FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eroare
Text postat de Adriana Weimer
A apărut în pagina mea de la Atelier Literar o gravă eroare, nu știu dacă voită sau nu: în loc de textele pe care le-am postet, au apărut n jigniri.
Dacă nu se va remedia această greșeală, nu voi mai posta niciodata nimic la această pagină!
Mulțumesc!
Adriana Weimer
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Teo Teofil Traven,

Iti multumesc din suflet ca m-ai linistit ca nu e ceva personal legat de mine (nu mai stiam ce sa cred).
Iti doresc un Craciun cu Lumina si liniste in suflet si fericire alaturi de toti cei dragi tie si un An Nou cu bucurii, si impliniri!
Adriana Weimer
 
Postat de catre Adriana Weimer la data de 2007-12-25 16:08:44
         
 
  Draga Monica Trif,

Nu am avut timp in ultima perioada sa mai postez vreun text, sa mai raspund sau alceva in legatura cu Atelier Literar. Acum, cand in sfarsit m-am mai linistit si am putin timp si o deosebita dispozitie sufleteasca, am fost atat de neplacut surprinsa de ceea ce am gasit, ca nu am stiut cum sa reactionez. Iti multumesc ca mi-ai spus ca nu e ceva personal legat de mine.
Iti doresc un Craciun cu Lumina in suflet si fericire alaturi de toti cei dragi tie si un An Nou cu bucurii si impliniri!
Adriana Weimer
 
Postat de catre Adriana Weimer la data de 2007-12-25 16:05:24
         
 
  Draga Adriana nu e personal pt tine, nu vreau sa ma bag ca musca-n lapte, a fost o curatare a site-ului si trebuia sa ne salvam textele sar cine nu a fost pe faza...
Craciun Fericit, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2007-12-24 11:59:59
         
 
 
Nu te necaji, nu ești singura.
Toți am pățit la fel.
Eu încerc cu timpul să refac ce mai pot.

Un Crăpciun Fericit!
Teo.
 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2007-12-24 11:14:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE