FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de liliana valerica cocostarc
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doamna Iulia, inteleg ca v-a placut textul meu? Daca nu, data viitoare va rog sa fiti mai mai putin subtila in exprimare,
va multumesc oricum,
o zi frumoasa,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-12 10:42:07
         
 
  Domnule Florin Radulescu-Rudy, nu mai inteleg nimic, iar va bateti joc de mine?
Chiar si asa, eu tot va multumesc.
O zi frumoasa,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-12 10:39:59
         
 
  Domnule Doru si domnule Adrian, sunteti plini de bunavointa si intelegere, drept pentru care va multumesc si va sunt recunoscatoare,
o zi frumoasa amandurora,
cu drag,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-12 10:38:11
         
 
  Domnule Bogdan Groza, scuze pentru greseala cu numele si multumiri pentru cuvinte, dar, credeti-ma, am pus si autorul, dupa ce am dat atatea informatii despre poezia de la care am pornit, era nelogic sa nu pun autorul, nu credeti?
Despre sfaturi, nu le pot urma, caci nu cred ca va mai exista o a doua incercare, m-a obosit si asta destul de mult! :)
O zi frumoasa,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-12 10:36:15
         
 
  Domnule Radu, va multumesc pentru felicitari si mai ales pentru bunavointa.
O zi frumoasa,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-12 10:33:13
         
 
  bogdane, man, te citesc si eu...
Fiind totusi in pagina lilianei valericacoco-starc, treb' sa spun ca se misca extrem de ciudat de bine, cu intentie-care o fi ?- pe mai multe registre !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-11-11 15:30:40
         
 
  Bogdane, scrie, bătrâne...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-10 21:22:37
         
 
  Eu zic sa postezi, amigo!N-ai nimic de pierdut...Oricum eu te citesc destul de des chiar daca nu las semn in pagina ta...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-10 19:23:44
         
 
  Rudy, de cand sunt la cj, se pare ca nervii mei s-au mai inmuiat. O fi poate si varsta de vina sau ... 'orgoliul' meu de a nu suporta contraziceri, ci numai ziceri :D
Acum pe bune, nu stiu ce-i cu mine. Nu ma mai atrage nimic, ma gandesc daca sa mai postez sau nu, ca se pare ca nu prea are rost. Voi citi poeme, dar nu stiu daca mai comentez. Eventual, vo ilasa semne grafice, gen :) :D sau :-p ca semn al trecerii mele pe textele respective
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-11-10 19:17:29
         
 
  Bodoganele, te stiam un om cu nervii tari...Eu astept in continuare comentarii de la tine, cel putin in pagina mea!

Cu prietenie
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-10 19:11:45
         
 
  'multumesc' celor care m-au catalogat in fel si chip, nu ma pot pune cu minti luminate. imi cer scuze. M-am convins ca inca o data ca daca imi exprim o opinie mai altfel, sar altii la gatul meu si ma... ataca prin ricoseu. Posibil sa bat campii, sa fiu penibil ,sa fiu prost gramada. Nu toti 'e culti' O sa va fac placerea si nu voi mai comenta nicicum un tecst al altora, ca nu cumva sa-l jignesc pe el sau sa le insult inteligenta altora.
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-11-10 18:54:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu stiu in ce categorie sa incadrez textul tau, dar e neasteptat de reusit!Dau un vot!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-10 18:03:13
         
 
  Liliana,

Parodie, ce-i drept, nu este. Însă zi-i și tu ''replică'' și ai scăpat de-o problemă.
Textul nu e rău.nu mă interesează ce poelmică are la bază...ci mă intereseaza intrinsecul său care este ok.


...toate bune!


p.s Chiar nu lua in considerare ''indicațiile'' lui B.Groza pentru că, pe lângă că nu sunt deloc înemeiate, sunt și ridicole.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-11-10 16:19:54
         
 
  Parodia e foarte bună. Și chiar spune `ceva total diferit fata de original`.
Mie mi se pare clar. Nu știu ce poate să nu fie clar. Doar să nu vrei să vezi.

Propunerile lui Bogdan sunt ridicole. Ori nu înțelege nimic, ori face pe prostul.

Valerica, pune diacritice, ai grijă la virgule.
În rest, ironie de calitate. Se poate și fără vulgarități, se pare...
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-11-10 13:43:18
         
 
  Liliana, daca ai pus si autorul e oK. Te cred pe cuvant, chiar daca el n-a aparut la tine. Era prea cunosccuta parodia lui Toparceanu sa nu sara in ochi. :) Sfatul meu e sa mai incerci sa parodiezi, nu te descuraja de parerea mea, doar asa inveti, prin critica constructiva si prin exercitiu. :)
fara superioaritate sau altceva ti-am scris comentariul precedent. Te rog sa o iei ca atare si sa incerci sa scrii ulterior mai bine, in loc de versul
Te-ai repezit ca o tornada
De pe-al tau soclu de ciment,
Ca stiu toti userii, la sfada
Chiar ai talent.
sa scrii, de pilda

Te infiltrezi ca o gripa
printre epigramisti, si recunosc
esti prea bun si-o clipa,
te-am catalogat drept prost

sau strofa a doua in loc de

Doar ai computer, tastatura
Iar degetul ti-e vigilent
Si nu mai spun, cand dai din gura,
Chiar ai talent

sa fie

doar ai talent iar umorul
e recunoscut si-n zi de post
cand te citesc simt fiorul
si ma simt slab si prost...
deci, in loc talent sau ceva cat mai aproape de poezia parodiata, sa scrii tu alta de sine statatoare. Intelegi. Eu am dat un exemplu. Maestrul Rudy nu se va supara ca m-am jucat cu versurile tale.
Toate bune si succes :)
Si trebuie sa-mi dai si un miel. Ma cheama Groza, nu Bogza. :))
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-11-10 11:16:41
         
 
  Parodie, pastișă, replică, ce-o fi, eu unul m-am amuzat... felicitări!

votez,
Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-10 11:15:45
         
 
  Domnule Bogza, eu am pus in titlu ca e parodie dupa poezia lui George Toparceanu, asa cum am vazut ca face si domnul Rudy, dar nu stiu de ce nu a aprut titlul meu complet!!
Daca e pastisa si nu parodie, asta e, este prima data cand incerc si eu marea cu degetul. Se pare ca m-am innecat! :))
Va multumesc frumos pentru comentariu si va mai astept,
o zi frumoasa,
Lilly
 
Postat de catre liliana valerica cocostarc la data de 2007-11-10 10:51:45
         
 
  ma simt nevoit sa intervin ca sa mentionez faptul ca poezia parodiata este scrisa de George Toparceanu.
Deci replica ta, pentru a fi o parodie 'originala' trebuie sa spuna ceva total diferit fata de original, astfel e o pastisa, amuzanta, ce-i drept, dar doar atat.
Fara suparare
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-11-10 10:44:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE