FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Rodica Elena Lupu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Doamnă Rodica Elena Lupu, ce află un nou intrat pe site-uri literare, în minte cu literatură de raft (bibliotecă si librărie, deci autori deja consacrați), când citește un text plin de aroganță la prima vedere, care pare să o atace pe Lory Cristea și editura dvs?
Află că sunteți o persoană generoasă, care iubește literatura și face cum poate, chiar pândită de amenințarea falimentului, să scoată la lumina tiparului cărți si autori, unii care poate nu ar fi putut publica în alte condiții. Toate acestea spuse într-un text acid și ironic, semnat Florin Rădulescu, text care nu-i face nici un serviciu autorului.
M-am întrebat cum de se expune Rudy atât de rău? Doar ca să facă publicitate?
Da, se expune!
Știe el de ce.

Minunat ar fi ca Lory să lanseze o carte la București. Și să-l invite și pe Rudy!!
Lory s-ar amuza, desigur! Rudy... nu cred că ar veni. Nu el, Rudy. Dar ar fi prezentă foarte multa lume acolo.

Vor spune unii, citind comentariul meu, că vreau să-l apar pe Rudy!
Nu, sunt imparțială, spun doar ceea ce poate să vadă un cititor al site-ului care asistă de la o oarecare distanță la acest spectacol.

Cu ocazia aceasta o felicit pe Lory Cristea cu ocazia lansării următorului volum.
La cât mai multe, Lory!

Iar dvs, doamnă Rodica Elena Lupu, multă sănătate și putere de muncă! "
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2007-12-14 10:53:01
         
 
  Sorin Teodoriu :

Recunosc si-o scriu citet,
Ca si eu am plagiat
Si-asta nu numai o dat'
"Catelus cu paru' cret"
Dar te rog, cu-o vorbulita,
Sa ramana intre noi,
Nu mai face taraboi
Luandu-te de-a mea codita.

Cred ca toata aceasta tiganie ce are loc pe sit o va face pe Rodic Lupu si mai cunoscuta. Pariez ca multi se vor duce la ea sa-si tipareasca cartile. Sa fie intr-un ceas bun si va doresc tuturor sarbatori fericite,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-12-13 19:02:59
         
 
  fii serios, gigi. vezi ca a mai fost chiar zilele trecute un subiect cu si despre plagiat.

in cazul de fata - chiar este plagiat, indiferent de 'relatiile de prietenie'.
dar probabil ca trebuie deschis un subiect separat (precum cel de acum cateva zile) ca sa nu-ti mai para a fi 'imbrobodirea subiectului'
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-13 18:57:56
         
 
  Acest Cristi Vasiliu, un specimen de teapa lui Radulescu si bun prieten, cauta sa imbrobodeasca subiectul.
Autoarea a precizat o relatie de prietenie cu Pitis, este problema ei. Cuvintele acelea ale defunctului pot fi ale ei, pot fi ale amandorura, pot fi cuvinte preluate din gura defunctului si rescrise. Nu e problema voastra. Cat despre plagiat. Legile cu privire la drepturile de autor pe internet sunt confuze. Insa exista ORDA, COPYRO, inssitutii care pot fi atentionate, in cazul in care un material inregistrat deja acolo, a fost plagiat. So, plagiatul cu Pitis este o tegiversare a problemei.
In schimb, acuzatiile lui Florin Radulescu pot fi probate. S-a folosit de niste informatii pentru a face niste declaratii false. Rodica Elena Lupu este jurista si ma intreb daca poate sa insiste si sa-i traga la raspundere pe cei care au permis aceste afirmatii. Pt ca nu e numai Radulescu, mai sunt si cei care accepta postarea acestor mizerii, mai sunt si responsabilii acestui site.
Cineva trebuie sa plateasca.
 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-12-13 18:26:18
         
 
  "Plagiat, domnul Vasiliu, imi pare rau. Ati citit cu atentie ce am scris eu despre mine pe site?"

"Editura ANAMAROL ține aprinsă flacăra speranței de a nu ne pierde încrederea în visurile, idealurile și în frumusețile vieții și de a nu ne rupe firele ce ne leagă de limba noastră românească.
Nu mă îndoiesc, pot exista multe și diverse motive care mă determină să scriu și cred că, dincolo de talent, forța unei creații izvorăște în mare parte și din ceea ce a declanșat-o, că motivația strigă dinlăuntrul ei atât de tare, încât acoperă uneori amănunte prin care se propune celorlalți.
Dragii mei, eu vă iubesc pe toți și nu aș vrea ca Dumnezeu să mă cheme prea devreme în ceruri...Mi-ar părea rău dacă nu aș realiza ceea ce îmi doresc…mi-ar părea rău să las atâtea lucruri neîmplinite......Dar nu-mi va părea rău de viața ce am trăit-o...Îti mulțumesc Doamne pentru viața și iubirea ce mi-ai dăruit... dar mi-ar părea rău dacă m-ai chema prea curând la Tine...mai am de făcut atât de multe...Moartea mă înspăimântă...Să nu mai fiu ... să nu mai exist... să dispar pur și simplu în bezna uitării? Ce înseamnă Doamne să nu mai fiu !? Grea încercare...ultima din viața mea....Mi-e tare frică... deși știu că sunt doar o clipă care desparte nașterea de moarte. N-aș vrea să fiu o cruce în cimitir...
Pentru mine, fiecare zi este un cadou dacă pot să deschid ochii, să mă concentrez pe amintirile frumoase, amintiri pe care le-am adunat de-a lungul vieții mele. Aceasta este ca un cont în bancă, iei de acolo exact ce ai adunat.
Sfatul meu este să faci și tu la fel cititorule! Să aduni multă fericire și tot ce e frumos în contul tău de amintiri și să le mulțumești la fel cum le mulțumesc eu celor care și-au adus aportul la contul meu de amintiri, unde și astăzi strâng și mai strâng.
Rodica Elena Lupu "


Acesta este textul sub care semnati dna Rodica Elena Lupu. Inseamna ca Pitis o fi copiat aceste cuvinte de la dvoastra?! Sau scrisoarea este un hoax imprumutat de pe acest site! Posibil...

Pana una alta va acuz de plagiat. Ma puteti da si pe mine in judecata :) ca Pitis nu va poate da pe dvoastra! :)

Cristian Vasiliu

Dixit

 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-13 17:02:20
         
 
  Doamna Lupu.

Eu doar am adus in atentie asemanarea frazelor, semnelor de exclamatie, punctelor de suspensie dintre un text care circula pe e-mailuri si pe internet si care apartine defunctului Florian Pitis cu mesajul de intampinare de pe blogul dvs., semnat de dvs.

Nu cred sa fi calomniat pe cineva. In schimb dvs veniti cu povesti pe care eu as putea sa le contest, dar consider ca nu-si au rostul aici, pe un site literar. Va rog insa, aveti grija la expresiile folosite de dvs. la adresa mea (ex: si asta are ce are cu mine).

Legat de calomniile pe internet, sunteti libera sa mergeti prin tribunale, este dreptul dvs. S-a mai incercat aceasta speta, dar probabil o cunoasteti pentru ca sunteti jurista, cum afirmati. O sa postez asadar articolul doar pentru cei care nu au pregatirea necesara.

Ziarul Cotidianul
Paginile de Internet nu au o autoritate care sa interzica injuriile, pentru ca ele fac parte din libertatea de expresie. Totusi, legea interzice postarea continuturilor xenofobe, pedofile sau care pun in pericol siguranta nationala, spune Bogdan Manolea, jurist specializat in infractiunile de pe Internet. In plus, calomnia de pe Internet este, si ea, reglementata.

In august 2004, Gabriel Corban a scris un comentariu la un articol despre sora lui Adrian Nastase, care ar fi fost descalificata pe motive de incompetenta. Autorul observatiilor a fost dat in judecata pentru calomnie, cerindu-i-se 10.000 de euro pentru daune morale, dar judecatorii au respins aceasta pretentie.

Detalii aici: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=44&art=18014&cHash=0d30bf15f8
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2007-12-13 15:59:14
         
 
  Multumesc Doru. Eu sunt jurist, dar acest individ habar nu are ca mai bine ca mine nu cunoaste nimeni situatia editurii. Intrati in adresa data de el si va veti convinge ca nu vi se dau date reale. Nici nu e posibil asa ceva.
Iar atata timp cat eu editez carti, cartile se vand in librarii, primesc ISBN-uri de la Biblioteca Nationala, etc., nu am ce discuta cu acest individ.
In ceea ce priveste afirmatia lui Teodoriu - si asta are ce are cu mine, eu am spus doar o parte dar vad ca a sarit domnul Vasiliu sa-l apere - cititi ceea ce am scris eu si va veti convinge. Nu fac aici analiza relatiei mele cu Florian Pitis...Dumnezeu sa-l odihneasca acolo unde este! A fost un prieten bun si ne vom intalni cu siguranta candva...
Plagiat, domnul Vasiliu, imi pare rau. Ati citit cu atentie ce am scris eu despre mine pe site?
Vorbim dupa. Chiar vreau sa ne cunoastem. Poate traduceti unul sau mai multe dintre romanele mele. FALIMENTUL imi permite sa platesc traducerea cartilor.
Toate cele bune!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2007-12-13 14:46:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Iată afirmația tranșantă a lui Florin Rădulescu, conținută în titlul ultimului său text:
`Celebra' editura Anamarol e in stare de FALIMENT!`

Or, micul geniu autoproclamat nu poate să înțeleagă logic faptul că dacă o editură nu a depus bilanțul contabil pe 2006 asta nu înseamnă ca falimentul a fost pronunțat în acte!

Din punct de vedere economico-juridic nedepunerea bilanțului contabil și falimentul sunt două lucruri total diferite.

Or, Florin Rădulescu afirmă negru pe fond albăstriu: `Editura Anamarol e în stare de faliment.`

Prin urmare, această afirmație nefondată se înscrie în categoria calomniilor.

Doamnă Rodica Elena Lupu, această calomnie prejudiciază grav imaginea editurii pe care o conduceți. Cine va mai publica la dvs. dacă lăsați ca niște anonimi care se ascund în spatele unor pseudonime să ridiculizeze editura Anamarol?

Părerea mea este că trebuie să consultați de urgență un avocat, să discutați cu el cazul, și vă întrebați ce compensații financiare acordă legea în cazul daunelor morale care se aduc prin calomnierea publică.

Eu știu că puteți cere o sumă pornind de la câteva zeci de milioane. Asta îl va învăța minte pe domnul Florin Rădulescu să se gândească de 10 ori pe viitor înainte de a-și împroșca jignirile pe internet (și pe amicii săi, desigur).

E suficient să faceți o plângere la Poliție (salvând pe computer pagina pe care Florin și-a postat calomnia), iar domnul Corbu va fi nevoit să ofere organelor de Poliție toate datele necesare pentru pornirea procesului: I.P.-ul lui Florin Rădulescu, pagina incriminată, etc.

Nu vă lăsați impresionată de aceste atacuri.
E cazul să vă apărați onoarea prin lege, dacă nimeni nu vă face dreptate.
Vă doresc succes!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-12-13 14:10:21
         
 
  Erata: ipocrizie!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-13 10:16:29
         
 
  Nu sunt de acord cu postarea lui Florin Radulescu: nu are nici o relevanta sanatatea finaciara a editurii (pornite cred mai mult pentru proprietara ei).
Constat ca D-na Rodica Elena Lupu cocheteaza insa cu plagiatul :) iar mesajul scris pentru Sorin Teodorescu este f urat. Nu o cunosc pe d-na Rodica Elena Lupu dar cred ca acest mesaj este de ajuns ca sa lamureasca multa lume. Mergeti si plangeti la d-na Rodica Lupu; o sa va stranga lacrimile si la momentul potrivit o sa va inece cu ele! Cata ipcrizie...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-13 10:15:55
         
 
  Asa suntem noi ardelenii. Oi fi gandit si eu ca Florian Pitis caruia daca nu ai stiut i-am facut o vizita la spital inainte de a muri si ultimele randuri le-am scris impreuna. Eu colaborez de multa vreme cu Radio Romania, dau raspunsuri la Studio deschis in direct si multe au fost cazurile in care stateam de vorba cu Florian Pitis acolo in biroul lui de la radio, pentru ca ne cunboastem de copii.
NU MOR CAII CAND VOR CAINII, SORIN TEODORIU. IMI PARE RAU CA NU AM REUSIT SA FII ANGAJAT LA MINE IN CADRUL SERVICIULUI RELATII CU PUBLICUL In URMA CU UN AN CAND MI-AI CERUT CU LACRIMI IN OCHI ACEST LUCRU...SI POATE CA ACUM IMI PORTI PICA.
SUCCES SI SA FII IUBIT!!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2007-12-13 07:55:55
         
 
  Doamna Rodica a spus: `FLORIN RADULESCU. Nu ai ce face cu banii. Te dau in judecata pentru ceea ce faci.`

Ar fi interesant ca d-na Rodica sa-l dea in judecata pe `Florin Radulescu`.

Am afla in sfarsit a cui clona este acest mascarici patetic ce-si vomita frustrarile sexuale si de ratat pe acest site.

As veni cu mare placere la proces, ca sa-l vad in boxa acuzatilor.

D-na Rodica, mergeti pana la capat!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-12-13 07:32:13
         
 
  Am intrat pe blogul d-nei Lupu, http://www.rodicaelenalupu.piczo.com/?cr=3&rfm=y imi place cum arata. Un singur lucru m-a socat, asemanarea dintre mesajul doamnei editoare si scrisoarea marelui disparut Florian Pitis:

1. Doamna Lupu:
Dragii mei, eu vă iubesc pe toți și nu aș vrea ca EL să mă cheme prea devreme în ceruri...Mi-ar părea rău dacă nu aș realiza ceea ce îmi doresc…mi-ar părea rău să las atâtea lucruri neîmplinite......

Dar nu...Nu-mi va părea rău de viața ce am trăit-o...Îti mulțumesc Doamne pentru viața ce mi-ai hărăzit, pentru iubirea ce mi-ai dăruit...dar mi-ar părea rău dacă m-ai chema prea curând la tine...vreau să fac mai multe Doamne...vreau să fac mai multe....Neantul mă înspăimântă în același timp…eu să nu mai fiu ...EU? Să nu mai exist …, să dispar pur și simplu în bezna uitării? Ce înseamnă Doamne să nu mai fiu!?! M-ai pune la grea încercare...ultima din viața mea....Dumnezeule m-ar lua o frică mare ....N-aș vrea să fiu doar o cruce intr-un cimitir......

2. Scrisoarea Florian Pitis:

Ma numesc Florian Pitis...

Imi pare rau ca nu am realizat tot ceea ce imi doream... imi pare rau ca am lasat atatea lucruri neimplinite... Dar nu..., NU imi pare rau de viata ce am trait... Iti multumesc Dumnezeule pentru viata ce mi-ai harazit, pentru iubirea ce mi-ai daruit... imi pare rau ca ma chemi asa curand la tine... vroiam sa fac mai multe, Doamne... vroiam sa fac mai multe...

Neantul ma cheama si ma inspaimanta in acelasi timp... eu sa nu mai fiu... EU? Sa nu mai exist sa dispar pur si simplu in bezna uitarii? Ce inseamna Doamne sa nu mai fiu!?! Ma pui la grea incercare... ultima din viata mea...

Dumnezeule ma ia o frica mare...oare existi?? Doamne nu ma lasa in bezna nefiintei... eu vreau ca sa mai fiu... te rog... Nu vreau sa fiu doar o cruce intr-un cimitir......


Scrisoarea integrala de pe internet:

Ma numesc Florian Pitis si va anunt ca am cancer la prostata. Am 63 de ani, sunt director la un radio si de curand cea mai mare bucurie pe care am avut-o in viata mea a fost concertul Roling Stones... Doctorii m-au avertizat ca sunt prea slabit, ca poate o sa agravez ce a mai ramas din boala mea participand la concert...

Viata mea a fost extraordinar de frumoasa... Am fost rebelul cu plete in vant... am trait viata, intens ca pe o minune si nu imi pare rau de nimic din ceea ce am facut. As vrea sa va aduceti aminte de mine... si tind sa cred ca pentru voi am insemnat ceva... sa fredonam impreuna: Hei tramvai ... si tras de cai... hei joben cum veneai la Mon Jarden...

Ce tanar eram atunci si plin de viata... Cum am primit vestea ? Ei bine dragilor, rau... Exista un moment in viata cand fiecare trebuie sa isi ia ramas bun... toti veti fi in locul meu candva... Chiar tu care citesti aceste randuri candva va trebui sa iti infrunti propria moarte... Pe de-o parte ma inspaimanta... cum ar fi sa nu mai fiu cu voi, cei care ati tinut la mine, sa nu va mai vad 100 de ani..., 1000 de ani..., 1 miliard de ani..., o eternitate... o vesnicie... un infinit... un neant...

Eu Florian Pitis nu voi mai fi... Copiii vostri poate nu vor apuca sa asculte Pasarea Colibri... nu vor apuca sa vada emisiunile la Teleenciclopedia titrate de mine... incet incet voi fi uitat de toti... sau sper eu nu chiar toti.... Ce mesaj sa va transmit acum?

Nu stiu dragilor... traiesc intr-un vis rau... si ma gandesc ca toate astea nu mi se intampla mie... marea trecere spre neant... spre nefiinta... Trebuie sa am curaj... o singura data in viata treci intr-o alta etapa... As vrea sa va spun... sa va iubiti mai mult... sa pretuiti fiecare clipa ca si cum ar fi ultima... Eu va iubesc pe toti si se pare ca EL ma va chema in ceruri...

Imi pare rau ca nu am realizat tot ceea ce imi doream... imi pare rau ca am lasat atatea lucruri neimplinite... Dar nu..., NU imi pare rau de viata ce am trait... Iti multumesc Dumnezeule pentru viata ce mi-ai harazit, pentru iubirea ce mi-ai daruit... imi pare rau ca ma chemi asa curand la tine... vroiam sa fac mai multe, Doamne... vroiam sa fac mai multe...

Neantul ma cheama si ma inspaimanta in acelasi timp... eu sa nu mai fiu... EU? Sa nu mai exist sa dispar pur si simplu in bezna uitarii? Ce inseamna Doamne sa nu mai fiu!?! Ma pui la grea incercare... ultima din viata mea...

Dumnezeule ma ia o frica mare...oare existi?? Doamne nu ma lasa in bezna nefiintei... eu vreau ca sa mai fiu... te rog... Nu vreau sa fiu doar o cruce intr-un cimitir......

 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2007-12-13 06:57:30
         
 
  Chiar daca voi fi din nou atacata cu aceleasi vechi marlanii de faimosul, inegalabilul, inimaginabilul, etc, etc,... 'Maestru al parodiilor' si atit, voi lua apararea doamnei Rodica Elena Lupu pentru corectitudinea si promptitudinea cu care raspunde tuturor celor care apeleaza la dumneaei.Mai saraci sau mai bogati mai slabi sau mai buni ca scriitori, gasim mereu un prieten si un om dornic sa promoveze, sa construiasca, sa deschida drumuri.

La doamna Rodica Elena Lupu am vazut ce realizeaza in timp foarte scurt.La dvs. domnule F.Radulescu insa...nu prea.In afara de ironie,batjocura mai mult sau mai putin grosolana nu vad nimic.Scrieti cumva cu cerneala simpatica?

Felicitari doamna Rodica pentru toate realizarile dumneavoastra si astept sa apara si ceilalti autori pe care i-ati sprijinit in activitatea lor.

Cu deosebit respect si calda prietenie,
Anne-Marie
 
Postat de catre Anne-Marie Bejliu la data de 2007-12-12 23:16:38
         
 
  iarta-ma Rodica. comul precedent era pentru ...
dar n-am putut sa scriu in pagina lui ca-mi ardeau mainile.
eu stiu si nu numai eu, ca n-are dreptate, chiar daca face trimiteri... sufletul nu se pune in balanta sau in acte fiscale ( EpiSorin a explicat bine), dar el saracul de unde sa stie...
am votat alaturi de tine ticalosenia obscura, imi are rau...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-12-12 23:07:06
         
 
  n-am crezut sa traiesc s-o mai vad si pe asta...
mi-e rusine de nerusinarea acestui nerusinat.
nu am cuvinte. pe un sait de literatura se publica dari de seama tipic comuniste dupa metode securiste...
cine-i acest om al noptii care murdareste fatada casei unui om de suflet?
s-a oglindit el vreodata atent in ochii mamei sale?...si daca a facut-o, ce-a vazut?

nu vreau sa jugnesc pe nimeni, dar astfel de specimene anticrist ar trebui indepartate spre caldura iadului...

asta-i literatura?

cine o cunoaste pe Doamna Elena Rodica, sigur acum te injura maestre...pentru ca esti mojic!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-12-12 22:58:36
         
 
  Rodica draga,
Ideea este buna. Daca fiecare ar cauta sa scape neamul macar de un singur gunoi, treburile si viata ar fi altfel.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-12-12 22:54:43
         
 
  pentru Rodica Elena Lupu, cu simpatie

Rudy asta ca Mos Teaca
cand nu are ce sa faca
prosteste s-a-nscris in grupu'
celor ce ataca Lupu
cu micuta lor nagaica
nestind c-o sa-i fie trupul
pentru greseala-i prosteasca
sfasiat de o lupoaica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-12-12 22:23:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE