FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Marinela Adam
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu o sa discut acum despre cat de genial este sau nu este Rudy.
Cat am ras eu ieri, stie Doru.
Da, am ras! Fiindca era ridicol!
Cum ati crezut ca pot eu sa-i fac declaratii lui Rudy, chiar si in versuri atat de puerile?
DE CE? Spre deosebire de Sabina Datcu, nu il cunosc. Nu stiu cine e! Un timp am crezut ca e femeie!

Sabina, daca din miliardele de posibilitati si combinatii de nume calculatorul tau a ales numele meu, e clar: calculatorul tau are preferinte. In locul tau l-as schimba.


 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2007-11-12 18:48:07
         
 
  Îl întreb încă o dată pe Mr. Rudy: la care critic literar a fost el cu poeziile sale, la care anume cenacluri a citit?
Doru Lubov

Da' ce, Dorule, poeziile astea or fi fiind plozi cu vărsat de vînt, sau muieri gravide, să le duci musai la doctor să le vadă?

Apoi, despre cîte cazuri am auzit eu că ar fi fost operate de chirurgi renumiți, dar pacienții au murit, chipurile pentru că s-a produs fenomenul de respingere între organism și bisturiul uitat înăuntru?

În afară de argumentul lipsei de originalitate n-am auzit altceva de la tine. Aștept o critică literară făcută textelor lui Rudy (și nu numai), făcută de tine, ziceam, și nu trimiteri la ce ar grăi domnul Grigurcu despre opera în discuție.

Argumentul lipsei de originalitate nu ține loc de critică literară. Repetarea la infinit a acestui argument e faliment curat.

Apoi, Rudy nu avea nicio obligație să-ți răspundă. Poate să-l doară fix la zece centimetri înaintea cotului de orice părere critică. De ce aștepți un răspuns la părerile tale? Emite-le și punct. Sau lasă-te păgubaș. Sau speri să-ți valideze cineva opinia?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-11-11 21:32:46
         
 
  Domnule Liviu, argumentul meu nu devine vorbă goală prin repetare, pentru că încă nu mi s-a răspuns la el într-un mod satisfăcător.
Tocmai prin eschivarea lui Rudy de la un răspuns argumentul meu critic se pare că este întemeiat.

Îl întreb încă o dată pe Mr. Rudy: la care critic literar a fost el cu poeziile sale, la care anume cenacluri a citit?

Dacă un critic literar de talia lui Grigore Grigurcu, sau Octavian Soviany, sau Irina Petraș, sau Marin Mincu, sau Ion Bogdan Lefter, sau Ștefan Borbély, sau Daniel Cristea-Enache ș.a.m.d., va spune altceva decât am spus eu despre stilul lui Rudy, dacă va valida stilul său ca fiind original, eu am să-mi cer scuze lui Rudy în mod public pe acest site.

Dar până atunci nu o voi lăsa moartă.
Chiar deloc.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-11-11 17:58:55
         
 
  Liviule.... chiar vorbeam aseara cu Rudy si ii spuneam, razand: daca toti comentatorii acestia ar afla cine a scris textul, clar ne-ar lua beregata :)))

Carmen - si eu sunt in carne si oase. Din nefericire, cand fusei la Stefan Ciobanu (la lansare) nu era nimeni care sa-l cunoasca si pe Rudy... asa ca oamenii au ajuns la concluzia, logica, fireasca, evidenta: "Deci Rudy este femeie!!!!" (q.e.d) Poate ne vom intalni si noi intr-o buna zi. Rudy mi-a spus o gramada de lucruri despre tine. Evident... NUMAI DE BINE :)

Radu Stef - tu ai fost comicul intruchipat - cu mistoul tau. Cred ca de mult n-am mai ras atat.(antologic ramane comentariul cu "defatat"-ul) Am ras cu lacrimi, am ras de ma durea burta. Asteptam genul tau de comentarii. Multumesc.
Ai inteles ca era o farsa - recunosc asta. Dar nu stii cat timp mi-a trebuit aseara sa-l conving pe Zexe ca Marinela nu este nici Sabina si nici Rudy...

Zexe - inca o data, scuze, de fapt nu m-ai enervat aseara. Ai fost asa cum te cunosc eu. Meriti o gramada de sarmale...:)) (ce ma enerveaza e ca nu iti mai pot face farse pe bocanc, damn it!) Multumesc pt ca ma suporti! :)

Si inca ceva. Imi cer scuze Casandrei Adam, daca s-a interpretat gresit. Spun sincer - habar nu aveam ca pe Agonia este Marilena Adam. Eu o cunosteam doar de Casandra. Si Cassy.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-11-11 17:26:47
         
 
  Liviu:

Arăta, nu mai arată,
(Scrierea, ah, bat-o vina,
Pentru asta, rog, mă iartă!)
Azi, arată ca Sabina !
:)))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-11 15:24:18
         
 
  Sabina, nu uita ca am scris in ultimul comm:

''Chiar dacă cel care se distrează acum mai mult e clownul, eu unul, îi mulțumesc pentru show!''

dezamagit ca nu-mi recunosti macar meritul de a fi detectat farsa, e drept, nu si autorul

Sabina
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-11 15:22:28
         
 
  chiar arata bine!
Postat de catre Carmen Anghelina

Cu tastarea dumitale,
io n-am înțeles ceva
din ce-ai scris colea, la vale:
arată, sau arăta? :)))))



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-11-11 15:11:04
         
 
  Doru, p.s: Rudy nu are clone! GARANTEZ!  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-11 15:06:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doru, imi pare rau ca nu am cunoscu-o pe Sabina, dar am avut placerea sa-l cunosc pe Rudy: e real, manierat, plin de umor si, pe deasupra, chiar arata bine!
So ist es!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-11 15:05:29
         
 
  Doru, prea te încingi...

Textul de față dovedește că totul a fost o farsă. E scris prea inteligent ca să putem bănui autoarea de puerilism (așa cum am fost tentați ieri, în cazul, mă rog, poeziei :).

Iar chestia aia cu criticii autentici din adevărata lume literară, repetată prea des, devine vorbă goală. Ne spui tu care e adevărata lume literară? Dacă da, poate ne spui și despre mîncătoriile de acolo, despre felul în care poți accede (pupînd mîini și altele pentru a obține subvenționarea unui volum, cu excepțiile de rigoare, desigur). Cîți poeți de valoare mor, la propriu, în lumea aia literară adevărată? Și cîte nulități și-au publicat operele pe bani numai ei știu cum obținuți?

Las-o moartă!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-11-11 14:55:41
         
 
  Da' ce va casuna pe noi asa...tronc, hodoronc?! Si eu, care eram gata, gata s-o omor pe marinela asta, de dragul lui Rudy...de-al Sabinei, nu mai spun! :)))

p.s. ei, las', ca vedeti voi!:)))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-11-11 14:22:25
         
 
  Poezeaua-experiment, Sabina (că doar tu ai compus mândreața aia de poezică a `Marinelei`, oricât te-ai fofila după scuza că, vezi Doamne, ai luat-o de pe forumuri feminine), este la fel de puerilă precum absolut toate textele lui Rudy.

De fapt, Rudy, care este clona unui autor de pe site, nu va putea trece niciodată de acest infantilism de frustrat textual.
Adică personajul real din spatele său, care postează și sub alte pseudonime.
Pentru că în loc să exerseze poezia autentică se ocupă de poezici de doi lei cu jigniri și obsesii hormonale.
Ars longa, vita brevis.

În plus, experimentul era îndreptat contra Casandrei Adam (despre care se știa că are pe Agonia pseudonimul Marilena Adam).
Și acum, vii, Sabinule, cu scuza de doi lei:
`Numele - Marinela Adam - este un nume comun, autogenerat de calculator`?

Păi cum de nu a autogenerat calculatorul un nume de genul Sabina Tactu?

A propos, `Sabina`, zici că ai scris minunația de poezică a `Marinelei` în pauza meciului Steaua-U. Craiova. Ești stelist, așa-i?

Ți-am zis eu de la bun început că ai o mentalitate masculină, o structură psihologică de bărbat.

Acum să fim serioși, care femeie s-ar topi după un patetic feromonal și imatur ca Rudy?

Tu ești doar clona lui Rudy sau a unui amic al lui. Vă faceți singuri reclamă prin experimente răsuflate, pentru că altfel nu vă bagă nimeni în seamă, nici un critic autentic din adevărata lume literară, cea care contează.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-11-11 13:52:48
         
 
  No, bată-te norocul...
Și eu, care mă temeam că Vasilica ilie a făcut pui! :))

Textele idioate nu au mai multă trecere. Poate mai multe reacții, ceea ce e cu totul altceva,

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-11-11 13:25:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE