FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din lumea celor care nu cuvântă… dar cântă
Text postat de Andrei Ghejan
Ca de obicei, când mă-ncearcă o frustrare senilă… scriu. De fapt îmi scriu, că și-așa, nefiind siropos, nu mă citește nimeni și nici vreo clonă n-am, să-mi trimit înștiințări cu dobânzi la vedere. Doamne Ferește, îi exclud p-ăia de scriu de rup –și sunt destui- care-și merită com-urile autentice și nu numai…

Se-apropie sărbătorile de iarnă, prilej de bucurie pentru marea majoritate, dar și tristeți pentru câțiva. Mă număr printre ultimii, nu că aș avea ceva contra sărbătorilor, din contră, dar din nefericire este perioada din an când anumite, hai să le spunem „malformații”, devin dureroase și mai vizibile ca oricând. Cu una, mi-am tapetat creierii:
Omul muncește din greu tot anul, „trage la jug” cum am spune. Corvoada are și ea un scop: „Dă-le Doamne bine la toți, numa' mie nu-mi da rău”, că am robotit de mi-au sărit mucii pe pereți și-uite: am pus și eu deoparte de-o salată și cine are carte, are parte, cine n-are, are două părți. Da' nu-i bai!… c㠄la steaua care-o răsărit… tăt atâta cale-i…, numa' să nu te rătăcești” (l-am citat pe tataie-miu- Dumnezeu să-l ierte!) și excedentul de bagaj ar trebui să fie atât de scump, încât nu cred că și l-ar permite cineva. Prin urmare: ce-am avut, și ce-am pierdut.
Bine, bine!… (îmi zic), dar ăsta nu-i un motiv să nu-mi pun și eu un curcan pe masă, de bucurie că m-am mai scurtat cu-n an… așa că m-am dus la bancă, să mă-mprumut, evident. M-au căutat ăia și-n gaura de aerisire. Bineînțeles că mi-au găsit „călcâiul lui Achile” înfipt cu sete și sedimentat, în sensul unui comision de 1,40 neachitat la vreun card gol. În secunda doi, scria pe mine eject, cu-n vârf de bocanc în plus, tot în venerabila gaură.
M-am dus imediat să mă plâng paharului în a mai prima cârciumă.
Amabilă, o zburătoare îndoliată îmi maneliza pe umăr, c-o pălărie de coconei anticipați, premeditați, pasteurizați și verzi. I-am dat și eu juma' de pensie anticipată, adică mai nimic, da' nu că mi-a zgâriat timpanele, ci să-mi spună cât își ia de revelion.
- Să moară mama, dacă nu-mi iau 14000 de eurococonași ca anu' trecut, mă las și m-apuc de furat…
- Și fișa fiscală 2?
- Hai bă la altă masă, c-ăsta s-a-mbătat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru a avea un spațiu virtual de calitate, de acord cu:
„când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real” și
„faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea”
Sper să nu plecați, nici dumneavoastră, nici alți autori de valoare, iar cei care au plecat să revină. Mă gândesc mai ales la domnul Corneliu Traian Atanasiu, dar și alți pe care nu i-am văzut de mult pe acest site și pe care i-am citit cu plăcere.

Doru Emanuel Iconar

P.S. Încă nu am buletin, dar trimit la anu’.
 
Postat de catre Doru Iconar la data de 2007-12-24 10:46:03
         
 
  Elena,
nici nu vreau sa ma gandesc cum e in invatamant...
Te iubeste fratele tau
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-11-16 12:11:34
         
 
  Andreiule, repede, o stea, până nu ieși de pe pagină, că am râsu'-plânsu', când am citit textul tău. Ia, mai treci la scris, că, oricum, tot sarași o sî rămânim, sî șii preșis di aiasta treabî. Amu, dacî ți-am zâs asta, veselești-ti, dacî îț'mai dă mâna! :))) Drag, Elena.  
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2007-11-16 11:47:59
         
 
  Mariana,
Draguta, as usual.
Te citesc cu placere la randul meu.
Tx
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-11-14 18:32:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Obișnuită cu gândurile tale, aș fi oarecum tentată să spun fraza finală și să... votez. Știu însă că ai spirit de glumă, uneori, pe lângă cel de stivuitor al culorilor într-una și al cuvintelor în proză sau poezie. Mi-a plăcut. Votez fără să... O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-11-14 15:26:05
         
 
  Anda,
stii tu:
de scurta poa' sa fie cat de lunga, numa' de groasa sa nu fie prea subtire. Iti dau un link, daca vrei sa te distrezi mai mult si ai rabdare:
http://www.agonia.ro/index.php/screenplay/247154/index.html

Cu drag,
babeta
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-11-14 10:40:54
         
 
  Bre, matale nu prezinți nici o garanție, nu te putem credita, așa că te invităm, ca de sărbători, să aduci vreun girant ceva că am auzit cum că în mai mulți creditul e mai mare și comisionul se împarte în mod inechitabil!

:))))

Mi-a placut...da' fu prea scurtă!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-14 07:48:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE