FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  iarta
frumoasa floare
:))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-03-01 08:09:51
         
 
  multumesc Miruna de acord
dar nu Lory trebuia s-o faca din rautate...
si oricum era in ghilimele chiar daca era ceva typo
asta a fost un abuz din partea ei. o spun chiar azi cand trebuia s-o felicit de unu martie martisor...

multumesc Miruna si la multi ani frumoasa flore...
cu drag

tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-03-01 08:08:57
         
 
 
De la igoana la iguana:

Imi amintesc ca Dl. Emanuel Cristescu in situatii de conflict oferea 24 de ore pentru solutionarea lui/...

Daca la o intalnire planificata sfertul academic este etic acceptat, aici in virtual 24 de ore constituie un timp care poate duce inspre rezolvarea unei probleme/...

Octavian,

inlocuieste cuvantul si reposteaza daca doresti textul/...

Este bine cand un editor sau un autor sesizeaza eventuale typo sau greseli gramaticale, trebuie ingaduit insa un timp fizic ca cele mentionate sa se rezolve/...

La buna colaborare/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-02-28 23:11:06
         
 
  Sergiu Ciurtin, lacrimile de crocodil nu ajuta la nimic. Te-am rugat sa corectezi un cuvant. Refuzi cu incapatanarea unui catar. Ca stau eu cu ochii in calculator, e o alta chestiune care nu te priveste. Poti sa publici cum vrei, daca nu scrii CORECT cuvintele limbii romane, ei iti voi invalida textele. Nu am discutat niciodata calitatea poemelor tale, pentru ca, practic, n-avem despre ce discuta, dar din punct de vedere ortografic, esti obligat atata timp cat te consideri autor de poezie, sa scrii corect!

pentru tine a te ajuta sa scrii corect inseamna comm vulgar
,,public cu casa inchisa``... ce pierdere!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-28 20:43:23
         
 
  nu eram pe site cum crezi tu Lory. acum am ajuns acasa si am vazut nedreptatea. eu nu am posibilitatea ta sa fiu permanent cu ochii in calculator, agricultura si pregatirea de primavara pentru mine sunt mai importante decat un comm. vulgar!
nu aveam ce sa corectez pentru oricum l-am pus in paranteza -era un film vechi- pe care cred ca si tu l-ai vazutr!
acum nu mai conteaza ...o sa public cu casa inchisa sau fara sa mai tin cont de opinia ta!
asta mi-ai facut-o draga mea poate asta o merit dar oricum nu de la tine trebuia sa-mi vina.
sunt impacat cu gandul ca eu nu ti-am gresit personal nimic. poti sa nu mai publici( postezi) textul ca oricum il sterg singur daca va apare!
multumesc!


 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-02-28 20:31:12
         
 
  nu l-am invalidat decat spre a ti-l aduce in atentie, erai pe site, ai vazut atentionarea de-a-l corecta dar te faceai ..ca ploua`` asa cum te faci si acum, probabil te-ai gandit tu ca prinde atitudinea asta de ,,prigonit fara pricina``

scrie corect cuvantul iguana si e in regula

IGUÁNĂ, iguane, s.f. (La pl.) Gen de șopârle mari din America de Sud, în regiunile tropicale și subtropicale, viu colorate, cu o creastă dințată pe spate, vânate pentru carnea și pentru ouăle lor (Iguana); (și la sg.) animal care face parte din acest gen. – Din fr. iguane.


Cuvântul igoana nu a fost găsit. Rezultate aproximative (0):

 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-28 20:11:36
         
 
  ai dreptate Lory
mi-a scapat!
:)) un film vechi pe care cred ca l-ai vazut!

de ce mi-ai invalidat textul ?

multumesc
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-02-28 19:31:00
         
 
  ai dreptate Lory
mi-a scapat!
:)) un film vechi pe care cred ca l-ai vazut!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-02-28 19:12:18
         
 
  iguanei Tavi, nu igoanei

 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-28 12:20:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE