FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Toma Nicolaevici
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  “mahalaua pomenita in manifest se ridica impotriva periferiei drogate a fracturistilor si a unei parit a 2miistilor,nu e pusa de pomana acolo.” (FNN)

Păi de ce nu spuneți bre așa de la început, că sunteți împotriva fracturiștilor și a douămiiștilor? Cu asta aș fi fost perfect de acord, să-mi sară ochii ! Oricum, faptul că e nevoie să tot veniți cu explicații ulterioare, e încă o dovadă c㠓manifestul” nu e scris cu simț de răspundere.



“criticul e o tinta pt injuraturi. se pare ca pe europeea sunt tratat asa cum i se cuvine unui critic adevarat. well, de asta va vizitez eu, ca sa ma verific” (FNN)

Foaie verde aticism –
Ce spuneam de narcisism ? :))))


P.S. În privinta înjurăturilor, nu te grăbi să te fudulești, monseur Narcis... Pe Europeea sunt “capsați” fanfaronii care se dau în stambă, nu criticii adevărați. Well ? :D



 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-08 09:28:33
         
 
  chestia cu injuratura, luata din discursul meu la casa vernescu are in vedere exact asta - criticul e o tinta pt injuraturi. se pare ca pe europeea sunt tratat asa cum i se cuvine unui critic adevarat. well, de asta va vizitez eu, ca sa ma verific ;))

(felix nicolau- mini diskurs)


OK Felix-Nick,

urmatoarea verificare este planificata peste 5 ani!


Europeea va multumeste pentru increderea acordata!


Europeea



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-03-08 00:29:42
         
 
  mahalaua pomenita in manifest se ridica impotriva periferiei drogate a fracturistilor si a unei parit a 2miistilor,nu e pusa de pomana acolo.

chestia cu injuratura, luata din discursul meu la casa vernescu are in vedere exact asta - criticul e o tinta pt injuraturi. se pare ca pe europeea sunt tratat asa cum i se cuvine unui critic adevarat. well, de asta va vizitez eu, ca sa ma verific ;))
 
Postat de catre felix nicolau la data de 2007-03-07 23:59:39
         
 
  Iaca, a apărut cerberul boierilor-agoni, monseur care publică sub pseudonimul ales de Felix și Narcis (!!) Nicolau ! Citez dintr-o declarație a domnului critic literar și doctor în filologie: ,,criticul se cuvine să știe să prefere înjurătura, cuvintelor dulci’’.

Quod erat demonstrandum.


Dar eu tot mai am niște nelămuriri: dacă vrem să fim originali, de ce trebuie să dezgropăm mahalaua lui Caragiale ? Oare n-a scris destul despre ea, marele clasic ? Și de unde reiese că în manifestul ăsta e vorba de mahalaua de acum peste o sută cincizeci de ani și nu de mahalaua prezentului ?

Eu am recunoscut că sunt prost. ’Mnealui presupune că îmi iau cultura din DEX și mai presupune că mai ales din ediția veche. Din câte știu eu, mentorul este un conducător spiritual, povățuitor, îndrumător; iar maestrul este o persoană care a adus contribuții (deosebit de) valoroase într-un domeniu de activitate, fiind adesea considerată drept îndrumător, model, creator al unui curent etc. Sincer, nu văd mare diferență între aceste două definiții. Și mă îndoiesc că semnificațiile acestor cuvinte se vor schimba vreodată. Dar, repet, eu sunt prost. Nu mă intitulez critic literar și nici nu sunt doctor în filologie.

În orice caz, mulțumesc, eu, prostanul și neica nimeni care sunt, că domnul boier-agon a catadicsit să mă gratuleze cu câteva dintre perlele sale atât de pline de literaritate și de literalitate.

:)))



 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-07 10:56:31
         
 
  Lui Felix Nicolau,

Ca si la putinele interventii pe site-ul pe care il calariti, interventii in care vi s-a atras atentia asupra slabiciunilor Manifestului, si aici raspunzi cu etichetari. Daca ai putea (tu si ai tai - observi ca nu (mai) am nici o consideratie fata de voi, pentru ca nici voi nu aveti) chiar ai da la minus pe orice purtator de logica pentru simplul motiv ca va dezgolste partile goale. Cu mine cel putin asa ati facut. Ati stat la panda, dupa pagina pe care troneaza necititele lui Solea. Altceva mai e pe site-ul ala? Seful al mare mi-a raspuns ca ar cerceta ce s-a intamplat. A trecut luna, trece si Marte... Radu Herineanu, imi pare rau, conduce acum o camarila, nu un site, iar agoni sunteti nu ca o avangarda, ci ca o potera.

La obiect acum, pentru ca Felix acesta nici acolo n-a putut ingaima doua vorbe la interventia mea, astfel ca nici aici nu merita sa-mi incalzesc tastatura cu el. Toma Nicolaevici adopta aici tonul cel mai nimerit fata de niste pretentii de Chiritze: tonul ridiculizant. Altceva nu merita atitudinea creatorilor Manifestului. Dovada ca reactii n-au avut, sustinatorii nu vin sau nu-i primesc ei, ceea ce pentru o Miscare e tot cam acelasi lucru, si toata chestia se lasa cu un mic fas, ca si rapoartele catre Sefii sai (de la Cultura) cu care Solea impanzeste acel site.
Asta au, cu asta defileaza.

S-auda de bine, dar nu cred,
Calimero

P.S. N-as fi intervenit, daca acest Felix n-ar fi dat cu biciul si pe aici
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2007-03-07 10:27:18
         
 
  Domnului Andrei George (Felix Nicolau)

ce naiba sa zici de unul care nu a auzit de literaritate si literalitate, care isi ia cultura din DEX, mai ales din editia veche , presupun, care nu face diferenta intre mentori si maestri, intre literatura americana si critica americana, intre mahalaua lui Caragiale si Bassarabescu si cea a lui Minune. Jenant, si da! felicitari pt cutezanta! - Platon echivala cutezanta cu prostia. Curajul e cu totul altceva. Dar nu are rost...
Postat de catre felix nicolau

Cu-aste relatări oculte…
Dogma, omul și-o susține:
Se pot spune prostii multe
Și-n cuvinte mai puține!...


 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-03-07 09:26:57
         
 
 
live- decupaj din manifestul cu pricina…incizia cutitului de argint!

sau cand Felix Nicolau sare gardul in izmene si replica:



ce naiba sa zici de unul care nu a auzit de literaritate si literalitate, care isi ia cultura din DEX, mai ales din editia veche , presupun, care nu face diferenta intre mentori si maestri, intre literatura americana si critica americana, intre mahalaua lui Caragiale si Bassarabescu si cea a lui Minune. Jenant, si da! felicitari pt cutezanta! - Platon echivala cutezanta cu prostia. Curajul e cu totul altceva. Dar nu are rost...
Postat de catre felix nicolau la data de 2007-03-06 23:16:06




Boierismul este un manifest literar și, în același timp, o razie.

A venit timpul să gândim și să scriem boierește: cu forță, vigoare, eleganță, evghenie, culoare. Noi ne propunem să cultivăm atât literaritatea, cât și literalitatea poeziei. Înțelegem să valorificăm poezia enunțiativă dar și pe cea cu încărcătură stilistică. Ceea ce ne interesează este originalitatea, repudierea rețetei, torpilarea manierei. Scrierea după rețete impuse, nici măcar inventate, a buruienit literatura română în ultimii cincisprezece ani. Noi cultivăm ruperea de ritm, viteza, realismul și transfigurarea.

Ajunge cu vasalitatea față de poezia americană, vasalitate întărită de incultura lingvistică, de fonfăirea unei brume de engleză americană și de lipsa deschiderii spre alte limbi străine. Vrem să ne întoarcem la marea literatură europeană, la ordinea și la sistemul apusene și la vigoarea ontică și ontologică a personajului literaturii din est. E necesară recuperarea inspirației de natură universală, relansarea spiritului estetic – spiritul care știe să detecteze frumosul oriunde s-ar ascunde el. Avem nevoie de o artă fără artificii minore, fără încărcătură stilistică prezentă ca balast. Textul este suportul mesajului; distanța dintre semnificant și semnificat trebuie micșorată. Construcția operei să fie tensionată prin dinamismul scriiturii.

Vrem să vedem tendoanele și mușchii poeziei. Sarcasmul se cuvine completat de umor și ironie. Votăm pentru ironism, așa cum a fost el teoretizat de R. Rorty, conștienți că trăim într-o lume a contingențelor. A sosit momentul renașterii poeziei, a lirismului, a erosului, a misticismului, a vrăjii, a basmului și a blestemului. Să tranchilizăm arta schizofrenică! Nu înțelegem să ne întoarcem la rigiditatea ierarhizantă a modernismului. Propunem anihilarea haosului adus în ultima vreme de postmodernism, prin avansarea dinspre periferie spre centru. Destul s-a zăbovit în flegma periferiei.


#
doar prin lecturarea acestui pasaj alaturat aici sub text imi vine si mie sa spun scarpinand nabadaios ceafa:

la naiba’…la dracu’ cu el manifest!!...si da’ bine spunea Plato!...abia recitind Manifestul am ajuns la aceeasi concluzie cu Felix-Nick: prostia este sinonim cutezanta…

Felix Nicolau boier ‘mneavoastra…personal am asteptat un comentariu care sa revendice si sa sustina acest manifest, am asteptat un raspuns care sa ofere o alta fatada din chiar interiorul embrional al acestui demers …raspunsul oferit este ca o razie de cinci minute intr-o noapte cu luna plina…o vanatoare de umbre in lipsa de altceva…si ca incheiere o sa va spun ca acest manifest este jocul unor minti prea-pline de sine a unor caractere care jenant isi permit sa-si aroge rolul de preoti intr-o inchipuita sinagoga laica…o dorinta de parvenire care nu se poate ingrasa din altceva decat dintr-un egoism cu nume literal de boier


vaya con Dios,


goia







 
Postat de catre nula nada la data de 2007-03-07 01:04:49
         
 
  ce naiba sa zici de unul care nu a auzit de literaritate si literalitate, care isi ia cultura din DEX, mai ales din editia veche , presupun, care nu face diferenta intre mentori si maestri, intre literatura americana si critica americana, intre mahalaua lui Caragiale si Bassarabescu si cea a lui Minune. Jenant, si da! felicitari pt cutezanta! - Platon echivala cutezanta cu prostia. Curajul e cu totul altceva. Dar nu are rost...  
Postat de catre felix nicolau la data de 2007-03-06 23:16:06
         
 
  " Eroi nu-s cei ce poarta trese primii
Redute le rapun doar anonimii... ". Sa nu exageram "mosiu" Toma.Au mai fost anonimi, pictori de pilda. Un anonim a pictat atat de bine... incat dupa moartea lui i-au si gasit identitatea :)... Van Gogh. Problema nu este cat de anonimi sunt ei. In opinia mea manifestul pica inca din titlu, prin ceea ce desemneaza cuvantul boier, ceea ce a insemnat mereu in istorie. Apoi... sunt articole de-a dreptul ridicole si tu ai reusit sa le redai intr-un stil foarte..."pitoresc". Intentia e buna... Repet, sa asteptam ceva efecte.

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-03-06 21:14:08
         
 
  Toma, 'traducerea' ta(nu pot folosi ghilimele) este necesara, am inteles, lumea literara fiind 'populata' de.....limitati .... Esti spumos, deloc cumsecade si m-a amuzat copios cat de 'zglobiu' stii sa manuiesti verbul romanesc. Felicitari, Calvar  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-03-06 17:05:04
         
 
  Toma...mânca-ți-aș pipota, cred că m-am îndrăgostit de curajul tău, pe bune, îți stă bine
un vot
cu drag
elena toma


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-03-06 14:14:45
         
 
  Gina, ce să-ți spun, mie mi-a mirosit a cadavru încă de la început, N-am fost de față la concepția lui, dacă înțelegi ce vreau să spun :), dar am fost de față atunci când l-au adus moașele la lumină. Și deja puțea... Ca un fel de cadavru viu, știi vorba lui Lev Tolstoi :)

Lory, povestea bunicului tău se asortează perfect cu ceea ce se-ntâmplă. Cam asta am înțeles și eu din manifestul ăsta: nimic din ce scriu alții n-are valoare. Numai noi avem valoare. Problema e că, din câte știu eu, după regulile bunului-simț, trebuie să-i lași pe alții să te laude, nu să te lauzi singur. Că, de... lauda de sine, nu miroase bine... Și mai știu una: prostul nu e prost destul, dacă nu e și fudul :)

Cristian, ai dreptate. Sunt multe lucruri în viață pentru care ne irosim energia inutil. Pentru mine însă, analiza asta a fost un amuzament, nimic mai mult. Un mod de a mă deconecta, nu o explozie umorală, lipsită de obiect.


P.S. Mă surprinde faptul că nu mă combate nimeni. Oare agonii chiar nu au și susținători ? Că opozanți știu că sunt destui...

P.P.S. Să fie foarte clar, nu am nimic împotriva ideii de a resuscita literatura română. Numai că asta nu trebuie s-o inițieze o mână de anonimi. Cred că din cauza asta manifestul a fost din start sortit eșecului. Dacă printre semnatarii lui s-ar fi găsit măcar un nume sonor, unul singur, al unui scriitor sau al unui critic acceptat de toată lumea ca fiind o valoare, altfel ar fi stat lucrurile. Că nu s-a întâmplat așa, ar fi două posibile motive: ori au apelat la un astfel de nume, care i-a luat în derâdere; ori le-a fost teamă să împartă gloria cu altcineva – și, iată, au ajuns de râsul satului.

 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-06 13:26:57
         
 
  Prea patimas pentru un lucru lipsit de importanta... :)
In rest subscriu!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-06 13:12:40
         
 
  ,,Când au început câte unii mai curajoși, dintre cei prezenți în sală, să critice anumite aspecte ale manifestului, agonii au sechestrat microfonul și au vorbit numai ei, pe rând, timp de câteva ore. ``

Am incercat si eu sa descâlcesc din meandrele acestui manifest, întrebând pe unul din susținătorii săi, cam ce noutăți și beneficii (în plan literar) ar aduce el. Răspunsul a fost unul pe care prefer să nu-l reproduc, din motive de nepoluare a subsolului textului tău. Pe Agonia, s-a instaurat o atmosferă care-mi aduce aminte de o povestioară spusă mie de bunicul meu. După ce au preluat puterea, prin anii '50, comuniștii au dat afară din toate funcțiile de conducere pe absolut toți intelectualii, în locul lor numind pe ,,tovarășii luptători ilegaliști'', astfel că, un pălmaș cu trei clase ajunsese director de spital iar un cioban, inspector in învățământ. Exemplele pot continua, din nefericire, nu poți să revoluționezi un fenomen fiind total în afara lui. Așa cum se știe, pe Agonia sunt respinși scriitorii care fac parte din USR, scriitorii din diaspora. Nu pot să cred că toți cei din USR ar fi oile negre ale literaturii române iae susținătorii manifestului ar fi mielușeii albi ca neaua. Mai ales, că până mai ieri compuneau niște poeme postmoderniste de pica netul când le citeai. Dar, vorba Ginei, e dreptul lor să asiste la neputința propriului lor ,,copil'' de-a face măcar primul pas.

Felicitări Toma! pentru aducere în atenție

Lory

 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-06 08:03:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  parere:

individualitatea scriitorului implineste fizic forma vitala si existentiala...problema de fata nu o reprezinta manifestul ci optica sau mentalitatea justificata si diagnosticata prin ani de ingradire sub diferite forme care s-au concretizat inuman: cei care rostesc si cei care asculta si sustin numeric...intr-o tara cu traditie democratica un astfel de demers este anihilat ca o respirare ritmata...democratica si implinita fizic...se pot gasi aderanti care dintr-un motiv sau altul sa sustina...aceste persoane se pot traduce ca si identitati usor de asimilat intr'u implinirea si satisfacerea unei cauze...aceste persoane nu au puterea nici abilitatea de a se detasa individual, nu au conceptul ideatic sau pragmatic de a digera o propunere...intr-o opinie proprie acest manifest este un caviar ravnit de pseudo-degustatori cu avant genetico-auto-educat de a parveni si de a detine strategic printr-o patologie cu descendente politice o suveranitate imbracata in cele 10 porunci cu nume de literatura pura... ori aceasta aroganta este o utopie cu un testament fara de urmas...curentii literari au fost si inca sunt justificati ca si insemnare a unei perioade trecute imbratisand o alta...justificarea este argumentata prin chiar transformarile de baza ale ideologiei umane implicand concret schimbarea si adaptarea la un alt nivel de existenta...omul s-a transformat conceptual mai ales atunci cand transformarile au fost dependente de modificari la nivel de intreg constitutional-politic...cei care au constituit acest manifest democratic trebuie sa fie acceptati, si tot la fel ignorati-alegere personala...intr-o discernere inteleapta, doar timpul -fara sa pledez banalitatea- o va demonstra...si revin la o parere personala: acest manifest este doar un manifest...exista in lumea aceasta rotunda atatea alte manifeste cu aplecare inspre chiar imbunatatirea vietii omului, acolo poate este uman sa ne aplecam...lasati acest manifest sa-si traiasca decent sfarsitul...deja miroase a cadavru...spun,


goia

ghilimele se pot adauga acolo unde necesar
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-03-06 00:30:20
         
 
  MENțIUNE:
Nu am postat acest text cu intenția de a atrage susținători. Fiecare e liber să facă și să spună ce gândește. Asta fac și eu. Textul de față nu este nimic altceva decât un comentariu, poate cam impertinent, dar în orice caz mult mai decent decât multe altele pe care le-am văzut până acum pe site-urile literare.

 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-05 23:37:48
         
 
  Păi, Emil, din moment ce manifestul este expus în continuare vederii publicului larg, mi se pare evident că mai există. Cât despre îmbunătățiri, nu cred că poate fi vorba. Au mai încercat și alții să le atragă atenția, ba chiar în modul cel mai aristocratic și obiectiv cu putință (nu ca mine, cu șomoiogul de urzici); și ca urmare le-au redus nivelul drastic. Foarte aristocratic, nu ? Boierism curat, nu altceva. Iar manifestul a rămas așa cum a fost la început. Și nu mă miră. Se vede clar că s-au scremut din greu ca să-l clocească. Iar narcisismul e atât de înfloritor, încât nu s-au îndurat să renunțe la niciun cuvințel. Ce-aș mai putea să adaug ? De-acum, primesc ce merită. La așa comportament, așa critică. Amin ! :)
 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-05 23:36:58
         
 
  Radu, o să răspund, la fel, punctual.

1. Iaca, mai aveam vreo 17; dar dacă spui tu că e mult, le amân :)

2. Nu neg că polemicile trebuiesc realizate într-un mod credibil. Dar, ca să contracarezi credibil ceva, trebuie ca acel ceva să fie el însuși credibil. Tocmai de asta nu mi-am încadrat textul la ‚,polemic㒒. Și ce alt ton să fi abordat, când, citind manifestul ăla, am râs de mi-au dat lacrimile, de la început până la sfârșit ? Eu chiar am crezut că e un pamflet, să moară mama !... Cât despre România Mare, îmi pare rău că nu pot să comentez; nici ca să mă apăr nici ca să confirm; pentru că nu cunosc subiectul. Ce e aia, România Mare ? :)

3. De replici nu mă tem. Interesant e că se tem ei :) Am fost prezent la solemna cetire a manifestului. Când au început câte unii mai curajoși, dintre cei prezenți în sală, să critice anumite aspecte ale manifestului, agonii au sechestrat microfonul și au vorbit numai ei, pe rând, timp de câteva ore.

4. După primele 3 puncte, pe ăsta chiar nu-l pricep, așa că nu știu ce să răspund la el :)

Oricum, observațiile tale sunt binevenite.
 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-03-05 23:26:55
         
 
  Din partea sectiei "volume infectioase" de la spitalul de romane gogomania ... :) E ironic, e amuzant, dar sa nu ne grabim. Personal eu nu am mai auzit nimic de subiect in sine dupa publicarea lui. Asa ca... mai exista ? In cazul in care inca... astept sa vad ceva efecte si cu ajutorul lui "mosiu" Toma niste imbunatatiri...

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-03-05 23:21:42
         
 
  Salut, Toma

Am cateva observatii amicale:
1. E al doilea text /anti-agonic/ pe care il postezi astazi.
Mi se pare putin prea mult. Poate ai avut o deceptie acolo, se intampla. Keep going!
2. Acest gen de sarje (in)amicale, cred eu, trebuie realizate intr-un mod credibil, daca tot ne apucam de ele. Nu te supara, tonul de /Romania Mare/ din acest text, spre deosebire de poezie, nu
mi se pare unul tocmai potrivit...
3. In cazul in care /boierii/ nu te vor ignora, e posibil sa ai parte de replici pe masura. Personal, n-as vrea sa fiu in pielea ta. Vom vedea... Iti doresc succes!
4. Felitari, oricum, pentru curaj!

cu respect,
Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-05 22:54:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE