FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  -Ina sugubeata l-a inghesuit pe Genu' sub 'poalele' Ioanei B.G -
:))) Gina sigur n-a văzut nea Genu schimbul ăsta de replici sigur s-ar fi bucurat!
Da, tortul n-am reușit să-l pun deși Norică mi-a explicat că ar trebui să schim ghilimici cu apostroafe. A uitat însă să-mi spună unde-s ghilimicile cu pricina:))
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-11-18 17:41:59
         
 
  Jupp:))
Greu se lăsa doaga să cadă de pe doge:), important e că a reușit pînă la urmă!
Strungăreața mea n-are efect decât la macaronarii de peste 75 de ani după cum am observat și de aia nu prea sunt sigură dacă sunt morți sau numai se prefac:))!
Scot tortul numai la schimb... îmi spui și mie când e ziua ta?:))

Soră Mătrăgună,
Vestea e cumplită mai ales că LIviu nu părea genul:)).
Măcat de-aș avea cand să organizez o pândă organizată. Da' mai bine te aștept pe tine cu electricitatea ca să acționez din consecință nu pe bâjbâite:)!

Vă mulțumesc dorindu-vă să aveți parte întotdeauna de zâmbet, zile senine și iubărețe!
Cu mult drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-11-18 17:38:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Jupp:))
Greu se lăsa doaga să cadă de pe doge:), important e că a reușit pînă la urmă!
Strungăreața mea n-are efect decât la macaronarii de peste 75 de ani după cum am observat și de aia nu prea sunt sigură dacă sunt morți sau numai se prefac:))!
Scot tortul numai la schimb... îmi spui și mie când e ziua ta?:))

Soră Mătrăgună,
Vestea e cumplită mai ales că LIviu nu părea genul:)).
Măcat de-aș avea cand să organizez o pândă organizată. Da' mai bine te aștept pe tine cu electricitatea ca să acționez din consecință nu pe bâjbâite:)!

Vă mulțumesc dorindu-vă să aveți parte întotdeauna de zâmbet, zile senine și iubărețe!
Cu mult drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-11-18 17:34:59
         
 
  Norica- nu vazusi 'fiidca' Ina sugubeata l-a inghesuit pe Genu' sub 'poalele' Ioanei B.G - si da chestia cu ghilimicile ne-a facut sa ne lingem 'pe bot' degeaba...

ochiul tau IT...ce mai,

'senchiu' mersi fain,

un weekend placut,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-16 22:42:37
         
 
  Gina, nu l-a uitat, n-ai fost tu atenta.

'Nea Mitică,
Mata spui tot din casă:)))? Încerc să te cumpăr cu o felie dublă de tort, îmi merge?'

Pot sa-ti spun ca Ina chiar a incercat sa posteze o frumusete de tort, dar n-a reusit din motiv de ghilimele.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-11-16 22:35:42
         
 
  Ina ii bai'...l-ai uitat pe Genu'...

semneaza protestand:

Pat-la-Gina& Pat-la-Genu

Coana Atropa stie de ce...

Adaug semn Genu :

Flacaul Inei Carlan e cu totul de alta parere...

Are Ina Scaietina
Suflet bun și, bat-o vina,
Apare, ca orice-i bun,
Doar din Paște în Crăciun.
(Dan Norea despre Ina Carlan)

n-are nici suflet gingas
si nici bun Ina Carlan
ca desi o rog de-un an
am ramas tot pedestras.

La multi ani Ina Carlan!

Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-11-15 19:03:35

mare bai mare!!

goia




 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-16 22:29:13
         
 
  Norica, ma luai cu barfa si uitai: multam, frate!  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-16 20:49:49
         
 
  La multi ani, Ina, multi si frumosi si bucura-te, soro, ca nu te mai scarman, n-am de ce, tradatorul ne tradeaza, acum se da pe gugal c-o colega de site, pe nume Vasilica, fericita esti ca nu stii!:))
Te imbratisez si te astept, sa te pun la curent. Continuu sau alternativ, cum preferi!:))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-16 20:49:02
         
 
  De cînd Ina lu' Cîrlan
Sta prin Veneto pribeaga,
Dogele venetian
Are, în sfîrsit, o doaga.


La multi ani, Ina, pe la noi a ajuns vestea ca o romanca dotata cu strungareata, face victime în rîndurile macaronarilor. Cica mor astia... de rîs! Sa fii iubita!
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2007-11-16 08:37:31
         
 
  Oameni buni și dragi,
O să încep prin a-i mulțumi lui Norică pentru că a sunat cu veselie goarna adunându-vă aproape de mine. Surpriza a fost cu adevărat surprinzătoare:) tocmai datorită și pentru că nu era nici Crăciun și nici Paște deci cine să-și mai aducă aminte de scaietele prăfuit:)) ?
Dane, isprava asta trebuie musai să o plătesc cu un senryuci:) ... haikuruci că la epigramă lupta nu-i dreaptă:)!

Anduța,
Mulțumesc, să fii mereu la fel de veselă și de luminoasă cum te-am cunoscut! Da unde-s versurile? Tai porția de tort la jumătate:))!

Vasilica,
M-am foarte bucurat:), cum să nu! Îți mulțumesc și îți doresc și ție să-ți fie toate ușoare și senine! Mulțumesc!

Liviiuuu,
Eu am făcut cum ai zis tu, pîrtie și la deal și la vale pe gugăl da’ am rămas cu mâna întinsă. Ori te ascunse Mătrăguna ori taman atunci cotrobăiai în butoiul cu curechi de anul trecut că și-acu oftez când mă gîndesc la el:))
Împreună cu von Pluș care a rămas foarte impresionat de salut îți mulțumesc pentru bucuria de a te ști zâmbăreț lângă șampanie:)!

Dana,
Cum aș putea să nu fiu fericită când am aproape atâta oameni minunați! Uite m-am emoționat și mai rău și o să încep să mă împleticesc între cuvinte:)!
Mulțumindu-ți constat bucuroasă că n-a îndrăznit nimeni să te contrazică! Ce le-ai făcut de-ți știu de frică:)))

Linea,
Mulțumesc! Mi-aș dori să am ochiul și priceperea ta la povestit! Zile frumoase, pas ușor și sprințar să ai!

Nastia,
E bine să știu ce oameni frumosi am aproape! Mulțumesc!

Danielule,

:))) Nu-s de vină eu că-s mai tare de urechi... tu trebuie să strigi mai tare:)) că uite, vezi! până la urmă ies din bârlog:)!
Mulțumescu-ți, pentru cuvinte și căldură!

Ioana,
Îți mulțumesc ciocnind zgomotos un zâmbet cald și maaare!
Nea Mitică,
Mata spui tot din casă:)))? Încerc să te cumpăr cu o felie dublă de tort, îmi merge?

Mariana,
Îți mulțumesc pentru urări și popas! O viață fericită și plină de zâmbet să ai!

Gina,
Vin cu scutire și două kile de ghilimici:) da’ oare vin?:)) că nici eu numai știu! Da’ și când voi începe să macin grîul la moară... ehe... atunci să te ții!

Vă mulțumesc tuturor cu mult drag, recunoscătoare că nu mi-ați uitat ghidușiile. Promit să încerc a-mi aminti cum se scrie așa încăt să pot rămâne aproape de oameni minunați ca voi.
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-11-16 01:29:42
         
 
  mai cine mi-a furat ghilimicile de la 'intermedietor'...no ase'

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-15 22:23:42
         
 
  trecuse ceva vreme de cand nu ai mai semnat 'condica' la Europeea...fara motivare Ina zisa a lu' Carlan!

A gasit in sfarsit Norica un 'pretext' sa te provoace:

'La multi ani!' Ina- Scaietina, sanatate si sper sa te gasesti bine!!

Un gand bun tie si lui Norica intermedietorul,

regards,

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-15 22:21:00
         
 
  La Mulți Ani! Soare în suflet și visuri împlinite. O seară fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-11-15 20:08:01
         
 
  Flacaul Inei Carlan e cu totul de alta parere...

Are Ina Scaietina
Suflet bun și, bat-o vina,
Apare, ca orice-i bun,
Doar din Paște în Crăciun.
(Dan Norea despre Ina Carlan)

n-are nici suflet gingas
si nici bun Ina Carlan
ca desi o rog de-un an
am ramas tot pedestras.

La multi ani Ina Carlan!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-11-15 19:03:35
         
 
  La Multi Ani, Ina, si felicitari pentru darul nativ de umor din proza ta!

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-11-15 18:27:50
         
 
  La mulți ani, Ina! Mulți și frumoși, pe potriva scrisului și sufletului tău minunat, cum bine le zice Dan!

Mulțam de aducere-aminte, Dan Căpitan de Țărm Dobrogean, mereu pe fa(le)ză.

Chiar așa și mie-mi pare,
suflet bun are atu.
Când, pe site, o strigi, apare...
Sufletu'...

:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-11-15 16:05:52
         
 
  Las Multi Ani, Ina!

ma bucur de tot ce scrii.

 
Postat de catre nastia muresan la data de 2007-11-15 11:58:12
         
 
  La multi ani! Ina
vreme insorita sa ai si povesti frumoase, oriunde intorci privirea.:)
prieteneste,

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2007-11-15 11:57:09
         
 
  la mulți ani, Ina!

aflu prin vocea lui Dan Norea despre sărbătoarea aceasta și mă alătur mesenilor

nu de puține ori am citit și m-am bucurat de scriitura Inei
îi mulțumesc,

oameni-autori ca ea trebuie musai și neapărat să fie fericiți, să nu mă contrazică nimeni că mă enervez:))

vă salut dinspre aproape
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2007-11-15 11:19:25
         
 
  Inăăăăă!!...
Nu-i musai să te sui în coaja aia legănată de-i zice gondolă pentru a ajunge la noi! Poți să te dai pe gugăl! Suntem la doi pași... Dacă întinzi mîna, poți să mă mîngîi pe chelie. Am și eu una. Nu-i ca a lui Norică, da' trag tare din urmă!

LA MULȚI ANI!

PS. Salută-l și pe von Pluș din parte-mi și spune-i că mi-e dor și de el. Da' vezi să nu prindă de veste Mătrăguna... Iar iese cu scărmăneală!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-11-15 10:30:09
         
 
  Navigand putin si pe la acest subiect, si vazand ca este ziua dv. doamna,desi nu va cunosc , m-am gandit sa ma alatur si eu celorlalti care va va felicita de ziua dv...deci primiti din partea mea un sincer si calduros LA MULTI ANI!Sper ca va va bucura! Vali  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2007-11-15 09:25:12
         
 
  La mulți ani, Inișor! Să fii iubită! (Cu patru versuri chinuite vin oleacă mai târziu:))))

Dane, frumos catren...sa-l luminăm nițel să vină lumea!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-15 09:03:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE