FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu te urăsc dar cară-te acum(sonet replica)
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Nu te urăsc dar cară-te acum,
Trântește-mi ușa-n nas!Sunt porc.O știu.
E prea târziu, iubito, prea târziu,
Să mai culeg speranțele din drum.

Mă zbat în pielea râncedă,zbanghiu,
Iubirea-mi zace-n hoit, făcută scrum,
O să-ți dedic o lacrimă, postum
Și cearcănul din ochiul plumburiu.

M-am exilat, livid, spre nicăieri
Aud in mine limfa trepidând
Sub avalanșa cruntelor tăceri,

Le-ai așternut pe buze, prea curând;
Nu mai exist, de astăzi ori de ieri
De când m-ai devorat, cu ochi flămând...



Textul de la care s-a pornit:
Te (mai) iubesc... dar...
de Simona Dobrescu

Te mai iubesc... dar dacă pleci acum,
să-nchizi și ușa – gândul mi-e pustiu,
nu mai aștept pe nimeni, e târziu;
speranța-i leș pe-o margine de drum

Sunt umbră rece – cum n-aș vrea să fiu,
privirea stinsă mi-e, făcută scrum
și versul ăsta, îngânat postum,
seŹ-așterne-n podul palmei, plumburiu

Orbește căutând în nicăieri,
cu mâinile întinse, tremurând,
ating conturul unei mângâieri

și-ascult cum mor secundele, pe rând –
încă mai sunt... și astăzi ca și ieri
și te iubesc... dar nu știu până când...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Carmen, imi place mult prea tare ce scrii, in plus eterna mea slabiciune pentru sexul slab, frumos, si mai nou, inteligent, imi blocheaza cu promptitudine reflexele intepatoare...
Totusi:
Liviu n-are dreptate!
Sau are, dar de ce nu ne lasi sa rezolvam intre noi acest mic conflict amical, starnit de geniul Maestrului?
In plus, painea si unealta taietoare/aschietoare de replici/comentarii e in mainile tale...
Nu e tocmai fair...
Cred in modul cel mai onest, ca acest atelier literar e populat de mai multe personaje extrem de inzestrate din punct de vedere literar, dar de ce nu ma lasi sa-mi exprim voios si candid simpatia?!
Ti-am zis eu ceva ca tii cu Dinamo, de exemplu?!

Omagii,
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-19 15:45:14
         
 
  Cool, cul, cules, coool, cum vrei tu, numai sa intelegi ca mi-a placut realismul aista poetic:)
Vot.
 
Postat de catre xx xx la data de 2007-01-19 11:33:11
         
 
  Nu că n-aș fi eu o țîră nebun, da' nici să mi-o spună cineva în gura mare! :))

Doar furtună într-un pahar cu apă, Carmen!
Ăsta să ne fie cel mai mare necaz.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-19 11:30:07
         
 
  radu, Liviu are perfecta dreptate, spun eu, alt " nebun " pocherist...

Rudy, scuze, cu tine trebuia sa incep, dar ma fura peisajul! Uite, d-aia ii parodiez eu pe clasicii oale si ulcele si nu pe clasicii in viata! Vezi, ce-ai provocat?! :)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-19 11:25:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daca n-ai fi in acuta (sper) criza de simt al umorului, ai intelege ca un pocherist nu poate sa-si blameze niciodata confratii...
Nu mai dau detalii.
Astept sa te calmezi.
Despre opera ta, ok, ne duelam civilizat, cu alta ocazie, aici nu cred ca e locul cel mai potrivit.
Pe curand!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-19 11:18:51
         
 
  radu stefanescu, aceleași salutări și ție.
Ți-am parcurs comentariul.
Concluzia?
Superficial. Nu comentariul. Comentatorul.
Nu era vorba, în intervenția mea, de opera lui Criticos, ci de felul ireverențios în care i-ai calificat cititorii ca fiind niște pocheriști mai nebuni ca el. Printre acei cititori aflîndu-ma și eu. Cam asta era chestiunea în discuție.
De ce superficial? Trage tu concluzia.
Creația mea contează mai puțin în această dispută. Dacă tot ai intenția să te pronunți asupra ei, desființeaz-o. Dar fă-o cu argumente, dacă vrei să te iau în serios. Altfel, totul e gargară...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-19 11:08:51
         
 
  erata: maestrul Calimero ia de la tine, MMI, matale iei de la Simona!

să-nnebunesc, de nu mi-a tremurat mâna când am scris,:))) imaginându-mi ce scandal ar putea ieși din steaua mea, deși am numai bune intenții, pur colegiale, pe bune!:)))
cu aceeasi naivitate
elena toma

si...MMI, am zis că nu mai intru pe pagina ta, dar ai fost prea cool într-o noapte când, tot așa, te străduiai să reliefezi geniul altui A-mic care m-a făcut cu ou și cu oțet iar matale ai tăcut!
așa bărbăție
să tot fie

dar vorba A-mic*ului Un Criticos
de unde nu e...alea+alea:))
`ai, ma, io va iubesc si va respect pe toti, pe bune:))
weekend placut, everyone!
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-19 10:59:13
         
 
  Rimele facile gen:
scrum/drum/acum...pustiu/tarziu sunt de evitat intr-o postare care se doreste poezie/
Dar unde nu e...
Postat de catre Un Criticos la data de 2007-01-18 22:58:26

Stef, poezica mea este o replica si am incercat, pe cat a fost posibil, sa folosesc rimele originalului!!Multumesc pt. vizita si pt. vot, amigo!
Marele Maestru International
Rudy

adică...ce vrei să spui, MMI? poezeaua Simonei este cum zice Un Criticos iar tu ai preluat ideea respectând originalul ca să evidențiezi talentul tău în reproduceri cu respectarea strictă a...? i-am zis și maestrului Calimero pentru care am deosebit respect, scrie, nene, ce te taie pe tine frunza, de ce tre să iei de la alții, dar..așa se întâmplă când nu poți avea originalitate. maestrul Calimero ia de ma tine, MMI, matale iei de la Simona...și tot așa, taman acu când aflai că pot da și eu stea, să n-am cui între atâția MAEȘTRII:))

ACU...NU/NCEPEȚI să aruncați cu oo clocite-n mine, dați mai cu milă, am numai intenții bune și sper că nu v-a pierit umorul, ca să zic așa.
p.s. par naivă?
....dar maestre, io îți da o stea, drept pildă, să te citească lumea, așa, să te înveți minte, să nu mai iei ideile altora și să rămâi MMI, original, așa cum te știm noi...IMENS!:)))
cu drag si un zambet trist
elena toma:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-19 10:50:49
         
 
  Salut, Liviu Bordas,
Ti-am parcurs in cateva minute creatia.
Concluzia?
Lasa-l pe Criticos sa se apere singur.
Ii faci un deserviciu aparandu-l...

Omagii
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-19 10:04:02
         
 
 
Cristi Vasiliu,

Las ca vine baiatuuu!...

PS: Nu prea am fost in forma azi. Posteaza f+un rondel si iti promit ca am sa imi revin!

PPS: Poti sa-mi spui Crity...

 
Postat de catre Un Criticos la data de 2007-01-19 08:06:45
         
 
  radu stefanescu, nu cred că e treaba ta ce apreciază și ce disprețuiesc alți useri de pe acest site. Oricum, ieșirea ta cu privire la "alți pocheriști, mai nebuni decît" mi se pare cu totul nelalocul ei. Deplasată, care va să zică.

Cred deja că am consumat prea multă energie pentru stupiditatea pe care ai postat-o mai jos.

Nu aștept scuze, nu cred că ești genul de user care să facă un astfel de gest.

Unul dintre pocheriști.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-19 07:56:21
         
 
  Mirific! Aceleasi forme, in oglinda, cu sensuri schimbate. Am votat atat textul initial cat si originalul. Si ma intreb ce imi place mai mult : oul sau gaina...
Criticos : ma asteptat sa lasi un comentariu mai greu, mai dur, mai ferm, mai substantial, colcain de rautate ; sa-mi trag cu greu suflarea dupa niste adevaruri relevate despre opera poetica a lui Rudy si cand colo ... o rabufnire desumflata de invidie intr-un comentariu pricajit si sfios. Ar trebui sa te aduni un pic ... Poti mai mult ... Bun pokeru' da mai trebuie si ceva cantitate ca sa (ma) convingi... :)
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-01-19 01:23:45
         
 
  nu poci pentru ca sa ti-o trimetz, orele e prea inaintate... da' chiar ma oftic mi-a cenzurat-o fo' distinsa doamna pudibonda, inchin aceasta bere limpede ca marea in cinstea ei!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-19 00:14:09
         
 
  NP, Radule, Stefanescqule, trimite-mi replica prin e-mail:

criticosbengosrapciugoscarpanossilapungagros@yahoo.com.france.paris.eiffeltower.com

Merci bocu
 
Postat de catre Un Criticos la data de 2007-01-18 23:55:01
         
 
  Am inteles asta, Rudy, voiam doar sa ma duelez un pic cu Criticosul, dar ultima mea replica mi-a fost cenzurata cu amabilitate...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-18 23:49:02
         
 
  Stef, poezica mea este o replica si am incercat, pe cat a fost posibil, sa folosesc rimele originalului!!Multumesc pt. vizita si pt. vot, amigo!

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-01-18 23:45:14
         
 
 
"trec tigani pe drum
drumu-i plin de scrum
lautari duium..."

drum/scrum/duiium...

PS: Radule, Stefanescule, ia pune-i poezeaua asta pe birou lui Manolescu sa vedem ce 'ice?

 
Postat de catre Un Criticos la data de 2007-01-18 23:26:12
         
 
  Criticosule, bati campii....
Te-a epuizat, probabil creatia pe care ai daruit-o de curand lumii sensibile! Si pe care eu ti-am apreciat-o, alaturi de alti pocheristi mai nebuni decat tine.
Rudy, iti acord un vot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-18 23:16:01
         
 
  Criticosule, bati campii....
Te-a epuizat, probabil creatia pe care ai daruit-o de curand lumii sensibile! Si pe care eu ti-am apreciat-o, alaturi de alti pocheristi mai nebuni decat tine.
Rudy, iti acord un vot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-18 23:15:27
         
 
  Rimele facile gen:
scrum/drum/acum...pustiu/tarziu sunt de evitat intr-o postare care se doreste poezie/

Dar unde nu e...

 
Postat de catre Un Criticos la data de 2007-01-18 22:58:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE