FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Die Angerona
Oamenii poarta aceleasi idei, schimbate doar prin diferenta scrisului,mai murdar, si a punctuatiei, mai violenta. Trebuie sa inchidem ochii pentru a lasa faptele si cuvintele sa doara in sufletul altora mai simpli, trebuie sa trecem pe langa, ascunzand si acceptand acest sentiment de gol.
Am incercat sa privesc si sa cuprind cu mintea gandul lor, dar nu am putut…atat de marunt s-a indepartat…praf…si-a continuat sa existe, adunandu-se si inmultindu-se si transformandu-se in noroi.
Si sa uitam, ca ceilalti mor, ca pe unii ii doare. Un egoism absurd al fiecarei minti. Copil al timpului cu lacrimi in ochi si inima sfarmata, asculta glasul mut al viitorului. Si sa uitam greseala ca traim si luptam sa supravietuim…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cand m-am apucat sa comentez nu era alt comentariu si trebuia sa intervin. Imi cer scuze ca am stalcit pseudonumele. Acest sit nu are prea multi membri, dar atmosfera de aici este ca ne spunem in fata ce gandim, si asa trebuie sa fie intr-un veritabil atelier literar. Daca am jignit cu ceva imi cer scuze. Nu am vrut sa „ impusc” . Important este ca gandirea sa fie buna, exprimarea artistica vine de la sine. Se spune ca poetul este deasupra oamenilor, eu il numesc „fost om”.
Condeiul „Die Angerona” ascunde un spirit puternic, cursiv si profund. Il vreau ca prieten.
Haideti sa facem cu totii o echipa de vanatoare si sa vanam… lei! (Aceasta idee nu e a mea , dar mi-a placut mult. Apartine lui Nichita care a prelucrat din „Gilghames” si a folosit-o drept motto: „... a murit Enghindu, prietenul meu cu care vanam lei”)
Se pare ca plac comentariile mele, multumesc, si mie imi plac comentariile Elenei Stefan, marturisesc insa ca le vreau mai explicite, fiindca ne poate invata multele si incalcitele legi ale scrisului.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-03-05 07:49:10
         
 
  Superb si la biect comentariul lui Nicolae. Felicitari. Ti-as da si ceva stele dar nu functioneaza dracia asta informatica.

Te-as ruga, daca se poate, cand mai vanati lei, sper ca nu "impuscati lei" sa ma luati si pe mine. N-am sa privesc. Vreau doar sa plang odata cu ei intru iertarea pacatelor voastre si ale noastre.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-03-04 20:27:17
         
 
  Indiferenta dv se adreseaza oamenilor care scriu? Unii scriu mai murdar sau au o punctuatie mai violenta. Ce inseamna punctuatie mai violenta? Inseamna lipsa ei. Deci cei care nu si-au insusit punctuatia sunt violenti. Draga Die Argerona, virgula este cancerul literaturii. Toti au probleme cu virgula , sa fie clar.
Marele adevar al acestei …”indiferente” este , da , trebuie sa inchidem ochii pentru a lasa faptele si cuvintele sa doara in sufletul celor simpli”. Numai asa , prin durere, oamenii simpli se pot indrepta. Dar… cine spune cuvintele care dor? Cei care au primit de la Dumnezeu mai mult, au obligatia sa dea mai mult, adica, sa faca bine si sa treaca pe „langa”, nu cu un sentiment de gol, ci… ca o normalitate, cu un usor sentiment al distantei. Punctuatia se poate corecta, o poate corecta un om pentru o suma oarecare, dar gandirea e unica. Doar aceea conteaza. Oameni oarecare pot emite idei geniale ascunse printre incoerente, balbaituri sau litere lipsa. Marii oameni de spirit coboara de multe ori in mijlocul acestora si se incarca, se confrunta sa vada daca gandirea lor e buna de ceva si daca ajuta la schimbarea lumii. Prietenul meu cu care vanez lei spune ca-i place sa treaca mai departe cu sentimentul ca a facut ceva pentru binele universal.
Cum de nu puteti sa cuprindeti cu mintea gandul lor marunt? Doar… printr-o sita cu ochiuri mari ar trebui sa treaca pulberea, praful…! Va deranjeaza ca exista ca o continuare si ca s-au transformat in noroi. Noroiul este baza din care plecam toti. Legile noroiului nu ne pot fi straine, fiindca sunt legi universale.
Sa uitam ca unii mor si ca pe ceilalti ii doare, spuneti. De ce vreti sa uitati? Atat de mult urati aceasta lume? Am un maidanez si cand simte ca ma doare, plange de mine. Oare cum de pot animalele si oamenii, nu? Sa ne fie cumva superioare ?
„Traim din greseala”… ce vreti sa spuneti cu asta? Miliarde de oameni nu cred asta, de unde v-a venit aceasta idee? Poate aveti o problema si universalizati gratuit. Cum sa uit ca lupt sa supravietuiesc? Nu pot uita, fiindca e toata viata mea. (mai e o mica diferenta, da, acum cand va scriu sunt in „diferenta”))).
Iubesc acest „copil al timpului cu lacrimi in ochi si inima sfaramata”, glasul meu nu vrea sa fie mut si-i spun sa-si stearga lacrimile, s-ar putea sa le merite, dar nu i le doresc.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-03-04 19:43:49
         
 
  Prieten nu-ti este acela care-ti lauda sau tolereaza greselile. Din prietenie pentru textul tau sensibil, cu care in principiu sunt doar partial de acord, iti semnalez [... a punctuatiei mai violenta (sic!)]si [ ca ceilalti (sic!)]
Cu privire la diferenta scrisului, eu prefer sa vad scrisul vad din "cealalta parte a anotimpului", repectiv mai curat si cu o punctuatie mai blanda eventual mai adecvata textului. Cu ce nu sunt de loc de acord (daca vrei putem discuta) este "purtatul acelorasi idei". Chiar daca in principiu stim, cel putin de la Ecleziast, ca nu este nimic nou sub soare, aceasta, paradoxal, nu inseamna ca toti avem aceleasi idei ! De fapt un mare politician spunea candva "toti traim sub acelasi cer dar nu toti avem acelasi orizont"

Ai putea detalia motivatia gandurilor tale de mai sus ?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-03-04 18:02:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE