FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
.............................
Text postat de Liviu S. Bordas
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Absolutismul cu care decretati un verdict ca
"Mi se pare absolut firească ștergerea stelelor"
Mihail Buricea

Eu unul m-aș apleca puțin asupra compatibilității dintre formularea "mi se pare" și noțiunile "decret" și "absolutism"... Ultimele exclud orice alternativă. Nu prea agreează "păreri". Nici măcar cu justificarea de licență... :)


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-02-12 14:20:39
         
 
  6. î (ortografiat din i, nu din a) poate fi licență regională? Întreb și eu... :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-02-12 13:50:20
         
 
  1. Nu sunt editor.
2. Nu am cerut nimănui să mi se adreseze folosind formula de politețe. Dimpotrivă, i-am îndemnat pe autorii cu care am venit în contact să folosească singularul.
3. Numele meu este Bordaș. B O R D A Ș.
4. Critica nu este balsam. Nu-mi propun să oblojesc. Nici să mîngîi pe creștet. Licența poetică de tip regional merge cu o poezie scrisă într-un limbaj regional. Sigur, e părerea mea.
5. N-am orgoliu, nici orgolii. În schimb, am un acut bun simț. Care îmi spune că, înainte de a fi poet, e musai să stăpînești limba în care vrei să-ți exprimi sentimentele. Dar asta nu e prima dispută pe care o avem pe această temă.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-02-12 13:44:35
         
 
  Onest ar fi trebuit sa ramana instelarile, impreuna cu comentariile celor care au instelat si apoi critica dvs. d-le Bordas, la text, precum si la editorii respectivi...
PS:
Exista in practica limbii vorbite exprimarea "la toate zanele", iar eu am folosit-o ca o licenta de tip regional si, poate, chiar popular...
Patima cu care comentati textele, ca editor, nu va onoreaza...
De asemenea, gresiti si dvs. destul de des...
Mai nou zanele nu se scrie "zinele" asa cum, chiar in textul de fata, ati scris ...
- invalideze nu invelideze...etc.
Am eliminat textul ca un protest la modul in care s-au jucat editorii cu instelarile si la modul patimas cu care l-ati comentat.
Absolutismul cu care decretati un verdict ca
"Mi se pare absolut firească ștergerea stelelor"
spune multe despre orgoliul nemasurat cu care circulati printre semeni.
Dupa cum observati eu ma adresez cu dvs, iar Maria Ta. dialogheaza cu mine fara politete, fara sa ma cunoasteti... Asa ca mai reflectati la modul in care "vorbiti" oamenilor...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-02-12 13:22:30
         
 
 

În final, afirm că n-am să reproșez nimănui dacă textul de mai sus va fi invalidat. Nu știu dacă poate fi încadrat la categoria "polemică".

(Liviu Bordas)


Textul, va mai ramane o vreme, pentru ca Mihail sa-l poata lectura, si sa inteleaga motivul pentru care, propriul text i-a fost scos de pe prima pagina,( asa cum s-a argumentat mai sus, prin concluzionarea):


Dacă penibilul sub care s-ar plasa editorii împotriva cărora domnul Buricea își îndreaptă tirul ar fi real, atunci ar fi fost firesc să rămînă în pagină și opera asupra căreia respectivii editori și-ar fi exersat malversațiunile. Ca mijloc de probă. Altfel, toată revolta distinsului autor rămîne vorbă goală.

(Liviu Bordas)

Sper ca Mihail sa inteleaga, si sa nu considere aceste demersuri, ca un act ofensator premeditat/...


La buna citire/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-02-12 12:50:14
         
 
  Textul meu de mai sus se vrea un apel la bunul simț al fiecăruia. O minipledoarie pentru decență în aprecierea propriilor texte. Decență care s-ar mai putea numi modestie.
Există, în comentariile la editorialul care încă figurează în pagina principală, propunerea ca validarea textelor care conțin abateri de la normele gramaticii limbii romane să fie făcută doar cu atenționarea autorului cu privire la acele abateri. Iar dacă autorul nu înțelege să-și corecteze textul (într-un termen rezonabil), respectiva postare să fie invalidată. Poate că un text cu o astfel de atenționare nu va mai fi înstelat cu atîta ușurință.
Sigur, e ziua Sfîntului Valentin. Orice gînd frumos adresat femeilor trebuie apreciat ca atare. Numai că aici e un atelier de poezie, iar aprecierea, atunci cînd se acordă stele, trebuie să privească valoarea poetică a textului, nu faptul că autorul a avut cuviința să-și amintească faptul că e ziua în care se fac urări.

În final, afirm că n-am să reproșez nimănui dacă textul de mai sus va fi invalidat. Nu știu dacă poate fi încadrat la categoria "polemică".

În ton cu subiectul principal al polemicii, la toți :)) numai sănătate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-02-12 12:28:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE