FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
HAPPY FUCKING NEW YEAR
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Ia te uită! S-a făcut 12 și eu sunt încă în pat ! Ceva e putred în Danemarca... sau nu. Gata, m-am dezmeticit: DUMINICĂ, 23 decembrie.Ce zi glorioasă!Azi nu trebuie să mă duc la job-ul meu jegos. Hip Hip Uraaa! Se apropie Crăciunul și cine pițindreaua mea mai lucrează? Evident, numai tradiționalii cerșetori de la metrou, care fac ore suplimentare...
Mi-e sete. Da' ce sete! Ce pul...pa facocerului să beau? Suc de morcovi? De grep? Sana? No way, man! Măcar de Sărbători să mă destrăbalez și eu...Evrika! Am găsit! Vin de țară 'natiurel'! Beau un pahar, fără sifon. Sifonul împerecheat cu vinul de țară e incest în toată regula. Mai beau unul. Încep să-mi revin. După al treilea pahar, totul e limpede... Realizez că este momentul s-o fac. Nu va fi usor, dar sunt pregătit. Acum! This is the right time!
Doar n-o să mă duc la Paști să caut brad pentru Crăciun! Văd totul prin ochii unui Terminator. Target:BRAD! Nu Brad Pitt, ci pur și simplu un BRAD... Mare...stufos!
Ok. Let's do it! Afară e un frig de-ți îngheață părul din nas. No problemo, îmi spun și mai beau un ultim pahar, ca să mă anesteziez suficient pentru a-mi începe aventura. Pornesc în marș forțat spre Stadionul Național. Gerul te rupe în două. Ajung și mă întâmpină o avalanșă de braduți danezi: mici, obezi și bine împănați cu crenguțe. Seamană cu niște boscheți. Not my type! Prețul - fix : 'Un bulion, boierule' zice un tuciuriu. La fel și al doilea. Al treilea cred că-i rudă cu primii doi. Trec în forță fără să iau in seamă pirandele care încearcă să-mi pună piedică cu ajutorul unor capcane inteligent concepute, din ghirlande cu vâsc.
În sfîrșit, reușesc să găsesc și celebrul OBOR.Alta viata! 'o suta bradu',neamule!' Bine-bine, dar la brazii aștia trebuie să te uiți cu lupa! Nu e cazul.. Merg mai departe. Numai cazături...molizi chelioși și crengi supralicitate... Observ un brad destul de nice...are cu mult peste doi metri, bine garnisit - cu tot ce-i trebuie ca să-l iei acasă și să faci un Craciun de vis. 'Dă-mi două bulioane, șefule și...Sărbători Fericite! Să-ți trăiască familia!' țipă un umflat infect. 'Mersi', îi zic, și măresc compasul. Deodată, incredibil, ma ciocnesc cu un brad argintiu...are (cred) cel puțin 3 metri și crengile dispuse aproape perfect, fără spații goale ...Tipul care-l vinde are o moaca de gogoșar speriat. Probabil vreun ardelean.Perfect pentru familia mea!
'Ia spune, prietene, cât vrei pe 'pigmeul' ăsta?'
Individul poartă o căciulă stil comando...Abia i se zaresc ochii. Sopteste, timid:'nu e rasa pigmău, domnule! E brad românesc argintiu! Vreu pă el un milion, deși știu că e puțin! Da' trebe și noi să ne întoarcem la familii de Crăciun!'
'Frățioare, te înteleg! Numai că anul ăsta e un adevarat tzunami de brazi si braduleți de toate soiurile. E posibil să faci revelionul cu omul de zăpadă din spatele tău dacă te arunci la preț ca râma-n piatră! Un milion se cere pentru brazi cat turnu' Eiffel nu pentru malformați d'ăstia...' Tipul pare ușor descumpănit: 'Cât vrei să dai, domnule?' 'Îți dau 8 'chiftele'...Asta așa, pentru că te văd d'al nostru...' 'Măcar 900.000? Să-mi scot și eu o sută, că am dat opt sute pe el, pe cuvânt...’
Tipul pare sincer. Tocmai d'asta nu-l iert: '8 chiftele sau vin după Crăciun și ți-l iau gratis să-mi fac araci!' Se inroșește la față (sper că n-o să facă apoplexie, e prea tânar...) 'Bine... domnu', zice-ntr-un final!' Noi să fim sanatoși că poate cumparați de la mine și la anu'!'
Dau lovelele, înșfac coscogeamitea bradul și dispar repede printre virtualii cumpărători...
A fost un an bun, cel puțin pentru mine!
Happy fucking new year!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vreau sa multumesc si aici numeroaselor mele admiratoare care, in ciuda faptului ca sunt, majoritatea, casatorite si,implicit, terorizate de sotii gelosi,au reusit sa-mi trimita felicitari ,declaratii, floricele, etc, pe mail sau YAHOO MESSENGER!Va multumesc tuturor si va asigur ca va iubesc pe toate, in functie de contul vostru din banca!:)LA MULTI ANI, ADORATELOR!

Kiss your hands
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-25 14:35:31
         
 
  Multumesc, Lena!SARBATORI FERICITE!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-25 10:43:39
         
 
  Ia te uită! S-a făcut 12 și eu încă nu am aprins o lumina pe pagina asta:)) LA MULTI ANI, Florin Radulescu. Un an prosper si o mai mare milionara iti doresc. Sa vina, nene, sa te ia cu totul!_:) sa aiba bani multi si sa te tina-n puf. si-ti mai urez... parte sa ai de cea mai buna editura, care sa te plateasca in euro pentru a-ti publica poezelele si proza si sonetele, etc:) Sarbatori fericite si sa fii iubit de cine vrei tu:)

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-25 10:14:43
         
 
  erată: să aflați

:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-24 21:21:02
         
 
  Rudy, Liviu,

eu unul am cumpărat un brad de vreo 2,5m cu 10 (zece) lei, de la un concetățean brunet. Dacă aș fi imortalizat evenimentul, mi-ar fi ieșit doar de-o epigramă. Asta, în caz că sunteți curioși lângă ce conifer beau acum.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-24 21:03:18
         
 
  Liviule, ai interpretat eronat!Nu am nimic cu ardelenii.Sunt oamenii dintr-o bucata!Numai ca eu sunt facut din doua bucati: una bucata muschi de porc calitatea intai si una bucata creier uriash deci mi-e usor sa-i fraieresc!:)Sarbatori Fericite!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-24 20:38:38
         
 
  Tipul care-l vinde are o moaca de gogoșar speriat. Probabil vreun ardelean.
Text postat de FLORIN RADULESCU

Florine, nu mă mînia!... :) Ardelenii au moace de ardei Kapia, nu de gogoșar!
Dacă mă nimeream în tîrg, îți vindeam o tufă de tuia în ghiveci și plecai acasă convins că e cel mai frumos brad argintiu pe care l-ai cumpărat vreodată! :))

Sărbători fericite!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-12-24 20:29:44
         
 
  Cris Munteanu, nu stiu daca sunt 'beton'.In orice caz e prima mea incercare la stilul smuls(sau, proza,ca sa fiu mai bine inteles!)Merci de citire!

Adrian, tot ce scriu eu e inedit!:)Asa ca nu cred ca e o surpriza prea mare faptul ca mi-am incercat fortele si pe taramul prozei !Thanks!

Gina,nu e genul meu sa vin cu poze.As risca sa destram o gramada de casnicii reusite!:)Prefer sa raman in anonimat.Multumesc ca-ti gasesti timp mai mereu sa-mi citesti textele!

Maestre Cristi, o sa mai discutam despre marketing la un butoi cu Heineken!Omagiile mele!

Andrei, sentimentul e reciproc.:)Iti multumesc ,totusi, pentru sinceritate si pentru faptul ca ai avut curajul incredibil de a aparea in pagina mea cu un comment obiectiv,zic eu, in ciuda divergentelor dintre noi!

Bodoganele, batrane,sunt bucuros de fiecare data cand gasesc in subsolul textelor mele opiniile tale!

Tuturor, Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-24 19:44:21
         
 
  Da, o proza haioasa, pe u nsubiect actual si cu 'framantarile' celui ce vrea sa cumpere un bradut. Umor, stil alert, limbaj misto, fara a se cadea in vulgaritate, fac din acest text o lectura agreabila.
Felicitari rudy, si sarbatori fericite si un an, daca nu al naibii de bun, macar unul al naibii de plin de realizari. :)
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-12-24 09:57:22
         
 
  Nu pot sa te sufar, dar tre sa recunosc un text excelent!
la mai multe si mai mari,
babeta
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-12-24 04:55:16
         
 
  Respect Rudy! Trebuie sa urmezi cursuri de Marketing : vezi textul lui Fluierasu Petre (Cel cu Mos Craciun Hai (cai) bun) si cel al Loredanei. :))

Cristi
:)
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-24 02:49:28
         
 
  Rudy...am crezut ca-ti introduci si tu poze chestii sa te vedem cat de frumos esti!...cand-colo numai gandu-ti ratacind in cautarea bradului...ori iluzia de 'marketing' pe o talera umana...

hai regards si:

Un Craciun fericit amigo!

gand bun din insula

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-12-24 00:38:35
         
 
  ...Da, Rudy! Ceva inedit la tine am citit! Felicitari pentru firescul si nonșalanța textului dar si pt metatext.

A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-12-24 00:14:11
         
 
  Esti beton , domnule ; na , ca mi-a fugit somnul !
Cu respect , Cris.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2007-12-24 00:00:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE