FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Cuvinte,voi asterne mii de cuvinte daca asta e singura modalitate de a te avea mai aproape.Nu inteleg de ce viata iti asterne la picioare scene pe care nu poti sa le traiesti in realitate,sau pentru care trebuie sa platesti in cel mai bun caz un pret prea mare.
Ma doare sa stiu ca am puterea sa visez dar ca-mi lipseste darul de a-mi implini propriile vise.E aiurea sa poti simti atingerea,caldura,"mireasma" unei raze de soare si sa fi constient in acelasi timp ca o apropiere prea mare de ea te arde,te distruge.
Mi-a ramas in gand o idee din "Ingerul pazitor".Simt ca acest film a fost creat cu gandul la noi.Nu stiu care traieste in lumea lui si care vine dintr-o alta,dar stiu ca daca totul ar merge bine si viata mi-ar oferi ocazia de a te avea in fata ochilor,as spune la fel ca protagonistul: "prefer sa traiesc o clipa in care sa-i simt atingerea,sarutul si mireasma parului,a pielii,decat sa traiesc o vesnicie fara sa le cunosc"
El era inger,ea era om.A preferat sa renunte la vesnicie in schimbul unui strop de fericire cu persoana iubita.Nu stiu la ce as putea sa renunt eu ca om pt a primi o clipa cu tine.
Pot sa scriu f mult dar mi-am dat seama ca nu asta e important.As vrea sa pot scrie 2 cuvinte,sa le pun intr-un plic si sa le trimit catre tine.As fi fericita daca prin 2 cuvinte as putea sa spun tot ce am de spus.
Sunt copil,inca invat ce inseamna a vorbi,ce inseamna a intelege.

"Adancul inimii e mai departe decat capatul lumii" (Sun Tzu)

Ce conteaza 326 de km daca ajungem unul la inima celuilalt?

TE IUBESC
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Povesti cu ingeri si un glas de inger...
ingeras! nu renunta la vesnicia ta pentru un muritor, daca acesta nu merita!!!
 
Postat de catre daniel salomia la data de 2005-06-10 20:49:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE