FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Daniel Bratu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  e text mai vechi, (auto)mutilant, cinic - acrostih persiflant, demitizant, împotriva tuturor ipocriziilor, a versului alb, a iubirii mimate (da, 9/nouă - numeral/pronume, 9 nopți de dragoste în care Zeus a 'produs' muzele) - ca o concluzie, ieșirea din sine e iluzorie, o boală care produce fracturi sau chiar reducții ale absurdului

no, interpretarea hermeneutică a Ginei mi-a salvat textul și toate labirinturile sale de confuzări,
așa că revenirea mea târzie sub/text are doar un rol pur onorific/mulțămitor

deci mulțumesc Gina, întreit,
Radu, pentru comentariul tău 'turmentat, opac, confuz, obtuz, lauz' și neatent la ligamente, dar simpatic,
Carmen, Ariadnă cu fir de mătrăgună prin labirinturi de zâmbet
:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-10-23 16:03:09
         
 
  Carmeeeen...my Lady...ma bucur ca esti!...si ma indoiesc de cele simptomatice-simptome amintite de Domnia dvs...cum ar fi : 'idiotenie'...ori alte inchipuite -rataciri...


te regasesc la fel de vitala Carmen,

sanatate si ganduri bune,

regards,

goia


p.s

daniel-bra ne va ierta ori nu de semne -insemne...

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-18 00:26:41
         
 
  radu-stef...cum eu 'ever' ori 'never-ever'nu te-am considerat 'idiot' (uite si aici pun ghilimici)nu stiu sa asimilez ori traiesc ori exprim starea...ever= vreodata...nu pot sa infirm ceea ce nu am trait ca si confirmare...

simplu spus amigo: nu!nu!nu! nu esti idiot!!!...esti sensibilos in noaptea asta...las' ca-ti trece...

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-18 00:21:43
         
 
  ''cum eu nu te consider 'ever' idiot...nu pot sa-ti inconfirm indoiala...sorry''

ever = adv: vreodată; oricând; totdeauna
inconfirm = infirm
nu infirm = confirm (...) hehe

deci

''nu te consider mereu idiot ... dar iti confirm indoiala, sorry ... ''

sau

''in general nu te consider idiot ... dar in seara asta''....

well?

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-18 00:16:02
         
 
  Gina, multam, chiar daca nu-mi recunosc idiotenia, asta nu insemna ca n-o am, ma ratacisem si eu prin labirintul poetic al Danielului, de nu mai vedeam iesirea, multam, Gina, pentru luminita! :)  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-10-18 00:07:24
         
 
  'ideea de bolnav-diagnostic se prescrie ca o contienta a golului ivit...'

erata: 'contienta' - conStienta

g.



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-17 23:46:24
         
 
  p.s

daniel-bra -sex masculin!...poate spune altfel!...

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-17 23:43:47
         
 
 
Mi-am spus: stai asa, idiotule, apare Gina.
(no joke, eram sigur ca apare)

(radu-stef)

pe ce te bazai amigo????...rad...lucram la un poem si am luat o pauza...si dau de tine...

Fratilor... spuneti-mi ca nu sunt idiot.

(radu-stef)

cum eu nu te consider 'ever' idiot...nu pot sa-ti inconfirm indoiala...sorry.

de la titlu pornind: 'ma pre-fac' se stabileste generic vulnerabilitatea pliata pe o existenta intr-o variabila/timp stabilita...stabilita nu cronologic...ci trait: dualitatea este impartita nu asumata personal...personal se aduc detalii umane cum:

mă prefac si-la-bi-sim a-mân-doi dar eu mă pre-fac
iu-te ne ard 9 așternuturi albe ne strâng de gât
nodul durerilor lăsat - am drept urmă
codul de bare n-am prețul mă vând și prefac

ideea de asternut/odaie/ de multe ori se pierde intr-un litigiu: aici se doreste evitarea lui...el se prezinta 'clean' din inceput...isi recunoaste participarea ca o strategie insa ignora retina ori acel 'cod de bare'...ca o impunere...si se adauga pretextul-credibil:

post
rană
eram

ideea de bolnav-diagnostic se prescrie ca o contienta a golului ivit...de aceea ca o medicatie 'eliberarea' fara gramaje chimicale- vindeca...umanul in culisele 'trupului' pastreaza rolul principal...in ideea mea/si a altora cifra noua este sinonima iubirii...sau spatiului premergator ei...


ne ard 9 așternuturi albe ne strâng de gât

atat spun,

capish?


regards,

goia









 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-17 23:43:05
         
 
  Daniel, de data asta n-am inteles nimic. Repet, nimic. Cum mi se parea ca se leaga ceva, se dezlega altundeva, sibilinic, sardonic, aproape cu ranjet.
Mi-am spus: stai asa, idiotule, apare Gina.
(no joke, eram sigur ca apare)
Si a aparut. Am citit hamesit, asteptand o raza, cat de oblica, cat de firava.

Fratilor... spuneti-mi ca nu sunt idiot.

Gina, invadeaza-mi asurzitor patul cu retina, dilueaza-ma, transpira-ma, pliaza-ma cum vrei tu, dar explica-mi in subsol macar daca e ceva de bine...

turmentat, opac, confuz, obtuz, lauz,
Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-17 23:14:53
         
 
  umanul in plinatatea lui 'trinica'...idee patului lui procust cu usa deschisa invadata de retina celui din afara...altfel cel de din'launtru ramane neauzit...timpul se dilueaza sub coaste cum o expirare cautata - ca un sens impus pliat pe moment...pliat sa dea vitalitate...video-clip transpirat:


culoare pre culoare de spitale ninse spitale
ăuuuuu pe la uși (nici o rimă) bolnavii
lasă lupi clănțănind

nuni
în minuni vai scrâșnet simte doar trupul


albul invadat de rosu ca o necesitate ori diferentiere:

doar varul și colții rămân

spun,

goia







 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-17 22:39:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE