FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Marian Constantin Ghilea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am deja versiune corectata la text, cu micile erori macar in parte reparate, dar, avand nivel mic de acces pe europeea, nu vreau sa fac textul inaccesibil pana cand un editor are timp sa il verifice. Asa ca il voi lasa pe moment neschimbat cat timp e 'cald' pe prima pagina. Mariana, Kosta, Gina, multumesc de aprecierile pozitive si de voturi si-mi cer iertare ca n-apuc sa mai comentez si la alte texte decat ale mele...  
Postat de catre Marian Constantin Ghilea la data de 2007-09-08 21:39:08
         
 
  p.s 1...bineinteles personajul Pe' face toti cititorii...

g.
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-08 20:45:57
         
 
  MCG ai scris un text care razbate prin umor descriere personaje si cursivitate...un text implinit...original prin limbaj si natural prin curgere...cu siguranta prin acest fel de scriere castigi cititorul...

regards,

goia


p.s exista unele (putine la numar) typo sau paragrafe unde poti reveni - chestie de constructie/propozitie...vezi tu...

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-08 20:43:52
         
 
  Am avut rabdarea si interesul de-a citi pina la capat. Si asta spune multe. E un text condus cu dibacie, bine scris, cu miez, cu poanta, cu tot dichisul. Iar mesajul e clar, cel putin cel receptat de mine: pentru orice idee, fie ea oricat de gresita, e suficient un prost care sa o creada, restul e numai chestiune de timp si de convingere. Nu stim care este adevarul despre cauzele bulversarii climei. Sunt fel de fel de idei si de zvonuri lansate in circulatie de grupuri de interese obscure. In fata noastra ramane insa dezastrul, cu multele-i fete, pe care le putem vedea si aprecia: distrugeri, pagube, moarte. Odata, demult, pe cand aveam o colega de serviciu frumusica dar naiva de tot, vazand-o cu o carte in mana am intrebat-o ce citeste. Mi-a raspuns cu o intrebare: - ai vazut ce i-a facut asta lu aia? referindu-se la personajele din carte, desigur, un roman politist sau o dramoleta ieftina. I-am raspuns la randul meu la intrebare tot cu o intrebare, ca anume cum putea crede balivarnele acelea? - Cum sa nu cred daca scrie in carti? m-a dezarmat fata, convinsa ca si Petre al tau de adevarul ei! Iata asadar ca ai surprins viata in derularea ei, pentru ca nimic nu e mai concret pe lume ca prostia. Difuzata sau nu la radio, ori mestecata printre dinti de cine stie ce cioban natang. Personajele tale traiesc si vorbesc autentic, daca aveai la indemana o intriga mai ampla, ai fi putut scoate chiar o nuvela sau un roman. Oricum, esti tare, da-i inainte! Cu prietenie, Kosta  
Postat de catre sters sters la data de 2007-09-08 20:37:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mi-a plăcut mult, am citit pe agonia. Atât se poate spune și că talentul e mare și cuvântul. Votez. O seară fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-09-08 20:02:21
         
 
  Veronica, Andrei, si, inca o data, Adriana, va multumesc din inima pentru apreciere, ma face sa depun eforturi si mai mari pentru textul urmator (cand voi gasi timp si inspiratie sa il scriu)... S-a nimerit pur si simplu sa exista o sursa de inspiratie zilele astea... M-am asezat ieri la pranz, la computer, si l-am scris dintr-o data... Cred ca si pe viitor va trebui sa ma inspir mai mult din lumea reala decat din fantastic...

Marian
 
Postat de catre Marian Constantin Ghilea la data de 2007-09-08 19:41:44
         
 
  erata: loveste.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-08 19:16:42
         
 
  Absolut FANTASTIC, un text savuros, bine scris, aloveste direct in tzinta!
Lumina cu felicitari,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-08 16:15:07
         
 
  Un text savuros, umor sănătos, dialoguri inspirate, ...așa ceva nu există, masonule! :)))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-09-08 16:00:35
         
 
  Mulțumesc de apreciere! A început să mă bată și pe mine gândul s-o mai răresc cu haikurile și să mă concentrez pe proză...  
Postat de catre Marian Constantin Ghilea la data de 2007-09-08 15:21:49
         
 
  grozav, grozav, grozav! :))))
domnule, da-l incolo de hai-ku si axeaza-te pe proza!
textul asta e de milioane!
felicitari!

Adriana
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2007-09-08 12:34:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE