FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Anca Popa
- Am visat o casã de munte cu liliac alb si pescãruºi zburliþi de soare.
- Cum ? Pescãruºi la munte ?
- Ei...e vis. ªi în grãdina alerga de colo-colo o fetiþã cu mâinile întinse dupã ei.
Vroia sã-i prindã dar nu reuºea. Le promitea cã dacã o învaþã ºi pe ea zborul, aºa cum îºi învaþã puii an de an, o sã le dea alune multe.
- Da ce, pescãruºii mãnâncã alune ?
- În vis mâncau.
- Bine, bine. ªi.. ?
- ªi ei au rupt cu ciocul câteva fâºii dintr-un nor alb ca spuma laptelui ºi i-au fãcut niºte aripi pufoase ºi i le-au pus pe spinare. Zborul a venit de la sine...
- Dar cum...? da, e vis.
- Apoi a zburat printre pescãruºi ºi crengi de cireº ºi râdea aºa de dulce când soarele îi zburlea ceafa.
M-am apropiat mai mult. Nu mã vedea. Mi-am dat seama apoi cã nu era fetiþã. Era o femeie, o femeie-copil.
- Cum adicã o femeie-copil ?Nu înþeleg...
- Nu ºtiu cum sã-ti explic...era mãrunþicã tare si avea suflet de copil.
- Aa..
- Apoi nu ºtiu de unde, cred cã din casã, au apãrut trei sau patru copii.
- Iar copii ?Auzi, þie îþi plac copiii ?
- Da, îmi plac foarte mult. Dar unul nu era copil, adicã era un copil mai mare...nu ºtiu...
- Un copil-bãiat adicã un bãrbat-copil sau...?
- Da, da. Exact. ªi alergau ºi se jucau, se îmbrãþiºau...erau fericiþi, aºa cum vezi numai în filme. ªtii ?
- Da...
- Apoi bãrbatul-copil s-a aºezat cu capul în poala femeii-copil ºi au început amândoi sã fredoneze un cântec vechi, vechi de tot.
- Erau îndrãgostiþi ?
- Da, se iubeau de mult. Aºa cum numai în filme vezi.
- ...
- ...
- ªi tu ce cãutai acolo ?
- Un copil pierdut...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE