FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 47
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  auzi gina daca fac si eu acelasi lucru e posibil sa se cheme un act sexual complet si nu vreau.
rog a mi se respecta identitatea. fiindca nici eu nu divulg ca tu esti de fapt petre roman
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2007-08-11 20:02:49
         
 
  as dori sa-mi cer si eu scuze lui ciprian fiindca l-am lovit ieri la fotbal. nu am vrut sincer.
sper sa te refaci curand. well, va pup, papa !
Postat de catre emil babica la data de 2007-08-04 18:55:46 (Laurentiu Enache)

auzi Ile daca-ti dau eu asa un impuls de-dindos- poate ca o sa poti asimila si detaliile freudiene si celelalte ca parte de existenta...ca de' esti sfatos si literar armurat...

te pup alta data...

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-11 01:37:27
         
 
  as dori sa-mi cer si eu scuze lui ciprian fiindca l-am lovit ieri la fotbal. nu am vrut sincer.
sper sa te refaci curand. well, va pup, papa !
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2007-08-04 18:55:46
         
 
  cer scuze aici_ autorilor Radu Stefanescu si Cristian Vasiliu...cer scuze tuturor care nu au inteles rostirea-mi...

gina goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-04 03:06:00
         
 
  Emanuel Cristescu,

momentele de jena sa le pastreze cei care le propaga...Europeea nu este un site al jenei...dvs. nu sunteti cel care sa filtrati...Europeea intr-o circumstanta atenuanta umana adaposteste literar- neliterar specimene sau defulatori ascunsi tendentios...am scos ultimul meu text- unii ma inunda mess cerand drept de apel-comm...ultimul meu text comis Europeea a extrapolat ideea de confidentialitate ca un glont...jurnalul meu se implineste prin acest site literar mult mai mult decat literar- un studiu si o interactiune om-om- principiu-neprincipiu- freudul blestemat de toti...jurnalul meu va continua...cu tot respectul meu pentru acest spatiu virtual...


gina goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-04 03:04:07
         
 
  erata: ...dintre aceia  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-08-02 21:50:23
         
 
  Armasu Sergiu,
dupa felul in care ai raspuns d-lui Daniel arata, intr-adevar, ca privesti de sus colegii de site.... , cauti galceava, semeni disensiuni, considerandu-te, fara vreo acoperire, superior...
Ia seama la modul elegant in care, Dl prof Corneliu Atanasiu, arata greselile din comentariul lui Daniel, cu voie sau fara voie facute de tanarul nostru coleg...
De altfel am mai spus-o, oamenii de certa valoare stiu sa comunice elegant cu semenii lor...
Tu nu esti din aceia, in mod sigur!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-08-02 21:48:03
         
 
 

Dacă-mi permiți, Daniel, cred că Sergiu este un pic mai sensibil la anumite erori de scriere. Iată-le:

- regretul ,dar – se obișnuiește să se scrie semnele de punctuație imediat după ultima literă a cuvîntului anterior
- de el,arogantii – în schimb se bate un spațiu după fiecare semn de punctuație
- Find – mai merită încă un i
- Find atelier logic,frumos si etic ar fi sa – bănuiesc că nu ai vrut să spui că atelierul este logic etc., o virgulă pusă după atelier te ajuta să spui că logic, frumos și etic ar fi
- se spuna unde nu e bine un text – poate unde nu e bun
- sa faca pe-a desteptii - e un a în plus
- jicnit – se obișnuiește cu g
- regiumului – merge fără un u

Nu ai nevoie de meditații, de meditație poate. Oricum, felicitări pentru ARTICOLUL 30, e ca la carte. Aici se vede că te-ai străduit să scrii un text cum e mai bine. Îl poți lua de-acum ca reper.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-02 18:38:59
         
 
  armasu sergiu-cunosc destul de bine gramatica limbii romane nu am deloc nevoie de meditatii.
V-am jicnit pe dvs personal cu ceva?am spus ceva rau?presupun si-mi permit sa cred ca nu sunteti unul din cei ce nu suporta si alte pareri fiind un loial al regiumului comunist,sau nu???
ARTICOLUL 30
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisă.

(3) Libertatea presei implică și libertatea de a înființa publicații.

(4) Nici o publicație nu poate fi suprimată.

(5) Legea poate impune mijloacelor de comunicare în masă obligația de a face publică sursa finanțării.

(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viața particulară a persoanei și nici dreptul la propria imagine.

(7) Sunt interzise de lege defăimarea țării și a națiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură națională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violență publică, precum și manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.

 
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2007-08-02 17:15:30
         
 
  Nu pot sa dau stele, dar pot sa apreciez demersul ca fiind unul benefic. Cu conditia sa fie respectat de toate partile, in primul rand de partea care-a inceput acest atac din mai multe directii concertat catre o singura persoana. Si totul datorita faptului ca s-a alaturat urarii dv. de bun venit la adresa profesorului si eseistului Corneliu Traian Atanasiu. Am cultivat si eu tacerea dupa ce am reprodus o recenzie superba semnata de Florea Miu, pentru una din cartile unui talent literar, cum se exprima zilele trecute un alt prestigios coleg. S-a terminat prin excluderea textului de pe sit si oprobriul public al celei careia ii era facuta recenzia cartii. Nu stiu unde erati, n-ati reactionat, asa cum s-ar fi cerut s-o faceti in multe alte randuri, dar stiu ca sunteti un om foarte ocupat. Numai ca unele lucruri nu pot fi lasate balta de dragul de-a parea inteligent, pentru ca se creeaza impresia asumarii tacite a aberantelor lor acuze.

Pentru tanarul Lacatus

Tinere domn, inainte de-a te lansa in aprecieri de vreun fel, iti recomand sa te-apuci de citit, unii ti-au recomandat cartea de gramatica de nivel clasa a treia, dupa care vezi ca exista niste butoane in partea dreapta a paginii tale. Ele sunt ,,adauga texte`` si la fiecare text accesat exista o alta oportunitate ,,comenteaza``. Este bine s-o faci cand ai ceva de spus, dar esti liber sa spui si Harap Alb, in cazul in care il stii.

Va salut dle profesor!

Armasu Bistriteanu Sergiu
 
Postat de catre moș teaca la data de 2007-08-02 14:02:16
         
 
  numai numele dvs. acapareaza toate privirile.
e mai mult ca o stea:)


Mă alătur și eu neprețuitelor omagii și vă ridic una din stelele căzute.

Osana!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-02 12:57:41
         
 
  Cu tot regretul ,dar acest site a decazut mult,m-am lepadat putin de el,arogantii cu fite si aere de atotstiutori sunt in crestere.Find atelier logic,frumos si etic ar fi sa se spuna unde nu e bine un text,ce e gresit scris,etc. nu sa sara tate sau unii badarani cu gura si sa faca pe-a desteptii  
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2007-08-02 12:32:30
         
 
  adaug si eu steaua momentului de jena si ader primul la indemnul dumneavoastra

Tacutu
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2007-08-02 12:01:36
         
 
  e prea frumos indemnul dvs., stimate domnule Emanuel Cristescu. aprindem stele, sa fie vazut, inteles...mesajul desi, numai numele dvs. acapareaza toate privirile.
e mai mult ca o stea:)
cu pretuire
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-08-02 11:59:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE