FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebări
Text postat de george savu
A fost Isus fără păcat?

Ne-am obișnuit toți cu învățătura despre lipsa de păcate a lui Isus. Atunci de ce preoții consideră păcate, lucruri pe care și Isus le-a făcut:

- Isus nu ținea posturile, si nici ucenicii lui, dar preoții ne învață că este păcat dacă nu le ții.
„Fariseii și cărturarii cîrteau și ziceau ucenicilor Lui: Isus a luat cuvîntul și le-a zis: Ei i-au zis: ” (Luca, 5, 30-33)

- Este păcat să-l faci drac pe fratele tau. Isus l-a făcut Satana pe Petru:
„Atunci a început să-i învețe că Fiul Omului trebuie să pătimească mult, să fie tăgăduit de bătrîni, de preoții cei mai de seamă și de cărturari, să fie omorît și după trei zile să învieze. Le spunea lucrurile acestea pe față. Petru însă L-a luat de o parte și a început să-L mustre. Dar Isus S-a întors și S-a uitat la ucenicii săi, a mustrat pe Petru și i-a zis: <Înapoia Mea, Satano! Fiindcă tu nu te gîndești la lucrurile lui Dumnezeu ci la lucrurile oamenilor>” (Marcu, 8, 31-33)

- Este păcat să blestemi. Isus a blestemat un smochin nevinovat.
„Dimineața, pe cînd Se întorcea în cetate, I-a fost foame. Avăzut un smochin lîngă drum și S-a apropiat de el; dar n-a găsit decît frunze și i-a zis: Și pe dată smochinul s-a uscat.” (Matei, 21.18). Era în perioada intrării în Ierusalim, în luna Nisan, ce corespunde lunii aprilie.

- Este păcat să nu cinstesti icoanele. Isus nu a cinstit nici un fel de icoană.
Aici nu dau nici un citat, aștept să fiu contrazis de cineva care va găsi argumente pro icoane în Biblie.

-Este păcat să nu-ți asculți părinții. Isus a refuzat să se ducă atunci cînd l-a chemat mama lui.
„Atunci au venit mama și frații Lui și, stînd afară, au trimis să-L cheme. Mulțimea ședea în jurul Lui, cînd i-au spus: . El a răspuns: Apoi aruncîndu-Și privirile peste cei care ședeau împrejurul Lui: ” ( Marcu, 3. 31-34)

Ținînd cont de cele de mai sus, chiar daca nu a făcut păcate mari, nu se poate spune despre Isus că a fost fără de nici un păcat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Interesant text. Cred ca lipsesc niste citate.
Vot- pentru curajul de-a merge cu gandul atat de departe.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-01-17 21:55:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Isus raspunde

la-ntrebari eu tot ce pot
raspunde tie ce m-ai
divulgat, e ca de rai
tu te-ai lins sigur pe bot.

p.s.
dupa ce-a fost, cu toptanul,
dat de-a dura-n balarii,
Isus: - Savule, la mascarii
esti mai rau ca Genuneanu!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-01-17 21:46:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE