FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
RĂZBUNAREA PLATITUDINII
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Domnule Kosta, vă jur că nu mai plec cu lowcost. Mai ales pe viscol. Vacanțele astea-n pripă sînt curată aventură.

Am stat 10 ore pe Otopeni și pe la 5 dimineața m-am întors să-i trag un somn. Îi dau în judecată... mama lor. M-au amînat pentru iarna următoare.

Dar ăsta a fost și norocul. Cînd pleci, te uiți la robinete, închizi peste tot luminile, mai dai o dată cu flit (așa mi-a rămas mie-n minte spray-ul ăla de altă dată) pe unde se strecoară ei...

N-am mulți gîndaci... e unul... da-i genial. Ăsta-i genul. De fapt, cu denumirea științifică integrală, îi zice Libărcescu genial. O specie rară. Culoarea aia neagră scorojită a nămolului uscat de Tekirghiol.

Cînd am aprins lumina, stătea proțăpit în mijlocul bucătăriei. Sprinten rău. Dar ședea în cumpănă. Nemișcat. Gata să se tîrîie în vreo locație nouă.

E turist și el. Merge însă pe propriile piciorușe. Iute-iute. Greu de prins. Cu atîtea picioare... dispare cînd nu te-aștepți undeva într-o crăpătură.

Ultima oară a intrat între zid și pervaz. Culoarul Rucăr-Bran îi zic eu, înspre colțul din dreapta, pe la Moeciu...

Am cam epuizat mărcile de flit de pe piață. Acum îi dau cu dezonorante. E însă extrem de rezistent. De crescătorie. Prăsit pe un site. Am uitat să vă spun. E o specie năzdrăvană. Virtuală.

Are șapte suflete-n el. Renaște din propria-i cenușă. Literară. De obicei nu-l prind. De data asta, din nimereală, am călcat pe el.

A crăpat. Cu zgomot de chitină strivită. Și a răspîndit în jur un lichid gălbui-maroniu. L-am luat cu fărașul.

Ce credeți? V-am spus că-i năzdrăvan. Scîrboșenia, scursura aia s-a aliniat pe făraș. Ca un reproș. Sub forma unui text. Lizibil.

Nea Cornele,
Obosisi? Te puse domnul Kosta cu gandul pe role?
Te saturasi de circ? Ti se terminara bateriile?
Asta nu-i a buna. Vine apocalipsa. Tocmai cand asteptam urmatorul eseu. Sper sa te odihnesti bine. Noptile insomniace si-au pus amprenta si asupra geniului si asupra operei.
Daca vrei, ofer meditatii si teme de eseu.
1. Hommo homini lupus. Porniti de la gandurile lui Bator a fefelegii raportate la Lupul marilor al lui London cu conexiuni Cartea Junglei si Mencius.
2. Hommo res sacra homini. Porniti de la Diavolul schiop ca si cum ati fi cu rolele, triplu surup cu tzukahara in Biblia pentru copii si oprire in
Duios Anastasia trecea.
3.Homo sum et homini / nihil a me alienum puto Incepeti cu meniul de la Doi Cocosi, excurs tactici de posologie a viagrei plus Tratat de descompunere.
Daca mai vreti mai am idei...


Pentru un gîndac e o performanță. Mai ales că o face dîndu-și viața. Ca un mucenic al literelor. Deși textul e și mai plat decît capul lui turtit.

Pentru libărci totuși... doar platitudinea e capodoperă. Am auzit că site-ul ăla, parcă Europeea-i zice, îi strînge deja de-o antologie.

Am luat bilet la o cursă serioasă. Vă jur că nu mai calc pe vreo libarcă.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE