FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 49
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Felicitări Mălin Stan, cum aș putea să fac rost de cartea ta? Am căutat-o în Cluj la Librăria Universității dar nu a apărut, am mailul [email protected], poate mi-o trimiti prin posta in sistem ~ramburs~ sau poate imi spui la ce librarie o gasesc,sa ai o seara fericita. Multumim domnule Cristescu.  
Postat de catre ... lesslara la data de 2007-08-06 22:46:46
         
 
  Felicitări Mălin Stan/...

La buna citire/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-08-06 21:18:40
         
 
  O prezentare pe masura cartii! Coperta 1 m-a cucerit definitiv prin puterea herculeana a spermatozoidului de-a cara ca o furnica toata viitoare mizerie a lumii. In celalat desen disting un cosar a la Picasso aratand degetul mijlociu. Pe coperta spate autorul sta in pozitie de drepti, aratand ca este de veghe la tot ce misca in lumea liricii, iar fundalul este ales ingenios, dovedind ca in Romania se mai gasesc si masini dinainte de evenimentele din 89.
Culoarea portocalie a titlului si versurilor, in stransa legatura cu cea a tricoului n-are nimic de-a face cu alianta DA, mai ales acum dupa ce ea s-a destramat.
Iata o carte care va intriga prin curaj si nonsalanta!

FELICITARI!
Luca
 
Postat de catre Luca Corbulache la data de 2007-08-06 09:29:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE