FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de ecsintescu virtual
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De ce naiba nu scrieti Verlain-e ?? Cine e Paul Verlain asta al vostru ?  
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-05-30 19:03:26
         
 
  Hop și eu ! Mi-am făcut un obicei din a citi textele înstelate și, făra sa mă mir, te-am descoperit semnând în subsolul acestui text de tip manifest prin care îți exprimi înclinațiile (literare) Europene. Pentru că sunt un mic țigan împuțit, te întreb pâna unde ești în stare să mergi pentru o stea în plus și cât de ample îți sunt înclinațiile în demersul tău literar, deoarece sunt nedumerit de ce întorci spatele tocmai acelor autori ale căror juisări cu rime și rondeluri le detești.
După cum spunea și Petre, eu îți respect alegerea dar nu pricep de ce îți este evidențiată o orientare personală în detrimentul celorlalte. Dacă aceasta este rețeta succesului pe acest site literar nu-mi ramâne decât să declar în mod asumat că și eu îl iubesc pe Liviu Bordas, dar, cum Liviu Bordas este plecat, sper sa ma audă doamna Elena Toma ale cărei gusturi rafinate sunt binecunoscute. Da doamnă, îl iubesc și mi-e tare dor de el ... și pe Rimbaud și pe Paul Verlain și pe Elton John, pe toți.
În speranța ca am transmis și eu un sentiment, cum bine evidenția Petre, trag nădejde ca voi ajunge, asemenea ție, un autor de success pe acest site.
Notre respect maestre, vă iubim sensibilitatea și gingășia de care dați dovadă
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-05-30 11:12:21
         
 
  Doamana Elena Toma... nu era nimic de aratat. Faptul ca ati dat stele unui astfel de text spune destule. Sunt convins ca domnul Ecsintescu nu scrie pentru stele, dar sunt convins si de constientizarea scopului acestui text. In rest... comentarii absolut offtopic, inutile, discutii de forum, stele acordate fara criterii clare... cam... esenta actuala a europeei. Imi pare foarte rau pentru asta...

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-05-30 04:04:07
         
 
  Ecsi, esti literar tocmai pentru ca reusesti sa oferi ceva, sa transmiti un sentiment.

Felicitari pentru asta.

Mi-a placut intensitatea din final. Alegerile tine pana la urma doar de fiecare dintre noi.

votez

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-05-30 03:01:28
         
 
  da, iulia ralia..champagne:)) sa/nnebunesti de pofta, nu alta:))

îmi place vinul mai dulce, demisec, dar ...crezi că ecsi ar vrea să ne ofere o cupă, un pahar cu vin, champagne...whatever?!:)))
cu drag
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-29 22:57:12
         
 
  Paul Verlaine ?
ps - Elena, dear, ai dreptate... dar pe caldura merge sec, alb, fie si champagne !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-05-29 22:11:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  și pentru că s-a pus o pată
pe cer european întunecat
aprind ...cu mare risc, trei stele
să ne simțim ca-ntr-un palat
palat al gândurilor albe
al purității sufletești
nea ecsi, plec, am de montat un film
o altă parodie, o tragi-comedie
aproape ruptă din povești.

cu stimă, tuturor...
elena toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-29 12:39:02
         
 
  și pentru domnul Liviu Bordaș fac antren
strig în cuvinte bolduite
scrise chiar de tipar
poate aude gălăgia și revine
îl vrem și printre noi
parol, să nu mai plece...
e prea deosebit, mi-e dor de el..
și...brava, dear ecsi!
din sticla ta să curgă, nene
țuica și vinul, și ce vrea mușchiul tău,
șampanii fără număr... iar!

notre respect, ecsi!
cu dor de domnu` Bordas
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-29 12:31:14
         
 
  am pus o stea...
dar nu din preacurvie
iubesc lumina bunelor intenții
textul lui ecsi e un semn de-alarmă
și...aparent fără pretenții.
o parodie fără rimă
un gen de ecsi inventat
cum e și viața, parodie,
analizând-o la momentul dat.
nu știu să scriu în rimă
mă simți, sunt chiar peltică
admir pe cei ce știu și reușesc
în fața voastră, mari poeți,
sunt o furnică
gândesc cât pot
și sper să nu greșesc.
iar de se-ntâmplă...cer iertare
și, voi, minți luminate, să iertați
suntem, cu toții...mic și mare
la o adică...semeni, frați.
am vrut să fac dovada stângăciei mele
o recunosc, o strig, dau de pământ cu ea
aleg să scriu în versul alb, Emil Fanache
acolo unde simt...mai pun o stea!

cu sincera colegialitate și multă admirație pentru autorii care postează pe Europeea.
sper să nu generez animozități. am o stare copleșitoare, ploua, tună, fulgeră, se întrerupe curentul, bleah! mă dor cuvintele lipsite de silabe adecvate și, uite așa, trăiesc cum pot, mirându-mă cum de și reușesc.
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-29 12:16:57
         
 
  Asa cum spune textul... este alegerea dumneavoastra. Trecand peste ironie, daca nu va plac textele cu rima nu le cititi. Banuiesc ca stiti deja multi din autorii care scriu astfel. Este una din opiniile unei persoane expusa aici... o acceptam ca atare chiar daca nu suntem de-acord cu ea. Dar este doar o opinie. Nu are nimic literar. Tot o chestie de alegere este si faptul ca aceasta opinie are o stea. Pentru ce ? Unele alegeri se argumenteaza. Sa aleg ceva pentru ca vreau intr-un spatiu care presupune respectarea unui regulament reprezinta doar modul real in care functioneaza totul. Respectele mele pentru opinie, dar nu este un text literar.
p.s. Imi spune si mie cineva de ce a plecat Liviu Brodas ?
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-05-29 11:36:22
         
 
  ecsi, corect spus! si eu urasc femeile si iubesc barbatii. :)
Domnule Bordas Liviu, sincer, ne lipsiti si pot spune ca va iubesc, ca poet, desigur:)!...
aici a inceput sa ploua,
si tuna, fulgera-n prostie
precis opresc astia curentul
si nu mai pot posta, badie:)
deci...ma grabesc sa pun si steaua
sa o aprind la miez de noapte
domnule liviu, va iubim
veniti, veniti, veniti...se poate?

cu dor total colegial
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-28 23:49:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE