FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Andrei Petre
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Toate aceste probleme apar din cauza faptului ca acest site e foarte prost conceput. Are lacune vizibile care se pot corecta foarte usor. Chiar nu stiu ce echipa de programatori ati ales, dar nu i-ati ales bine. Evident nu veti afla adevarul niciodata. Trebuie regandit totul si sa lansati o alta versiune a acestui site. Vorbiti cu programatorii e de datoria lor.Parerea mea sa cereti:
-indreptarea ideei de comentariu duplicat, sunt 3 linii de cod, e jenant;
-verificarea prin ip...
-un sistem care face ca inserarea unei fotografii sa nu strice designul-regandirea interfetei de administrare...

Succes!!!

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-02-19 00:11:01
         
 
  Sofia, ai dreptate, trebuie sa facem ceva... Pacat e ca inca nu stim ce anume...

Multumesc...

cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 23:55:42
         
 
  Orice user cu nivel 200 are posibilitatea să însteleze un text și la fel de bine să anuleze stelele acordate de el sau de alții. Dar mi se pare o regulă de bun-simț ca, atunci când consideri că un text nu merită nivelul de stea, să atenționezi asupra acestui lucru, cu argumente critice și să lași posibilitatea celui care a acordat stelele, să le justifice sau să le șteargă. A șterge stelele acordate de alții, mai ales fără să ai curajul răspunderii, mi se pare un infantilism cu amprente mitocănești. Sunt de acord cu cele ce s-au spus aici și cu faptul că trebuiesc luate niște măsuri.

 
Postat de catre Sofia Ivanov la data de 2007-02-18 14:10:39
         
 
  Lory, trebuie sa gasim pana la urma o solutie... Sa nu mai existe posibilitatea scoaterii stelelor, cel putin sa nu o aiba decat editorii care sunt de buna credinta...

cel care face asta e chiar demn de mila...

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 14:00:09
         
 
  Domnule Cristescu, Petre, Adeline:)
va bateti cu morile de vant:) stelele repuse de dvs. aseara, au disparut din nou, chiar va rog sa nu le mai repuneti. Cred ca nu ati face decat sa dati satisfactie celui care, probabil, vede rosu in fata ochilor cand vede stele pe textele mele si cele ale colegilor mei. Este un comportament infantil si demn de toata compasiunea mea.
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-18 13:41:55
         
 
  Adelina, ai dreptate... Probabil ca nimeni nu va recunoaste, insa eu voi lasa acest text, din respect pentru cei ce au raspuns si ca o atentionare pentru cei ce cred ca pot sa isi bata joc de munca unor oameni...

Eu va multumesc pentru ca ati adoptat impreuna cu mine aceasta pozitie ferma si va mai astept in paginile mele...

cu cel mai mare drag intotdeauna

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 13:03:15
         
 
  Erata: s-au tot spus si nu sau tot spus. Iertare.  
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-02-18 03:18:54
         
 
  Petre tu astepti ca cel/cea care a retras stelele sa recunoasca? Cred ca nu trebuie sa desfasori asteptari in acest plan. Nu se va intampla. Cine a fost capabil de astfel de gesturi nu va avea niciodata verticalitatea sa recunoasca.
Lory nu este singurul autor caruia i se retrag stelele dupa ce iese din pagina principala. Mi s-a intamplat si mie si sunt convinsa ca si altora. Un exemplu recent este textul "nimeni nu niciodata" al lui Vasile Munteanu. Am comentat poemul si am lasat stea. A mai aparut intre timp inca una. Constat acum ca una s-a "evaporat" intre timp. In dreptul textului apare numele tau pentru ca tu validasei initial textul. Sunt inca hibe in administrare si probabil ca cel/cea care se ocupa de astfel de lucruri stie acest aspect. De ce spun hibe? Am comentat si instelat textul "Sex cu femei" al lui Adrian Suciu. Nu mi s-a retinut actiunea in administrare - in dreptul textului apare "autovalidat". Cu textele Loredanei ce sa mai vorbim... nu are niciun sens. Sa spun ca se profita de faptul ca si-a inchis comentariile si cel ce lasa stelele nu-si poate asuma instelarea prin comentariu? Acel cineva s-a jucat intr-o zi cu rabdarea mea. Puneam steluta si in jumatate de ora disparea... si asta pret de cateva ore. Pana am renuntat. Si poate ca exemple ar mai fi. Multe. Ma opresc aici.
Consider ca s-a dat girul de incredere unor persoane care nu il meritau.
Am propus in nenumarate randuri ca cel ce insteleaza sa isi asume gestul prin comentariu. Eu mi-am asumat de fiecare data acest gest prin comentariu. Pentru ca asa mi s-a parut moral. Astfel ar disparea si "schimburile de amabilitati" dintre autori. Pentru ca uneori aceste amabilitati devin de-a dreptul hilare. Personal am contestat in subsolul unui text (cu greseli gramaticale flagrante ce sa mai vorbim de valoare literara... ar fi mult prea mult) acest lucru. Si eu si Liviu Bordas. A fost retrasa steaua pe muteste, asa cum de altfel fusese acordata. Regretabil, rusinos mai bine spus. Mie, personal, imi este mila de cel/cea care se preteaza la astfel de lucruri.
Propun ca atunci cand se constata instelarea unui text fara ca acest lucru sa fie specificat in comentariu sa-i fie retrase stelele si sa se specifice acest lucru printr-un comentariu in subsolul textului respectiv. Si ar mai trebui ca fiecare dintre noi cand observam ca un text ce nu merita sa fie evidentiat sa intervenim si sa ne spunem punctul de vedere. Argumentat literar, strict literar si fara patima. Pentru ca trebuie sa ne asumam, fiecare dintre noi, consecintele faptelor noastre.
Ma opresc aici. Ar mai fi probabil foarte multe de spus si sau tot spus. Toate acestea se pot pune in aplicare fara niciun efort. Trebuie doar sa vrem daca ne pasa cu adevarat de acest atelier literar, daca suntem capabili sa renuntam la orgolii si frustari si sa spunem lucrurilor pe nume.
Imi cer anticipat scuze pentru eventualele greseli ce s-ar fi putut strecura in text, am scris direct in caseta de comentarii.

 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-02-18 03:15:25
         
 
  Petre,

da, asa este, acum in dreptul textului tau, se afla numele editorului care a evidentiat textul initial, cel care a instelat/...




 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-02-18 01:11:15
         
 
  Nu Eliza:) nu este un editor, pentru ca fiecare editor de pe acest site lasa amprenta pe fiecare text sau comentariu pe care opereaza, indiferent ca-l aproba, sterge, apreciaza, numele editorului ramane acolo. Dar, daca cineva cu nivel 200, retrage stelele, ramane tot numele editorului in cauza, cel care a apreciat textul de4 la bun inceput. Nu cred, ba sunt chiar sigura ca nici un editor de pe Europeea nu s-ar preta la asa ceva:)

buna noapte tuturor:)
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-18 01:09:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  miruna, in dreptul textului meu este afisat numele editorului care mi-a dat stelele... Dar cine le-a luat este un user cu nivelul 200...

Acum stelele sunt repuse pe toate textele in cauza, dar ramane problema ca nu stim cine le-a luat...

Eu sugerez sa fim pe viitor atenti si ii rog inca o data pe toti cei care dau stele sa lase un semn, pentru a sti cine a dat...

multumesc...

sa speram ca pana la urma cel sau cei care au luat stelele vor avea taria sa si recunoasca asta...

cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 01:03:40
         
 
  Am repostat eu stelutele.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-02-18 00:59:10
         
 
  revin,

ciudat, acum in "Administrare" in numele textului lui Petre, este afisat numele unui editor/...

Cine retrage stelele, da, ar trebui sa justifice/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-02-18 00:58:55
         
 
  Cand un editor intervine in "Administrare", numele ii este afisat/...

Doar un autor cu nivel 200, poate interveni, si ramane in anonimat, in locul numelui este afisat "autovalidat"

La ora aceasta, in dreptul textului lui Petre "Lumea scorpionului alb", este afisat "autovalidat", asadar cine a retras stelele este un autor cu nivel 200/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-02-18 00:55:33
         
 
  Eliza, nu un editor neaparat... Un user cu nivel 200... Nu trebuie sa fie editor...

Cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 00:48:48
         
 
  Am rugat de mai multe ori sa nu se mai scoata stelele acordate.

Daca totuși cineva intenționează să le scoată sa motiveze printr-un comentariu gestul.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-02-18 00:48:06
         
 
  sa inteleg ca un (anume) editor retrage stele acordate?
mi se pare absurd si greu de inteles gestul.
si daca o face cu buna stiinta ma intreb atunci daca mai merita sa i se acorde incredere pe mai departe

rusine
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2007-02-18 00:46:43
         
 
  Lory, iti multumesc pentru ca ai confirmat... Eu am acordat 2 stele textului tau Te iubesc, si am facut-o chiar de doua ori si vreau sa stiu cine si de ce le-a scos, pentru ca mi se pare absurd...

Si in cazul multor alte texte se intampla asta, si e chiar pacat... Unii oameni muncesc si altii isi bat joc...

Astept in continuare asumarea acestor gesturi...

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-02-18 00:25:09
         
 
  la textele mele nu este prima data, Petre, cand se intampla asa. Domnul Cristescu mi-a acordat trei stele unui text umoristic, a doua zi au disparut:), poemele mele sunt depunctate, mai ales cand ies de pe prima pagina. Unii dintre noi ne aflam fericirea din astfel de meschinarii, iar eu am renuntat sa mai spun ceva. Nu pot sa nu multumesc celor care ma citesc si-mi sunt aproape, pentru ca eu ii simt pe acesti cititori ai mei:)

Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-02-18 00:22:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE