FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 45
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  idee simpla:

problemele editoriale/cu editorii de pe alte site-uri literare nu cred ca pot fi rezolvate pe europeea.
mai degraba, locul textului acum sters era pe site-ul cu pricina. (ceva de genul: "rufele murdare se spala in familie")
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-11-06 23:53:15
         
 
  Emanuel Cristescu:

Un typo in titlu: 'intrbare'/...

La buna citire/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-11-06 23:46:44
         
 
  Stimabile E. Cristescu

...În primul rând mâ numesc cu totul altfel decât m-ați numit d-voastră.

(Fragment din comentariu Adrian A. Agheorghesei )



Corect: tâ numesti Adrian A. Agheorghesei si:

Textul postat de dvs. avea o idee gen: 'si-a donat sangele sa-si plateasca volumul/e/...etc'

Sangele donat este donat inspre ajutorul celor care concret sunt expusi diagonalei viata/moarte/...(donatorii fiind persoane din toate cele existente clase sociale)

Aici/ atunci cand am citit prima data textul dvs. am stiut ca intregul nu are numitor comun/...

Insumare de comentarii ca o concluzie:



'...Textul nu l-am șters că-mi dârdâia prea tare izmana pe mine că voi fi next time cenzurat, și nici că (mai rău!) m-ar fi mustrat conștiinciunea... ci pentru a lăsa totuși măcar impresia că știu să las și de la mine (deși, in ziua de azi, a lasa de la tine este un surogat pentru prost sau slab de inger).'

(Adrian A. Agheorghesei )

&

'Cristescu, asta e 'orizontul' meu, amigo, fie ca-ti place sau nu...Asta nu ma impiedica sa fiu genial si sa scriu mai bine decat 90% dintre cei care posteaza aici...Si amenintarile astea puerile pastreaza-le pentru cei slabi de inger...Nu-ti convine prezenta mea,n-ai decat sa ma elimini...E dreptul tau!'

(Florin Radulescu)

Domnilor in virtual nu exista nici victime nici eroi/...

Eliminarile via virtual nu dor, lezeaza personal/ insa nu lasa cicatrici/...



'Conform principiului 'audiatur et altera pars' aștept punctul Dvs de vedere.

Personal nu înțeleg motivația unui astfel de text.'

(Emanuel Cristescu)

La cumpana se aflase si cititorul incapabil de comentariu: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?

'Care este/a fost/ motivatia acelui text?'


Adrian A. Agheorghesei problema textului postat/retras de dvs. este ca a fost atat de personal/ incat nici macar la polemica nu s-a incadrat/...

O scriere dura care a uitat din chiar start ipoteza/...

Este o idee falsa sa credem ca pe un sit virtual literar se gasesc 'calai'/...

Omul exista/rezista printr-o responsabila atitudine / chiar daca uneori se ating extremele/ mai ales atunci/...

Intre cei care scriu barierele sunt mutate / de cand lumea!

Si aici pe Europeea 'barierele' se muta/...

Cand necesar sunt readuse la punctul 'alfa'/...

O necesitate/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-11-06 23:21:18
         
 
  Cristescu, asta e 'orizontul' meu, amigo, fie ca-ti place sau nu...Asta nu ma impiedica sa fiu genial si sa scriu mai bine decat 90% dintre cei care posteaza aici...Si amenintarile astea puerile pastreaza-le pentru cei slabi de inger...Nu-ti convine prezenta mea,n-ai decat sa ma elimini...E dreptul tau!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-06 22:14:03
         
 
  Rudy,

...Textul nu l-am șters că-mi dârdâia prea tare izmana pe mine că voi fi next time cenzurat, și nici că (mai rău!) m-ar fi mustrat conștiinciunea... ci pentru a lăsa totuși măcar impresia că știu să las și de la mine (deși, in ziua de azi, a lasa de la tine este un surogat pentru prost sau slab de inger).


...Whatever, posibil ca textul să fi fost, hai să-i zic cum se poartă acum, de un limbaj prea explicit, însă acelui specimen, crede-mă, îi este mai ușor să aselenizeze cu butelia decât să priceapă ceva subtil...și totuși se crede mare exeget, poiet, editorialis, conducator de hârtii numite reviste literare...lovind cu răutate ieșită din comun în tot ce mișcă cotrar mersului său egocentrist. Ai fi surprins (cred) să afli că este mai jalnic decât îl știi tu dacă ai dețien informatiile mele.


...Demersul meu, of cors, nu se va-ncheia acilea, doar că pe viitor voi ști cum să abordez chestiunea pentru a nu mai intâmpina probleme de ordine interioara :) grație semnalului tău din primul com. Merci!


...Toate bune!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-11-06 22:10:25
         
 
  ...  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-11-06 22:08:44
         
 
  Florin Radulescu, te rog sa fii cuviincios. Daca ai ceva de spus spune decent si nu mă obliga sa-ti fac educatie la varsta aceasta. "Nea" vei fii fiind in mediul tau proxim și nu cu mine. Chestia cu militianul arată "orizontul in care te misti" iar "flegma in freza" se folosește pe maidan.
Eu încă îmi păstrez calmul iar dacă domnul lezat și care a făcut sesizarea îmi va permite voi posta sesizarea sa. Nu știu care sunt conflictele voastre însă este ultima oară când îți mai suport insolențele. Punct.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-11-06 22:05:46
         
 
  Si inca ceva, domnule nea Cristescu:'Am primit o sesizare!'. Asa spuneau militienii pe vremea Impuscatului dupa ce-ti spargeau usa pe motiv ca papagalul tau s-a gainatzat pe geamul vecinului...Adrian Agheorghesei, sunt alaturi de tine in demersul tau!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-06 21:57:43
         
 
  Textul nu trebuia sters cu toate ca individul respectiv nu merita sa-l mentionezi... Cred ca si o flegma in freza e o onoare prea mare pentru asemenea specimen!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-11-06 21:50:14
         
 
  Stimabile E. Cristescu

...În primul rând mâ numesc cu totul altfel decât m-ați numit d-voastră.

...În al doilea rând, textul (unul într-adevăr acid, însă care nu poate fi catalogat drept calomniator) își are motivația sa bine conturată.

...În al treilea rând, sper să nu par altcumva decât sunt, dar nu dau doi bani pe sesizare, mai corect spus, pe partea din care a vneit sesizarea. Ar trebui să știți cine este și cu ce se ocupw acest sesizant...însă aici este o altă discuție.


...În ultimul rând, pentru ca totuși totul să fie bine, voi șterge textul.


...Toate bune!


Adrian A. Agheorghesei
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-11-06 21:27:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE