spre îngrășare în ograda ta drept pentru care să le porți de grijă că-i vai și amar, mie strepezindu-mi-se dinții îngrozitor de la tăiețeii ăștia lungi care din motiv că am fost supstras așa tâlhărește ca Victoria Lipan de la care s-a pornit, îi fierb ca să opțin o economie sângeroasă.
Pe aici, mă ajut cu limba destul de bine că și italienii ăștia știu să o folosească la fel și nu-s chiar așa pestriți la mațe peste tot, drept pentru care până să te faci turist ca mine ai să vii pe limba ta, că am numărat italieni numa’ cît încăpeau în două cerșafuri, la plajă, unde am fost să mă dau cu ulei de către o rusoaică și astfel am văzut că există numa’ turism românesc, rusesc, filipineji, și tailandeji, drept pentru care italienii s-au evacuat după cum s-a văzut, de capul lor.
Am vrut să auzi din gura mea că-s destul de chinuit, ceea ce îți doresc dacă vei vrea cu tot dinadinsul să-mi rupi picioarele cum am auzit că-ți dorești.
Atâta-ți spun că ce să mi le rupi dacă eu n-am, suntem frați și nu-i nici o brânză că și mama zicea, să nu ne știe nici pămâtul da’ tu văd că nu te lași și ai împrăștiat pe plan mondial treaba la care ai supscris să mă ajuți, ca și ce?

Al tău încă frate de mamă bună,
Ion
..................................................................

Măi Ioane,

Eu mă cam grăbesc să-ți răspund, mai în scurt că n-am timp nici deloc de stat cu pixu-n gură ș-o iau pe căprării, fii atent:
1) Păi bine, măi, te-ai dus in Italia să-i speli izmenele lu’ Băboi? Unu.
2) Cât ai stat tu uns la plajă, a venit un hultan și a luat toate găinile cele cu coada tăiată că astea erau ale tale și eu le-am îngrășat mai tare ca ale mele și deh! iaca n-a fost bine. Doi.
3) O rămas cocoșul da-i cam galeș cred că n-o duce mai departe de Crăciun, mai bine-l tai de viu. Trei.
4) O fost un cutremur grozav pe la noi, dar din contră suntem bine cu toții că s-a manifestat cel mai tare drept sub casa ta că acuma nu vreau să te supăr dar cât să-ți amintesc că Dumnezeu nu dă cu parul. Patru.
5) De pe scândură, căpriori și tabla de la casă am luat cât ar veni 100 de euro că erau putrezite... Cinci.
6) ...de la ploaia aia mare care-a venit și le-a dus în râpă tot ce mai era. Șase
7) Așa că te-am scăzut cu 100 de euro de la datorie cu toate că munca mea nu-i plătită. Șapte.
8) Tu acuma nu prea mai ai avea de ce să vii acasă, că oile au făcut gălbează și am încercat să le vând clandestin ceea ce am și făcut dar m-a prins poliția cu comerț ilegal de organe și acuma ai proces luna viitoare, că zic că-i mai bine să știi.Opt.
9) Dacă s-a găsi altcineva să-ți zică că nu-i adevărat toate care s-au întâmplat, să nu-l crezi că n-ar putea să zică decât din răutate ca să bage vrajbă între noi, cum a zis și despre mine că eu vreau să-ți rup picioarele, vezi bine că acu’ nu mai vreau . Nouă.
10) Despre cei 400 de euro nu-ți fă griji, te mai aștept, dacă nu s-ar crede frate cu frate atunci cum? Zece.
11) Dacă vrei să-ți trimit niște usturoi să spui mai clar că nu prea am priceput.Gata.
Să ne mai auzim sănătoși, fiecare cu ce are, al tău frate de drept , Gheorghe.






Dragă mamă soacră,

Sper din tot sufletul ca scrisoarea mea să te găsească în spital pe patul de boală așa cum ar trebui că și acum când mă gândesc la mata cum stăteai așa cu inima aproape exploadată mă lăcrimez imediat numai cât mi-ai mâncat tinerețile care te-a și dus la această operație de ce ți-a scos.
I-am zis lui Vasile, ia mai dă-o-n a cucului măi, tu chiar crezi că oi fi așa de proastă să-i spun maică-tii toate alea, tocmai acum când stă să moară liniștită?
Nu mă rabdă pe mine sufletul ăsta așa mare să-ți spun că pe tata l-o călcat căruța da' numa cu roatele din față fiind beat mort atât el cât și calul care n-are nici o vină animalul de el dormind în șanț la această Clementină cu care se concubinează de parcă a dat strechea în el la etatea care s-a ajuns fără rușine de râsul curcilor care arată cu degetul spre acest neam de curvari în care am intrat fără să mă gândesc măcar.
Mai ales că el nici nu a decedat pe loc nevrând nici după asta că așa de încăpățînat moșneag nici doctorii n-a văzut că se mira cu toții când a descoperit că îi lipsea umărul din braț, negăsindu-l decât cu anticipație peste o zi, drept pentru care l-au înfășat în ghips și l-au internat în același pat cu ceilalți doi care i-a pălit trenul săptămâna trecută la trecerea de pietoni fiind cazuri tot de beție și alcool în sânge și neocupând nici ca spațiu cine știe ce.
Deci, nu te gândi mata că eu aș putea să-ți dau vești rele, ba chiar am vorbit si cu părintele a zis că să nu-ți faci griji că el nu pleacă pe nicăieri că și-a terminat concediu și te asteaptă cu mare nerăbdare când o fi nevoie la o adică.
Că asta îi spuneam și lui Vasile, prost ești, mă, că așa te-a făcut cin-te-a făcut!
Mă-ta e la etajul 5, tat-tu la al doilea numa' noi mai lipseam că după ce o gazat statul toate gâștele nemaiavând pe ce pune mâna din strâmtoare în coteț am tăiat și porcul și l-am mîncat numa' pe jumătate și-mi pare rău că având trichineloză, n-am mai apucat să-ți trimitem și mata măcar o jumară că veterinarul ne-a internatără pe toți la etajul unu așteptând paralizarea care cică urmează să se producă.
Suntem cu toții aici și Cateluța și Titel, Costică, Coculeana ba până și tanti Anica care a mai stat să o înjunghie și bădia Iordache de supărare.
Chiar șeful de secție cînd s-a uitat pe fișele noastre a zis: mai sunteti bă, de-a lu' Oasenegre pe acasă, ce dracu, n-ați avut nici unul pântecarie să lipsiți de la pomană, da’ ei nu că cum adică să lipsească neam de traistă și sărăntoci, nu ca noi că am făcut o pomana porcului drept ditamaia pomană țipănd jigodia nu l-ar mai înghiți pământul atât de tare că ne-a dat de gol chiar dacă noi l-am comis în miezul nopții cheltuind și Renelul cu această ocazie cei 50 de kilowați care îi aveam din social.
Lui Vasile i s-au înfundat ochii în găoaze atâta cât poate să-și vadă sprâncenele dinspre dinăuntru-n afară și acu' nici de înjurat nu zice bine că s-a înțepenit oleacă și buzele așa că, mă rog, să rămân sănătoasă ca să vă pot îngropa cum se cuvine care-cum a fi la rând, că dacă nici asta nu o să o facem după trebuință apăi chiar că ne-am dus de râpă ca neam, nu ne mai ștergem obrazul din rușinea lumii și din gura Costârcenilor.

Drept pentru care, te-mbrățoșază, cu nădejde a ta noră defunctă după mata de acuma,
Vasilica







Trifoiașul meu norocos,


Află de la bun început că te iubesc îngrozitor așa cum toți poeții au spus-o în viu grai sau probe de scris la bacalaureat, eu, neputând fi mai interesant decât prin faptele care să-ți demonstreze din contră.
Această atmosferă umidificată de pe laguna insulei Veneția mă impresionează cu junghiuri puternice în zona reumatismului infantil pe care-l exersesez încă din fragedă pruncie cu tot Moldaminul care mi s-a injectat în regiunile bucale inferioare unde acum resimțesc în plus și ghimpii tăioși ai despărțirii noastre.
Nea Costică m-a primit în garsoniera lui ca pe un pai între ochi din contextul cauzei, aflând că el se divizează în secret cu o persoană de sex feminin moldovenesc provenită din afara căsătoriei ca un adevărat adulter care s-a dovedit în cele din urmă.
Dacă-l află tușa Lenuța, ea, fiind o fire uraganică ca și caracter vor fi multe persoane moarte ca și rănite eu văzându-mă deja distrus din primul val ca și martor al acuzării - volenț nolenț- vorba neamțului.
Despre mine să nu-ți faci idei pentru căci, această Natașă este foarte păroasă și neasemuit de blondă ceea ce pentru mine n-are nici un fel de importanță după cum bine știi ca barbat.
Nici nu se camuflează discuția că eu aș sta între tine și Natașa ca vițelul între două vaci căci Nea Costică mi-a arătat din prima ferăstrăul electric cu care mă taie în saci de gunoi ca pe un câine turbat acesta având mare căutare la restaurantul chinezesc din colțul străzii.
Cu deplină plăcere am citit că ești în gravă suferință după mine drept pentru care nici prin cap nu mi-ar putea trece să zic că ești proastă.
Nu e nici un simbol între noi acest examen de conducere pe care l-ai picat de trei ori căci și un tâmpit a patra oară nu se poate să nu reușească, ceea ce te sfătuiesc să nu-l mai dai.
Anul trecut pe aceasta vreme care nici măcar nu ninge făceam cârnăciori și caltaboși cu tine în brațe precum Adam și Eva în fața Raiului iar acum mă uit la izmenele lui nea Costică care zburdă prin casă crezându-se Babbo Natale, ba chiar cu scufie și tot seamănă mai bine cu țapii lui Moș Crăciun.
Abia aștept să ajung rezident cu acte în regulă nemaipunându-se problema de a fi cumva confiscat la vamă ca o persoană de rând ci voi putea să mă reîntorc iar și iar dintâi de câte ori vei simți necesitatea lipsei mele.
Trebuie să te părăsesc acum, fluierașul meu de dor, pentru că Natașa vrea și țap pe lângă Moș Crăciun, dar însă, cum nea Costică în etatea lui nu poate acoperi momental decît un singur front trebuie să mă las încălecat de această păroasă blondă spre a nu fi zvârlit în stradă ca un aragaz înainte de Natale cum este obiceiul la această rasă de oameni.
La sfîrșitul unui nou an care începe, o să plâng neaparat cu lacrimi amare ca tu să fii fericită și să te dezinsectezi regulat cu spirt în locurile de contact cu care vii căci nu se știe de unde poți interveni cu această gripă aviară care provoacă moartea prin încetare din viață și deces îngrozitor.
În vecii vecilor cu această dragoste care m-a dărîmat pe dinăuntru, ridic acest pahar în sănătatea ta, de tescovină, zicându-ți un călduros la mulți ani și cînd ne-o fi mai rău tot așa să ne fie!
Al tău,
Bubi






Domnule prefect,


Vă scrie secretara primăriei Pleașca despre informarea circulară care ați cerut-o de am primit-o în această dimineață ca urmare a nopții ce a trecut băgându-vă în istorie negativ deși eu nu cred, că acolo e trecuți doar morți care a făcut câte ceva, ceea ce nu e cazul la dumneavoastră.
Domn’ primar are probleme de securitatea muncii în comună, oamenii dorind să-l lingușeze prin ungere cu acele nevoi inundate pe toate drumurile și să-l pudreze cu pene care deși ei știe că sunt bănuite de gripă aviară fiind pe calea aerului, nu se lasă deci s-ar putea să fie vorba de o tentativă de omor drept pentru care s-a retras în subpatul dumnealui personal neputând fi tras de nici un organ că aia s-ar putea fi violare de persoană intimă la domiciliu de aceea îmi dictează pe mobil cele ce vă informez.
Necazurile preîntâmpinate cu acele sinistrate care s-a ajuns la Oteveu ca niște vedete pop corn, sunt vechi de demult și ca să vedeți și dumneavoastră ce inundați răuvoitori și obraznici s-a născut pe aceste meleaguri de oameni dar tot ce s-a vorbit a fost în defavoarea lor și nu a lu’ domn primar, crezând ele aceasta.
Doresc să vă afirm că numita Dulcă Tanța zisă Suluca a fost inundată până la aragaz ochiurile de deasupra, cum a precizat dar asta nu înseamnă că e caz de gravitate pe scara zero că i-a rămas casa pe picioare într-o rână care prin lege de calamitate din dezastre se cheamă avariată și nu sinistrată care se pretinde.
Că dacă ea a aprins aragazul după ce s-a supt apele explodând din ce cauză nu luăm la cunoștință, este problemele ei împreună cu ciupercile ce are pe pereții casei care e mărturie că are pereți deci, aceste crescând în pălăria șarpelui la umezeală și după ploaie, neavând nici în clin cu astupătura la plămâni cum stimulează că are și dacă chiar tot are poate să împărțească sănătoasă șpraiul de aer cu omul său care este bărbatul dumneaiei făcând economie la astm împreună.
Comisia, compusă din noi, a constatat că are două grinzi purtate de apă în plus, drept care acesta fiind norocul omului nu îl iei dar însă am pus-o să semneze de primire la dosar.
Pe lângă toate acestea, cu cinstea pe care am folosit-o spre ajutorul nenorociților, i-am recuperat și televizorul de pe șina ferată proptită din fericire în turla bisericii și care ea refuză să-l ia în posesie zicând că este oxidat de la apă și dacă mai exploadează încă odată. Dar asta fiind iar problemele oamenilor care fiecare face ce vrea cu bunurile lui care i-a rămas dacă a fost să rămână.
Ce-i drept domn’ primar le-a zis dacă vreau vă dau, dacă nu vreau nu vă dau și nu vă dau nimic nici de-a dracu’, dar pentru că era foarte tumefiat de la nervii care l-a lovit când a văzut toți sacii de ciment din donație neîntregi fiind roși și cărați de șoareci unul câte unul nu se știe în care destinație ei fiind mai deștepți decât omul, care șoareci a distrus și acest fax , drept pentru care trimit foarte imediat, circulara de răspuns pe șareta primăriei.
Pentru că, domn primar m-a părăsit de la baterii, lăsându-mă într-o situație neutră cît și foarte ultragiată pentru reputația de care dispun pe comună, cu acestea fiind spuse vă asigur de toată încheierea respectelor anticipate și de semnătura lu’ domn primar pe răspunderea dumnealui chiar dacă momental cu această absență lipsește integral,

Surdu Costică,
Primar de primăria comunei Pleașca






Tulburătoare ființă



Previous | Next | Back to Messages Call or Instant Message

DeleteReplyForwardSpamMove...
Printable View This message is not flagged. [ Flag Message - Mark as Unread ]
Date: Tue, o1 Jul, 2006 23:08:34 -0700 (PDT)
From: Bughidau Nicolae” [email protected] , Add to Address Book Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.com. Learn more

Subject: Tulburătoare și terifiantă ființă
To: [email protected],





Tulburătoare ființă,

De când am călcat în profilul dumitale mă întreb interogativ și nepersistent cum a putut natura să urzească acest complot de genul feminin ancenstral într-o ansamblare unicată pe singurul dumitale trup, scoțîndu-te în evidență prin asemănare, ca o balenă uriașă printre meduze?
Angelismul dumitale biped m-a lăsat într-o gravă și incomensurată luptă a sentimentelor precum o Lycopersicon Esculentum izbită fără milă între paletele convexe ale mixerului și reprodusă posterior în marele ghiveci al vieții sub vulgarul nume de pătlăgică.
Indezirat și solidar ca un fluviu fără influienți majori am stat pînă când vocea incontinenței mele spirituale m-a adus în fața prototipului tău la care aș dori să mă anexez ca sentiment cât și în persoană dacă libertatea ta individuală de mare presentiment pe care am dedus-o dând zoom succesiv în simultan pe fotografii, te va lăsa provocându-ți simțiri simul similis simile similibundum.
Sufletul meu hiperbolizat, dornic de acostare prin naufragiu la un țărm primitor, te cere și te cheamă precum vițelul dornic de atingerea epidermică a mamei sale, orișicât tot o vacă.
Lasă-mă să beau din pantofii cu tocuri, de teroristă, cui, șampanie flambată în cinstea debarcării tale, bagă-ți cizmele cu pielea întoarsă în viața mea, o, tu! cea care ai declanșat furtuna în oceanul deșertului meu sentimental.
Nepermițându-mi caracterul să mă induc singur ca fiind o persoană cultă și deșteaptă în același moment, etapându-te cu aceste multiple cunoștințe pe care le posed din îmbibare și impregnare culturală precum turnesolul pe sugativa de la alchimie, de modest mă stăvilesc aici spunându-ți că sunt o persoană erogenă, integrală și puternică cu un arbore ginecologic sănătos și fără atecedente penale neconsumate.
Înainte de-ți vorbi de situația mea pecuniară, financiară și bănească care te poate avantaja definitiv prin relaxare fiscală, aștept să-mi avansezi un modest miting fes to fes sau- în caz de opoziție flangrantă- un sincer „plimbă ursul, domnule”, care mă va lămuri asupra intențiilor mele dezinteresate.
Cu inima suculentă de speranță, îți sărută cibernetic piciorușele dumitale de înger pământean și miriapod,
Nik Bughidău

Previous | Next | Back to Messages Call or Instant Message

DeleteReplyForwardSpamMove...
Printable View This message is not flagged. [ Flag Message - Mark as Unread ]
Date: Tue, 02 Jul 2006 00:08:34 -0700 (PDT)
From: [email protected] Add to Address Book Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.com. Learn more

Subject: Re: Tulburatoare și terifiantă ființă
To: Bughidau Nicolae “ [email protected]




Muah:) Nik,

Am simtzit nevoia să-ți răspund instant la msj. ptr. k:
se vede k ejti un gentlemen la persoană care privește chestiile de viatză la modalitatea serioasă așa cum făcea și tatăl meu, D-zeu să-l odihnească sănătos acolo în putinica de umplut borș unde l-am depozitat după ce l-am ars din incinerare și umanism k el nu suporta să fie pișcat nici de tzântzari darmite de viermii care activează subteran.

k io de la el am învătzat că vorba zboară volant în toate părtzile da’ ce e-n mână rămâne k toate e iluzii ori din contră miraje cum spunea și Mircea Radu când m-a cerut de bebelușă pentru o dată, de mai multe ori.

despre mine potzi să știi k sunt o Fecioară din principiu, Leoaică din sexapil , totul ținând de caracter care îl fac cruce pe Scorpion drept ptr. care nu suport trădarea pe fatză având potențial asasin în caz contrar

în actualitatea imediată de anul trecut mi s-a întâmplat nishte chestii nashpa care nu se face să le mai repet c-un domn care a zis k mă face printzesă peste palatul lui de rupt în dos, să mă scuzi de vulgară, da’ eu palat de 2 metri pătrați pe 1 lățime n-am mai auzit și care dragoste a rămas neconsumată din pct de vedere locativ, k unu din noi trebuia să stea afară, în simultan neîncăpând, decât cu ușa deschisă și eu așa sex cu spectatori n-am ajuns.

în altă tentativă cu un domn care se credea verde până când l-am masat pe spate cu căpșuni legându-l din sadomasochist ce era cu cătușele și care i-a venit să făkă astm sub mine umflându-se ca o barcă cu lopățele și a murit nedându-și seama în ce probleme m-a băgat atât cu poliția cât și de conștiința mea manifestată în coșmare de noapte, în fiecare zi.

de aceea înainte de a avansa în fatză cu această relatzie care mie îmi pare, te rog, să anexezi următoarele:

a) - 4 foto fatză, spate, profil și slip

be)- extract de cont bancar să știu eczact până unde duce relaxarea fiscală de care promiteai pentru k cum bine ai obs. încă din cizme sunt o persoană de garderobă și clasă de obraz subțire

ce) actul de proprietate cu metri pătrați și spațiu de ajuns k ți-am zis de ce

de) - certificat medico-legal din care să știu k esthi sănătos cu inima și astmul, neavând nici de unele sper, k io nu mai călăresc niciun mort fără preaviz, clar!


aștept dovezile pentru k să bem acea șampanie flambată în condiții lejere de meteorologie și bikini din jeleu italian pe care îi păstrez la frigorifer, alături de sentimentele mele avansate de iubire pe care mi le-ai produs din inițiativă.


a ta și numai pentru tine în particular,
Nutzi Berbec






Argentino,


Află despre mine că sunt bine mersi, ce dacă mi-ai distrus a șaptea căsnicie din care una din afară și șase cu nesimțitul de Vrajbă, unde trebuia să aterizez din elicopter căci cu trăsura am fost de două ori și alte mijloace de locomoție nu uzez fiind doamnă și persoană, decât că nu mă cobor eu până la nivelul tău de ticăloasă, care ești.
Decât că ești surdă și n-auzi că am sunat civilizat, la ușă, de trei ori cu semnal, și tu o faceai pe moarta în popușoii Ceapeului care ești, că ți-a zis unchiul: dă , fetiță drumu’ la ușă să nu vină toată scara că nu te omoară nimeni decât să vorbim și noi oleacă fără să ne știe tot sectoru’ că-i spălăm chiloții lu’ Vrajbă amândouă, decât că eu nu mă înjosesc la așa ceva că am menajeră care doarme pe garaj că tu măcar dacă erai deșteaptă aveai și tu, da’ dacă nu ești, ce să mai... dar te duce mintea aia cât o scobitoare să-mi faci plângere la poliție că am făcut grup infracțional la ușa ta cu teroriști și alte avioane că am și de alea, că poate nu știi că mie îmi ia Vrajbă tot ce vreau eu, na, târâtură penală care ești, decât să-l mai prind pe unchiu’ liber și vin să-ți sparg fața aia de bidon turtit cu gruparea al-kaida că să te înveți minte să n-o mai faci teroristă pe mama, care era să facă infarct la ușa ta și atâta-ți-era pelteaua că te spânzuram cu izmenele lui Vrajbă și te băgam în frigiderul pentru care ai prestat șapte ani, vai de capul și valoare ta, dacă te găseau aia din Star Trek peste două sute de ani congelată ca un pui cu fulgi cu tot că iar mă faci să-ți zic proastă dar nu-ți zic ca pe urmă să mă dai pentru calomnie, decât eu am vrut să te învăț de bine, Muma Pădurii și Ileana lu’ Făt frumos cel cu picior de lemn, care ești!
Cu ce te-am jignit eu pe tine, proasta dracului și urâțenia pământului care te-a făcut?
Că dacă mulgeai doar un ibric și nu luai toată vaca, ce era? Da’ tu, nuuu că te crezi Șaron Stone... cască urechile alea clăpăuge și bagă bine la tărtăcuță ce-ți spun, boul e al meu, ai înțeles?
Că te găsesc și la dracu-n praznic și de data asta te agresez în direct, 5 ore cu prelungiri la Senzațional de or să-ți pună ăștia părul cu croșeta la loc pe chelie, care am observat că ai început-o, înainte să am eu vreun efect!
Decât ca să știi, Vrajbă mi-a trimis răspuns prin canale și Rompres că-i pare rău că m-a dat afară din casă numa’n tanga și Nokia și că nu mi-a spart capul cu scrumiera de cristal și asta e de bine, nesimțitul a închiriat, siguuur, elicopterul pentru a opta nuntă, mă duc repede să-mi fac manichiura ciclame că să-i fac frecțiile la piciorușul lui de lemn, mânca-l-ar mama de debil și de bubulin ce e, așa că tu mișcă-ți caroseria pe altă parcare, până nu-ți fac eu mutare în Palestina a cărei capitala te numești și de cap să-ți fie cu toată configurația ta de matracucă și ajunsă care te crezi, decât să știi că până aici ți-a fost,
Semnez ca o doamnă cu pseudonim decât ca să n-ai probe deci,
Doamna A.B. Vrajbă






Declarație


Subsemnatul, Turiță Constantin, zis și Titel a lu’ Lina după nevasta care-am avut prima-ntâi de la divorț, de profesie fără ocupație și nenorocit de când numita fosta Lina, fostă Turiță m-a lăsat, mă scuzați că vă jicnesc de pronunție, rupt în partea din dos, luîndu-mi casa prin diviziune la proces punând martori mincinoși ca a lu’ Zbăroi și Vacea care îi știe toată populația că a mărturisit la toate procesele din comună, pe tarif, doua votci mari la 30 de vorbe și trei când întorci foaia la o adică, da’ eu n-am vrut să-i plătesc că am zis: mai bine beu eu cinci votci decât să mănânce ei rahat cu polonicu’ din sărăcia mea deci am pierdut și șopronul.
Drept pentru care eu, ca subsemnat cum mă găsesc aici la post, spun adevărul- adevărat care l-am constatat fără măcar să vreau, intrând în crâșmă din grabă și pe geam ca să văd ce s-a întâmplat cu cărămida care ieșise pe unde am intrat.
Pe sus, era liber și fum de Mărășești dar pe jos era cam înghesuială din care cauză am călcat cu un bocanc în nasul lui Vacea și cu celălalt în stomacul lui Zbăroi, ei fiind mai la îndemână c-așa se nimeri și nu cum declară ei că am vrut să-i omicid pe amândoi de care habar n-am ce- nseamnă că dacă știam îi omoram mai demult când mi-a dat cu leațul de fag pătrat de 2,5 m în cap, la coasă.
Ș-acuma a văzut și ei că Dumnezeu are leațul mai gros și nici nu doarme, fiind secerați la pământ, care cu care și de ce, n-am de unde ști că eu am ajuns pe la reluare când nea Gherosu le spunea cu frumosul că șoricioaica în votcă e ca vitamina la rânză, așa că, data viitoare, le-o pune deci totul foarte civilizat.
După ce m-am învățat cu bătaia, am văzut că e foarte cald și viceprimarul era la beregată cu domn primarul care nu voia să recunoscă că a lui e mai lungă și și-a băgat-o mai adânc decât a vicelui care acuma îi părea cam rău.
Și eu m-am prins că-s în ședință de lucru, de pe stâlpul din față când am intrat așa că m-am întors cu vederea la nea Gherosu care bătea cu satârul într-o masă ca să sperie gândacii de bucătărie care se adună la ocazii de acestea cum ar fi.
Toată crâșma era acum, plină de surcele de la scaune și mese care n-a rezistat la curentul care spărsese toate geamurile de pereții care era mânjiți de sânge deci mai bine că n-a fost de plastic.
Foarte liniștit, nea Gherosu căuta toporul că nu știu ce zicea că vrea să facă cu el și ne-a poftit să părăsim crâșma ieșind afară, îmbrâncindu-ne foarte frumos.
Și deci toți ne-am grăbit foarte repede și am ieșit unu’ câte unu’ la grămadă pe unde se putea deci totul foarte civilizat.
Deci ca să afirm că am văzut bătaie sau ceva scandal n-aș putea să mint minciuni din astea care nu-s adevărate, drept care, nu pot să-mi dau cu părerea cum a ajuns ăștia doi nemernici Vacea și Zbăroi la spital, plini de confuzii, grav și incerți ca vii sau morți decedați aproape, cum s-a esprimat domnu’ agent, decât așa ca un prepus: dacă ei consumă numa’ alcool și ceartă poate s-a zbătut de pereți pe jos și pe sus, până n-a mai putut pălindu-se la organe și cap, numa’ din dușmănie ca să ne facă martori de ocazie la aceaste realități care nici nu s-a întâmplat.
Atâta am avut de spus la problemă și mă semnez ca subsemnatul care sunt de la începutul foii.


N mare punct be mare punct
Și nu e adevărat că era oficialii de la primărie acolo, ei fiind la o conferință în altă parte când eu i-am văzut în crâșmă la nea Gherosu, deci retactez, cum s-a exprimat domnu’ agent că fac și deci eram numai eu cu Nea Gherosu deci totul foarte civilizat.
Semnez tot eu, încă odată.




Tovarășe maior,


Cocostîrc Jenel, nume de cod Păsăroiul, permiteți să raportez raportul de informare pe săptămâna în curs trecută, de luni până vineri fară sâmbătă și duminică când fiind liber pe caz de îmbolnăvire medicală n-am avut contact vizual cu obectivul fiind de la ochi în jos inflamat cu amigdalită și puroi crezând că mor dar iată, totuși ca surpriză am scăpat, noi să fim sănătoși că belele ne îngroapă ceea ce vă doresc și dumneavoastră cu nețărmurit respect.

12.04.1989
Am jucat șah cu obectivul la orele 18,00 a.m. înspre seară, care l-am lăsat să mă bată de trei ori mat și odată marț cum am învățat la instruirea de rețea pe cadre ca obectivele să vadă că suntem chiar mai proști decât ne cred.
Și, obectivul a zis râzând deci: „ Băăă, Jenică, băă, da’ tu ești mai prost decât o capră!” și mi-a dat una pe spate de apropiere din depărtare după care l-a chemat peste balcon soția lui pe care nu știu cum s-o tratez ca obectiv colerat la obectiv major, ea neconsumând nici rachiu de prune și nici table.
Cam atât pe 12.

13.04.1989

Fiind vremea ploioasă obectivul a ieșit foarte grabit la plimbare c-o umbrelă și s-a întors foarte încet la braț cu două sifoane. N-a mai părăsit amplasmentul apartamentului cu toate că am fost foarte atent cu filajul la vizorul lui că eu n-am.
Cam atât și pe 13.

14.04

Vremea fiind neschimbătoare și vânt m-am gândit să invit obectivul la o tablă pentru contact în balcon. A fumat 5 Carpați cu muștiuc și patru țuici mici cu picior de prună discuția devenind ușor aburită de la rulmenți care e din ce în ce mai subțiri până la tovarășii idioți, hoți și mincinoși care e din ce în ce mai grași, el vârându-și și scoțându-și repetat de mai multe ori în amândouă problemele la care eu n-am putut decât să-i dau dreptate fiind tulburat și înghesuit în colțul cu murături și alte gogonele.
De unde m-a întrebat :” Băăă Jenică, ai tupeu să-mi zici mie că tu ți-ai făcut planu’, mă? Tu, care ai bășici între deș’te de la frecat babaroaze cu Babușcă? Și dacă, tu nu, eu nu, Babușcă nu, de unde ieșirăm cu depășiri de plan și fruntași pe ramură? Ai?”
După care, râzând noi așa, m-a scos la peisaj în afară exteriorului balconului, să vadă dacă chiar mă susțiu pe ramură care nu era decât patru corzi de Busuioacă care le-a plantat tovarășul Fanache de la doi pe care am coborât foarte repede prin cădere în balconul omului că era uscate și plăpânde și făcea și umbră.
Când m-a băgat tovarășii milițieni în dubă cu furt din avutul obștesc ca să mi-l scoată la spital că era înfipt ca lumea, obectivul era tot la mine pe balcon îl servea nevastă-mea cu vișinată, crezând că eu am plecat să prind rând la butelii fără bască că s-a și mirat de ce.
Și a mai urmat multe pe 14...

16.04.

... dar eu ștergând cu buretele ce s-a întâmplat că s-a făcut deranj când tovarășii milițieni m-a făcut la loc cetățean al epocii multilateral socialiste și dezvoltate prin atingere cu niște saci micuți de nisip la rinichi , tălpi și ficat și doar nu era să strângă tot ei, a trecut deja noaptea și ziua care a urmat a doua zi.
Când m-am prezentat la domiciliul, nevastă-mea nu mi-a dat drumul la ușă crezând că e altă persoană necunoscută așa umflat de la sprâncene în jos și fără bască sau butelie cum eram.
Și deci, n-am putut să fac altceva decât această amigdalită cu puroi care s-a declanșat de la scara blocului și s-a terminat cu penicilină.
Ajuns la acest final din data de astăzi, îl desconspirez pe obectiv ca element dușmănos al poporului român, cu o gândire din contra, recomandând călduros eliminarea lui din rândurile clasei muncitoare așa cum și el m-a scos din circuitul cinstit al muncii făcându-mi injecțiile în flegmon care mi-a provocat paralizie meteorică cu invaliditate temporală și deci, domnule maior, Jenică Cocostîrc și-a făcut datoria cu vârf și îndesat, pentru care vă mulțumesc cu respect, stimă și interes la problema care am vorbit și care e în regim de urgență urgentă. Să trăiți!
Predat raportul persoanei de contact, pe bază de semnătură autografă și încredere chiar acum, punct.









Dragă televiziune,

Subsemnatul, famila Bursuc Valică împreună cu Bursuc Geta adică soția și cu Bursuc Vicol, băiatul familiei care momental e-n pușcărie, din care cauză să vedeți și să nu credeți, am dorit a ne ajuta să-l scoatem căci atât el cât și purcica care e dată dispărută sunt fără nicio vină la această problemă care se pune. Iar acești reclamanți și păgubiți nenorociți ordinari ca două persoane pentru că nu e oameni, Corogeanu Nicolae și Corogeanu Lisaveta ne-a depus dosar la miliție de supstragere din avutul obștesc care ei n-au nici izmene-n dos dar avea o purcică pe care o ținea în vederea consumării sărbătorilor creștinești a tuturor popoarelor care se țin la români și care nu s-a întâmplat din cele explicate mai sus.
Dar băiatul meu care nu rupe prin tăiere nici bucata de pâine n-avea cum să omoare violent această purcică el având gălbinare cu sânge-n fiere deci nu putea consuma colestreol crud fără să moară imediat și nici fript la grătar cu mujdei, mămăligă sau telemea că mirosul circulă imediat pe horn la postul de poliție din vecini și-nainte și-napoi, și-nainte și-napoi, uite-așa, toată ziulica.
Eu, la alte televiziuni nu văd bine că-s operat de cristalin cu ambii ochi, stângul acu’ șapte ani și dreptul de pe 6 februarie 2007 curent și deci butonul fiind rămas băgat înăuntru de când spînzuratul de cumnată-miu a făcut reconstruiri în direct la cazul Anghelescu ca domnul Luici Lazaruș care e un bărbat așa de frumos, să-l ție Dumnezeu, să m-ajute în cazul cu purcica că lu’ cumnatu’ i-am făcut de patruzeci de zile, n-are rost să mai dezgropăm rahatu’ să pută.
Sau cum zice nevastă-mea dar mai bine v-o dau pe ea că vorbește mai bine-n scris.
Vă salut cu deosebit respect, vă iubim și ține-ți-o tot așa, să nu vă lăsați, poporul e cu noi,
Bursuc Valică

Domnule Miaconescu,
Acuma că știți problema cazului cum devine eu zic altfel. Că de ce să-l mai căutăm pe domnul Luici că dacă pleacă după Corina aia-n Anglia și până se-ntoarce, noi stăm în stare de judecată la tribunal, mai bine ne băgați la „Nu te supăra, frate!”.
Să-i dea domnu’ Fătălău telefon la zgripțuroaică căci să ne înțelegem, Corogeanu Nicolae e om cuminte și la locu’ lui unde-l pui acolo stă, ea-i cea a dracului și reclamagistă de s-a săturat și broaștele din islaz că le-a reclamat și pe ele, cică i-a speriat vițica și nu dădea lapte că era de fapt vițel da’ cu țâțe c-așa s-a născut deform da’ dacă ea e proastă, trebuia să-i zică veterinaru’ să nu mai tragă boul de problemă că-l dereglează și devine de ăsta cu două secse care poartă fuste ca muierile.
Și să-i pună la telefon melodia aia cu „Noaptea pe fulgerătură/ Să vezi porcii cum se fură/ De-ți dau una peste față/ Te așezi pe loc cu verdeață/ Aoleu, dușmanii mei/ Alelei, dușmanii mei” de două ori și la sfârșit, cu glasul mascat a la ciorap gros: „ Fa, proasto, tu știi cu cin’ te-ai pus? Ăștia, de-alde Bursuc sunt din neam cuțitari care taie și spînzură când vor ei, tu de ăștia ți-ai găsit să te iei, lasă purcica moartă-n popușoi că altfel ajungi după ea, la mama dracului, fi-ți-ar jigodia de râs că era plină de limbrici! Deci la noapte vin să te omor direct, nu te mai sun!”
Și, gata! că ea-i cam slabă de înger a făcut deja două arii la inimă și stă numa-n diacnostice d-astea, asta i-ar mai lipsi, deci domnu’ Fătălău n-are nicio problemă cu nimeni că eu semnez și dau scris că-s de acord pe răspunderea mea să telefoneze la 024275442, familia Corogeanu, mai pe seara dupa ce mulge vițelul ca să stea pe fir, personal.
Că eu când am văzut la dumneavoastră cum un maldăr de oameni cu carte, toți ca bradu’, unu ș-unu, se chinuiesc cu sutienul fătucăi celea, de-atunci am zis că sunteți o televiziune cinstită care dezvoltă problemele cetățeanului ca noi și scoate criminalii cu peptu-n față!
Bravo, domnule Miaconescu, vă iubesc ca pe copilul meu din pușcărie! Cine nu e cu dumneavoastră e împotriva dumneavoastră! Și de cap să le fie! Huo! Bandiților ! Rușine să vă fie!






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gina,
Sunt norocoasă fok:) pentru că primind înapoi zâmbetele voastre reușesc să mențin deschis circuitul veseliei în natură:))!
Nici eu nu-s convinsa că din cei aproximatix 50 de cititori nu m-a injurat niciunul printre dinti...
M-am bucurat să aflu că tu nu ești printre ei:)-
Îți mulțumesc pentru urări și aprecieri, nu sunt convinsă că le merit dar m-am obișnuit să accept îmbujorată generozitatea cu care mă răsfeți.
Să ai și tu un an plin de pace sufletească și fericire!
Mănunchi de gânduri bune, cu drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2008-01-20 19:43:34
         
 
  duduie Ina a lu' Cirlan,

nu numa' ca ma-nerveaza aceasta atitudine a dumitale - invaziunea asta de texte ca lacustele - plaga faraonika, da' am si o ciuda 'profunzita ca cum adika mai esti si norocoasa fo(l)k ca nici macar nu ne plictisim la atata cantitate!! - Io daka postam sapte poeme snur - la al saptelea vers ctitorul adica cititorul se si plictisea si ma si-njura...poate nu in fata da' pe la spate suta in mie...cu alte cuvinte integrate-n acelasi 'spici':

ma bucur sa te regasesc si sa-ti urez un 2008 plin 'varv' de tot ceea ce iti doresti si iti doresc : (talent nu! ca ce-i prea mult nu-i estetic)...sanatate si spor in toate...ca de obicei o placere si o destindere la nivel de 'creer' cand te citesc,

gand bun & regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-19 16:29:49
         
 
  George,
Îmi pare rău să aud asta. Eu cred însă că râsul e printre puținele emoții care vindecă așa că n-o să mă simt vinovată:).
Măgulită de ridicarea pălăriei îți mulțumesc pentru răbdarea de a mă fi citit!
O îmbrățișare virtuală și gînduri bune pentru o însănătoșire grabnică.

Casandra:))
Deosebit de tonic hohotul tău de râs! Îți mulțumesc pentru semnul care mi-a adus zâmbetul de dimineață!

Elia,
Nenorocire! Pe parcursul lansării cititorii s-au bătut între ei cu cărțile în cap așa încît la final nu mi-au mai rămas decât foi împrăștiate pe jos:))! Acum m-am hotărât să o reeditez în mare taină și să distribui cărțile în secret! Ești prima pe listă confidențială, să nu spui la nimeni:)))!

Lăsând gluma, zic că mai am mult până departe dar promit să perseverez! Îți mulțumesc pentru răbdarea de a-mi fi aproape.

Cu mult drag de voi!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2008-01-19 10:58:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dar cartea ta unde este? A aparut in librarii si eu am ratat clipa in care s-au vandut toate? :)  
Postat de catre elia david la data de 2008-01-19 09:17:36
         
 
  Ma bucur ca ai repostat toate aceste texte. Le sta bine la un loc. Cand le citesc, imi aduc aminte de Tudor Musatescu si "Doresc ca micili mele randulete".:) Sunt la fel de interesante si de amuzante.  
Postat de catre elia david la data de 2008-01-19 09:16:43
         
 
  :))))) irezistibil, de un comic desavarsit, de la inceput pana la final!

:), casandra
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-01-19 02:26:43
         
 
  Ha, ha, citesc și rîd, ha, ha, rîd și citesc, la modul frumos și respectuos, adică nu rîd de tine ci de suculența personajelor tale. Și n-am voie să rîd prea tare, nu am nevoie de emoții de nici un fel, pentru că sînt bolnav. Îmi ridic o pălărie virtuală și mă înclin cu respect.  
Postat de catre george savu la data de 2008-01-18 19:12:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE