FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de IOANA FLOREA
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  aici am infatisat-o pe Ana fara a mai pomeni de faptul ca Ana mea este un gand.

goia...scurt si al obiect, ai inteles pe unde patineaza ideea..

ionut, o contrapoezie cum ar spune unul dintre colegii nostri foarte draguta, multumesc.

bogdane, frumos comentariul tau, foarte larg. cititorul are tot dreptul de a vedea poezia in felul lui si daca tu ai vazut-o asa este foarte bine. sunt lucruri la care m-am gandit si le-am simtit si eu cand am scris poema, sunt lucruri pe care poate doar le-am simtit fara sa le caut un rost.

insa Ana mea ramane indiferent de ceea ce se intampla, pentru ca niciodata nu pier gandurile. si amintirile, pai uite, ma intreb si eu ce final au...

imi pun ochelarii si trec mai departe,

queen.
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2007-04-20 14:46:12
         
 
  Un text de o simbolistica extrem de bogata. Aceasta Ana, (a lui Manole) e zidita, dar nu spre a se ridica o manastire ci spre a da nastere unei altfel de existente. Cea vegetala. Nasterea omului prin xilogeneza. Totul se petrece intr-un fundal suprarealist. Aceste amintiri- film de scurt metraj cu final incert - ne proiecteaza intr-o lume a entitatilor, unde jocul de lumini si umbre, de ingeri si fantome, se intrepatrund. E un tablou in care contrastele sunt un mod de a fi si de a exista. Doua iluzii de ingeri, sunt de fapt dorinte de a ne purifica, de a ne dori sa fim altceva, in lumea asta, lepadandu-ne de cealalta fata a materiei noastre, fantomatice.
Ana face legatura dintre cele doua entitati - inger - fantome, si de aceea merge incet printre mortii ,adica incapabilii, adica resemnatii, din tablourile nemiscatoare a vietii. De aceea Ana e frumoasa cand doarme, de fapt cand adoarme, definitiv, surazatoare, caci adormirea aceasta, exprimata in limbaj crestin, e o nastere intr-un alt regn, intr-o alta dimensiune, intr-o alta traire, la fel de intensa, la fel de vibranta, la fel de sensibila. Lumea vegetala. De data asta, Ana, devenita copac va proiecta in unghiul dem aterie lasat in umbra, adica in intuneric, lumina ei, si va fi mereu verticala, ca o marturie a faptului ca arborii sunt mai demni ca noi, DEOARECE ADORM (MOR) IN PICIOARE.
Un text pe care, daca as putea, l-as vota fara reticente.
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2007-04-20 14:37:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  intre doua iluzii de inger
se afla un barbat
care-l mimeaza pe dumnezeu

cand frumusetea se materializeaza
ramanem socati deseori
de bestia care loveste invatand
o femeie sa iubeasca
sau de femeia care invata bestia
sa redevina om

totul se proiecteaza
intr-un unghi
obtuz

Ioana, cu replacerea citirii si a rezonantei sufletesti

ionut
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-04-20 01:10:11
         
 
  ideea de materie dualizata...croieste matca poemului intr-un profil de femeie rostind femeia...poem de scurt metraj acoperind sensibil si cuvantul si cetatea cuvantului...odata Ana ridicase un zid de manastire...


aprecieri,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-04-19 20:29:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE