FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informatie
Text postat de Emanuel Cristescu
Astăzi site-ul nu a functionat exclusiv din vina celor care ne gazduiesc.

Am hotarat sa achizitionez două severe astfel încât europeea să nu mai fie găzduită la un furnizor de servicii hosting, ci să aibă propriile servere.

Acum se verifica baza de date să vedem exact ce si cum s-a intamplat. Din păcate vor fi si pierderi. Avem o baza de date certa pana in 2006. Pentru restul ticaloșia a fost prea mare. O sa va informam detaliat. Ori Carlea este un geniu, ori cineva profitand de recunoasterea lui a facut in numele lui magaria de pe site.

Înca odată vă prezint scuze. Atentie, comentariile nu au fost sterse. Textele, cei care le aveti, le puteti reposta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: bunele intentiI.  
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2008-01-12 16:47:09
         
 
  Domnule Cristescu, sunt unul dintre naivii care chiar a crezut ca-si poate reposta textele asa ca astazi, inarmata cu rabdare si cele mai bune intentii, am trecut la actiune.
Din pacate, bunele intenti nu ajung. Asta, pentru ca una este numerotarea textelor la LISTA TEXTELOR TALE, cu totul alta la MODIFICA TEXTE.
si, atunci cand dai click pe MODIFICA TEXTE, nu apar si comentariile din subsol (dupa cum presupun ca stiti) pentru a-ti permite sa intelegi ce text a fost acolo.
Asa ca...astept minunea care sa-mi permita recuperarea textelor; daca nu, voi fi nevoita sa recurg la inlocuirea lor cu o fraza de genul"text pierdut din baza de date"
Le cer scuze celor care au trecut pe pagina mea, lasandu-mi aprecierile sau criticile lor.
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2008-01-12 16:46:06
         
 
  Este foarte bine că vă achiziționați propriile servere. Așa se face când vrei să ai un lucru serios.

În privința geniului meu, da, (ce să fac?) sunt nevoit să vă dau dreptate. Sunt geniu in: tâmplărie, instalații, sculerie, vulcanizare, prelucrarea metalelor și maselor plastice, dar în informatică nu. Când am ajuns să dau mail am zis că-mi trimit CV-ul la Bill Gates. :)) Acum, că s-a pensionat am pierdut și șansa asta.

Este exact cum v-am spus, eroare de sistem, informaticienii pot nici să nu-și dea seama de cauzele exacte, lucrurile sunt foarte complicate, uitați spre exemplu platformele wordpress și blogger, care stau pe milioane și milioane de euro/dolari și cei mai tari specialiști tot au niște mici erori. Eu, la momentul când s-a întâmplat eroarea intram aici foarte rar, nu am avut niciodată încrâncenări vis-a-vis de nimeni de pe europeea, și, atunci când sunt, supărările mele nu poartă amprenta patologicului, revărsându-se aiurea, peste tot.

Oricum, cu această ocazie am remarcat că mulți, mult mai mulți decât credeam sunt oameni de mare calitate, mă așteptam să nu se mai oprească din mizerii și când colo, ce să vezi! au fost mult mai iertători decât poate aș fi fost eu (mai ales dacă mi s-ar fi întâmplat asta când nu eram publicat). Aprecierile mele acestor oameni.
Și păreri de rău pentru supărarea pe care v-am produs-o. Dar să rețineți că eu nu îmi bat joc de oameni, de munca lor, de pasiunile lor, dacă o dată mi se încing siguranțele mă cert cu cel cu care am probleme, nu acționez ca un nebun, uitând de Dumnezeu, de tot.



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-01-09 07:40:00
         
 
  Daca ati dori sa va schimbati progrmatorii... eu ma lucrat cam un an la warner howlett vi-i recomand cu caldura... si daca vreti va pot pune in contact cu ei...  
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-01-09 02:02:05
         
 
  Din pacate m-am convins astazi nu sunt profesionisti.
vA mulțumesc d-le Ghejan. Sunteti un om deosebit. Toată stima si admiratia. Vorbim maine pe telef.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-09 01:33:58
         
 
  gazduire.ro au fost contactati, dar nu am primit deocamdata nici un raspuns. Asteptam.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-01-09 01:09:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  'două severe' - adica '2 servere'...spun...

pentru inceput e bine...personal sunt ok...am toate textele postate 'europeea' salvate in folder...sa le repostez...o sa fie o munca de 'detectiv'...insa nu imposibila...si nu!...Dan Carlea nu e un geniu! - cele intamplate inca sustin au fost 'nestiinta'...si nestiinta costa!

ne costa...

regards,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-09 00:35:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE