FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dezacord:


Iar cele propuse de Dl. Cristescu este un proces/ sunt aspectele unui proces.../...

Asa e bine/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-03-05 02:41:56
         
 
 
Deoarece în contextul actual, site-ul nu are toate mijloacele tehnice necesare depistării tuturor abuzurilor, mă gândesc la următorul experiment, pe care să-l facem pentru trei luni de zile: persoanele care nu au de-a face cu literatura, netalentții, grafomanii, veletarii, posatorii pur și simplu, să aibă voie să facă atac la persoană, să fie grobieni, să jignească persoana, să posteze comentarii care să nu aibă legătură cu textele. Iar ceilați useri știind aceasta să nu se mai inflameze și să-i ignore.

(Emanuel Cristescu)

Strașnic! Deși nu văd unde ar fi noutatea în acest experiment perpetuu pe acest site.

Aș avea totuși o modestă sugestie: dacă este o întreprindere atît de doctorală, de ce nu o încercați mai întîi, conform deontologiei, într-un adăpost pentru ocrotirea cîinilor fără stăpîn?


Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 18:13:21


In tarile civilizate demult se duce o campanie impotriva testarii diferitelor produse/experimente- pe rasa animala/...

Un alt-fel de comportament uman al secolului prezent/...

Iar cele propuse de Dl. Cristescu este un proces cu efect implinit in timp, altfel spus o alta fatada a interactiunii umane prin care omul sa prospere dincolo de neajunsurile -ghilimele- tehnice/...

Greu pricep unii si usor inhata momeala-ghilimele/...




 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-03-04 18:27:22
         
 
  Deoarece în contextul actual, site-ul nu are toate mijloacele tehnice necesare depistării tuturor abuzurilor, mă gândesc la următorul experiment, pe care să-l facem pentru trei luni de zile: persoanele care nu au de-a face cu literatura, netalentții, grafomanii, veletarii, posatorii pur și simplu, să aibă voie să facă atac la persoană, să fie grobieni, să jignească persoana, să posteze comentarii care să nu aibă legătură cu textele. Iar ceilați useri știind aceasta să nu se mai inflameze și să-i ignore.

(Emanuel Cristescu)

Strașnic! Deși nu văd unde ar fi noutatea în acest experiment perpetuu pe acest site.

Aș avea totuși o modestă sugestie: dacă este o întreprindere atît de doctorală, de ce nu o încercați mai întîi, conform deontologiei, într-un adăpost pentru ocrotirea cîinilor fără stăpîn?

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 18:13:21
         
 
 
Deoarece în contextul actual, site-ul nu are toate mijloacele tehnice necesare depistării tuturor abuzurilor, mă gândesc la următorul experiment, pe care să-l facem pentru trei luni de zile: persoanele care nu au de-a face cu literatura, netalentții, grafomanii, veletarii, posatorii pur și simplu, să aibă voie să facă atac la persoană, să fie grobieni, să jignească persoana, să posteze comentarii care să nu aibă legătură cu textele. Iar ceilați useri știind aceasta să nu se mai inflameze și să-i ignore.

(Emanuel Cristescu)

Privesc aceasta propunere ca pe o cernere, ca pe o auto-detasare a acelora care concret nu se pot integra valoric-literar sau etic pe un site literar-virtual/...

Exista un alt adevar care poate fi demonstrat prin aceasta propunere: o persoana cu adevarat morala si cu un caracter decent direct interesata in literatura nu se implica si chiar poate ignora astfel de iesiri participand pozitiv doar acolo unde literatura se manifesta/...






 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-03-04 16:09:08
         
 
  In politica site-ului exista posibilitatea de a instela un text, nu neaparat pentru valoarea lui, ci pentru a-l aduce in atentia cititorului.
Aceasta practica e curenta, pot da exemple numeroase, atunci cand e vorba de anunturi, lansari de carti, urari de /la multi ani/, etc.
De altfel, in comentariile la textul respectiv, am intervenit cu observatii critice, alaturi de alti cititori, ceea ce se poate constata cu usurinta.
In urma acestei decizii, acest text comemorativ, iese din pagina, si intra in uitare, pentru totdeauna. Azi, 4 martie 2007.
Acestea sunt argumentele mele.
Totusi, va respect decizia.

Cu maxima sinceritate, si eu, dezamagit.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 14:38:26
         
 
  Dezamagit! ...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 13:51:17
         
 
  De acord. desi vad ca nu mai pot posta, oricum, nimic de pe contul Lory Cristea.

Dar ar fi o experienta interesanta!
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-03-04 13:27:19
         
 
  Pornesc de la ideea ca autorii de valoare sunt personalități distincte, puternice și libere.

Acest site pune la dispoziția tuturor autorilor, un spațiu virtual, gratuit, în care se pot exprima, în nume propriu sau sub pseudonim(e).

Pornim de la ideea ca textele trebuie să vorbească. Ne displac toate coteriile literare, care, din păcate, ca și în viața reală, pot asigura un efemer succes.

Când un autor primește un nivel de a posta direct, aceasta înseamnă că redacția are încredere în acel user și în discernământul său.

Este regretabil că unii autori au dezamăgit.

Sunt cum scrie și în editorial, pe acest site, persoane inteligente, talentate și cu adevărat interesate de literatură.

Sunt atâtea probleme teoretice serioase care s-ar putea dezbate,care ar putea beneficia de contribuția creativă a fiecăruia. Se pot comenta pro și contra textele, se pot isca polemici care să incendieze site-ul, etc. Însă așa cum am mai spus în spiritul legilor polemicii corecte.

Râmîn consternat de câte ori văd că spiritul EUROPEEA, este deturnat, prin diferite manevre către subiecte periferice, neimportante și chiar mai rău spre discuții de tip atac la persoană, cu tentă de mahala, în sensul pejorativ.

Știu, conceptul Europeea, în plan practic, are o mare doză de utopie însă eu cred în valoarea umană, eu cred în acel bon naturel (J.J. Rousseau)care există în fiecare dintre noi, eu cred că Europeea, poate lăsa urme în literatura română, chiar dacă avem neprieteni, chiar dacă avem detractori, chiar dacă într-un recent apărut blog, căruia nu ne ferim să-i facem reclamă, am fost trecuți la categoria de rang mic.

Pentru că, afirmăm cu tărie, pornind de la valoarea membrilor site-ului, nu ne este frică de nimeni și de nici un fel de dispută.

Cu referire la subiectul steluțelor, domnul Florin Rădulescu, în calitatea sa de deținător al unui nivel care-i permitea să acorde și să scoată steluțe, a abuzat de acest drept. Pentru aceasta a fost sancționat. Atenție, a fost sancționat pentru calitatea de deținător al nivelului nu pentru valoarea textelor sale.

Referitor la problema semnalata de domnul Radu Ștefănescu, eu văd lucrurile astfel: din considerente extraliterare, pe care ar fi trebuit să le justifice dar nu a făcut-o, a acordat o steluță unui text, comemorativ, cu valoare personală și sentimentală însă nul din punct de vedere literar ceea ce a condus la o reacție firească din partea unui editor care a considerat gestul ca o bătaie de joc la adresa site-ului. Raționament corect, deoarece neprietenii Europeea pot spune, iată ce valori are acest site.
Sper că am fost explicit iar cei implicați au înțeles.

Deoarece în contextul actual, site-ul nu are toate mijloacele tehnice necesare depistării tuturor abuzurilor, mă gândesc la următorul experiment, pe care să-l facem pentru trei luni de zile: persoanele care nu au de-a face cu literatura, netalentții, grafomanii, veletarii, posatorii pur și simplu, să aibă voie să facă atac la persoană, să fie grobieni, să jignească persoana, să posteze comentarii care să nu aibă legătură cu textele. Iar ceilați useri știind aceasta să nu se mai inflameze și să-i ignore.

Să ne menținem exigența cu privire la vulgaritate.

Ce părere aveți?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-03-04 13:07:21
         
 
  Deci doar Lory a fost la lansare! Inteleg.
Ma rog, daca este asa, ii apreciez talentul absolut remarcabil in a scrie in tonalitati distincte.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:57:27
         
 
  Ceea ce a scris carpe diem nu putea sa stie decat lory!

Carpe diem = Lory

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:50:45
         
 
  Aha, am observat si eu! Dar poate ca e o eroare intentionata, o fumigena!
Eu unul nu mai cred in nimic, decat intr-o intalnire directa.
Dar vad ca se evita asta, cu obstinatie.
Eu raspund autorilor separat, chiar daca sunt clone, sau nu. Banuiesc ca asta ii amuza!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:48:01
         
 
  ...  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 11:36:13
         
 
  Pai unul dintre comurile carpe diem e semnat Lory si imi raspunde mie personal!
Ce sa mai cred? Au inceput sa ma zapaceasca si pe mine clonele!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:34:32
         
 
  carpe diem sau lory sau iar incurca cineva itele pe aici... nici nu avea cum sa scrie pe fruntea lui Cristi Vasiliu - //Sabina// sau //Radu// sau //Rudy-fiara//

problema este a voastra, de fapt, pentru ca iubiti mult prea mult ideea de //clona// si nu vreti sa renuntati la ea nici in ruptul capului.
sunteti manati de ura indreptata impotriva unui autor.

ti-as reaminti asta, carpe diem:
la unul din comentariile mele ai spus:
//Analiză foarte bine făcută a textului și o fotografie lucrată pe măsura atât a poemului cât și a comentariului elaborat, care, asa cum spunea altcineva, salvează poemul de tenta infatuată și-i redă o altă fațetă, aceea a unei măști care nu acoperă nimic.
Postat de catre carpe diem la data de 2007-01-31 19:04:45 //

spun: acest comentariu a fost, initial, invalidat. presupun ca editorul nici macar nu a avut rabdarea de a-l citi, l-a invalidat numai pentru ca autorul poeziei comentate era rudy.
a trebuit sa-l retrag, sa astept iar apoi sa-l repostez pentru a fi validat si apoi apreciat de domnia voastra.

da... daca ati avea macar curiozitatea sa-l puneti la lucru pe //google// ati vedea ca suntem persoane diferite.
dar nu... iubim ideea clonei si ne place, din cand in cand, sa deschidem topicuri de barfa, evident de prima pagina, care au mult mai multe citiri decat un text de literatura.

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-03-04 11:29:20
         
 
  De data acesta ați greșit. Cred că lătrăturile mele vor lua sfârșit până când se va lămuri motivul pentru care ați iscat acest circ în jurul unei false probleme.
Aștept încă ajutorul lui Andrei în clarificarea dispariției comentariilor și a steluței de pe textul de proză semnat Liviu Bordaș.
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:27:44
         
 
  Cristi, nu te lansa si tu in acuzatii nefondate!
Eu nu cred ca Lory e carpe diem, si in fond, n-ai nici o dovada!
Am propus o intalnire, hai sa asteptam un raspuns.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:25:33
         
 
  NU stiam ca Lory e carpe diem! Ce ti-e si cu clonele astea...

Am propus (in mod realist) un mod de a loga actiunile asupra stelutzelor...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:22:13
         
 
  Poate că cel care a avut bunăvoința să ne ajute zilele trecute, ne va ajuta și de data aceasta. La textul lui Liviu Bordaș, se acordase o stea. A stat exact 5 secunde pe text. Comentariile dispar de-a dreptul. Ce se întâmplă?
Sper să se decopere sistemul prin care se pot întâmpla asemenea ''accidente''.
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:13:24
         
 
  acest comm a dispăru pur și simplu, cine se ocupă de a încurca iarăși ițele???  
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:09:39
         
 
  Inexact! nu te cunosc personal, te-am zărit la o lansare, dar nu scria pe fruntea ta, nici Rudy, nici Sabina sau Radu cel Mare. Te-ai prezentat extrem de delicat și un pic timid, drept Cristian Vasiliu. Asta e toată cunoștința personală și recunosc că am bănuit că visătorul Vasiliu e fiara virtuală, Rudy:)

Lory
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:08:56
         
 
  Exact asta fac, ma apar singur de atacurile tale, care urmaresc sa-mi stearga identitatea, sau daca nu, sau ma aduca la exasperare, si sa plec!
Si asta pentru ca N-AM STIUT, candva, ca pe volumul tau, pe coperta a doua, se afla ce se afla, stii bine.
Pur si simplu, urasti un om pentru o gafa!
Sa-ti amintesc ca m-ai facut magar intr-un poem?
Sa-ti amintesc ca, in schimb, eu mi-am cerut scuze pentru ignoranta, si n-am reactionat in nici un fel?
Sa-ti amintesc ca imi blocai anumite comentarii?
Vorbesti de /haita/.
Nu fac parte din nici o haita. Vreau doar sa restabilesti aici, acum, adevarul privind identitatea mea. Discutiile despre valoarea sau nonvaloarea literara a lui X sau Y pot avea loc, cu alta ocazie, pe un ton civilizat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:08:20
         
 
  Nu se discuta aici problema lui Rudy. D-l Cristescu a intrebat "Au mai disparut stelute" iar eu am raspuns raspicat "Da Loredana a scos o stelutza in mod abuziv doar pentru ca ai intrat in confict personal cu autorul textului si l-a amenintat pe cel care a dat stelutza.".

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:06:48
         
 
  Sean Bond (clona cui o fi de nu are curajul unei opinii sub propria identitate?) nu ma complimentez nu ma bat pe burta cu nimeni, nicaieri... Vad ca asta este o practica pe toate site-urile literare.
NU o agreez.

Na! uite ca mi-am incalcat hotararea de a nu mai posta com aici... :)

Repet: nu sunt clona nimanui ,
...iar Loredana ar trebui sa stie cel mai bine lucrul acesta mai ales ca ma cunoaste personal...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:04:48
         
 
  Nu Radu. Vreau sa te comporti matur si fara sa aperi cauza unuia care si-o putea apara singur, daca avea putina decenta. A scuipa pe toata lumea in virtutea faptului ca te crezi unic, tine de latura medicinei si nu de cea a literaturii. Ai vazut ca am preciat textele tale, pana in clipa in care ai replicat sarcastic. Obisnuiesc, dupa asemeanea raspunsuri sa nu mai las vreodata vreun semn autorului respectiv. Cred ca e vremea sa intelegi co tocmai aceste ,,tovarasii`` de messenger nu sunt pe placul d-lui Cristescu. In conceptia dansului, fiecare autor este capabil sa se apere sau dusculpe singur. Uraste comportamnetul de haita, fie ea si literara.  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 10:57:25
         
 
  Discutiile astea sunt lipsite de sens. Pana cand nu apare D-l Cristescu nu mai postez com-uri la acest text.
Ce am avut de spus am spus!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 10:50:50
         
 
  Domnisoara,
Nu sunt autorul acestor comentarii!
Sper ca acest lucru va putea fi verificat si adevarul va iesi la lumina, candva.
In ceea ce priveste atacurile indreptate la adresa mea, vad ca resentimentele provocate de textul meu /Puncte de vedere/ nu ti-au disparut.
Scriu intr-adevar de la 1 ian 2007, profesia mea nu are nici o tangenta cu literatura.
Probabil, scriu inca prost.
Am venit aici la recomandarea lui Florin Stefanescu, si acest site mi-a adus, o vreme, bucurii.
In ultima vreme insa, incep sa regret ca am ajuns aici.
Vrei sa dispar? Asta urmaresti?
De ce nu-ti rezolvi personal cu Florin Radulescu, conflictele?
De ce nu ma suni, ACUM?!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 10:44:41
         
 
 
ca niste picaturi de apa (plata)

Cine dorește să vadă cum se respectă clonele între ele ca să nu fie depistate, poate arunca o privire pe detestata agonie: cristi și cu rudy nu se comenteză și complimentează acolo nici să-i pici cu ceară.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 10:43:09
         
 
  //Nu-i frumos sa minti d-le sonetist, chiar daca te-ai intalnit ieri cu Stefanescu, alias Rudi, alias Sabina, etc//

imi cer scuze ca am lipsit ieri de la intalnirea asta...



 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-03-04 10:38:29
         
 
  Unchiule Radu. Am uitat sa-ti spun ca pe Internet nu se vad mustatile matale de 70 de cm, nici sprancenele pe care le ridici cu carja cand privesti la noi, cei mai fragezi postatori de texte, care haladuim de fro' patru anisori prin literatura virtuala, iar' matale spui singur ca de doar doua luni. Talentul urias ne-a coplesit, ne cerem scuze, el se lasa prada vederii noastre, mai mult prin comentarii de genul ..amibă nenorocită, ai făcut sex cu moșii să-ți publici cărțile!'' sau ,, un editor homosexual mi-a șters commul! o nenorocită binecunoscută m-a cenzurat!''. Erau de esență prea tare pentru noi, ca de la un Mare Maestru!

E ceva de speriat ce repede ai pactizat. Sper să nu-ți tai singur craca de sub picioare! Sincer.
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 10:35:22
         
 
  Domnisoara,
Iti cer sa folosesti un ton adecvat varstei mele, si sa nu ma mai tutuiesti.
Te mai rog sa renunti la fandarile ironiei, si sa verifici, simplu, ADEVARUL.
Iti spun, in treacat, ca nu-l cunosc pe Florin Radulescu, singurele mele contacte cu el sunt cateva mesaje sau comentarii in care i-am apreciat talentul urias.
Din punct de vedere personal, nu pot face despre el alte aprecieri.
Vad, in schimb, le faci dumneata, cu o usurinta condamnabila.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 10:27:02
         
 
  "Vasiliu ... iar minti" Lory nu-mi vorbi mie de minciuna... Nu mie ...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 10:23:25
         
 
  Ce frumos!:) un cvartal de sonetiști:))) cred ca trebuie sa ma mut acolo, se intampla pentru prima oara in istoria literaturii. Ca sa nu spun ca semanati ca niste picaturi de apa (plata). Te-a sunat domnul sonetist Vasiliu, sau te-a fax-uit Marele Maestru International?:)

drăguț:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 10:22:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Loredana, eu, Radu Stefanescu si Cristian Vasiliu, stam la 5 blocuri distanta, si ne cunoastem.
Vorbim, live sau la telefon, sau pe mess, intr-un cuvant, comunicam!
Domnul Corbu, evident cunoaste ca avem identitati distincte, si poate verifica acest lucru dand 2 telefoane, sau pur si simplu stabilind o intalnire cu noi doi... de ce nu, cu noi trei (inclusiv Rudy).
Il invit sa faca acest lucru!
Iar dupa aceea, te invit sa-ti ceri scuze, si sa te comporti decent fata de noi, si fata de ceilalti membri ai revistei.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 10:16:25
         
 
  Vasiliu, Vasiliu. Iar` minti:) autorul este Ciurtin, amicul nostru care, a baut probabil, apa dupa un alt ,,literat`` si dupa ce l-am atentionat ca gresise scriind cuvinte inexistente in limba romana, a dat-o pe catrene explicite care invitau la sex! Nu-i frumos sa minti d-le sonetist, chiar daca te-ai intalnit ieri cu Stefanescu, alias Rudi, alias Sabina, etc. E o chestie de caracter:)

 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 10:07:32
         
 
  Lory, Lory... Nu "Vasiliescu" ci Vasiliu domnisoara... M-am intalnit ieri cu Radu Stefanescu ... Un domn deosebit ... :)
"Problema care nu mai exista", ba exista pentru ca in urma unei probleme similare Rudy si-a pierdut nivelul ...
Afirma inca o data clar si raspicat:
"ai scos o stelutza in mod abuziv doar pentru ca ai intrat in confict personal cu autorul textului si l-ai amenintat pe cel care a dat stelutza."

Cristi NECLONATUL
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 10:03:14
         
 
  Stimata domnisoara Loredana Cristea,
Te-am rugat in mod insistent sa-mi verifici identitatea, printr-un simplu apel telefonic, lucru pe care l-ai evitat cu obstinatie, pana acum.
Cu aceeasi obstinatie iti continui, vad, acuzatiile maladive la adresa mea.
Ranita profund (intr-un orgoliu hipertrofiat) de disparitia unor stelute, declansezi, cu manie proletara, o ancheta!
In urma ei, cad capete!
A doua zi, cu nerusinare, scoti o steluta de pe un text poate, nu foarte valoros, dar emotionant. Acest text descria moartea unor oameni la cutrenmurul din 19977, cand probabil dumneata inca nu atinsesesi varfurile celebritatii artistice, si nici tupeistice!
Aceasta steluta fusese acordata de mine.
L-am informat in scris pe domnul Corbu despre acest lucru, si astept un singur lucru: permisiunea de a insemna din nou acel text, spre readucerea in memoria colectiva amembrilor revistei drama de acum EXACT 30 ani!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 10:01:15
         
 
  Discutand despre un text inexistent, cred ca observati d-le Cristescu, tendinta de inflamare a unei probleme care nu mai exista, dar conform teoriei Rudiene ,,tot timpul e loc pentru mai rau``, steluta a foat data pe terxt fara nici o explicatie, iar cel care a dat-o n-a revendicat-o nici dupa ce am scos-o (nu inainte de-a explica gestul prin lipsa de valoare a textului si greselile de acord gramatical). Aflu, impreuna cu toti ceilalti, ca Stefanescu o daduse, iar asta o stie numai Vasilescu:))))). Nenena Caragiale ne-ar invidia. Cine a spus ca sunt una si aceeasi persoana, iata ca n-a fabulat. Si cati copii or mai fi avand!  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 09:53:35
         
 
  Pentru a posta folosind ghilimele introduceti in fata lor \.  
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 09:46:25
         
 
  Chestiuni tehnice:
1. Pentru a posta folosind ghilimele introduceti in fata lor
2. Pentru a pastra istoria modificarilor de stelute (cine, ce, cand) si a comentariilor ar trebui toate query-urile de tip INSERT si UPDATE varsate intr-o tabela.
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 09:45:22
         
 
  Am mai scris un com care a primit erorea la inserare.
Varianta prescurtata:
"Vasiliu minte cu nerusinare...". Vasiliu ca un domn ce este nu se supara dar iti bate obrazul. Exact asta am afirmat ca ai scos o stelutza in mod abuziv doar pentru ca ai intrat in confict personal cu autorul textului si l-ai amenintat pe cel care a dat stelutza.
"Vasiliu i-o daduse" Nu Vasiliu o daduse cu Radu Stefanescu.
etc...
Textul vad ca a disparut:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=15484
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 09:42:36
         
 
  Asa cum s-a mai spus, Vasiliu alias Rudy, alias toti ceilalti in care s-a transformat, minte cu nerusinare. Am scos o stea, dupa ce, in prealabil l-am anuntat pe autor. Textul va poate fi pus la dispozitie si se poate demonstra. Aparandu-l, acum inteleg ca Vasiliu i-o daduse, evident spre hazul tuturor, dar privind lucrurile din alt unghi, cred ca a sosit momentul, ca pana si Vasiliu sa inteleaga ca giumbuslucurile Rudesciene sunt aprope eradicate pe toate site-urile literare. A venit vremea ca si Europeea sa se scuture de ele. Asta nu inseamna ca ar putea cineva sa conteste dreptul sau, clonat in zeci de exemplare de-a posta poezie sau comentariu literar.
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-03-04 09:01:19
         
 
  semnalez pentru informaticianul site-ului: nu se mai poate posta in format jpg, deci tot ce e imagine sau text vizual nu mai poate fi preluat de catre europeea de mai bine de o saptamana. nu e problema photobucket-ului, pentru ca aceeasi adresa e preluata fara problema pe alte site-uri literare.
deci exista o hiba pe undeva aici in sistem. europeea o si semnaleaza cand dai 'trimite' in cadrul sectiunii 'adauga texte', incercati sa postati o imagine in format jpg si veti vedea ce se anunta drept eroare.
personal, doresc remediera acestei probleme, pentru ca altfel, cu parere de rau, eu nu mai am cum activa pe acest site.
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2007-03-04 08:11:33
         
 
  De acord cu Andrei Petre: e mai balansata situatia.
Incet, incet se rezolva si irt-urile.
Whois-urile sunt doar vopsea
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-03-04 01:47:58
         
 
  eu cred ca este mai importanta eroarea de script care nu permite adaugarea de texte si comentarii mai mari de 2-3 fraze. despre stele ce mai conteaza, superficial se dau la fel se retrag. oricum nu comenteaza nimeni conform unui minim spirit civic.  
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2007-03-04 01:24:26
         
 
  V-am anuntat intr-un mesaj personal despre un astfel de incident.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 01:22:13
         
 
  Da au mai disparut! Poate fi intrebata Loredana Cristea! Sau poate Loredana Cristea are dreptul sa scoata stelute si sa ameninte voalat pe cei ce le acorda doar pentru ca are o disputa personala cu autorul textului. Cred ca un editor, asa cum poate da stelutze le poate si scoate atata vreme cat nu este o actiune subiectiva si o justifica.

...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 01:12:33
         
 
  Din ce am observat eu, nu... Insa ii invit pe cei care au mai avut astfel de probleme, daca au mai avut, sa spuna, pentru ca editorii nu pot urmari chiar non-stop... daca ceva a scapat, va rog sa spuneti... din punctul meu de vedere, atat cat am putut observa, lucrurile sunt acum in ordine...

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-03-04 01:01:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE