FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Cristi Iordache
Este interesant, dar consider că poeții consacrați nu se vor alătura proiectului. Chiar observ unele comentarii și trebuie să acceptăm că oamenii nu sunt egali , mai ales din punct de vedere intelectual.
Probabil succesul va fi in rândul creațiilor mediocre , ale celor ce nu au alte mijloace de afirmare .
Un ucenic precum sunt eu aderă încăntat la proiectul dumneavoastră , insă nu văd pe aceeași listă -și pe bună dreptate- autori pe care eu îi citesc de zeci de ori ca să mă asigur că am înțeles mesajul creației lor.
Succes maxim , domnule !
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sunt greu de cap domnule Stan Papusa .
Voi spune intotdeauna ce vreau .
Deocamdata realitatea asta este ; mai tarziu cand voi capata experienta poate ma deblochez.
Fara ranchiuna, cu stima , Cris.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2007-12-27 14:20:24
         
 
  ''Un ucenic precum sunt eu aderă încăntat la proiectul dumneavoastră , insă nu văd pe aceeași listă -și pe bună dreptate- autori pe care eu îi citesc de zeci de ori ca să mă asigur că am înțeles mesajul creației lor.''
Cristian Munteanu


adică pentru dumneavoastră un poet bun este cel ale cărui texte trebuie citite de zeci de ori pentru a putea fi înțeles mesajul?
Greșită, blocantă și ermetistă raportare la poezie.

(aș fi curios să aflu de la dvs. niște nume de poeți consacrați care trebuie citiți de nu știu câte ori pentru a le putea înțelege ideile)

dixit
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2007-12-27 13:17:22
         
 
  Elena Toma, exista si pe poezie.ro textul cu pricina, adica ''Topul Ghika''. Uita-te cu atentie inainte de a lansa afirmatii.
Administratia nu a oprit nimic.
 
Postat de catre zabet mihai la data de 2007-12-27 12:59:22
         
 
  Multumesc distinsa doamna Elena Toma pentru toate informatiile .
Cu aceeasi deosebita apreciere .
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2007-12-27 12:33:43
         
 
  Toata stima domnule Radulescu,
ma fac eu baiat mare si va intrec in scrieri:))
....daca stati pe loc !
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2007-12-27 12:31:51
         
 
  si revin...

interesant era faptul ca domnul Bobadil impunea o tematica anume, afisa pe pagina domniei sale o fotografie si concurentii trebuiau sa compuna o poezea:), inalta, cocheta, mai roscata, mai subtirica la mijloc:)si poezeaua care il satisfacea cel mai mult era premiata de organizator. am intrat de curiozitate pe pagina domnului Andu Moldoveanu sau Bobadil:). Cateva zeci de poezii se insirau, unele sub altele, care mai de care incercand sa atinga parametrii impusi de organizator:) am zambit:) era un fel de minisite de poezie afisat pe marele site www.poezie.ro am zambit si a doua oara la gandul ca administratia a acceptat acest concurs. dar, fiecare casa cu obiceiurile ei:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-27 02:05:19
         
 
  Corneliu Ghica imi aminteste de Bobadil, sau Andu MOLDOVEANU, care, pe un alt site literar a organizat acest gen de top, oferind premiul de 2-300 dolari sau euro, nu mai stiu exact. Initiativa a avut succes, si chiar m-a mirat ca administratia acelui site a acceptat acest gen de concurs. Tot la alegerea domnului Bobadil, un participant primea premiul oferit cu generozitate de domnia sa, unic organizator. Cornel Ghica reia aceeasi idee, aici, pe Europeea, poate pentru ca pe celalat site administratia a oprit initiativa domnului Andu Moldoveanu. Interesant!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-27 01:56:44
         
 
  Un comment echilibrat si la obiect!Bravo, tinere bavarez!:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-26 21:13:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE