FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Nicolae Alexandru Isaia
Mulaje- n ceatã, oameni de vapori,
Fugim de- atâta viatã uneori,
Cu pasi pierduti, pe urme- atât de sterse,
Pe vânt de fum, pe cãi atât de merse ...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pot spune ca m-ai fascinat, ai reuºit ca în patru versuri sã poþi spune atâtea!
mulaje-n ceaþã- mã vad unul dintre aceste mulaje
oameni de vapori- în ceaþã nu cred cã poþi fi altceva, îmi formez în memorie imaginea, existã consistenþã adusã nu de cvântul oameni ci de vapori.
pe urme- atât de sterse- o aducerea aminte adusã în prezent, oricât de ºterse sunt, urmele existã.
Pe vânt de fum- aici mi-a placut cel mai mult , vânt asociat cu fum imi dã senzaþia de mister.

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-12-18 08:24:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu va fie teama ! Comentariile dumneavoastra ajuta, prind bine. Va multumesc pentru aprecieri, imi insusesc observatiile.  
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2003-12-14 12:45:43
         
 
 
Mi-e teamã sã mai fac observaþii prea critice (dupã fuga silviei van)- aici n-aº prea avea ce, doar „paºi”, „urme” ºi „cãi” sunt prea apropiate în text ºi produc un pic de monotonie, însã rima finalã este atât de reuºitã încât se iartã orice.
Toate-s vechi ºi noi sunt toate - ideea aceasta devine o bijuterie în mulajul acestui catren.
„Fugim de-atâta viaþã uneori”- mi se pare un vers dãruit memoriei.
Intr-un articol fãceaþi apel sã se posteze. Cele 60 de frunze ºi experienþa unui cenaclu serios, adãugate europeei vor face din ea, cu siguranþã, un organism viu, puternic, adevãrat.


 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-12-13 19:40:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE