FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
insomnii
Text postat de Liviu Nanu
sînt adormit pe jumătate
așa că număr oi în gînd
și toate-s alb-imaculate
și sar pîrleazul. rînd pe rînd.

dar uite-așa în plină noapte
se poticnește socoteala
cînd vine oaia 47
cu blana ei neagră ca smoala

ea biata n-are nici o vină
că nu va trece de pîrleaz
dar behăitul ei de-ovină
mă ține toată viața treaz

comunicarea nu-i problema
între noi doi. apă de ploaie
de-atunci mă bîntuie dilema
ea - oaie. eu - o altă oaie?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am revenit sa va spun ca nu aveti dreptate, oaia 17 o fi ea mioara, dar de dus cu presul???....nici o speranta, o poate duce ea cu presul pe oaia 47...sau nici macar n-are nevoie de pres...e pur si simlu turbata:))), maestre!
cu drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2005-07-19 09:22:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Elena, multumesc pentru sugestii. Am sa reflectez asupra lor si voi schimba cit de curind.  
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2005-07-18 12:56:29
         
 
  Erata: "ceea ce" in loc de "ceeace"
"potrivi" in loc de "ptrivi" "m-a condus" in loc de "m-au condus"

Va prezint scuze.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2005-07-17 21:40:10
         
 
  Liviu,
ia vezi daca nu cumva versurile

"iar behăitu-i de-ovină"
"ea sigur oaie. eu tot oaie?"

nu s-ar ptrivi mai bine. Mi mi se pare ca s-ar elimina cele doua usoare schimbari de ritm care par a fi un fel de mici poticneli. Iar interogatia "eu tot oaie?" ar potenta sensul relatv disociativ pentru autor.

Un poem usor ludic insa, poate, conotatia suferintei personale, insomniace, pentru ceeace pare a denota conceptul "oaie"- eu inteleg prin aceasta pozitia de "supunere" si de "negandire" a celei mai mari parti a umanitatii - poate fi daca nu un gest mantuitor macar unul de implicare si actiune. Un fel de "ridendo castigat mores" cu subiacenta, este adevarat conotativa de ordinul trei, "treziti-va". Daca la Ana Blandiana avem conotatia "poporului vegetal" in acest poem intalnim "poporul (popoarele) animal(e) inocent(e). Privita dintr-o alta perspectiva, acesta stare existentiala poate fi intr-un fel si laudativa. Insa doar ca optiune personala constienta. Sa ne amintim ca prin "miel", in fapt un "status nascendi" al viitoarei conditii existentiale a ceea ce tu numeri in poem, se poate ajunge la mantuire. N-as vrea sa fortez prea mult, insa intr-o pauza dupa o zi de lucru plina, la aceste consideratii m-au condus poemul tau. Care are un efect reconfortant aproape "cofeinizant" si asupra mea.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2005-07-17 21:34:08
         
 
  Andrei, trebuia sa aleg ceva sa rimeze cu noapte. Si atunci am facut biletzele (de regula folosesc dicritice, dar aici la net nu am si pun tz ca sa nu fie confuzie), le-am pus in caciula si am tras la intimplare. A iesit 47 din a 4-a incercare. Din "intimplare" coincide cu ce spuneai in comentariu.
Lory, o imblinzesti sigur, oaia 17 e mioara, usor de dus cu presul :)
 
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2005-07-17 12:10:17
         
 
  oaia 47 e varsta? sau are o alta semnificatie?
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2005-07-17 11:34:38
         
 
  o oaie, doo oi, trei oi....ar trebui sa m-auziti cu voce tare:))), am si eu oarecare probleme cu oaia 17, e nebuna de legat, dar sper s-o-mblanzesc, n-o fi dupa ea:)...placut textul:)
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2005-07-16 12:13:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE