FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Daniel Bratu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu sunt un admirator necondiționat al poemelor lui Ionuț Caragea, știe și el asta, din majoritatea comentariilor mele de la textele sale(câteva, 2, 3, nici nu mai știu câte, mai mult critice), nici măcar un cititor constant,
însa, dintre randuri, îl văd mergând pe drum clar, de poet adevarat și, mai ales, de om cu firul de plumb atârnând drept, vertical, pe lângă obraz, ceea ce mi se pare cel mai de seama aspect,

sau, poftim, la fel de important precum evadarea pe hârtie, în volum,
din himerele internetului - un loc unde balaurii au mereu al 7-lea cap lipitor de ziduri la umbră și mușcător pe/din dos

Felicitări, Ionuț!
Mulțumesc, Maria, scuze pentru unele inventii si inadvertente de-ale mele, care au mai stins din luminile textului tau, preluat de mine aici,
mulțumesc Sofia, Elena, Viorel, Gina, Veronica, Tea, pentru ca ați găsit vreme să fiți, cu gândul bun înscris sub această încercare de cronică, alături de bunul camarad de poezie, Ionuț, la curtea regelui Google
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-03-27 15:29:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Felicitari pentru tanarul poet si pentru prazentarea ta Daniel, gest colegial plin de eleganta, va urez numai succes. Calvar  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-03-25 04:04:31
         
 
  Felicitari pentru prezentare, pentru lansare, pentru TOT, tuturor,
Cu drag,
VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-03-25 00:44:53
         
 
 
un gand bun voua celor care impreuna ati trecut un prag - ca atatea altele care raman de trecut in drumul celor bantuiti de patima scrierii...

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-03-24 19:52:40
         
 
  Pentru cei care ma cunosc cu adevarat stiu cum sunt si cum gandesc.
Am avut norocul sa intalnesc oameni adevarati acolo la Iasi.
Oameni care iubesc poezia, care traiesc pentru poezie. Oameni care se aduna si recita poezie. Nu am intalnit orgolii, numai pace si zambet.
Din pacate, pe internet nu este asa. Internetul corupe si uneori ma corupe si pe mine.
Asta pentru ca este foarte usor sa jignesti mascat de un nume virtual. Este foarte usor sa jignesti un om fara sa-l privesti in fata.
Si totusi virtualul asta ne aduce cumva aproape. Mie mi-a adus si iubirea pentru 7 luni frumoase, o iubire in urma careia am scris a doua mea carte. Cartile mele sunt inchinate muzelor mele, doua fiinte pe care le-am iubit cu tot sufletul si am facut tot ce mi-a stat in putinta, uman si sufleteste, pentru a fi alaturi de ele. Se pare ca soarta mi-a rezervat un destin mai special. Acela de a fi mai mult de un om care sa se bucure de caldura unei fiinte, de zambetul ei, de dragostea ei vesnica. Soarta mi-a rezervat sa fiu poet si nu unul oarecare. Un poet nascut pe Google, dupa cum au mentionat domnii scriitori, critici sau cenzori. Unul care va iubeste de va spinteca, unul care si-a luat viata in maini si a plecat departe, urmand exemplele lui Cioran, Eliade, Brancusi, Ionesco, Gheorghiu, Vintila Horia, Gherasim, Celan si multi multi altii, pentru a invata si pentru a arata lumii ce limba avem, ce cultura, ce bogatie, ce suflet. Ambasadori ai Romaniei peste hotare.
Si in ciuda faptului ca multi hulesc exilul, cu toate ca marile noastre valori s-au format afara, eu tot va iubesc de va spintec. Pentru ca am ramas roman, aici departe, pentru ca-mi iubesc limba in loc sa injur ca un spurcat, pentru ca mai am mult de invatat aici afara, inainte de a ma intoarce candva inapoi.
Le multumesc Mariei si lui Daniel pentru gestul deosebit si ii invit ca si pe dumneavoastra sa imi cunoasteti poeziile si pozele pe siteul www.ionutcaragea.ro
In plus, pe Maria si Daniel ii invit in rubrica prietenii mei cu texte, alaturi de alti autori pe care ii iubesc.
Deasemenea voi mai publica si comenta sporadic pe siteul Europeea, cu promisiunea ca voi fi la fel de sincer si dur, spre norocul sau ghinionul dumneavoastra.
Traiasca poezia !
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-03-24 19:48:09
         
 
  F E L I C I T A R I!

din toata inima, pt. Ionut Caragea

L.C.
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-03-24 19:32:25
         
 
  Felicitari lui Ionut si sa o tina tot asa (ca sa moara invidiosii:))
Sunt insa si unii care practica aruncatul noroiului, pangarind fara rusine adevaratii poeti.
Ionut face cinste Romaniei si diasporei.
 
Postat de catre Viorel ZEGHERU la data de 2007-03-24 19:29:20
         
 
  cuvintele sunt de prisos, nu-mi pot exprima regretul că nu am reușit să împart și eu această bucurie alături de voi...felicitări pentru Daniel Bratu și Maria Prochipiuc și mai ales pentru tine, Ionuț...
rămân aceeași admiratoare a poeziei tale dedicată iubirii curate, cum numai tu o poți simți și exprima. chiar dacă am lipsit de la eveniment, sufletește, am fost alături de tine și de toți cei care te respectă și îți apreciază creația.
succes pe mai departe
o stea pentru voi și vă doresc cât mai multe astfel de momente de reală împlinire întru dragostea pentru cuvânt.
cu drag
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-03-24 19:25:43
         
 
  Iată, o prezentare pe care am citit-o cu plăcere. Felicitări lui Ionuț Caragea pentru lansare. Felicitări lui Daniel Bratu și Mariei Prochipiuc pentru gest și pentru harul cu care au potrivit aici cuvintele.

 
Postat de catre Sofia Ivanov la data de 2007-03-24 19:08:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE