FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Aurel Ganea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Au secours! Am dat click de două ori! Vai di mini! Scoteți (am zâs ghini așa "scoteți", sî știți!) și îi di prisos, je vous en prie! Cî dacî m-am franțuzât la înșeput, nu sî fășe sî închei în altî, scuzaț', domnu', scuzaț', doamna, limbî. Cu drag șî dedicațăi speșialî editorilor. :)) Ingada.  
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2007-02-06 06:44:14
         
 
  Dragă Aurel Ganea,
ai dreptate, mare dreptate, când zici c㠓s-a deschis sezonul la Vărsători”. Asta înseamnă că foarte curând ne vei pofti, Domnia Ta, la un ospăț? Or fi bune vinurile la Buzău? Cu mult drag și cu mulțumiri pentru această bucurie neșteptată, pe care știu să o prețuiesc cum se cuvine. Ingada.


Elena,
dragi îmi sunt urările tale! Te îmbrățișez.

Dan Norea de la Mare,
Aurită să îți fie gura! Facem un club al bunicilor? Ce zici? :)

Dana Ștefan,
am citit prefața de la “Mareea sufletului”, volumul incărcat de sensibilitate al Cameliei Petre. Un demers inteligent, sustinut de argumente. Citesc pe tăcute scrierile tale, poate și pentru a afla dacă poeta și prietena Camelia Petre are dreptate să te prețuiască pentru ceea ce scrii și pentru ceea ce ești. Atât aș spune: are! Mulțumiri pentru urări! Să fie!

Dana Banu,
urările tale m-au făcut să uit, pentru o clipă, că sunt ceva ani de când bântui pe pământ și că e tare bine să ai prieteni. Îmbrățișări, cu drag.

Adelina Ionescu,
din când în când mă uit la coperta cărții tale. Excepțională! Am citit destul de multe dintre poeziile tale. Am impresia că ele mă călăuzesc spre alte sfere și că îmi dau o stare de bine. Îți țin pumnii pentru lansare. Trec și eu acum prin febra pregătirilor. Sunt alături de tine, draga mea. Mulțumesc pentru urări. Aurel este imprevizibil, că doar e Vărsător, nu? :)

Raluca Oprita,
urarea ta este ea însăși poezie! Încântător! Felicitări și mulțumiri.

gina bultoc,
sunt încântată pentru felicitările tale. Îmi place felul tău de a te exprima, fel taxat uneori altfel decât merită și meriți. Îmi place această manieră, cu atât mai mult, cu cât este o fațetă oarecum lipsă la apel a personalității mele. :)

Val,
îți mulțumesc, mai ales că îți datorez bucuria de a fi apărut în antologia „Spiralele vieții”. Era pentru prima oară când vedeam tipărite încercările mele. Asta nu se uită niciodată, prietene al meu moldovean, mutat pentru o vreme numit㠄viaț㔠în indepărtata Canada. Ieri am revăzut CD-ul de la lansarea cărții tale. Cred că era cam a patra oară. Mulțumiri și felicitări și ție pentru plăcerea, bucuria, încântarea pe care le dăruiești tuturor cititorilor tăi. Cu drag.

Veronica Pavel,
mă bucur ori de câte ori te găsesc în paginile mele. Îți mulțumesc mult pentru urăriși te rog să mă ierți că nu am comentat la poeziile tale. Declar aici, cu mâna pe inimă, că mi-au plăcut și că evoluezi mai repede decât sesizezi tu însăți. Cu drag, Ingada.

Rudy,
călătoresc mereu în regatul tău, Maestre. Oricâtă autoironie e in acest cuvânt, trebuie să recunoști, fie și numai o dată, că ai talent cu carul. Te rog să îmi scrii un mail, ca să am adresa ta, pentru că avem ceva de discutat în legătură cu următoarea mea carte, următoarea fiind, evident, după prima. :)) Asta, Prima sau cum o cheamă, va fi lansată pe 15 februarie.
Adresa mea este
[email protected]
Mulțumesc pentru urări. Aștept. Ingada.

Casandra Adam,
frumoase și sincere urările tale. Îți mulțumesc. Ai un nume interesant, cu trimitere la poezie si la biblie, o îngemănare rară. Să îți fie de bun augur!

Calimero,
aș exclama ca o moldoveancă neaoșă ce mă aflu, din neam de răzeși și oleacă din cel de logofăt domnesc: „Mari bucurii ni-o măi făcut urărili matale. Li priniesc cu drag, cî așa sî cadi”. :))

 
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2007-02-06 06:33:43
         
 
  La Multi Ani, cu bucurie si inspiratie.
Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2007-02-03 05:22:29
         
 
  La Multi Ani, Elena!
Cu sanatate, fericire si plini de frumusete!

cu drag,

Casandra
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2007-02-02 22:07:22
         
 
  ELENA, LA MULTI ANI, MICUTZO!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-02-02 19:11:02
         
 
  Elena draga, multi ani, multa inspiratie, si multa sanatate din toata inima, Valeriu !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-02-02 18:41:40
         
 
  La Multi, Multi Ani, Elena!
Bravo Aurel si merci, datorita tie pot felicita si eu un adevarat poet!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-02-02 18:18:09
         
 
 
La multi ani si multe impliniri, Elena!


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-02-02 17:01:57
         
 
  La mulți și fericiți ani Elena, cu cer blând și poteci line!

drag - Raluca
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2007-02-02 16:18:09
         
 
  La multi ani cu multa, multa sanatate Ingada! Sa-ti fie daruita cu generozitate! Toate celelalte stau in puterea ta!

Aurel multumiri pentru prilejul de a adresa toate gandurile mele de bine unei persoane dragi.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-02-02 15:49:45
         
 
  las și eu aici un gând bun pentru sărbătorită, și felicitări pentru cel care a scris primul urarea

La mulți ani!

elian
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2007-02-02 15:30:52
         
 
  La multi ani!
zile frumoase in anotimpurile frumoase care vor veni!
aurel, cu pretuire pentru un gest camaraderesc si delicat.

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2007-02-02 14:09:14
         
 
  Ingada, multă fericire, sănătate, inspirație și... ai grijă ce-ți dorești, s-ar putea să se împlinească !
:)

Aurel, bag de seamă că vrei să intri în echipa de urători, condusă de Simona. :) Felicitări pentru gest. Vin cu o stea, pentru a atrage atenția.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-02-02 10:10:39
         
 
  La mulți ani, îți urez cu toată colegialitatea! Sănătate, împliniri, poezii cât mai frumoase și multe realizări.
cu drag
elena toma
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-02-02 09:15:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE