FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Veronica Pavel
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mi-a placut mult de tot. Incepe simplu si personal si devine metaforic universal. Atingerea timpului pe trupul meu...Lumea de lemn a meridianelor trecute... Ce fumos suna... Cercul tau nu va disparea, va ramine sa se rostogoleasca pe trotoarele planetei, prin aceasta mica, gingasa si in acelasi timp enorma poezioara.  
Postat de catre Marina Shalmon la data de 2007-11-19 04:59:58
         
 
  Erată: poeza=poezie  
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-16 20:46:33
         
 
  Ia să te văd, te-am pus în mijlocul cercului?!
Este un foarte mic joc psihologic!
Am să fiu sincer cu tine și am să-ți spun că, aflându-mă într-o bună dispoziție, am vrut să te tutuiesc!
Vero dragă, am așteptat destul de mult să apari cu o poezie sau altceva...
Iar poeza ta mi-a plăcut foarte mult!
Ai un simț excepțional în ceea ce privește schimbarea sensului unui cuvânt, în acest caz, dulce-dulceag!!!
Nota 10 la intuiția feminină!!!
Și ... reverențe pentru omul din tine!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-16 20:45:03
         
 
  Cristi draga,
Comentariul tau e foatre frumos si m-a atins. Doar un singur cuvant m-a nedumerit (ca sa zic asa), si anume cuvantul "dulceag". Stii ceva? Daca poezia mea e "dulceaga", atunci mai bine ma las de poezie si ma apuc de vanzare de flori, ca tot imi plac! M-am gandit insa ca poate ai vrut sa spui altceva. Infine, sfarsitul mesajului tau m-a consolat, e bun ca tine si, de fapt, sa stii ca te asteptam, ma intrebam daca te vei opri la poezia asta mica, aruncata pe site tocmai pentru ca aveam nevoie de voi....

Multzam mult de tot pentru aprecieri si caldura ta,

Cu drag,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-16 16:17:29
         
 
  RK, nu mai stiu ce culori avea cercul, dar asta nu pentru ca n-am memorie, ci pentru ca acele culori se cam stersesera de pe el si erau atat de palide, ca se vedea prin ele lemnul.

Cercul acela al meu....cate utilizari avea! Uneori il puneam pe pat in cantiliver, ma asezam pe el si impingeam cu picioarele partea din fatza si da dadeam hutza ca intr-un balansoar. Ca sa nu ma taie la poponetz puneam o paturica...

Iubeam cercul meu pentru ca era usor. Pe strada erau baieti care aveau cercuri de fier, pe care le conduceau cu o sarma, al meu insa era mult mai gratios! Si mergea singur, eu doar il atingeam usurel si el ma asculta....

Vremuri-vremuri....

Multzam mult de trecerem si vot, m-am bucurat sa te am pe pagina!

Cu drag,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-16 16:12:04
         
 
  Cercul... existenței noastre!
Cercul conștiinței, cercul ideilor, al realității, al iubirii, cercul împlinirii, imaginației, cercul liniștii, poetului, cercul sufletului, creației...
Se pot scrie multe...
O abordare interesantă!
Poemul tău ar putea avea mai multe reliefuri!!!
Un alt relief al cuvântului!
Ai realizat, în stilul tău, una din imaginile cercului!!
Ai vorbit suav și dulceag!!
Nu?!!
Ia să văd, te-am pus în mijlocul cercului?!
...
Timpul ne va aminti mereu de cuvintele, ce știm că nu se pot pierde, dacă ele au fost rostite din inimă!
Am abordat această temă dintr-un alt unghi!
Și dintr-o altă lume a cuvântului!
Mi-au plăcut aceste cuvinte ale tale, această formă a ideilor!
Vot!
Aprecieri!
Reverență!
Cu drag,
Cristi

P.S. Cu bine, prietenă!!
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-16 10:19:11
         
 
  - Vero dragă,
- acum am priceput...

- să dea Domnul să alergi mulți ani alături de cercul tău! (roșu - albastru, cred...)


vot cu drag,

r.k.
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2007-11-16 09:02:54
         
 
  Kostanule, rezumatul tau face toate paralele!!!

Da, vorba ta, cerc cu capete. Rotunde sau patrate? :)))

Multzam de-ncercuire, prietene!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-15 17:34:15
         
 
  circum, circa, ciclum,...circus. varste, cercuri rotunjimi si rotunjiri. tanjiri, mai apoi. asta e rezumatul, un cerc. culmea, singurul cerc cu ...capete.  
Postat de catre sters sters la data de 2007-11-15 16:53:01
         
 
  Tea draga,
Ce bucurie sa te reintalnesc!
Noiembrie ne duce spre copilarie? Mai curand ne duce spre Craciun si abea acesta ne duce spre copilarie. Noimbrie pe mine ma duce spre celalat capat al firului, iar poezia asta era un fel de refugiu in fatza celuilat capat....
Multzam mult de popas si apreciere!
Cu aceeasi admiratie,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-15 16:30:38
         
 
  Hi,Vero....cercul "acela" a disprut "atunci" ....rostogolirea lui implica intelegere (poate chiar absoluta)....copilaria este singura zona in care certitudinile exista.....incolo ne infasuram continu in intrebari...fara raspuns, evident...

Luna asta, noiembrie, ne trimite mereu inapoi....sa fie "spaimele"iernii care vine?

extrem de moderna scrierea ta...directa si aparent....numai aparent ...clara

Frumos,

drag, Tea
vot
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-11-15 14:57:44
         
 
  Multumesc mult, Adelina, pentru cuvintele tale frumoase. Prezentyza ta ma bucura si chiar flateaza!

Profit de ocazie sa te felicit pentru cronica aparuta acuma in ziarul "Observatorul" din Canada despre cartea ta de poezii.

Multzam, poeto!!!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-15 01:09:53
         
 
 
Viața ca un cerc închis… pentru că toate experiențele de viață sunt ciclice…
Viața care se rostogolește pe lângă noi uneori, alteori o ia înaintea noatră… și, Doamne, cum se rostogolește!
Teama ieșirii din cerc, ca ultimă încercare…
Viața ca un perpetuum mobile…
Va dispărea cercul Vero, dar cu siguranță va rămâne urma în sufletele celor dragi… cel puțin așa îmi place să cred.

Vot, cu drag,

Adelina
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-11-14 22:33:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE