FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 50
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  merci de rugaminte, doru. incepusem sa ma deprim si eram trista trista ca nu ma roaga nimeni sa raman. mi-ar fi placut, cred, sa mai insisti putin si, dupa 'faina si talentata', sa mai adaugi: minunata, fabuloasa, mirifica si geniala. atat.

nu mai ai inca un/o prieten/a care sa ma roage sa raman...?!

pr-ul tau n-a functionat inca dar promit ca te voi citi mai pe seara.

iri & tanta
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-29 15:54:00
         
 
  Ioana, mie nu-mi place cum scrii (pun pariu ca si reciproca e valabila), dar recunosc ca ai cateva poezii formidabile, si chiar daca nu suntem prieteni (pentru ca ai un stil atat de iritant) eu te rog sa nu pleci de pe europeea pentru ca pana la urma esti fata faina si talentata, si fara tine n-ar mai fi la fel de incitant pe aici.
Ne-am inteles, da? Nu cumva sa te prind ca ai disparut din peisaj. Sa fii cuminte. Pa!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-08-29 14:51:06
         
 
  aseara am uitat sa mai fac o rugaminte. o fac acum daca nu e cu suparare: rog pe cativa membri ai site-ului sa incerce sa ma convinga ca nu merita sa plec de pe europeea, ca si cum ar considera ca am o opera formidabila si mai suntem si prieteni. mi-ar prinde bine la self eestime.

multumesc mult

altfel, eu il rog pe costin sa nu plece, chiar daca nu suntem prieteni.
...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-29 13:11:29
         
 
  emanuel, intentionez sa ma retrag si eu de pe site impreuna cu costin. nu mai astept sa ma injure domnul exintescu, pentru ca vreau sa evit tragediile antice, mai ales ca eu si dumnealui avem acelasi muz. mi-as dori, in schimb, sa-mi scrieti si mie un text ca acesta, daca se poate, in care sa vad ca v-ati dori sa raman, chiar daca nu fac parte dintre cei populari de pe site. va rog mult.

cu drag si respect

ilarioana faramuz
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-29 02:54:30
         
 
  Costin, ar trebui sa ramai si sa publici in continuare. Poezia ta este foarte buna, si de aceea unii se otravesc pe-aici... Solutia? Lasa-i sa-si consume propriul venin. Cat de rezistenti crezi ca sunt?  
Postat de catre Alexandra Baldovin la data de 2007-08-28 22:15:32
         
 
  domnule cristescu, mama m-a învățat să nu stau în lături(lături de porci), așa că plec. normal că decizia îmi aparține. aș putea fi violent, însă îi mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat înțelepciune.
vin de la o înmormântare unde preotul a spus: trăim atât de puțin dar tot răi suntem...
ați înstelat mizeria lui ecsintescu deși în comentariul din subsol aveți o cu totul altă poziție. asta spune clar despre dumneavoastră cine sunteți.
mult succes în proiectul europeea, deși mă îndoiesc că îl veți avea. politica bardei este falită, istoria o demonstrează. literatura se face altfel.
costin tănăsescu
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2007-08-28 21:46:28
         
 
  Avem aceasi muza..Phithya...numai ca eu stau la mare si pe mine ma suna...

costine da si tu un beep. Dar cu numar ascuns.
Literatura adanceste misterul... Crede-ma pe cuvant. Si nu te va nervoza capilar. ...Ai fi oau iritat.
Nu e cenaclurile totul, crede-ma........
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-08-28 06:15:51
         
 
  Este superficial si nedrept sa spui despre un autor ca scrie prost, dand verdictul pe baza unei singure poezii(nici nu mai vorbesc de competenta dubioasa a celui ce comenteaza, daca exista vreuna). Daca textul ar fi al meu, nu as spune nici ca este cel mai bun scris in ultimele luni(lispa modestiei), nici nu m-as lua dupa gura unor necunoscuti. Se comenteaza un text, sa se faca referire doar la text. Se poate spune, acest text il consider slab si se justifica. Insa pana la a generaliza, se dovedeste rea vointa sau poate este o provocare a orgoliului poetic pe care il are fiecare

Este adevarat, acest text putea sa mai fi fost prelucrat, de exmplu o sugestie
spini de trandafir...

a doua sugestie ar fi inlocuirea verbului a construi cu altul mai poetic

de ce să nu-ți (construiesc) o rochie

Domnule Tanasescu, exista o lume practic invizibila pentru ochii multor autori virtuali, o lume pe care, cu mult sarg, autocenzura si mai tarziu recunoastere, sper sa o descoperiti si sa nu mai fie nevoie sa va faceti zile amare din pricina unor anonimi.

mult succes
 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-08-28 04:56:09
         
 
  A propos da afinitati de perceptie - receptare - comunicare...'secret' e poezie...incitanta, ciudata...si e buna, Costine...ce faci, te-a tras dupa el x intescul, mare maestru in auto -ambalare...e cumva numai el pe aici ?! :( ?!!!... mai venim, mai lipsim, mai revenim, iar dl e.m.nu va putea inchide site-ul (sic !)  
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-08-27 23:06:56
         
 
 
Aș închide site-ul... Ei aș! Asta e doar fomula publicitară pentru a-l vinde mai bine. Veche și răsuflată ca și asmuțirea unui asupra celuilalt în virtutea inteligenței prezumată acolo unde limbajul dezarticulat răgușește de mult în lătrături. Locuri comune populiste.

Formula mult mai adevărată este intră cine vrea și rămâne cine nu mai are unde se duce (și agreează miasmele vulgarității democratice).

Cu aceeași dragoste înclinată vădit spre abjecție.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-27 15:23:38
         
 
  Domnul Costin să rămână, și să scrie pentru noi, care îl citim cu plăcere.
:)
Iar despre atacuri la persoană de genul (scrii prost, nu ai talent, etc), să ne amintim că și Eminescu a avut detractori înverșunați... și ce?
Valoarea se impune... dar retragerea ar fi o greșeală, o capitulare.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-08-27 10:52:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE