FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Numai taurul
și-un licean speriat…
Cine-i mai roșu?

Nu-mi cereți să fiu spirituală! Azi, nu pot!

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2007-09-20 17:02:11
         
 
  Am uitat senry-ul. Îl scriu în următorul comentariu. Dacă nu mă face praf proaspătul internaut.

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2007-09-20 16:51:54
         
 
  Să nu vă povestesc eu episoade ce Șerban Codrin!... Nu râsu' plânsu'... Ar fi dramatic. Dar acolo e maestru. Nu ca la haiku n-ar fi, dar e maestru în toate. În cele ce sunt și-n cele ce mâine vor râde la soare. Are o imaginație pe care greu cred că o poate depăși cineva.

Ați văzut că nu intru să comentez decât rar pe acest site. Ați văzut că nici nu postez decât foarte rar. Am motive. Dacă astăzi n-am tăcut, am un motiv foarte serios. Trebuie să spun ceva, altfel simt că explodez. Nu ca blocurile din ultimele zile. Dar, orice aș spune, cineva îmi va răstălmăci cuvintele. Șerban Codrin e maestrul!

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2007-09-20 16:45:23
         
 
  'tu știi ce frumoase sunt toate trei ?'

știu, Dan, am citit aproape tot ce au scris...

și eu sper să mai fie și o data viitoare -
prilej de a-mi desfăta privirea
cu următoarea-ți cronică
:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-09-19 15:23:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daniel, ferească Zeus de funcția de arbitru a lui Paris, aș fi fost într-o mare dilemă cu mărul în mână și cu gâtul răsucindu-se în trei direcții. Din poză nu se vede, tu știi ce frumoase sunt toate trei ?

Cât despre fundal, te rog să mă crezi că ochii mei n-au ajuns până acolo, habar n-am ce sunt semnele de pe tablou. Mă uit data viitoare și îți spun. Știi, eu sunt un optimist și sper să fie și o data viitoare. :)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-19 15:15:41
         
 
  Da, și eu. Am urmat mate-fizică (secția informatică) în perioada 1982-1986, iar profesor de română l-am avut tot pe dl. Voicu. Un bun profesor, care mi-a călăuzit pașii în lumea literaturii, lucru pentru care îi sunt recunoscătoare.
Super întâmplarea cu Codrin! Parcă-l și văd. Eu am avut alte experiențe cu el, am scris pe Romanian Kukai.
Mulțumesc de răspuns/ confirmare.
PS : numele meu este Florentina-Loredana Dănilă (fostă Dimache), nu scriu pe europeea, ci pe poezie.ro. Cer și eu scuze pentru off-topic.
 
Postat de catre D FL la data de 2007-09-19 12:15:03
         
 
  Lori Marian - Florinel,
nu, nu în alt oraș - profesor de română titular, la mate-fizică (unde și eu, și Mircea Dinescu, și tu?:) din Slobozia, (Colegiul Mihai Viteazu acum, parcă), era Voicu Ion,
carele într-un trimestru s-a lăsat doborât de-o boală și a fost suplinit de Șerban Codrin (profesor la Pedagogic, pe atunci) - îl știam și din scrieri și din alte împrejurări -

una din întâmplările haioase cu Șerban Codrin, care îi evidențiază, paradoxal, nonconformismul în epocă:
- în acea perioadă, participant la un chiul în masă de la ora de română fiind, am avut imprudența să mă așez la un rând, la înghețată (undeva pe aproape de piață), cu vedere la bulevard - Codrin, plecat ca un uliu, pe 'ștrase', întru 'găjbirea' puilor de curcă rătăciți, m-a identificat de la distanță, cum stăteam eu - băț negru topit după cornet și m-a strigat grozav, de s-au speriat concetățenii slobozeni -
a trebuit să-l urmez și să revin în clasă unde, singurul elev prezent fiind, m-a ascultat din alde Bacovia, Minulescu, Macedonski și mi-a predat 'simbolismul la Eminescu' (temă de lucrare de sondaj a doua zi :),
așa de concentrat încât nu a auzit soneria de pauză și a trebuit să-i atrag atenția că (ni:) s-a terminat ora

scuze de off-topic,
Daniel
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-09-19 12:02:13
         
 
  Daniel Bratu, asta înseamnă că ești slobozean de-al meu? Sau l-ai avut profesor pe Codrin în alt oraș? (din câte știu a mai fost și prin altele).
Cât despre fundal, tare-am vrea și noi să știm ce srie!:)
Florinel
 
Postat de catre D FL la data de 2007-09-19 10:24:06
         
 
  cronică a unui (mini)cenaclu reușit, a unei întâlniri frumoase, precum participanții,
felicitări pentru idee, pentru text - reîntâlnire cu oameni dragi - cuvintele autorului prefac în mișcare imaginea (parcă-i auzi vorbind, destăinuindu-se)

apoi, alte amintiri - Șerban Codrin - l-am avut profesor, pe o secvență de liceu - cîteva întâmplări mi-au rămas în memorie de atunci, unele spectaculoase, altele de tot râsu-plânsu'

depășind momentul biblic sugerat de Dan (Brown?:), poza din articol m-a dus cu gândul și spre alte mitologii:

Privind cum stă-ntre grații, mi-s
INVIDIOS. Zic: 'Merde!
De-aș fi ca el, etern Paris
și verde...' :)

aa, și tot despre poză - pe fundal e scris chiar un senryu?
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-09-19 08:25:31
         
 
  Doru, Radu, INVIDIOȘILOR !
:))

EliaDa, între timp am reușit să mai înviorez culorile cu Adobe. Păi dacă puneam un timbru mai întreba Doru care e ordinea ? Ar fi crezut că e un fragment din Cina cea de taină, că tot e un bărbos la mijloc. Doamne, Doamne, ce blasfemie am ajuns să spun.



 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-18 20:41:34
         
 
  Dane, ziceai ceva de un timbru, nu de un poster. :)  
Postat de catre elia david la data de 2007-09-18 20:27:36
         
 
  liru-liru la senryu,
bine-i sa fii musteriu'
răsfățat de 3 femei…
doamne, Doamne... toate trei!

toate bune! (...)
Toshiro Mifune
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-09-18 20:27:15
         
 
  Doru, ordinea este: Simona, Florinel, eu, EliaDa.

cică senryu -
Dan de fapt voia să stea
cu trei poete
(Doru)


tu m-ai dat de gol -
în viitor cu cine
mă mai întâlnesc ?

:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-18 20:16:36
         
 
 
Dane, scrie cine e în poză, de la stânga la dreapta. Nu de alta, dar să nu fie confuzii la identificare... deși pe tine te-am ghicit mai ușor!
:)
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-18 19:58:21
         
 
  Senryu-l poetului care a găsit șmecheria cu senryu

cică senryu -
Dan de fapt voia să stea
cu trei poete


:))
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-18 19:56:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE