FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Craita Silvana Serbanescu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mentiune: intradevar cosmare l-am pus in mod fortat ca sa rimeze cu soare  
Postat de catre Craita Silvana Serbanescu la data de 2007-06-11 02:36:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multumesc tutror pentru competarile si atentionarile facute. Nu ca o justificare insa ca o clarificare doresc sa spun ca ideea cestei poezii mi-a in coltit in minte atunci cand parcurgeam texte pe acest site.Pentru a nu pierde ideile venite in minte le-am scris in graba. Pe moment pareau bine insa si eu am vazut astazi recitind ca dvs aveti perfecta dreptate asa ca am revenit cand timpul mi-a permis si am facut retusurile necesare.

multumesc inca o data si astept si de acum incolo opinii la fel de sincere din partea dumneavastra.

Cu respect
C.S.S.
 
Postat de catre Craita Silvana Serbanescu la data de 2007-06-11 02:34:43
         
 
 

Kosta,

ti-am validat commul sa-l poti reciti aici in ochiul sitului/...

Asa poate o sa-ti poti regasi partea de frustrare si o sa o poti *astampara*/...

La buna citire/...




 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-10 01:23:20
         
 
  Iata ca iarasi ma siliti, stimata si distinsa redactoare, sa va raspund in postarea altcuiva, deoarece altundeva nu stiu. ne va ierta novicea deponenta de texte pentru acest pacat? Cine stie! Eu, insa, pe dumneavoastra si pe ruptul in cur Carpe Diem nu va voi ierta. Pentru pricini diferite, evident. Pe dumneavoastra pentru ca v-ati permis sa invalidati un text nevinovat in comparatie cu adevaratele mascari ale unora. Numai pentru ca, ziceati, textul ar putea purta un mesaj nepotrivit, din cate imi amintesc. De ce o gluma despre subalternul care poate lua loc in orice moment sefului, prezentat, e drept, in respectiva fabula in postura de 'tatic' v-a putut deranja iar agramatismele nu vi se par demne de taxat? Dumneavoastra stiti. Pe Carpe Diem nu-l iert pentru neobrazarea, ca sa nu zic mai mult, de a declara ca as fi scris cu greseli de ortografie, pe care insa nu a avut nici stiinta nici curajul sa le enumere. Pai un astfel de nimuruc fara coaie (n-a avut curajul sa ma sune sau sa-mi dea mail ca sa discutam barbateste)ce dracu mai cata printre redactori? au sunteti vreun azil de babe despletite masculine, adapost frustratilor de tot felul? A propos, reactia mea nu vine din frustrare ci din manie si dispret, manie fata de tratamentul inegal din partea dumitale si dispret pentru sfertodoctul Carpe Diem. Sper ca l-am enervat destul ca sa scoata capul. Daca nu, Dumnezeu sa-l ierte. Lamurit? Si, iarasi a propos, ce dracu inseamna slash-ul urmat de puncte-puncte cu care sfarsiti aproape invariabil interventiile dvs?
Cu mare curiozitate, Kostanu.
 
Postat de catre sters sters la data de 2007-06-09 23:52:35
         
 
 
Craita,

te rog sa corectezi erorile din text si titlu/...


Kosta,

de unde atata frustrare?

De aici:


De ce nu se reped 'cerberii' gen Dima Miruna sa te corecteze, impreuna cu mai vinjosul sau frate de consens, Carpe Diem, e treaba lor si a domnului scriitor Corbu, nasul sau mama acestui site, nu stiu prea bine. Oricum, vajnicii aparatori mai sus pomeniti vad ca nu sunt deranjati deloc de calcarea pe gatul gramaticii. La mai mare! Cu uimire, Kostanu.
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2007-06-09 14:38:19

comentariul tau se -decoloreaza- /...

Oricum important este ca atat tu cat si Adriana Lisandru v-ati oprit peste text semnaland erorile/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-06-09 21:17:08
         
 
  Daca nu faci iute, dar iute de tot, pace cu gramatica, stimata deponenta de texe pe acest site, ar trebui sa nu mai depui, cel putin o vreme. Si uite de ce: ceilalti ca tine ar putea crede ca asa e bine sa scrii, indiferent la forma cuvintelor si surd la orice recomandare de acest fel. In speta, e vorba de cuvantul 'fi' scris cu un singur i, asa cum vad ca se poarta acum la voi cei tineri. Sa stii de la mosu' ca a fi, verb, se conjuga la conjunctiv prezent persoana a doua : sa fii, forma pe care si asa-zisul imperativ folosit de tine o are. Aleasa fii, ar suna corect. De ce maninci un 'i' este treaba dumitale. De ce nu se reped 'cerberii' gen Dima Miruna sa te corecteze, impreuna cu mai vinjosul sau frate de consens, Carpe Diem, e treaba lor si a domnului scriitor Corbu, nasul sau mama acestui site, nu stiu prea bine. Oricum, vajnicii aparatori mai sus pomeniti vad ca nu sunt deranjati deloc de calcarea pe gatul gramaticii. La mai mare! Cu uimire, Kostanu.  
Postat de catre sters sters la data de 2007-06-09 14:38:19
         
 
  Craita,
pluralul de la cosmar, din penultimul vers, este o licenta poetica facuta de dragul rimei sau...o scapare datorata unei clipe de neatentie? :)

si daca poti, corecteaz-o si pe cealalta, de la verbul a fi. Pentru ca apare si-n titlu, deranjeaza cumva.

amical,
Adriana
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2007-06-09 14:23:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE