FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Aurel Ganea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Marco nu stiu unde ma voi opri... nu mi-am propus niciodata nimic in acest sens. Las lucrurile sa curga de la sine, fara fortari inutile. Nu-mi impun niciodata limite pentru ca - stiindu-ma foarte bine pe mine insami - niciodata rezultatul nu ar fi cel asteptat, ci dimpotriva. Multumesc mult cuvintelor lasate in pagina aceasta.

Diana m-ar bucura foarte mult sa ne putem intalni... si avand in vedere ca ne-am promis candva nu pot decat sa sper intr-o frumoasa surpriza. Nu cer o promisiune si tu stii foarte bine acest lucru. Si nici nu pot sa promit ca iti voi bucura sufletul ci doar ca voi continua sa scriu. Multumesc.




 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-01-24 23:02:17
         
 
  Draga Adelina, felicitari! Chiar daca am ajuns mai tarziu, iti transmit toata aprecierea mea. Poate reusesc s-o fac personal..:) Mai bucura-mi sufletul pana atunci, asa cum stii tu mai bine!  
Postat de catre Diana Luiza la data de 2007-01-24 21:56:45
         
 
 
O lansare de carte este un gest de profunda generozitate.
E ca si cand magnolia ar inflori in anotimpul prezent, fie de alb, de verde crud, de poame- n " Cuptor " sau bruma- n vii.
Nu pot decat sa te felicit Adelina, cu speranta ( gresesc, cu certitudinea ) ca nu te vei opri aici !
 
Postat de catre Petre Marcu la data de 2007-01-24 18:02:41
         
 
  Petre e inutil sa-ti mai spun ca te astept cu cel mai mare drag.

Veronica sa stii ca vei fi acolo, partasa gandurilor mele.

Multumesc mult, mult.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-01-24 09:04:05
         
 
  Adeli-liana, ma alaturi si eu, de departe, celor care te felicita. Ma bucur din toata inima de lansarea cartii, dar si de prezentarea lui Aurel Ganea si de entuziasmul colegilor de breasla.
Oh, cum as veni la lansare daca as putea!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-01-24 03:25:13
         
 
  Adelina, Felicitari sincere!!!

Astept cu nerabdare sa ajung acolo...

La cat mai multe astfel de momente in viitor...

cu cel mai mare drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-01-24 01:59:57
         
 
  Liviu Bordaș, Dan Norea, Daniel Bratu, Tea Nicolescu, Loredana Cristea, Valeriu Cercel, Rodica Elena Lupu, Elia David, Simona Dobrescu, Carmen Anghelina, Gina Bultoc, Ina Cârlan și Aurel Ganea, ultimul dar nu cel de pe urm㠖 vă mulțumesc din suflet tuturor și fiecăruia în parte, pentru frumoasele voastre cuvinte. Mă onorează și mă încântă, deopotrivă, prezența voastră.
A fost greu, greu de tot, cu mâna pe inimă spun asta. Muncă multă și un amalgam infinit de stări, de la surescitare la abandon, dar cred că a meritat tot efortul. Editorul meu a spus astăzi, răsfoind primul exemplar, c㠓nu a mai ținut de multă vreme o asemenea carte în mână”. O veți vedea. Este o carte puțin atipică față de ce presupune un volum de poezie în general. Concepția îmi aparține integral… structurarea pe capitole, inserarea unui capitol special intitulat “Referințe… emoționale”… coperta a fost creată tot de mine. Privind puțin în urmă îmi dau seama ce autor nesuferit am putut fi, meticulos și atent până la sânge… cred că mi-am înnebunit editorul până când am dat bun de tipar.
Lansarea de la București este dedicată în principal sponsorului cărții, eram datoare să fac asta pentru generozitatea de a fi permis acestei cărți să existe și nu din alte considerente. Dar nu numai lui, evident, ci tuturor celor care vor putea fi atunci lângă mine. Aș fi onorată de prezență.
Funcție de programul editorului, la o săptămână sau două după București, la librăria “Diverta” din Tomis Mall Constanța va fi cea de-a doua lansare la… apă. Sper ca măcar atunci să ne putem aduna și noi constănțenii… până acum doar ne-am făcut promisiuni. Vă voi anunța din timp data exactă și ora, cu precizarea că nu se admit absențe decât pe deplin justificate.  Glumesc, desigur. Deși mi-ar face mare plăcere să ne putem întâlni, măcar odată, toți, fie și pentru câteva zeci de minute.
Mulțumesc încă odată tuturor.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-01-24 00:58:17
         
 
  Felicitări, Adelina! Să-ți fie lansarea frumoasă și bucuria dodoloață:).
PS.
Foarte reușita coperta!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-01-23 23:59:28
         
 
  Adelina,

tare ma bucur de aceasta carte a ta, te felicit si iti urez pe mai departe inspiratie si impliniri, bucurii si putere de a razbate prin scris si in viata de zi cu zi...O carte frumoasa, o intalnire in albastra lumina...felicitari tie si celor care au colaborat la aceasta reusita,

aprecieri,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-23 21:43:04
         
 
  Si felicitarile mele, din toata inima:
Adelinei, pentru lansare, Rodicai, pentru editare si lui Aurel, pentru prezentare si informare!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-23 21:11:39
         
 
  Felicitări Adelina ! La mai multe și minunate astfel de realizări !
Felicitări, Aurel, pentru gestul tău frumos !

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2007-01-23 21:09:24
         
 
  Gesturi si cuvinte frumoase. Este minunat cand se naste o carte si cand ai cu cine impartasi aceasta bucurie. Felicitari, Adelina. Tie si celor ce si-au adus contributia la aparitia pe lume a acestui volum.
 
Postat de catre elia david la data de 2007-01-23 20:47:57
         
 
  Am editat aceasta carte cu deosebita placere. Liliana este un spirit care visează, vocea ei este un freamăt al inimii.
Scuze, in comentariul de mai jos am trecut gresit anul. Cartea am editat-o in luna inauarie 2007.
Cu drag,
Rodica
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2007-01-23 20:19:28
         
 
  DE CE LUNĂ AMARĂ?
Atunci când un om scrie, nu știu cât se gândește la motivul pentru care o face. Nu mă îndoiesc, pot exista multe și diverse motive și cred că, dincolo de talent, forța unei creații izvorăște în mare parte și din ceea ce a declanșat-o. Motivația ei strigă din lăuntruri atât de tare, încât acoperă uneori amănuntele prin care se propune celorlalți.
Fire sensibilă și romantică, Liliana a găsit în poezie un drum, s-a regăsit între versuri, cuvinte, expresii frumoase, scrise cu vocație interioară de poet cu suflet de aur și inimă bogată. Îndrăgostită de tematicile recurente ale poeziei, vieți anterioare, idealuri, vise, timp, poeta se așterne în vers cu o dorință, obsesivă aproape, de a se întoarce în timp spre a retrăi sau a uita. Puritatea sufletului său se regăsește în versuri așternute cu delicatețea și finețea șlefuitorului de diamante în pagini înnegrite de amintiri, amintiri care au determinat-o să-și intituleze acest volum “Lună amară”.
La intersecția forțelor vectoriale dintre negurile trecutului și viitorul apropiat prezentului, cu toată pasiunea, prin mijlocirea cuvântului, poeta construiește muzicalități ample cu rezonanță lirică. Se poate constata, la un moment dat, că a devenit gânditoarea propriei sale situații existențiale în jurul căreia construiește, în jurul căreia se construiește pe sine.
Prin Liliana poezia câștigă în profunzime. Simbolul, metafora, asociația neașteptată, epitetul, ritmurile cele mai felurite capătă, într-o interpretare strict funcțională, adecvată conținutului, capacitatea de a revela un vast univers sufletesc în care răsună acorduri grave, duioase sau gingașe. Scrise sinestezic aș spune, poemele curg cu limpezimea dar și cu repeziciunea unui izvor de stâncă, trezind ample reverberații în sufletele iubitorilor de poezie.
Rodica Elena LUPU
Director
Editura ANAMAROL, București 2006
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2007-01-23 20:10:12
         
 
  Mii de felicitari Adelina, cu admiratie si pretuire, Valeriu.
Aurel draga, ai facut o minunata prezentare.
Iti multumim cu totii, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-01-23 18:50:45
         
 
  poetul nimănui

nici nu ceruse titlul de poet
titulaturile-i păreau mărunte
și nu lumina îl împodobea
ci-o cicatrice-n osul de pe frunte

nu da sentințe nici nu proorocea
dar trimitea scrisori în orice parte
scrisori semnate simplu: vă iubesc
și-atunci l-au condamnat cu toți la moarte

încet încet se preschimbase-n stâlp
ca de folos spre trăinicia porții
să nu fie nici gazdă nici drumeț
dar să-și blesteme viața-n cinstea morții
să-i fie cerul cald sau mohorât

și candelabru și amenințare
ca să-și aducă-aminte că putea
să fie prefăcut în stâlp de sare

și n-are cum să fie altcumva
cernelurile-i curg dinspre icoane
și ochii lui vor tămâia duios
pe orbii ce visează lampioane

restul, ți-l voi spune doar ție
sunt fericită, Ade:)
cu drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-01-23 18:25:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Eleganta prezentare! Ma alatur felicitarilor primite, Adelina si regret ca nu pot fi prezenta la lansare.
Inspirata idee, Aurel, pentru mine este o placere sa aflu de triumful unui coleg de condei. Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-01-23 15:29:34
         
 
  Felicitari, Adeliliana, succes deplin sa ai, in ambele lansari,
in toata activitatea ta literara,
un tot ce frumos si sensibil stii sa traiesti, dezvaluindu-ne in versuri!

Multumiri lui Aurel Ganea, pentru aducerea in atentie!
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-01-23 14:43:23
         
 
  Adelina, mult succes la ambele lansări ! Pentru că sper, nu-i așa, ca va fi una și la Constanța.
Felicitări și ție, mai ales ție, dar și lui Aurel Ganea care ne anunță evenimentul.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-23 14:21:36
         
 
  Sincere felicitări Adelinei. Și o lansare pe măsură!
Felicitări și lui Aurel Ganea pentru noblețea gestului.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-23 14:03:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE