FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Mirela Lungu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Daniel, iti multumesc pt citire, com, vot:)
Gustul textului este, intr-adevar, amarui:(ai sesizat bine tenta 'parodika':)
Patetismul e, de data asta, unul 'construit', efectele 'hiperbolice' fiind realizate intentionat;)
Dar nu e totusi un 'sablon admirativ', deoarece, in esenta, textul e, mai degraba, 'pseudo-omagial';)
Stiu ca pot mai mult insa, poate voi scrie si o 'parodie' pe tema asta:))
Cat despre 'mentor', ma tem ca e 'profund nefericit':(d-aia s-a si apucat de scris poezii:))
Onorata de prezenta,
Euridice
P.S. Nu stiu daca poezia (omagiala?!) cu nr. 100 a fost un motiv suficient de 'bun' pt o aniversare, dar in curand vine ziua mea:)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-03 19:34:01
         
 
  amarul estompează ludicul, dominantă e sfâșierea din zâmbet,
prozodic fără cusur, textul se încarcă hiperbolic, dar imaginile au tentă de velur, ușor confuz, fără sclipiri, dând impresia că scopul construcției a fost calamburul din final ('nim-fetele');
în cazul excluderii variantei parodice, multe dintre versuri îmi par caduce, la granița pateticului:
('Te-ai pogorât, pe culmi, precum un soare,/ Să-nfăptuiești în versuri o minune!',
'Din ochii tăi curgea numai splendoare',
'Căci tu erai pierdut într-o genune')

Pentru că e textul cu numărul 100, aniversar, te felicit și votez.
Știind însă că ai har mult mai mult decât cel necesar pentru scrierea unui astfel de poem, consider necesară ieșirea din asemenea șabloane admirative. Șabloane care pot fi speculate, cel puțin neelegant, după cum s-a și observat.
Cât despre mentor, cu tot cu 'îngerul pe care/ Îl ispiteau nim-fetele nebune', trebuie să fi fost un fericit, poate prea :)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-10-03 08:15:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multumesc, R.K., dar cum am explicat si in textul de mai jos, poezia cu nr. 100, a fost, asa, doar un pretext;), dar nu ca sa fak 'rating':))
Are rost sa ma 'feliciti' doar daca-ti place ceea ce am 'pus' in ea:)
Cu drag,
Mirela
P.S. Apreciez bunele tale intentii!
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-02 21:42:29
         
 
  Dear Florin, imi voi permite sa-ti spun asa doar de data asta:), iti multumesc pt faptul ca imi atragi atentia asupra 'mediocritatii' mele de ordin literar, aspect in privinta caruia inclin sa-ti dau dreptate si inca la modul serios;) adevarul e ca eu pot mai mult (asta mi-ai spus-o altii!) si trebuie sa ridic stacheta daca vreau sa ating 'performanta' in domeniul poeziei, ceea ce intentionez sa fak in viitor...
In momentul de fata insa si chiar in ultima perioada am incercat sa ma 'relaxez' dpdv poetic, sa scriu pt 'amuzament', sa ma joc putin cu mine insami, asa, ca un copil;) cred ca avem cu totii dreptul asta, cel putin din cand in cand.
In ce priveste 'cantitatea', desigur ca nu ea este relevanta, ci 'calitatea':)
Eu nu aniversez prin acest poem 'texte la kilogram' postate aici, chestia cu nr. 100 a fost, asa, un pretext si o coincidenta (oare, fericita?!) pt a-mi exprima 'recunostinta' dpdv literar fata de un OM care a trezit in mine dorinta de a scrie mai mult sau mai putin prost;)
Nu am incercat niciodata sa fiu 'copia' cuiva (a nu se confunda 'copie' cu 'model'!), eu am deja un stil propriu (nu spun neaparat si 'valoros') incat si daca postez sub o clona cei care ma citesc constant pe europeea vor stii cine sunt:)
A avea un 'model' reprezinta pt mine a avea un 'standard';)
Suntem mult prea diferiti pt a semana, Florine, si ma refer acum la toti trei, iar noi stim foarte bine asta!
'Asemanarile' formale dintre texte, nu au nici o legatura cu 'epigonatul', 'esentza' rezida in continut, atmosfera, traire etc. Si aici se va decanta 'amprenta personala' intotdeauna.
Multumesc pt sugestia cu 'gatitul', o s-o pun in aplicare la momentul potrivit, don't worry!
Poate o sa va invit la o cina 'de taina' pe tine si Sabinutza, sa vedem cine va fi Iuda:))
P.S. In ce priveste 'marimea' ta, eu nu ma pot exprima, deoarece nu detin infromatiile necesare, dar daca ai 'martori', ada-i sa ne povesteasca:))
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-02 21:38:24
         
 
  erata: sunt prea Mare pt un razboi atat de mic:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-02 21:18:23
         
 
  Imi pare rau, dear Mirela, dar nu pot sa te las sa te balacesti la nesfarsit in elogii fara acoperire faptica...Mie demersul tau mi se pare unul pueril ...100 de texte proaste,scrise de un epigon care incearca sa copieze stangaci poeti de anvergura , nu fac nici macar cat unul de calitate!Daca fiecare pigmeu ar gasi un motiv de sarbatoare din faptul ca a postat pe acest site 50 sau 100 de ineptii, sau din faptul ca a implinit un an sau mai multi pe acelasi site, postand tampenii,ne-am pierde vremea cu urari telenovelistice in loc sa ne vedem de scris...Esti o poeta mediocra si o stii si tu!Nu o sa iesi niciodata din anonimatul in care te zbati pastrand acelasi stil insipid, care nu face altceva decat sa fie o copie palida a unui Stefan Radulescu,de exemplu!De mine nu pomenesc, pt ca sunt prea Mare un razboi atat de mic:)P.S:iIncearca sa te apuci de gatit, chiar daca (stiu din surse sigure!) nu-ti place!E posibil ca in domeniul culinar sa ai mult mai mult talent decat la scris!:)

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-02 21:14:49
         
 
  - Mirela dragă,

- ce rating aici...(fără pic de răutate)

- ce au unii cu tine?

- cum ai făcut să-i super în așa hal?

- te felicit din toată inima ptr. poezia cu nr.100!

- cu prietenie,

r.k.

vot!
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2007-10-02 20:59:58
         
 
  Draga Tavy, daca-mi permiti sa-ti spun asa:), ma bucur sa gasesc si eu un OM la captul asteptarii mele (de Penelopa 'afurisita':)), daramite un 'poet';)
Cat despre 'Tacere', in ce te priveste, nu ai ce-ti reprosa, Doamne fereste!
Ma bucur sa aflu ca esti bine:), nu stiu de ce, cand am citit com-ul tau am avut un ciudat sentiment de 'deja-vu';)
Parca mi l-ar fi scris altcineva, un om pe care il cunosc bine, dar nu l-am mai intalnit demult:)
(adika dintr-o alta viatza:))
Chestie de 'karma', mai stii?!
A mea, oricum, e destul de grea:(sper ca OMUL caruia i se adreseaza poemul sa se fi bucurat macar pe jumatate cat tine, ca de la 'poet' nu prea mai am io 'pretenzii';)
P.S. Adevarul este ca atunci cand am vazut 'stelutza' m-am simtit ca la prima pe care am primit-o pe europeea, ba nu, mint, am avut si mai multe emotii, am izbucnit in lacrimi, ca Vero:), nu pot sa cred ca sunt in halul asta de 'sensibila':))
P.P.S. Sau poate ca doar 'bat campii', cum spunea deunazi un ilustru coleg;)
Cu mult drag,
Mirela (100%)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-02 20:21:09
         
 
  Gîscușoara gîgîiește,
Rățișoara măcăiește.
Harmăsarul nechezește,
Motănașul miorlăiește

Și eu plin de jale
Îți rostesc matale:

Duducuță dragă,
S-a trecut de șagă !
 
Postat de catre george savu la data de 2007-10-02 20:15:09
         
 
  acum am vazut si eu si am uitat sa te felicit pentru numarul 1oo.
<100 . Inconfundabi... poezie 2007-03-15>

felicitari draga Mirela, cu mult drag , tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-10-02 11:43:50
         
 
  Draga Mirela dupa mult timp de cand n-am mai~umblat pe picioarele mele pe net~ am prins si eu momentul sa-mi fac de cap. acum citesc `live` tot ce prind din tot de-mi place. si-mi place. a venit si randul meu sa las cateva cuvinte la subsolul textului tau.
ma bucur ca ai scris acest poem ca cineva se bucura citindu-l mai ales ca-i omagial.
si eu ma bucur ca la capatul asteptarii cineva este mereu prezent in amintirea mea.
acum las un vot si-un zambet pentru toata tacerea care a fost o perioada intre noi...
cu drag, tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-10-02 11:12:03
         
 
  Stimate Florin Radulescu, precizez ca acest poem nu ti se adreseaza!!!
Ramai la 'parodiile' tale si nu ma mai deranja, te rog;)
Satula de 'culturisti',
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-01 22:01:55
         
 
  Acesta e poemul nr. 100 pe care il postez pe europeea (wow, nu-mi vine sa cred!), motiv pt care am dorit sa fie unul 'special':), caci el marcheaza incheierea unei etape 'literare' si, poate, inceputul alteia sau...
Euridice
P.S. Sper sa nu simta nimeni 'lezat', nu am avut asemenea intentii, as vrea sa fie clar;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-01 21:56:19
         
 
  Mirela,merci,micutzo, dar nu era cazul sa-ti exhibi sentimentele vis-a-vis de mine, Maestrul tau,aici, pe domeniul public!:)Nu de alta, dar postul de femeie de serviciu e deja ocupat!:)

Satul de amibe,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-01 21:55:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE