FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Mirela Lungu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cristi, raman perena si imobila, in ochii Adamilor:))
Cand 'dorinta usuca', patrunzi in asceza;)
Ma bucur ca m-ai inteles, ca de obicei:)
Nu stiu cat de bine am scris, dar, cel putin, am fost autentika, daca asta are vreo valoare..
Multumesc pt trecere si vot,
Eurydice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-19 14:19:35
         
 
  Tu, ființa întrupată din respirația literelor, ai adus, de-atâtea ori, în inimile noastre, unele trăiri, în ale căror cuvinte, și sufletele noastre s-au regăsit!
Harul nu se dezminte, indiferent de ritmul în care inima bate!
Fiecare femeie este singura Evă posibilă!(atât pentru umanitate cât și pentru bărbatul ei!)
Când sufletul este uscat de dorință, el se împlinește!
Aici este o interpretare!
Doar cel care vede...
Rămâne în Ființă!!!
Ai scris bine!
Mai mult decât pare!!
Ai crescut în ochii mei...
Vot, din toată inima!
Cu dragă prietenie,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-19 13:38:13
         
 
  Adelaida, am uitat sa-ti multumesc pentru catrene, mi-au mers la suflet:)
Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-18 22:36:03
         
 
  Stii foarte bine ca te stimez ca poet, Daniel Bratu, asa ca iti respect punctul de vedere; e 'foarte' posibil sa ai dreptate, mai ales in ce priveste teoria psihanalitica;)
Aceasta poezie a fost scrisa mai demult si nu am revenit asupra ei, din pacate, am postat-o in 'forma bruta', ca sa zic asa;)
Nu sufar de 'orgoliu poetik', cel putin in prezent si nu sunt adepta 'flateriilor':)
Ma bucur ca tu consideri ca pot scrie mult mai bine de atat, inseamna ca mai am o sansa:))
Cu tot respectul,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-18 22:32:14
         
 
  din punctul meu de vedere, repet, intreaga poezie este ratata - `dicteul automat` ar fi fost folositor ca alibi, cel putin -
- preluarile de refrene simpliste, daca sunt involuntare, s-au facut cu participarea sub/inconstientului, iar imprimeul sau de acest gen, pana la subordonarea creativa, chiar devine ingrijorator

P.S. nu avea incredere exclusiv in `lubrefierile amicale` - invata sa iti privesti poeziile in ochi, fara patimi absurde sau cramponari de orgoliu peltic - stiu ca poti scrie mult mai bine decat atat
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-07-18 22:09:27
         
 
  Dane, ma tem ca ai inteles gresit, 'frunza' se usuca si cade:))
Deci 'lubrefierea' devine superflua, Anda;)
In ce priveste 'refrenele pop', stimate domn Daniel Bratu, ai memoria buna:)(mai buna ca a mea:))
Dar sunt simple coincidente, nimik mai mult si cred ca nu e cazul sa reduci poezia la ele;)
In orice caz, nu a fost scrisa la 'dicteu automat' si nu e nici macar recenta.
Sigur, intotdeauna e loc de mai bine:))
Pe viitor, voi evita 'oximoronii';)
Multumesc tuturor pt 'atentia' acordata,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-18 20:52:51
         
 
  Oximoronul ce-l aud,
Imi aminteste si v-o spun:
'Se cade a fi crud,
doar spre-a fi bun'.
(Shakespeare-Hamlet)

'Uscata de dorinta'
Cu gandul ma aduce
La'Suferinta, tu,
dureros de dulce'.
(Eminescu-Oda in metru antic)

Adamat
 
Postat de catre Adelaida Mateescu la data de 2007-07-18 17:58:58
         
 
  Bag de seamă, măi Norică,
Imi prinzi vorbele în cui.
Câteodată chiar nu strică
Niște picături să pui!

:))

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-07-18 16:09:56
         
 
  prea cârcotește Norică fără să propună vreo soluție!
(Anda Andrieș)

Doamne fer', Anda, cum îți închipui că aș putea veni eu cu soluția... de lubrefiat ???????

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-18 15:46:49
         
 
  versurile de aici imi par o colectie de refrene pop, stranse cu talent, pe picior de dicteu automat -

cateva exemple:
`Trecând ca un fulger,
Ca un înger` - Directia a V-a (sau Directia 5) se cheama formatia - ei mai completau cu ~un superstar~, din cate imi aduc aminte

`Și ne jucam în nisipul fierbinte` - Andreea Balan (parca... sau cealalta...sau amandoua - nu mai stiu, oricum una dintre cele doua foste fetite cu tatii impresari)

cateodata poeziile apar in cateva secunde, alteori nu -
aici, loc de bine mai e



 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-07-18 15:09:49
         
 
 
Norea, ai putea să zici
Cam ce scârțâie pe-aici!
Pentru-a nu mai fi uscată
Trebuie lubrefiată.

:))

Mirela, sper să nu te supere intervenția mea, dar prea cârcotește Norică fără să propună vreo soluție!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-07-18 15:00:30
         
 
  Aveam oarecari retineri legate de expresia cu pricina;)
Dar inteleg ca e de...bine:)
(Mirela)

Cum să fie... de bine ? Dacă pe tine dorința te usucă... nu e bine deloc !
:))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-18 14:41:47
         
 
  Foarte, foarte frumos, Mirela, nu te sfii sa dai drumul vorbelor din tine, ele sunt POEZIE la tine, fie ca sunt in forme fixe, fie in versuri albe!
Felicitari,
V-V (Vero-Votez)
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-18 13:55:09
         
 
  Erata: caracteristic:)  
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-18 13:44:39
         
 
  Dane, multumesc pt catren (il iau ca pe un compliment:), ma bucur ca (inca) te inspir;)
In ce priveste 'oximoronul', o cam bagasem pe maneca la inceput, am crezut ca am comis iar vreo 'gafa' in stilul meu caracterisic:))
Aveam oarecari retineri legate de expresia cu pricina;)
Dar inteleg ca e de...bine:)
Lory, ma bucur ca iti place cum scriu eu in vers alb, sincer, mi-e teama de fiecare data sa nu incurc 'notele':))
Daca tu zici ca ma descurc, atunci e ok:)
Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-18 13:41:19
         
 
  te prinde foarte bine si versul alb, despre care multi spun ca e usor de scris
lucrurile nu stau deloc asa, daca-n muzica ai nevoie de ureche muzicala, aici urechea sufletului face legea

la tine se simte

bravo, Mire!
drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-07-18 09:25:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Minte-mă că sunt singura Evă posibilă
(Mirela)

- Vreau s-mi spui că mă iubești
Și că sunt singura Evă !
...Adevăru-mi se relevă:
- Păi... pe cine mai bârfești ?


P.S. 'Uscată de dorință' e un oximoron :))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-18 08:28:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE