FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 42
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Florin Radulescu,

"inculpatei", "creatura asta" nu sunt onorante într-o dicuție. Pentru acela care le utilizează. Sunt provocatoare și riscă replici pe măsură. Ce diferențiază omul în general este
capacitatea sa de a anticipa. Gândul precede fapta, se spune. Sunt și oameni la care se întâmplă invers.

Sincer îți spun că, după mine, îți face rău excesiva capacitate de a urâ de care dispui.

In rest, în limita subiectivității mele, încerc să fiu corect în aprecierea situațiilor de tip administrativ ale site-ului. Dacă nu reușesc să rezolv toate nemulțumirile, îmi recunosc limitele și vă prezint scuze.

Pe de altă parte eu nu-mi asum rolul analist și istoric al situațiilor conflictuale de pe site. Userii ar trebui să conștientizeze că sunt majori și își asumă responsabilitatea faptelor pe de o parte și sunt conștienți de posibile reacții din partea altor useri la care fac în vreun fel trimitere, pe de alta. Pentru că fiecare user, în spațiul virtual, și în special pe europeea, sunt liberi, necenzurați. Cu o singură condiție: să respecte regulile. Când Loredana, la un comentariu incorect pe care l-ai facut, deși avea dreptate să protesteze, a utilizat cuvântul "cretin" am atenționat-o. Cum te-am atenționat și pe tine în situații similare. Insă dacă ai fi drept și ai vedea câți, în mod constant, și necavaleresc, au atacat-o, numai pe acest topic, și dacă ai gândi că ea este o elevă care doar a împlinit 18 ani, iar cei care au atacat-o par a avea vârste care presupun ceva mai multă înțelepciune, ai vedea dezechilibrul de forțe. Eu nu țin în brațe pe nimeni, recunosc sincer că apreciez talentul ei deosebit, cum apreciez și talentul tău înă mă disociez până la respingere, de comportamentele necivilizate ale oricui.


Ai fost "primum movens" în acest "conflict" și, constat, insiști în escaladarea lui. Păcat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-30 08:12:09
         
 
  Miruna, tu ai cerut scuze 'inculpatei' Loredana Cristea!In schimb creatura asta nu si-a cerut nici un fel de scuze pt porcariile debitate la adresa mea si a ta!Evident 'orbit', Cristescu continua sa o 'tina in brate' si sa-i accepte magariile fara sa-i scada nivelul!Halal obiectivitate, prietene Cristescu!Mai spui ca esti aparatorul valorilor morale!Las-o balta, ca macane!

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-06-29 22:46:52
         
 
  Totusi, nu trebuia validat acel comentariu. Am dreptate?
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-29 22:05:07


Nu, nu trebuia validat! - am spus asta cand am oferit scuze Loredanei/...

Facem pace fiindca situl este mai presus de orice orgoliu personal...el insumeaza atatia autori/...

La buna colaborare/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-29 22:16:45
         
 
  Miruna,

Stiu ca ai rabdare. Daca ai fi citit si mai jos ai fi vazut ce am scris despre domnia voastra. Iertare pentru scenariul meu intentionat pacifist.
E greu sa colaborezi cu orgoliile literare.
Facem pace? Ca iar sare Sabinul si zice ca aici ar fi balci. In opinia sa fireste.

Totusi, nu trebuia validat acel comentariu. Am dreptate?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-29 22:05:07
         
 
  Miruna Dima

Daca as considera ca ti le datorez, n-as ezita sa ti le cer si sa-mi recunosc o eventuala greseala, numai ca tu incurci lucrurile: tu esti cea care a facut o greseala (intentionata sau nu, nu stiu, dar discursul tau spune multe). Nu esti tu in masura sa-mi spui sa fiu exigenta cu mine, nu ne-am intersectat parerile nici macar in vreun comentariu, nu ne-am conversat vreodata despre vreu subiect, literar sau nu

Eu nu am nevoie de scuzele nimanui, nici nu le-am cerut vreodata, dar sufar de pacatul de-a spune pe fata tot ceea ce observ ca se incearca a se ascunde sub pres. Deci a-mi cere mie sa-ti prezint scuze pentru ca nu ti-ai facut treaba e un act care nu se justifica. Am observat, de multe ori ca ai aprobat asemenea commuri si de la alt user, care nici pe departe nu faceau referire la textele mele, dar am considerat ca era din greseala, dar vad ca nu!
N-am cerut sa fii admonestata sau penalizata, dar e prea de tot sa faci pe inocenta sub acoperirea scuzei ca o sa strige iar ,,cenzura!!!``

stii bine ca data trecuta cand a strigat a fost ceva de genul ,, nenorocita de loredana cristea ma cenzureaza iar!``, cu toate ca nici nu intrasem vreo doua zile pe site... si s-a aprobat si acel comm, desi se vedea clar cine il invalidase... si ca sa-ti raspund la intrebare
sunt exigenta cu mine insumi si in acelasi timp recunosc ca sunt om si pot sa gresesc, dar nu pot sa mint oamenii in fata

punct!

(loredana Cristea)

si de la capat:

Am asteptat scuzele de rigoare- timpul a expirat/...

In opinia ta lumea este o bucata de cascaval unde la nevoie se pare poti intra si iesi cand ai chef/...

Nu este asa/...

Analizand felul tau de a percepe viata iti spun deschis: scuzele intotdeauna la purtator!!

Cele afirmate de tine mai sus nu au nici cap nici coada/...

Idee: niciodata nu dau clik in Administrare incarcata de resentimente/...

*Jobul* meu aici de editor il privesc serios si de multe ori uman:

1. Niciodata nu afirm :* gramatica este ca mersul pe bicicleta* , viata este o continua scoala in conceptia mea/...

Din memorie (daca as vrea) as putea reproduce multe din iesirile tale in care ai incalcat clasica *etica si eticheta* prin comentarii atat ca si autor cat si ca editor/...

Persoane carora le-ai inaltat osanale sau au fost oferite ca si exemplu au fost la fel jignite si apostrofate tot de tine/...

Fiind editor pe un site incercand sa pastrezi acel echilibru democratic si liber este o responsabilitate/...

Lumea nu se imparte la: asta imi place asta nu imi place/...

Iesirile tale sunt un fel de izmeneli (expresia ta) iar acesta este un site literar nu *canapeaua unui terapeut* aici nu este locul nici mediul unde (tu) sa-ti defulezi fiecare iesire dupa bunul plac/...

Din toata experienta mea acumulata pana acum iti pot spune un secret: viata trebuie parcursa de noi, nu noi parcursi de ea!

De aceea clasicul -bun simt- este uzitat si dovedit ca si filtru comun/...

M-am distrat (sincera sa fiu) de ale tale *topaieli* de la un comentariu la altul/...

Toate insinuarile tale nu au avut nici un efect asupra mea:

1. Am invatat sa conserv acel *gram de intelepciune*

2. Am o rabdare teribila cu semenii/...

**************************************************


Nu ti-a trecut inca supararea Loredana.

Las-l pe Cristi. Este un om sensibil si are și el framantarile lui. Pe care nu ai cum sa le stii. Daca nu ai fi asa de pornita (stai, nu sari iar: ai avut dreptate. In esenta Rudy a scris un comentariu jignitor (are și el problemele și frustrările lui!!!) Miruna ca să scape probabil de gura lui l-a validat (poate și o mică răutate feminină!!!, tu te-ai inflamat pe bună dreptate și ai replicat. Totul ar fi fost în ordine dacă nu ai fi folost cuvântul -cretin-. A fost singura ta greșeală. Însă majoră. Că ai intrat în jocul acesta cu aceelași fel de arme.!!!)

(Emanuel Cristescu)


Domnule Emanuel Cristescu


Acest scenariu improvizat de dvs. este chiar simpatic! Asta daca citeam inainte rolurile/...

Si daca o sa ma intrebati :ti-a trecut?

O sa raspund ca nu, asa cu buzele tuguiate sa ma chiar credeti/...

Rautatea feminina exista insa nu in cazul meu si niciodata atunci cand ma asez si fac *click* Administrare/...

Si o sa va santajez si eu sentimental ca la actuala economie de piata se spune ca orice strategie are drept de castig/...

Si nici nu o sa-mi treaca fiindca sunt asa de capricioasa si acum de ciuda chiar strig ca tastand mi-am stricat *french manicure* incercand foarte sobru si profesional sa va raspund/...uf, uf!!!

P.S

Asta fu!!

Vorba unui indragit autor!

P.S Eu nu pun punct!! eu pun: ca de am rabdare/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-29 21:27:35
         
 
  54 de comentarii la subiectul am primit o reclamatie .
Dumnezeule, niciun text literar nu are atatea comentarii. Oameni buni, citindu-va ma intreb daca Europeea mai este atelier literar sau s-a transformat in bâlci...

Domnule Cristescu,
Poate ca Rudy nu a procedat corect. Poate ca nu ar fi trebuit validat comentariul sau. Sau poate ca da, in sensul exprimat de Miruna Dima (atata timp cat nu se va invata verbul "a ignora", conflictul va fi deschis, iar invalidarea comentariilor nu este o solutie viabila).

Loredana Cristea nu ar fi trebuit sa-si retraga textele, intr-un moment de furie. Sau poate ca da, pentru ca, pana la urma, este dreptul ei iar eu ii pot recunoaste acest drept. Dar in momentul in care ea a procedat asa, nivelul sau ar fi trebuit sa scada la 10, nu sa ramana 200. Eu asa retinusem: retragerea textelor atrage dupa sine nivel minim - iar regula este aplicabila oricarui membru al siteului.

In rest, sa auzim numai de bine. Si de LITERATURA.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-06-27 23:29:51
         
 
  Loredana!

Daca iti permiti, in ciuda regulametului, (si ti se permite), sa folosesti injurii (iesire vis-a-vis de rudy este doar un exemplu, nu mai vorbesc de cele la adresa mea :) ca pe alea eu le iert - esti inca frageda...) si sa abuzezi de postura de editor (sa amintesc aici votul de pe doua conturi diferite?!) asta nu inseamna ca nu voi lua pozitie si voi semnala toate aceste lucruri!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-27 21:00:59
         
 
  da

Acum vad cine e distinsul poet, scriitor, eseist

imi amintesc si ce-a facut dupa cenaclul Europeea la care a participat, nu de fata cu mine, ca n-a avut curaj, ci tot asa, ascuns in casa dupa monitor

domnule draga, epoca supraveghetorilor de la scoala de corectie a apus demult
apuca-te de ceva productiv ca te manca economia de piata

santaj asupra d.lui Cristescu, voi faceti, si-am sa va numesc daca e nevoie
ati vazut ca are o rabdare fara limite si trece peste toate magariile unora cu bunatate
il invidiez, dar nu pot fi ca dansul
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 16:57:39
         
 
  ce-mi place:)

Agonia reloaded

hai... anunta-i si pe ceilalti:) pt. ca de scris ceva cat de cat interesant, nu prea te suspectez

aici e teritoriul tau

d-le Cristescu, iata ca va santajez sentimental

bravo mie:(
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 16:47:46
         
 
  Domnule Cristescu
Nu contest nimic din ceea ce susțineți mai jos, ba mai mult, chiar mi-am manifestat aprecierile cu privire la calitatea de autor și editor ale Loredanei. Ceea ce penalizam eu în comentariul anterior este prețul cu care sunteți dispus să plătiți bunăvoința Loredanei, intoleranța acesteia la care nu reacționați așa cum, după părerea mea, ar trebui să reacționați față de orice alt membru. Loredana este o persoană matură, are vârsta la care știe că nimic nu-i poate justifica ieșirile necontrolate, iar notorietatea de care se bucură o obligă să-ți asume gesturile, atât cele merituorii cât și cele peste care trebuie să treacă cu umilință. În cazul de față, cu tot respectul, o atitudine rezervată ar fi de preferat în fața șantajului sentimental pe care îl practică, bucurându-se de simpatia ce i-o purtați.
Și eu consider ca acest conflict ar dispărea imediat ce stergeți acest text, dar tot atât de sigur sunt ca acest gest nu ar rezolva conflictul. E greu și nu doresc să ma pun în poziția pe care, poate fără să-și dea seama, Loredana vă expune pe Dumneavoastră.
PS. Imi amintesc cu acuratețe despre gestul ferm și îndreptățit pe care l-ați făcut la adresa unui tânăr și talentat autor, cu privire la justificarea crimei în raport cu scopurile acesteia și am apreciat atitudinea justă și fermă pe care ați avut-o.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-06-27 16:34:49
         
 
  Andrei Florian,

In discutiile de mai jos, evaluarea si atitudinea mea au pornit de la urmatoarea fraza;

"Cu semnatarul ei n-am nimic, pentru cretini am o duioșie aparte [...]"

Loredana a fost in mod cert si indubitabil nedreptatita. A reactionat, as zice omeneste. Insa a comis greseala de a folosi o sintagma in opinia mea nepotrivita "pentru cretini etc." Pentru acest cuvant am atentionat-o. Unde este partinirea?

Ce s-a intamplat apoi poate fi citit pe site. La valoarea ei nu trebuia sa se coboare la nivelul replicii mult mai de condamnat, pentru ca a fost inceputul, si anume ;",,Ba Lory,noroc cu tanarul pensionar Cercel, care,indragostit lulea si aflat la o varsta critica,'insteleaza' orice 'bucatzica' buna, de preferintza junioara!Altfel,zaceai intr-un deplin anonimat,in Valea Jiului!"

Asadar se sustine afirmatia de mai jos?
"dar atitudinea părtinitoare cu privire la acest conflict nu este de bun augur nici pentru Loredana nici pentru restul site-ului."

In plus nu mi se pare corecta nici aprecierea "și să-și înfrâneze pornirile infantile de vedetă"

Eu incerc sa fiu "sine ira et studio" Pe de alta parte este evident ca un autor de talia Loredanei este onorant pentru orice site. Mai mult ea face si munca ingrata de editor. Probabil de aici isi atrage si multe antipatii.

De aceea, la inceputul anului, cand am reconfirmat editorii, eu i-am rugat, ca sa-i protejez, sa presteze acesta activitate de natura executiv-tehnică, sub pseudonim. Și, constat acum, am avut dreptate.

Insa cred ca s-a escaladat excesiv acest conflict.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-27 15:51:43
         
 
  Domnule Cristescu, insistența cu care încercați să estompați, să calmați sau să cosmetizați capriciile de vedetă ale Loredanei sunt, consider eu, părtinitoare și le înțeleg doar prin prisma celui ce dorește să-și păstreze un autor și un editor bun pe site-ul pe care-l păstorește. Da, Loredana este un autor de valoare, recunosc, dar atitudinea părtinitoare cu privire la acest conflict nu este de bun augur nici pentru Loredana nici pentru restul site-ului. Loredana trebuie să învețe să-și asume deciziile și să-și înfrâneze pornirile infantile de vedetă, să învețe ca talentul nu-i poate ține loc de bunăcuviința, și, nu în ultimul rând, să-și apere onest punctele de vedere. Aceste manifestări belicoase ale capriciilor pot deveni regulă dacă tocmai Dumneavoastră le încurajați.Cu respect, Zexe.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-06-27 14:47:04
         
 
  Nu ti-a trecut inca supararea Loredana.

Las-l pe Cristi. Este un om sensibil si are și el framantarile lui. Pe care nu ai cum sa le stii. Daca nu ai fi asa de pornita (stai, nu sari iar: ai avut dreptate. In esenta Rudy a scris un comentariu jignitor (are și el problemele și frustrările lui!!!) Miruna ca să scape probabil de gura lui l-a validat (poate și o mică răutate feminină!!!, tu te-ai inflamat pe bună dreptate și ai replicat. Totul ar fi fost în ordine dacă nu ai fi folost cuvântul "cretin". A fost singura ta greșeală. Însă majoră. Că ai intrat în jocul acesta cu aceelași fel de arme.!!!)

Așadar, dacă nu ai fi așa de pornită, ai înțelege în fapt strigătul de ajutor care se ascunde în orice agresiune.

Mi-ar plăcea ca ramuri de măslin să fie peste toate paginile europeea.

Haideți să facem pace. Să fim mai toleranți, mai înțelegători, între noi. Atitudinal vorbind. Și să nu mai fim suspicioși.

Asta nu înseamnă să fim toleranți cu textele noastre.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-27 12:47:18
         
 
  Domnule Cristescu

Daca va uitati la commurile acestui individ, veti vedea ca ele sunt mai mult atacuri sau bagari in seama, de cate ori se cearta cineva pe site. Se crede mare mistocar, poet al neamului, omul cu masca de fier..s.a.m.d.

A venit cu o atitudine servila, proslavindu-l pe Rudy, copiindu-i stilul si chiar comportamentul. Nu exista ocazie pe care s-o piarda sa nu se faca de ras, aratandu-ne ca el este cel mai in masura sa faca remarci cu privire la caracterul, intentiile si chiar arborele genealogic al userilor. De aceea, mi-ar prinde tare bine sa ma eliberati din functia de editor, sa fiu si eu un membru normal, ca Luv, de exemplu, sa-i trimit acolo unde l-a trimis el pe ecs la ultima iesire a acestuia, pe buna dreptate!

cu stima!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 12:34:16
         
 
  Cristian Vasiliu,

Iti spun ca nu in zodii sta destinul ci in noi. Cand l-ai recitit ultima oara pe Hume?

Sigur esti indreptatit sa dai orice interpretare vrei insa imi faci un proces de intentie invocand o virtuala palmuire a Mirunei Dima a lui Forin Radulescu si altora. Cel putin pe cei doi nominalizati ii apreciez mult ca autori. Pe Miruna si ca atitudine pe site.

Si ca sa intelegi mai bine, ii iubesc pe toti membrii site-ului si ma doare cand se lovesc intre ei. Incerc sa fiu o gazda buna si impartiala pentru toti. In cazul de fata Loredana a avut dreptate. Insa eu nu m-as fi coborat la nivelul comentariului lu Rudy.

Era mai semplu sa intelegi, contextualizand, daca ai urmarit topicul, ca ii sugeram sa nu se mai ocupe de nimicuri. Comentariului incorct, eufemistic spus, al lui Rudy si eu poate i-as fi dat o replica. In nici un caz nu ar fi continut cuvantul cretin. Asta i-am reprosat ei si pentru asta s-a suparat. Si pentru asta am vrut sa o impac asa cum vreau sa te impac si pe tine si sa-ti spun ca esti nedrept cu mine in interpretarea fortata pe care ai dat-o celor pe care le-am spus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-27 12:16:44
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu nu cred ca este in regula sa o faceti pe Loredana musca.

Este un atac nedemn ... cu atat mai mult cu cat este premeditat prin subtilitate si nu este explicabil prin furii de moment...

Cristi

PS Nu vreau sa imi inchipui ca pentru a sterge lacrimile de la ochisorii Loredanei ii aplicati o injectie cu vanitate si palmuiti persoane ca Miruna Dima, Florin Radulescu, etc...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-27 11:46:09
         
 
  OK Important este poemul. Il astept cu nerabdare.


Si promite-mi ca daca se va mai isca vreo disensiune pe site nu o sa-ti mai iei poemele si nu mai pleci de pe site. Sigur cand o sa fii foate mare, si sunt sigur ca o sa fii, poti sa nu mai scrii aici.

Si te rog mediteaza la dictonul "Aquila non capit muscas"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-27 11:26:21
         
 
  domnule Cristescu, n-a fost nimic cu rautate sau cu intentia de cearta, am semnalat si atat, poate ca intr-un mod mai... neacademic, dar nu am avut intentia sa se iste vreo disputa

poemul va fi si el... curand

va multumesc
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 11:01:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu gresiti, eu am gresit si de multe ori la erate imi cer scuze, cum fac si acum

cu multumiri
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 10:57:12
         
 
  ....sunt exigenta cu mine insumi si in acelasi timp recunosc ca sunt om si pot sa gresesc, dar nu pot sa mint oamenii in fata
(Lory Cristea)

Lory, .... sunt exigenta cu mine insami...
Recapituleaza folsirea pronumelui de intarire...
Gresesc, cumva?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-06-27 10:51:22
         
 
  Loredana Cristea,

Astept un poem frumos. Sper ca a trecut furtuna.
Astept.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-27 10:49:59
         
 
  Miruna Dima

Daca as considera ca ti le datorez, n-as ezita sa ti le cer si sa-mi recunosc o eventuala greseala, numai ca tu incurci lucrurile: tu esti cea care a facut o greseala (intentionata sau nu, nu stiu, dar discursul tau spune multe). Nu esti tu in masura sa-mi spui sa fiu exigenta cu mine, nu ne-am intersectat parerile nici macar in vreun comentariu, nu ne-am conversat vreodata despre vreu subiect, literar sau nu

Eu nu am nevoie de scuzele nimanui, nici nu le-am cerut vreodata, dar sufar de pacatul de-a spune pe fata tot ceea ce observ ca se incearca a se ascunde sub pres. Deci a-mi cere mie sa-ti prezint scuze pentru ca nu ti-ai facut treaba e un act care nu se justifica. Am observat, de multe ori ca ai aprobat asemenea commuri si de la alt user, care nici pe departe nu faceau referire la textele mele, dar am considerat ca era din greseala, dar vad ca nu!
N-am cerut sa fii admonestata sau penalizata, dar e prea de tot sa faci pe inocenta sub acoperirea scuzei ca o sa strige iar ,,cenzura!!!``

stii bine ca data trecuta cand a strigat a fost ceva de genul ,, nenorocita de loredana cristea ma cenzureaza iar!``, cu toate ca nici nu intrasem vreo doua zile pe site... si s-a aprobat si acel comm, desi se vedea clar cine il invalidase... si ca sa-ti raspund la intrebare
sunt exigenta cu mine insumi si in acelasi timp recunosc ca sunt om si pot sa gresesc, dar nu pot sa mint oamenii in fata

punct!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-27 10:39:21
         
 
  Da ea insasi/...  
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-27 06:29:35
         
 
  spui tu Loredana Cristea - ma intreb daca la fel de exigenta esti cu tine insuti??
(dima.m miruna)

nu insati sau Loredana este un baiat (sau poate ambigen) si eu n-am stiut?
Hai spune ceva, infailibilo?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-06-27 06:20:12
         
 
  Maestre cristescu,
In final, s-a revizuit totul si nu s-a schimbat nimic. Si asta e bine. Copii nervosi s-au mai racorit putin, chiar mi-era dor, eu fiind atat de departe de romanii mei, de asa un ceva, romanesc sadea. E bun internetul asta ca la fata si la par nu se poate ajunge. Sunt decis deja, ca in toamna, cand vin pe-acasa, sa fac cinste la toti cei care au impresia ca au fost necinstiti. Ma refer la stelute si comentarii.
Toate cele dorite si sa auzim numai de bine, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-27 01:33:39
         
 
  Cu semnatarul ei n-am nimic, pentru cretini am o duioșie aparte vecină cu recunoștința (se spune că Dumnezeu mai ține lumea datorită lor), dar madame Dima cred că ori aprobă commurile la legătură, fără să le citească, ori era pe cale să se-nece cu ceaiul de gălbenele la gândul că va asista la un scandal pe cinste.

(spune Loredana Cristea!)

Astept si eu niste scuze!

Si nu glumesc/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-27 01:12:06
         
 
  Conflictul existent intre autorii Loredana Cristea si Florin Radulescu se va incheia numai atunci cand unul dintre ei va putea ignora iesirile celuilalt/...

Am validat la fel comentarii care-mi atacau propria persoana/...

Alti editori au validat la fel comentarii cu referire la mine, comentarii la fel de neavenite/...

Nu am pus la indoiala calitatea editorului, am intervenit si am incercat sa explic sau sa diluez conflictul. Uneori lucrurile s-au intors pe fagasul lor normal alteori doar timpul le-a domolit/...



*

miruna dima a gresit, nu e prima oara, a mai aporbat commuri care semanau cu cel semnalat azi

spui tu Loredana Cristea - ma intreb daca la fel de exigenta esti cu tine insuti??

*

Se spune ca am gresit insa se uita faptul ca de multe ori dorind sa faci un lucru corect mediul in care trebuie sa operezi nu este prielnic asa cum si aici de fata : intre voi- Loredana Cristea si Florin Radulescu voi sunteti cei care trebuie sa va gasiti pacea sau sa va ignorati!!!

In situatia de fata scuzele trebuie sa le prezint Loredanei/...

Florin Radulescu, din dorinta de a nu se mai striga pe site *cenzura!!* am validat comentariul/...

Data viitoare (sper sa nu mai fie!?) daca voi invalida vreun comm/text iar numele meu va mai aparea la mijloc de conflict nu o sa mai intervin cu explicatii/...

P.S

Regulamentul nu l-am uitat/...

P.S 1

Alex Popescu va multumesc!

Cat despre viitorul meu ca editor oricand este altceva de invatat/...
 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-27 00:20:53
         
 
  Rezultă deundeva că eu aș fi spus că nu a greșit Miruna ori RudY?

Însă dacă Rudy a folosit un procedeu incorect, tu, măcar pentru prestanța ta, nu pentru alceva, nu ai voie să te cobori la un asemenea nivel.

În București este furtună. Care va trece. Tot furtunos ai recționat și tu. Aștept un poem. Eu ti-am mai spus: tu, cu talentul tău, nu ai voie să te pierzi în nimicuri. Ti-a trecut?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-26 23:02:56
         
 
  Domnule Cristescu

eu sunt legata sufleteste de acest site
sunt aici de doi ani de zile, va dati seama ca sunt o groaza de oameni pe care/i cunosc si la care tin mult, i/am intalnit la evenimente culturale, le-am citit cartile, etc

nu cred ca are nimeni nimic cu mine, doar ca nu va inteleg cateodata, si asta ma intristeaza

cum sa nu vedeti ca negrul este negru si albul, alb?

miruna dima a gresit, nu e prima oara, a mai aporbat commuri care semanau cu cel semnalat azi

nu e un capat de lume dar nici nu accept sa cer scuze unui nesimtit care insulta doi oameni pe care nu i-a vazut in viata lui, dar pe care/i invidiaza din cine stie ce motive

nu e prima oara cand va spun ca nu accept nesimtirea
cel putin in ceea ce ma priveste, ca nu vreau sa amintesc de cate ori am intervenit cand s-a procedat la fel cu altii

era datoria mea de editor

va multumesc!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-26 22:53:56
         
 
  Da, esti un temperament coleric. Si nu realizezi că unii speculează reacțiile tale insuficient gandite.

Când vei realza, dacă vei realiza, că Europeea nu are nimic cu tine si te pretuieste ca poeta, te astept din nou cu texte la fel de bune si cu mai multa intelepciune. Care sunt sigur va veni cu timpul.

Succes la bac.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-26 22:47:01
         
 
  desigur

ce nu fac eu pentru dvs!

in ce fel vreti sa i le prezint, ca sa stiu sa ma pregatesc!

dvs ati citit tampenia postata de el?
stiti ca Valeriu Cercel e un om de aproape 60 de ani, sculptor, poet si un om de onoare? stiti ce insinua nesimtitul pe care mi-l bagati mie pe gat sa/i cer scuze? vreti sa va ajut eu sa descifrati? cand a postat tot felul de injurii, a sters stele de pe texte, unde erati?

m-am saturat!
nu va mai obositi sa-mi raspundeti ca/mi sterg dracului toate textele de pe Europeea si/mi vad de alte treburi

va doresc succes
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-26 22:38:40
         
 
  Atentionare

"Cu semnatarul ei n-am nimic, pentru cretini am o duioșie aparte vecină cu recunoștința (se spune că Dumnezeu mai ține lumea datorită lor),"

Este un atac la fel de nedemn la persoana. Cred ca va trebui sa-i prezinți scuze. De ce nu reușești tu să-ți stăpânești furia?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-26 22:29:15
         
 
  ,,Cu-o falca-n cer si una-n bac
Ai declanșat aici mare atac
Și-ai luat-o pe Miruna în vizor:
Ca editor, mai are viitor?``

Nea Sandule, n-am declansat nimic, chiar vorbeam serios si foarte la obiect. Nici de umor nu-mi mai prea arde ca e prea cald, dar daca mi-or sari capacelele cred c-o iau pe urmele lui ecsi

eu nu zic ca nu e un EXCELENT EDITOR!!!!
ce am zis eu ceva? ai vazut de cate ori se isca vreo cearta e acolea, sta adiba cum ar zice Nelu Ploiesteanu, sa faca pace intre crestini, nu aporba commuri cu greseli de orto si nici cu insulte, asa ca talica ai inteles gresit, nu/i sabotez viitorul, prezentul sau conjunctivul

ziceam si eu asa... sa ma aflu in treaba!

p.s. multumesc frumos de urare, mai bine sa-mi tii pumnii:)

ca nu se mai poate asa ceva
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-06-26 22:28:34
         
 
  Distinse Valeriu,

Se zice că mai marii de prin fotbal ar fi găsit o soluție tehnică absolut corectă, obiectivă și imparțială, ce mai, ideală, pentru arbitrarea meciurilor de fotbal. Se mai zice că spectatorii nu au fost de acord. Argumentul lor? Păi noi pe cine mai înjurăm?

Haideți să privim mai detașat "operațiunea" steluțele. Sunt necesare pentru că oferă o anumită motivație. Că sunt unii care abuzează de dreptul lor de a acorda steluțe? Găsim soluții. Și apoi nu cred că va muri nimeni din cauza steluțelor. Puse ori scoase.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-26 22:16:57
         
 
  Pentru Lory Cristea:

1. Succes la bac.
2. Miruna este unul dintre cei mai constiincioși editori. Sper să fi "validat" comentariul acela nefericit și nedemn din greșeală sau din cauza oboselii. Personal nu cred să fi făcut cu intenție această "răutate gratuită"

Ba mai cred că va găsi o soluție să aplaneze acest posibil conflict.

Vă dedic întru împăcare un catren amândurora:

Cu-o falca-n cer si una-n bac
Ai declanșat aici mare atac
Și-ai luat-o pe Miruna în vizor:
Ca editor, mai are viitor?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2007-06-26 22:09:38
         
 
  Mă gândesc ce-o fi fost în capul Mirunei Dima, aseară, când a aprobat următoarea idioțenie drept comentariu în subsolul poeziei mele.

,,Ba Lory,noroc cu tanarul pensionar Cercel, care,indragostit lulea si aflat la o varsta critica,'insteleaza' orice 'bucatzica' buna, de preferintza junioara!Altfel,zaceai intr-un deplin anonimat,in Valea Jiului!

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2007-06-25 22:49:13 ''

Cu semnatarul ei n-am nimic, pentru cretini am o duioșie aparte vecină cu recunoștința (se spune că Dumnezeu mai ține lumea datorită lor), dar madame Dima cred că ori aprobă commurile la legătură, fără să le citească, ori era pe cale să se-nece cu ceaiul de gălbenele la gândul că va asista la un scandal pe cinste.
Un comm se invalidează în următoarele circumstanțe:
1. dacă n-are nici o legătură cu textul postat
2. în cazul în care conține cuvinte vulgare

rămâne să stabiliți dvs. dacă a fi editor înseamnă să te loghezi în Administrator și să clickezi ,,validat'' fără a citi ceea ce trimiți pe site

dacă a citit înseamnă că nu ține minte regulamentul Europeea

Lory
Postat de catre Josephine Sageata la data de 2007-06-26 08:59:13


Cristea Loredana, nu cred ca e cazul sa mai vorbesti de regulament cand debitezi injurii la adresa unor colegi de site!'Cretini','Idiotenii'...Frumos vocabular pentru o poieta care inca nu si-a sters casul de la gura dar se crede buricea (scuze,buricul!:)) pamantului!Pentru un asemenea limbaj in mod normal trebuia sa ti se scada nivelul si sa nu mai poti avea calitatea de editor!Asa ca ciocu' mic si nu mai face valuri ca s-ar putea sa te ineci!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-06-26 20:47:18
         
 
  Spriț?! Piei, satană! Uitași că fratele Buricea m-a facut alcoolic? Poate un pic de bere light...
:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-26 18:42:40
         
 
  Radule, te iubesc ! Vin in toamna prin tara si tre' sa bem un shpritz.
Pan-atunci, sa auzim de bine.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-26 16:49:26
         
 
  P.S. Desi am sters comentariul, desi stelele tale au disparut odata cu el, ele au ramas in sufletul meu si vor lumina mereu cerul prieteniei noastre ...



 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-26 13:25:50
         
 
  Valeriu Cercel, nu a sters nimeni nici o stea

ei mi-am sters comentariul, cu tot cu stele, dupa ce autorul șotiilor s-a confesat public, si tot ce era de spus, s-a spus

n-am inteles de ce ai adaugat 3 stele unei reclamatii catre d-l Cristescu, dar banuiesc ca nu a fost o gluma, sobrietatea ta fiind unanim recunoscuta, iar onestitatea ta, mai presus de orice banuiala




 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-26 13:19:43
         
 
  Domnule Cristescu,
Eu cred ca ar trebui sa gasiti si niste editori mai bine pregatiti pentru un sit ca acesta. Foarte multe comentarii sunt ofensive si chiar jignitoare. Pe alte situri, asemenea commuri nu ar fi aprobate de editori. Si cum va spusei si ieri, vedeti ca se dau acum stele la bascalie si deasemeni au si disparut trei ce i le-am dat lui Radu ieri. Pentru stelele astea in fiecare zi sunt probleme asa ca revin cu sugestia mea de a le desfiinta si atunci vor dispare si problemele.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-26 12:37:43
         
 
  ,,Am primit o reclamatie ''

Și dacă e vorba de reclamații mai primiți una, de la mine, dar în văzul tuturor... pentru că așa mi se pare corect.

Mă gândesc ce-o fi fost în capul Mirunei Dima, aseară, când a aprobat următoarea idioțenie drept comentariu în subsolul poeziei mele.

,,Ba Lory,noroc cu tanarul pensionar Cercel, care,indragostit lulea si aflat la o varsta critica,'insteleaza' orice 'bucatzica' buna, de preferintza junioara!Altfel,zaceai intr-un deplin anonimat,in Valea Jiului!

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2007-06-25 22:49:13 ''

Cu semnatarul ei n-am nimic, pentru cretini am o duioșie aparte vecină cu recunoștința (se spune că Dumnezeu mai ține lumea datorită lor), dar madame Dima cred că ori aprobă commurile la legătură, fără să le citească, ori era pe cale să se-nece cu ceaiul de gălbenele la gândul că va asista la un scandal pe cinste.
Un comm se invalidează în următoarele circumstanțe:
1. dacă n-are nici o legătură cu textul postat
2. în cazul în care conține cuvinte vulgare

rămâne să stabiliți dvs. dacă a fi editor înseamnă să te loghezi în Administrator și să clickezi ,,validat'' fără a citi ceea ce trimiți pe site

dacă a citit înseamnă că nu ține minte regulamentul Europeea

Lory
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-06-26 08:59:13
         
 
  Chiar atat de mult sa conteze cateva stelute?
Nu aduce niciun titlu nimanui,nu face pe nimeni mai bun decat este.Personal nu pun pret pe ele....vreti stelute?luati de la mine sa nu mai fie cearta!
 
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2007-06-25 17:14:50
         
 
  Valeriu ceea ce vrei sa spui este urmatorul lucru:
"Sigur eu nu am dat aceste stelutze pentru ca nici eu nici, acolitii mei, din invidie, nu citim textele extraordiare ale lui Cristian Vasiliu, Radu Stefanescu, Veronica Pavel, Tea Nicolescu. Puteti sa verificati d-le Cristescu nici unul dintre noi (acolitii lui Cercel - desi cred ca in cadrul acestei clici Cercel este doar un biet paharnic) nu am instelat vreun text oricat ar fi fost el de valoros". ... Sau nu am inteles eu bine, Cercelule? :)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-25 16:54:24
         
 
  Cristian draga, te inseli. Nu este nici o coalitie. Tu esti obsedat. Aminteste-ti si de Maftei Florian, care a primit doua stelute si i le-ati luat, fortandu-l sa-si retraga si textul si nici sa mai posteze pe acest sit.
Domnule Cristescu, pentru simpla cxuriozitate : catati pe paginile galagiosilor astora si vedeti ca sunt pline de stele. Catati sa vedeti cine si cui si le-au dat ca tot intre ei s-au invartit. Arata de prost gust, deaceea am venit cu propunerea de a desfiimta stelele.
Cu stima. valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-25 16:36:42
         
 
  Cristian Vasiliu,

Steluțele au un dublu rol, din păcate nediferențiabil tehnic, până acum:
-acela de a evidenția un text valoros din perspectiva subiectivă a cuiva care are un nivel de acces corespunzător care să-i permită să facă acest gest.
-acela de a recomanda lecturarea unui text de anumit interes, administrativ, civic, etc.

Cei care au un astfel de nivel de acces se presupune că au discernământul necesar în utilizarea dreptului care derivă din nivelul respectiv.
Ideal ar fi să-și motiveze gestul însă regulamentul nu obligă la acesta. Adică așa cum au putut fi acordate anonim pot fi șterse tot anonim.
Insă ca urmare a unor evenimente petrecute mai de mult care au produs destabilizarea siteului, am luat decizia de impune ca, eventuala ștergere steluțelor, să fie argumentată și asumată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-25 14:46:56
         
 
  Se vede treaba ca am lipsit mult. S-au acumulat tensiuni. Unele justificate altele nu.
Daca reclamatia cu stelutele poate fi tratata cu o anumita lejeritate, ca doar nu vine sfarsitul lumii de la un astfel de gest, o alta reclamatie primită mă pune pe gânduri.
Un tânăr creator, în care îmi pun mari speranțe a scris fraza:

"Chiar și crima devine o opțiune viabilă atunci când știi ce cuvinte să folosești și asta este perfect natural."

Personal mă desolidarizez de o astfel de poziție și o resping cu toată forța. Totodată, îl rog pe tânărul nostru coleg următoarele:

1. Să -și cenzureze aceste porniri.
2. Să nu mai propage astfel de idei.
3. Să nu mai propage astfel de idei aici.
4. Dacă nu poate să respecte niciunul din punctele de mai sus, cu tot regretul, și cu toată simpatia pe care o am pentru domnia sa îl rog să nu mai posteze pe acest site.

Cu privire la steluțe eu cred că sunt necesare. Mai mult în viitorul site voi încerca să introduc un sistem de evaluare online a creațiilor, pe baza căruia se vor acorda premiile Europeea.

Cât privește bisericuțele, nu cred că se poate inventa vreo procedură administrativă de a le împiedica. Singura "măsură" care poate fi luată este atitudinea și comentariul critic argumentat.

Dacă mai sunt și alte probleme aștept să le sesizați și să găsim împreună o rezolvare.

Cel mai important lucru mi se pare că este faptul că mulți dintre noi avem motivația interioară de a scrie și de a publica aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-25 14:30:40
         
 
  D-le Cristescu corectati-ma daca gresesc: stelutele nu sunt un fel de premiu ci constituie o recomandare din partea unui redactor dintr-o postura si obiectiva si/sau subiectiva acordata textului. Cititorii fugari sunt indrumati sa se opreasca la respectivele texte. Atat. Voi continua sa acod stelutze si sa scot stelutze.

Mihail Buricea/Valeriu Cercel va aduc aminte ca am scos stelutzele mentionand cu bun simt acest lucru. Incep sa va banuiesc pe voi doi de o coalitie razbunatoare...

"de nenumarate ori, mi s-au acordat stelute la modestele mele texte" HAHAHAHAHA d-le Buricea (talentat si modest) daca nu ai fi atat de comic ai fi foarte enervant.

Valeriu Cercel: "Cine i-a permis asa ceva ?! El intreaba mai jos, cine face asa ceva . El face !" Cata furie acumulata! :)... Cum cine mi-a permis?... Regulamentul... Si am facut-o intr-un mod deschis deci cam incisiv (d-l Buricea este nu numai talentat si modest dar si delicat) aparand acest sait de abuzuri.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-25 14:29:05
         
 
  Valeriu Cercel: ai o varsta, ti-o respect; nici eu nu sunt tocmai ''crud'', asta e sigur; dar varsta nu e garantia intelepciunii, ci mai degraba a acumularilor de colesterol in artere; asta, ca veni vorba.
In ceea ce priveste ''pasul inapoi'' ... ma faci sa rad. Stii bine, n-ai sa-l faci niciodata. Ai sa astepti doar un moment favorabil. Oricum, il astept.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-25 14:15:18
         
 
  Mihail Buricea:

''Stimate domnule profesor, Emanuel Cristescu,
de nenumarate ori, mi s-au acordat stelute la modestele mele texte, de catre editori pe care nu i-am cunoscut, dar de multe ori s-au gasit delatori care sa le stearga...''


DELATÓR, -OARE, delatori, -oare, s.m. și f. Persoană care face o delațiune; denunțător, pârâtor. – Din fr. délateur, lat. delator.
Sursa: DEX '98 | Trimisă de laurap, 20 Apr 2004 | Greșeală de tipar (DEX)

(asta in treacat fie spus)- ''delatori'' nu vine de la '' to delete''

d-le Buricea, nu ''delatorii'' iti sterg stelutele...

iti dau cuvantul meu de onoare ca nu ti-am sters nici o steluta, niciodata, si n-am s-o fac nimanui, niciodata...

asta nu inseamna ca n-am sa-ti spun ori de cate ori bati campii cu gratie, ca mai e cazul sa citesti, macar manualele de limba romana...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-25 14:10:25
         
 
  Radule draga, atat am sa-ti spun : am o varsta, sau ani de viata, la care nu-mi permit sa ma cert cu nimeni . Eu, mereu fac pasul inapoi si-i las pe caposi sa se duca de rapa.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-25 13:59:09
         
 
  Vai săracă limba me
Ce-am făcut pe sait cu ie...
:
-Stimate domnule profesor, Emanuel Cristescu,
-Cred ca cel mai bun lucru ar trebui sa dispuneti inlaturarea instelarilor
-Va rog sa luati masurile care le considerati necesate
-texte penetrabile in mintile cititorilor...
-PS: Valoarea unui autor va iesi cu siguranta la supratata culturii
Apud M.Buricea

No, asta fu!...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-06-25 13:58:02
         
 
  Domnule Cristescu,
Revin cu o alta informatie. S-a format aici, pe sit, un grup, care decide ce poezie e proasta si ce poezie e desteapta. Ei dau stele , ei iau stele. Astfel, multi colegi au parasit situl. Daca vreti o lista de nume a celor ce nu mai posteaza pe sit, v-o pot da. Cred ca desfiintarea stelutelor ar fi cea mai buna solutie. Astfel, cei nemultumiti se vor linisti. Ce este interesant, ca cei ce plang,sunt cei ce fac aceste lucruri. Desfiintati stelutele, macar pentru o luna si va fi liniste pe sit.
Cu tot respectul, Valeriu cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-25 13:56:33
         
 
  Stimate domnule profesor, Emanuel Cristescu,
de nenumarate ori, mi s-au acordat stelute la modestele mele texte, de catre editori pe care nu i-am cunoscut, dar de multe ori s-au gasit delatori care sa le stearga...
Consider ca stelutele acordate sa fie transparente si sa nu-si permita nimeni altcineva sa le stearga... altfel instelarile cad in derizoiu...
De asemenea, cum isi permit anumiti editori sa aduca injurii autorilor, indiferent daca textele lor plac sau nu?
Cred ca cel mai bun lucru ar trebui sa dispuneti inlaturarea instelarilor si stoparea atacurilor la autori..., instelari care, dupa cum usor se observa, au dus la disensiuni iremediabile intre membrii site-lui...
Mea culpa, si eu uneori, atacat violent, am raspuns intr-un stil neacademic...
Va rog sa luati masurile care le considerati necesate ptr stabilirea unui climat favorabil realizarii de texte penetrabile in mintile cititorilor...
PS: Valoarea unui autor va iesi cu siguranta la supratata culturii, indiferent ce spun unii sau altii... Asa a fost intotdeauna...
Cu stima si consideratie, Mihail Buricea
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-06-25 13:48:04
         
 
  Valeriu Cercel: dupa parerea mea voturile, stelutele nu trebuie desfiintate; e ca si cum am interzice cutitele de bucatarie, ca arme ale unei posibile crime domestice... problema este ca in materie de inventivitate userii site-ului au depasit orice limita. La inceput se practica scoaterea stelutelor; procedeul intrand dupa un timp in banal, o minte ''isteata'' a descoperit instelarea maxima (3 stele) anonima, care evident genereaza suspiciuni si interminabile polemici. Problema e de natura pur tehnica, am discutat-o astazi cu d-l Cristescu si cred ca am inteles-o in intregime. Personal, daca asa ceva se va mai intampla cu unul din textele mele, voi sti cum sa reactionez pentru a identifica autorul glumei nesarate. Mentionez, pentru cei care nu stiu, ca nu sunt deloc strain de informatica. Promit ca voi face public numele glumetului, indiferent care va fi acesta.
In ceea ce priveste ''bisericutele'', aparitia lor este inevitabila si tine de afinitati spirituale, culturale, afective, si de ce nu, de o anumita ''chimie'' personala imposibil de disciplinat prin masuri de obiectivare fortata. Recunosc, am simpatiile mele, si ar fi un gest de noblete elementara sa recunosti ca si tu le ai pe ale tale (daca n-ai chef, te pot ajuta cu un copy/paste din anumite comentarii care au tangenta mai mult cu erotismul decat cu critica pe text). Nu trebuie sa te superi. E frumos sa te indragostesti. Dar pentru libera exprimare a sentimentelor, exista adrese de mail... Ok, simpatiile mele nu sunt aceleasi; dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne fim adversari pe veci. Gusturile nu se disputa/discuta. Se tolereaza. Inca ceva, pentru un ''amic'' comun: exista un vechi dicton asiatic: prostului ii arati Luna, si el iti priveste degetul... stii la ce ma refer; de aici a pornit polemica. Ti se pare ca merita sa ne certam pentru un subiect asupra caruia avem aceeasi opinie?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-06-25 13:43:39
         
 
  Domnule Cristescu,
Problema care este pe acest sit sunt cei ce dau si iau stelute. Cristian a lual o steluta ce io am acordat-o unei poezii scrisa de M Buricea. Cine i-a permis asa ceva ?! El intreaba mai jos, cine face asa ceva . El face !
Eu as propune sa desfiintati aceste stelute. Si chiar voturile.
Din cauza lor sunt atat de multe neplaceri si suparare pe sit. S-au format bisericute care-si ofera intre ei stelute doar ca se cunosc sau se plac. Sunt lucrari bune pe sit care nici macar nu sunt citite.

Cred ca ideea cea mai buna este sa desfiintati stelutele si toata lumea va fi linistita.
Astept si parerea altor colegi de sit. Cu tot respectul, Valeriu Cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-06-25 12:54:17
         
 
  Va amintesc ca stelutzele apartin celor care le atasaza textului si nu autorului. Cei jigniti sunt cei care au dat aceste stelutze nu autorul - iata de ce consider legitima cerinta ce a dezvalui public numele celui care a facut acest lucru.

Va multumesc

Cristian Vasiliu
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-25 11:45:57
         
 
  Nu am inca permisiunea celui care a reclamat sa fac public numele sau. Insa nu vad nici un impediment in a face publica acesta reclamatie deoarece se afla si pe site. Asadar, cu scuzele de rigoare, D-l Radu Stefanescu a reclamat ca de la un text al domiei sale au fost scoase stelute.

De unde presupozitia ca ar fi posibila in acest caz o alta abordare?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-06-25 11:00:34
         
 
  Va rog sa ne spuneti cine este personajul care a facut acest gest... Amintesc de un alt incident asemanator care s-a lasat cu pedepse... Exista un precedent deci ar trebui aceeasi abordare...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-06-25 10:56:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE