FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de tudor loredana
Cand sufletul e-ntreg, trupul i se supune.

Daca din parinti copiii iau ce e mai bun, defectele de sursa se atrofiaza.

Uitarea-un pansament indispensabil ranilor fatale.

Si ce daca mai descopar roata inc-o data…Poate ca a mea e mai rotunda si mai antiderapanta…

Daca vrei sa-ti lungesti viata, fa-o mizerabila.

Oare de ce distantele ne pun in lumini de candelabru festiv calitatile, iar apropierea-defectele?

Nu fii gelos pe amintirile mele! Lasa-le pe ele sa planga ca nu-s prezentul tau.

Decat batista pentru lacrimile tale, mai bine te invat sa rizi.

Acolo unde nu ajungi tu, voi ajunge eu daca ma iei in brate; unde nu ajung nici eu, vor ajunge copiii nostri, daca-i ridicam in brate,iar daca noi nu vom mai fi, hai sa-i invatam de pe acum sa se ridice pe varfuri…

Din nopti albe, cuvinte frumoase si multa iubire ti-am faurit odata “sase bratari pentru glezna”. Nu ma duce asa repede la culcare, mai am inca atatea modele frumoase in minte…

Atentie! De la un punct, astepatarile devin direct proportionale cu dorinta de-a uita.

Eu nu ti-am fost nici iarna, nici primavara, nici toamna sau vara, ci doar o interminabila stare intermediara intre oricare doua anotimpuri. Iata de ce furtunile mele sentimentale nu se regasesc in nici un buletin meteo.

Ma-ntrebi de ce ma preocupa atat de mult viitorul...Fereste-te sa-mi pese mai mult de trecut!

Drama omenirii sta-n faptul ca fericirea functioneaza mai mult pe pricipiul unicatului, in timp ce nefericirea e produs de serie larga.

De la tine m-ar bucura si un scaiete. Nu si atunci cand florile sunt pentru alta.

Zâmbetele,lacrimile, tãcerile - trepte de viteza ale minciunii?!?

Tacerile pot fi la fel de mincinoase ca si cuvintele, dar si la fel de graitoare ca acestea.

Uneori, nu mi-e frica atat de vorbe, cat de taceri.

Oamenii au o putere de convingere atat de mare, incat au reusit sa faca pana si oglinzile sa minta.

Numele tau s-a intiparit pentru totdeauna in inima mea. Stigmat sau blazon?!?

Viata-i scurta! Pacat ca ne-a luat prea mult timp sa intelegem ca nu avem vreme de pierdut.

Mai bine crize-de-una-singura decat singuratati-in-doi.

Uneori, raceala din vorbele tale ma face sa descopar noi si noi Siberii.

Nu m-as plange de soarta mea, daca n-as face-o pe a altora, zilnic, mai buna.

"Din bratele mele nu te-ar mai putea smulge decat moartea!", zise microbul.

Ghinionul se poate deghiza, uneori, atat de bine in sansa...

Norocul meu ca am avut ghinionul de-a pierde! urasc decoratiile post-mortem.

Când ticai tu deodata cu inima mea, ar trebui sa zbor de fericire. Si, totusi, tic-tac-ul acesta seamana infiorator de bine cu cel al unei bombe cu ceas...

Drumul e acelasi pentru toti. Diferentele decurg din viteza cu care-l parcurgem.

Lumina vietii mele se regaseste-n intunericul noptilor cu tine.

Desi e trist, am observat ca oamenii nu cauta atat solutii, cat raspunsuri. Uneori, din masochism.

A avut o viata atat de tumultoasa, incat si-a aranjat o moarte banala. Si ce scandal a iesit pe tema asta!

Daca batranetea aduce intelepciune, inseamna ca foarte multi dintre noi vor fi vesnic tineri.

Ce m-ar mai putea speria cand pana si mortzii i s-a facut frica de dorul meu de viata?

Nu-mi doresc sa fiu o eroina. Marile decoratii s-au acordat intotdeauna post-mortem.

Amanta-cireasha de pe prajitura, frisca de pe tort sau musca-n lapte?!?

Din ochii mei a curs atat lumina peste tine...Pacat ca se intampla exact cand doctorul iti recomandase intuneric total.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE