FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dincolo de nuanța sarcastică, mie mi se pare că autorul atrage atenția asupra unui aspect care ar trebui luat foarte în serios de diriguitorii Europeei. La textele bune se șterg stelele, în schimb scriituri infantile, fără nicio legătură cu literatura (de multe ori nici cu bunul-simț), primesc stele și ele stau bine-merci la cap de texte, nescuturate de nimeni.

Nu pot să nu constat că acest atelier literar s-a transformat într-o clacă rudimentară, în care raportul individ-clonă e de 5:1 și în care sunt tolerate abuzurile la adresa bunului-simț și a talentului.

Autorii de valoare dispar, pe rând, lăsând loc liber dezmățului antitalentelor. Domnule Cristescu, îmi pare rău că intenția dumneavoastră privind scopul atelierului literar a fost deturnată. Sunt mulți editori, dar ei nu sunt investiți cu puteri decizionale (și, de ce să nu recunoaștem, unii dintre ei nici nu merită să dețină asemenea puteri).

Validarea textelor ar trebui să se facă după criterii precise. La fel, acordarea de nivel. Nu blamez faptul că s-au creat grupuri de interese. Fiecare are dreptul să aibă simpatii și antipatii. Fiecare are dreptul să critice sau să acorde credit unor texte. Dar „trocul” de laude și de stele nu cred că-și are locul în paginile unui site respectabil.
 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-07-17 07:52:42
         
 
  Vorbim atunci. Am răbdare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-16 23:16:33
         
 
  (Între noi fie vorba: și cînd ai să te naști?)

Cand se termina travaliul-

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-16 23:02:11
         
 
  in anii '68 sloganul avea un gram de adevar...

Un dram atunci, desigur. Acum doar tone de steril contrafăcut, declamator, emfatic, pompos, retoric și bombastic.

(Între noi fie vorba: și cînd ai să te naști?)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-16 22:16:55
         
 
  E INTERZIS SĂ INTERZICI

asta e tot o interzicere la urma urmei- ai dreptate CTA-don proffessore...imi place ca iti plac broderiile la broderii...

vaya con Dios

P.S o singura obiectie: in anii '68 sloganul avea un gram de adevar...chiar nenascuta fiind...cred!

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-16 22:03:31
         
 
  drama e-a matale, nene Zexe

eu daca n-as avea ce sa scriu as plange:)

de tinut minte

sa fii inspirat si iubit!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-07-15 20:51:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Și, apropo de oroarea sacră față de cenzură, în timpul mișcărilor studențești din '68, zidurile universităților erau pline de inscripția combativ-puerilă să nu-i zic tembelă):

E INTERZIS SĂ INTERZICI


Curat murdar!

Și totuși, se pare că vremea bate pasul pe loc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-15 20:45:32
         
 
  Ca să fiu și mai explicit, acela care se simte responsabil de drama Loredanei să vină să-mi ia aura de pe frunte și promit să-mi cer scuze în mod public că i-am răpit placerea de a fi așa cum dumneavoastră presupuneți că sunt, anume incoronat cu o aură editorială.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-07-15 20:25:06
         
 
  Asa sa fie Andrei Florian insa te rog nu mai repeta astfel de gesturi.

Si nu ma implica pe mine in alte circumstantieri.

Eu am vazut asumarea respectiva, am apreciat gestul si am vrut sa vad ce mai scrie Andrei Florian. 0 texte si nivel 20. Asadar nu pari a fi cel mai indreptatit in a intra in aceasta discutie. Insa dupa cum vezi ai fost tratat cu toata consideratia. Atata doar ca am vrut sa inteleg motivatia gestului tau.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 20:24:05
         
 
 
Domnule Corbu,

Observ că nu aveți multe idei, dar vă plac alea țepene. Chiar și în asemenea cazuri însă, dacă modalitatea de organizare inițială duce mereu la efecte contrarii celor presupuse cînd a fost concepută, un pic de flexibilitate, o anume restructurare, o ajustare pe parcurs poate recupera socoteala pripită de-acasă. C-așa-i la tîrg. De multe ori rațiunea de care vorbiți cu atîta semeție nu este decît o raționalizare, adică o minciună pioasă pentru a face ca lucrurile absurde să pară pline de înțelepciune. O minciună pe care ești nevoit să o crezi ca să-ți salvezi onoarea, v-o poate confirma și zexe. Sînt gesturi firești și de înțeles. Chiar dacă nu poți consimți la ele.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-15 20:19:09
         
 
  Domnule Cristescu, mă văd nevoit să mă repet. Nu cred că gestul de a-mi atribui o măgărie, ca a celor al căror discernământ îl patronați cu girul acordat, îmi poate aduce o anume aură. Dacă dumneavoastră considerați că cei blagosloviți cu simțul responsabilității au atașat de acesta și o aură, atunci, cred mai degrabă că este cazul să redefinim volorile la care făceți referire. Gestul meu este cea mai simplă și rapidă metodă de a arăta făptuitorului că o atitudine verticală este de preferat unei anchete polițienești pe Europeea. Ceea ce Dumneavoastră încercați să-mi puneți în bagaje, sau ceea ce Lory încearcă să sugereze, precum că am multiple clone sub care îmi fac simțită prezența pe site, nu-s decât fantasme la care m-aș bucura sa primesc scuze. Știu că, uneori, prezența mea nu este pe placul unora, dar de aici pâna la acuzațiile, să le numim indulgent, nepoliticoase la care alegeți să închideți ochii este o distanță lungă, nu sunteți de aceeași părere ? Ca să fiu și mai concis, dau ca exemplu doar (saracimea gandirii).
Reacția mea este una onestă, sinceră și, consider eu, verticală.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-07-15 20:18:06
         
 
  Andrei Florian,

Mitomania mai înseamnă și tendița de a fabula, conștient sau nu, de a-ți atibui acte și fapte nesăvârșite însă care pot da o anume aură, etc.

Poate ne ajuți să înțelegem motivația gestului tău.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 19:45:31
         
 
  Corneliu Traian Atanasiu

””Nu credeți că asta înseamnă de fapt a vă deroba de responsabilitatea pe care ar trebui să o aveți și a cocoloși pe cei care procedează așa din vremuri deja imemoriale pe acest site inimitabil (care nu mai poate fi parodiat, vreau să zic). Ipochimenul are atribuții pe care i le-ați dat galanton, de care abuzează cu lejeritate și pe care nu catadicsiți să i le retrageți. Poate însă într-acolo țintiți: un site glorios de ipochimene.

Asta-i tot, somn ușor!””

Nu. Am mai spus-o. Am conceput site-ul astfel încât acordarea steluțelor să se facă fără a fi cunoscut cel care le acordă. Rațiunea mea urmărea să împiedice traficarea steluțelor, să împiedice presiunile de natură psihologică și comportamentală de tipul „eu ți-am acordat steluță acordă-mi și tu” sau „X mi-a acordat steluță, deși textul lui nu merită, trebuie să-i acord și eu pentru că data viitoare nu-mi va mai acorda” etc. De aceea este greu dar nu imposibil de aflat cine acordă steluțe.

Așadar acesta este adevărul și nu cocoloșesc pe nimeni. Efectiv nu pot să-l aflu cu mijloace simple. Și zău, crede-mă, sunt lucruri mult mai importante de făcut, pe care, din păcate, nu am timp să le fac. De exemplu, vă anunț cu bucurie că am achiziționat o minitipografie, cu ajutorul căreia sper ca în toamnă să apară o variantă tipărită a Europeei însă nu am timp să o pun în funcțiune.

De asemenea nu am timp să citesc mai mult și să scriu mai mult pentru Europeea, etc. Însă constat cu plăcere că sunt aici oameni care scriu, și scriu foarte bine și se simt confortabil aici cu toate imperfecțiunile tehnice ale ste-ului. Cum spuneam și altă dată mi se pare, ca valoare fundamentală, că dreptul și libertatea de exprimare trebuie să prevaleze chiar și valorii textuale. Pentru că valoarea textelor poate fi amendată prin comentarii argumentate, puncte de vedere pertinent exprimate, etc. Pe când, dacă, în virtutea ””valorii textuale”” am intrzice publicarea unor texte am instaura CENZURA. Fapt, pentru mine, inacceptabil. Așa că prefer ca aici, în atelier, să apară și texte slabe, unele infantile cel puțin din următoarele motive:
-acestă secțiune are misiunea asumată de atelier.
-cei care au gusturile poetice formate pot sesiza cu ușurință valoarea textuală. Totodată se poate pune în evidență mult mai ușor valoarea în raport cu non valoarea.
-cei care scriu si nu sunt performanți se pot perfecționa.
-pe de altă parte, motivația scrisului pe un site literar este extrem de variată. Și cenzurând, nu știu dacă n-am face rău.
-în timp s-a constituit o comunitate cu anumite compatibilități comunicaționale. Comunitate care are dreptul la un mediu virtual igienic, nepoluat cu obscenități, vulgarisme, etc. Ceea ce nu este puțin. Si cei care activează aici acceptă acest mediu. Sau pleacă. Mă bucur să constat că și mulți dintre aceia care s-au retras, unii ostentativ, revin cu texte, și unele foarte bune.
””Ipochimenul”” căruia i-am acordat încredere și care acum abuzează nu se află în ilegalitate în raport cu filosofia acordării steluțelor, descrisă mai sus. Atât că, în funcționarea site-ului, s-a constatat că acest mod de lucru este generator de situații conflictuale și atunci am rugat ca aceia care acordă ori scot steluțe, să-și asume gestul și să-l motiveze. Unii au procedat exact pe dos. În urma unor proceduri informatice un asemenea user a fost depistat și sancționat. Sancțiune care se menține și în prezent.
Dacă se va mai repeta gestul, reclamați, de preferință în prima jumătate de oră de la comiterea lui, și îl vom depista și sancționa pe „””infractorul”” frustrat estetic al site-ului. Păcat că acesta are nivel 200 așadar i-am acordat încredere.
În încheiere distinse CTA, regret că ceea ce fac eu pentru acest site, în ochii domniei voastre pare a fi un somn ușor.
Oricum, depășind nuanțele polemice, care nu-mi displac dacă sunt civilizate și argumentate, eu reiterez rugămintea: lasă cârtelile procedurale și scrie un eseu, de exemplu pe tema de ce scriem, de ce sciem pe net, de ce scrie CTA. Care s-ar putea să conducă la dezbateri mult mai interesante. Asta dacă nu afectează cumva plăcerea domniei voastre de căuta și alte vicii procedurale ori imperfecțiuni ale site-ului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 19:41:24
         
 
  Lory, este o chestiune de bărbați la mijloc, nu ai cum s-o întelegi! Este vorba de onoare și de modul în care alegi să ți-o aperi. Dacă dorești să stabilim un dialog, o vom face în subsolul textelor tale. Problemele despre care se vorbesc aici nu sunt despre amarâtele acelea de steluțe după care plângi în textul la care Dl. Atanasiu a făcut apel ca prilej să ne patroneze de la înălțimea eseurilor pe care le lauzi. Contrar impresiei tale, nu toate textele fac notă sau trimitere la persoana ta sau la poemele tale. Pretenția mea este ca domnul Atanasiu să revină ca un bărbat pe acest site și nu sprijinit de fustele admiratoarelor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-07-15 18:26:53
         
 
 

Putem detalia altceva? Iată:

În cazul zexe, aveți timp și chef să căutați și comentați pe larg, bonom și expert. Acolo unde e buba însă vă repugnă demersul detectivistic:

Am putea face investigații detectivist informatice însă aceasta ar însemna să dăm o importanță excesivă unui ipochimen aflat în evidentă stare de frustrare estetică.

Nu credeți că asta înseamnă de fapt a vă deroba de responsabilitatea pe care ar trebui să o aveți și a cocoloși pe cei care procedează așa din vremuri deja imemoriale pe acest site inimitabil (care nu mai poate fi parodiat, vreau să zic). Ipochimenul are atribuții pe care i le-ați dat galanton, de care abuzează cu lejeritate și pe care nu catadicsiți să i le retrageți. Poate însă într-acolo țintiți: un site glorios de ipochimene.

Asta-i tot, somn ușor!

Și încă ceva, știți, grijuliu, să nu atingeți buba, așa cum sînteți realmente un expert și în a schimba subiectul.

Și observați cît de bine se pricep cei exersați îndelung pe site să vă ținnă isonul? E uimitor ce drăguț bate cîmpii... zexe. Nimeni nu spune că cel care se joacă cu stelele nu e bine să mai aibă acest drept. Dar asta nici nu-i important, nu?

Nu trebuie să-i luăm pușca, îl rugăm doar frumos să nu mai tragă-n noi. Și nici ca la bîlci.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-15 18:08:31
         
 
  O atitudine de neaflare a ta in treaba ar fi ceva mai mult decat benefic pe acest site, Zexe alias ,,Spider Girl``, alias ,,ddm``, alias ,,ultimul text postat pe Agonia``... ar fi recomandabil pt. dumneata sa incepi sa scrii si altceva decat aberatii si trancaneli

nu esti in masura sa-l impiedici pe domnul Atanasiu sa revina pe site, mai ales ca domnul Cristescu i-a dat de inteles ca ar fi reconfortant sa avem printre noi cat mai multi autori de valoare, eseurile dumnealui fiind unele extrem de bine scrise si de accesibile
chiar daca au existat probleme pe site nu esti in masura sa le comentezi, te descalifica saracimea gandirii (vezi textele personale), nivelul de acces si sper (speranta moare ultima), bunul simt

interventiile dumitale legate de numele meu sunt mai mult decat hilare, de-a dreptul copilaroase

ma alatur d-lui Cristescu si-l astept pe dl. Atanasiu printre noi
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-07-15 18:08:16
         
 
  Domnule Cristescu, este evident că nu puteam face așa ceva cu un nivel necorespunzător. Comentariul meu dorea să-i sugereze domnului Corneliu cam cum ar trebui să sune textul în care își anunță revenirea, printre cei ce i-a împroșcat cu noroi cu ceva timp în urmă. Cu alte cuvinte, dacă tot a ales o poziție de spectator critic, într-un mod asumat, tot atat de asumat trebuie să-i fie și revenirea printre ei. Nu sunteți de acord ? Nu vreau să-mi raspundeți la întrebare cum nu mă aștept nici la schimbări de atitudine din partea domnului Atanasiu. Scandalurile cu steluțele sunt doar pentru cei ce ce devin dependenți de ele și de aceea este bine ca cel care a facut gestul să se simtă rușinat de impotența asumării gestului. Mitoman este cel ce minte cu scopul să-și ascundă greșelile sau din plăcere, mă rog, și nu cel ce și-l asumă conștient că este cea mai rapidă soluție de a stinge un conflict ce nu folosește niumănui. Sunt convins că nu puteți fi de altă părere. Lory nu face decât să alimenteze la nesfârșit frustrările individului cu pricina și, dacă mi-ați cere părerea, eu consider că o atitudine indiferentă a ei ar estompa elanul celui ce-și ascunde responsabilitatea propriilor gesturi în umbra încrederii ce i-ați acordat-o chiar dumneavoastră.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-07-15 17:16:49
         
 
  CTA,

Nu-i nevoie sa detaliezi inutil teoria leucocitelor. O știm. Leucocitele într-adevăr pot crește. "Formula" reprezintă conceptualizarea generală a relațiilor care definesc o propoziție sau un ansamblu de propoziții și este de regulă invariantă ca formulă. Ea poate "crește", de exemplu, de la font 10 la font 24!

Că vrei sau nu parodia există. Și, uneori, "bate" originalul. Și aici sunt parodiști talentați.

M-am uitat în calendar. NU scrie dar astăzi a fost Paștele cailor. Așa că aștept textul. Sper un text nu un Paștele mă-sii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 16:55:18
         
 
  Andrei Florian,

De pe contul Andrei Florian cu nivel 20 nu puteai scoate stelutele. Ori ai un alt cont cu un nivel adecvat, ori ti-ai asumat, cavalereste, acest gest, ca sa împiedici dezvoltarea unui posibil conflict, ori este un gest mitomanic, ori cine știe ce altă variantă.
Detaliază.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 16:40:20
         
 
 

1. Am asimilat oarecum stelele leucocitelor. Rolul lor este să apere organismul de microbi. Creșterea bruscă a numărului lor denotă existența unei infecții. Există mai multe feluri de leucocite și un nivel specific al fiecărui gen. Dezechilibrul dintre ele, fluctuația haotică a nivelelor este un semn pernicios.

2. Cînd leucocitele cresc peste o limită acceptabilă, ele își schimbă ținta și devorează chiar celulele pe care trebuiau să le apere.

3. A spune parodie de implică un al doilea sens al parodiei, acela de imitație neizbutită, inferioară sau caricaturală a unui prototip, a unui original. O bătaie de joc.

4. Postul meu ține pînă la Paștele... Cailor.

5. A semna zexe este simptomatic pentru a exprima disprețul față de afirmațiile pe care le faci socotindu-le lipsite de temei; fleacuri! prostii! E normal să nu ai deci nici un fel de credibilitate. Dar și aflarea-n treabă este un gen de activism (de multe ori frenetic).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-15 16:09:29
         
 
  Recunosc, eu am facut acest gest domnule! Acum, că s-a lămurit și acest aspect, vă rog să vă continuați în mod asumat silentio stampa. Apreciez poziția pe care ați luat-o și consider că este tot atât de bărbătească precum decizia pe care am luat-o eu, cu ceva timp în urmă, să nu mai public texte până nu prezentați scuze publice membrilor acestui site.
Domnule Cristescu, îmi cer scuze pentru gestul nechibzuit pe care l-am facut și pentru că, după cum se vede ați observat deja, am trezit conștiințe revoluționare apuse în subsolul altor site-uri de literatură. Apocalipsa după Atansiu este un concept mai vechi, care, de regulă, este urmat de o serie de soluții reformatoare ce au ca drept scop o epurare literară după propria-i grilă de apreciere sau de valori. Nu mă îndoiesc că acestea (soluțiile adică), vor urma să apară în subsolul acestui text ce se dorește a fi un semn divin al iminenței apocalipsei.
Lory, îmi cer scuze și promit ca data viitoare când ți se vor mai șterge steluțele să nu mai fiu implicat.
Domnilor, cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-07-15 15:04:12
         
 
  Exercițiu de lectură

INCREMENTA ATQUE DECREMENTA AULAE EUROPEICAE sau APOCALPSA DUPĂ CTA

Un nesperat ajutor venit din partea unui adevărat SMURD webografic, cu un diagnostic situat mult peste canoanele diagnosticării produse de ex ministrul Miclea în recentul raport asupra învățământului, prezentat sub înaltul patronaj al oblăduirii prezidențial-providențiale.

În sinteză cam aceasta pare a fi semnificația textului distinsului nostru coleg, aflat de oarece vreme, într-o asumată stare de silentio stampa, în ipostaza de Corneliu Traian Atanasiu.

Dacă în raportul sus menționat, conținând multe adevăruri și chiar soluții interesante, decredibilizarea se produce când întâlnești sintagma „deontologie profesional㔠în textul de mai sus conceptul „formula leucocitară a crescut alarmant” ne conduce cam spre aceeași ipostază. Cum va fi crescut pârdalinica de formulă? În lungime? În lățime? În pixeli? Greute? Volum? Paritatea puterii de vindecare? Adică să asistăm noi la nașterea unei noi metaștiințe? Parcă și văd cum E= mc2 poate să crească la dimensiuni astronomice ori chiar toate fomulele lumii noesice pot să înceapă să crească! Așa , dintr-o dată. Și fără Saccharomyces cerevisiae. Și atunci noua științ㠄augmenteea”, sau „augmentologia” ori „biglogistica”, lansez, iată, câteva denumiri provizorii, își va fi găsit fundamentul ontologic iar distinsul nostru coleg va intra în analele epistemologice, dacă nu ca adevăratul ei teoretician, măcar că unul, sau poate chiar cel mai important, dintre protocroniștii domeniului.

Lăsând gluma la o parte, și cunoscându-i simțul umorului, sper să nu-l supere această șarjă amicală, cum nici pe mine nu m-a supărat apocaliptica sentință a domniei sale, exprimată ineresant d.p.d.v stilistic, „În pavilionul canceroșilor, site-ul parodiilor a dat în metastază. S-a preschimbat într-o parodie de site.” Care va fi fiind site-ul parodiat?

Așadar:

1. Corneliu Traian Atanasiu atrage, a mai făcut-o și altă dată, atenția asupra acestui gest necavaleresc posibil a fi exercitat din cauza imperfecțiunii site-ului. Mă raliez și eu mesjului lui CTA și-l rog pe acela care l-a făcut, fie să se explice, fie să nu mai facă așa ceva.
2. Este adevărat că sunt și parodii mai puțin realizate însă, și CTA, cavalerește, ar trebui să recunoască aceasta, sunt și parodii excelente. Parodia este un joc al spiritului, un ridendo castigat mores în versuri. Să nu dăm cu piatra.
3. Mă bucur să-l văd din nou pe site și-i aștept primul text literar post „postul Europeea” ( așa cum exită Postul Paștelui, postul negru, de ce nu ar fi și un „Post Europeea?”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-15 13:58:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE