FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Marinela Preoteasa
Este o zi de duminica, 2005, aprilie, 17.
Îmi împreunez palmele a rugã de liniºte, de frumos, de bine pentru aceastã zi!
Dimineaþã m-am trezit tot eu,n-a fost nici un cutremur peste noapte! mâini, picioare, ochi, gura,...sunt toate la locul lor. Ceva zumzet de orchestrã de "voci" din tribune sau nu, împrospãteazã aerul la fiecare miime de secundã!
Timpul este cu dureri de cap, dar rezista! Rezistã majestuos ºi uluitor de regulat îºi poartã fãlnicia ºi rãnile, de la un secol la altul,...ºi tot aºa.
O prietena, foarte nouã, mi-a dat azi un dar ieºit din comun, ceva special cum numai celor cãrora le place sã scrie se poate dãrui!
Am aflat cã aici suntem ca într-o familie prin ale carei vene curge sângele creaþiei literare! ºi cã aici nu este cenzurã! Perfect! E totul cum trebuie sã fie!Acesta este darul primit!
Iatã-mã, aici, cu familia de suflet!
Bine, v-am gãsit!
Muza sã ne þinã prieteni ºi pe acest sait! sã-i aducem editorului mulþumirea sufleteascã pentru efortul depus!
De prima ora! pe acest sait,
va salut cu drag,
marinelap
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulþumesc de primire!
Luminita, Nicolae, este foarte plãcut sã fii printre prieteni!
ªi eu vã deschid cu uºa cu confetii din petale de mãr! deja suntem în primãvarã!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2005-04-18 01:36:10
         
 
  bine ai veni, iti urez si eu. ti s-a sopus bine, aici nu exista cenzura. Depinde si de tine daca vom deveni cu adevarat o familie, adica sa ne simtim bine (spiritual)

n. de la baiatul cel "rau"
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-04-17 23:42:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bine ai venit pe acest site, Marinela. Acest prim text al tau pe Europeea este plin de entuziasm si ganduri bune - nu m-am putut abtine sa nu te intampin. Sper sa ai multe bucurii aici!  
Postat de catre Luminita Suse la data de 2005-04-17 16:52:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE