FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mihail Buricea,

incercati sa induceti in eroare persoane care nu pot fi induse,

Sper inspre o alta si buna citire/...


 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-01-16 23:23:10
         
 
  Domnule Cristescu, domnul Mihail Buricea face o confuzie, aveti linkul mai jos, in chiar aceasta pagina, la unul din comentariile mele, cred ca ma considera una si aceeasi persoana cu Miruna Dima sau cu Silvana Iacob. Chestia cu catrenul respectiv a devenit deja o fixatie. Sau, nu stiu ce sa mai cred.
Multumesc pentru comentariul anterior.
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 23:01:54
         
 
  Anghelino, ti-am explicat, aritmeticeste, ce inseamna a baga intregul in fractie. Dupa cum mai stiu si eu, o eprigrama poate introduce o semantica dubla!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-01-16 22:54:35
         
 
  "Facem balonase,
Ne foim un pic...
Cu atatea moase,
Uitam de buric!"

Postat de catre Carmen Anghelina

Văd în față roșu,
Mă opresc un pic,
De ce naiba, coșu',
Recycle... buric!?

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-01-16 22:48:37
         
 
  Mihail Buricea,

"Niciunui editor nu-i este permis sa posteze in comuri atacuri directe la autori.
Carmen Anghelina, daca urmariti atacurile directe si concertate asupra unor incercari de epigrame, ale subsemnatului, este un editor patimas, orgolios si neobiectiv...
M-a somat sa-mi retrag niste texte, epigrame, pe motiv ca ar fi indecente,"

1. Nimănui nu-i este permis sa posteze atacuri la persoană. Cu atât mai mult editorilor care trebuie să aibă discernământ, înțelepciune, capacitatea de a se abține, o anumită toleranță însă mare fermitate în a sancționa vulgarul, și încălcarea regulilor.

2. Nicio sancțiune nu se poate da așa în principiu. Sancțiunea se dă după o cercetare individuală și în urma principiului audiatur et altera pars pe baza de PROBE.

3. Intrati pe AJUTOR și vedeți ce texte pot fi invalidate și în ce condiții.

4. Dacă aveți o situație cocretă adică un text și reacția editorului Anghelina la acel text o puteți semnala. Însă am dubii că acset editor ar putea avea ceva personal cu domnia voastră. Trebuie să fiți de acord cu mine că nimeni nu se naște epigramist. Personal eu cred că, dacă nu ați fi așa orgolios și dacă ați avea mai mult umor ați înțelege că în fapt vă ajută să vă perfecționați. Pentru că vă rog să mă credeți
" Compromisa, este bine
sa inghiti aceste stele,
iar de drept ti se cuvine
sa nu mai jonglezi cu ele!"
sunt departe de ceea ce se cheamă epigramă;cu greu pot avea și statutul de catren. Insă atenție acest text are ca subiect editoarea adică persoana, nu un text al ei. Adică tocmai ceea ce Dvs incriminati. Este drept?
Va rog sa fiti mai detasat și să vă obiectivați. Ar trebui să aveți această calitate insușită de la exercitiul stiintific.

5. Până la proba contrară dați-mi voie să crditez editorul cu prezumția de nevinovăție. Mai mult, este unul dintre cei mai buni editori.

Să auzim de bine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-16 22:45:00
         
 
  Andei :)))

In editura:

Facem balonase,
Ne foim un pic...
Cu atatea moase,
Uitam de buric!

Pai, semafoare sunt! Da', nu vezi ca toti trecem pe rosu?! Se poarta, bre, Ando! :))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 22:33:24
         
 
  Ia o fractie compusa!
Fa din ea o ordinara,
Baga-ntregul , fii supusa
nu mima a domnisoara!


Domnule Mihail Buricea, aceste randuri scrise de dvs. au creat polemica diminetii de sambata 13 ianuarie cand am intervenit “jignitor” , abia dupa ce autorul Silvana Iacob a aparut cu un comentariu, intreband unde sunt editorii, cum este permis un asemenea text pe site, v-am cerut sa va eliminati personal textul sau sa-l reconstruiti. Am citit si alte catrene scrise de dvs. si pot afirma ca am simtit un fel de atitudine prin care femeia este tratata ca un obiect sau o persoana inferioara. Au existat alti comentatori, care au confirmat ca textele scrise de dvs.gen epigrama sunt exagerate si emana cu totul altceva decat umor.

Referitor acestui text, au aparut si alti comentatori considerand gestul meu subiectiv, exagerat, “saritura peste cal”, insa ma intreb, cine dintre cei care au considerat asta, ma pot convinge ca trebuie sa inteleg altceva decat se intelege? Cine poate convinge o femeie (subiect constant in epigramele semnate M.Buricea) ca trebuie sa ignore sis a accepte in loc sa faca un pas inainte si sa replice?



“Baga-ntregul , fii supusa
nu mima a domnisoara!”

Putem oare, doar de dragul “epigramei” sa ignoram aceste randuri si sa le consideram demne sa fie validate pe un site literar, unde asa cum a mai fost mentionat, exista atatea exemple si autori care stiu sa pastreze rangul unei epigrame la un nivel onorabil?

Cat despre Doamna Carmen Anghelina, pot afirma ca este un autor care stie sa “raspandeasca” atat harul umorului cat si acel al poeticului, al prozei cu efect benefic, cu siguranta si acel de editor.

Este dreptul editorilor de a interveni chiar si acolo unde cuvintele triviale sunt mascate, mai ales atunci cand mesajul transmite o idee care se “ineaca-n” sucul propriu.

Mi-am cerut scuze daca interventia mea a fost exagerata. Le-ati acceptat.

Editorii, participa voluntar pe acest site, consuma timp si dedicatie, exista ca in orice comunitate exceptii, unele motivate altele uitate in timp.

Atat am considerat necesar sa intervin .








 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-01-16 22:32:59
         
 
  În apărarea domnului Buricea!

Vin, acum, din urmă
Numai ca să zic:
Geaba stai în turmă
Cu așa...buric!

:) Carmen, pune, bre, semafoare în editura aia, ce naiba!


 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-01-16 22:23:40
         
 
  Liviu, criminal catrenul! M-am inverzit de invidie! :) Si-am vazut, in sfarsit, rosu in fata ochilor, de invidie! De aceea, galbena la fata de efort intelectual, spun:

Retragerea calitatii de editor, pe o perioada
(M. Buricea)

1. De la mine, lasa,
Dar Buricea, iata:
Vrea sa fiu re-trasa
Nu or'cum: pe roata!

2. Buricea, usor
Ia-o, ca, iti zic:
De nu ai umor,
Chiar ca ma buric!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 22:14:51
         
 
  Carmen!:)))
Ca rosu, degeaba mi-l palpai in ochi, sunt daltonista! :)
Postat de catre Carmen Anghelina


Dialog:

- Tată, roșia aceasta
E cam galbenă, nu crezi?
Poți să-mi spui cum vine asta?
- Așa-s ele, cînd sunt verzi!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-16 21:49:14
         
 
  Liviu, multumesc, acum am vazut comentariul tau.
Mihail se pare ca-i nervos si de aceea mai face si victime colaterale, azi pica magareata pe mine :)

Sefu', care eu as vrea un avertisment de culoare galbena! Ca rosu, degeaba mi-l palpai in ochi, sunt daltonista! :)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 21:41:06
         
 
  Mihail Buricea, citeste, te rog, comentariul semnat de mine din subsolul textului tau de la linkul de mai jos:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=13628
Ti-am luat clar apararea si am facut o observatie pertinenta editorului care, dupa parerea mea, jignise autorul...
Daca te referi, in schimb, la catrenele postate sub textele tale, asta e, deja, altceva...nu le mai lua la modul personal, doar asa poti evolua in epigrama...
Mai citeste, te rog, cine anume te-a somat pe motiv de...si de...si de...
Iar pentru cele postate de tine mai jos la adresa mea, treaca de la mine...Azi sunt blanda! :))Numai azi!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 21:24:41
         
 
  Domnule profesor Buricea,
ati sarit peste cal. E drept, nu mult, dar oricum,peste.
Daca domnia matale recunosti ca acele epigrame erau incercari, cam cit de obiectiva trebuia sa fie Carmen pentru a le lauda?
Hai sa fim seriosi. Adevarul e ca nu tii la tavaleala. La tavaleala umoristica, de bun simt, pe care Carmen o practica.
Ma opresc aici. Nu pentru ca n-as avea si alte argumente...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-16 21:16:57
         
 
  Domnule Profesor Cristescu, cu autoritatea ce o aveti, imi permit sa va rog, public, ptr ca obiectivitatea sa ramana o caracteristica a acestui site, sa sanctionati, conform regulamentului, aceste genuri de abateri.
Niciunui editor nu-i este permis sa posteze in comuri atacuri directe la autori.
Carmen Anghelina, daca urmariti atacurile directe si concertate asupra unor incercari de epigrame, ale subsemnatului, este un editor patimas, orgolios si neobiectiv...
M-a somat sa-mi retrag niste texte, epigrame, pe motiv ca ar fi indecente, fapt ptr care mai multi editori au intervenit in favoarea mea.
Tolerarea unor abateri regulamentare ale editorilor cauzeaza mult credibilitatii site-lui.
Retragerea calitatii de editor, pe o perioada, ar fi o solutie onorabila.
Cu deosebita consideratie, Mihail Buricea!

Anghelinei:

Compromisa, este bine
sa inghiti aceste stele,
iar de drept ti se cuvine
sa nu mai jonglezi cu ele!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-01-16 21:02:32
         
 
  să știi că mi se năzărise
c-ai fi așa... un fel de-Ulysse
roșesc (de jenă, știu precis)
zisei Ulysse, nu Paris?
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 18:26:55
         
 
  ,,Doar când Elena mă susține!''

să știi că mi se năzărise
c-ai fi așa... un fel de-Ulysse
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 18:24:53
         
 
  "al naibii, ce combați, (de bine!)"

Doar când Elena mă susține!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-16 18:19:07
         
 
  ,,Fantezia femeiască
Și pe EL din fire-L scoate``

nici cu mata' nu mi-e rușine
al naibii, ce combați, (de bine!)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 18:15:21
         
 
  (de fantezia femeiască
zic; ăl de sus să te ferească!)

L-am rugat să mă ferească
Dar mi-a spus că nu se poate!
Fantezia femeiască
Și pe EL din fire-L scoate!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-16 18:07:33
         
 
  hey boss! n-o lua cu binișorul
contestă-mi de-ai motiv, umorul
(de fantezia femeiască
zic; ăl de sus să te ferească!)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 17:49:10
         
 
  Sper că din această întâmplare s-au tras învățămintele necesare.

A reclama primul nu înseamnă a avea și dreptate.

Apreciez gestul de a retrage acel text nepotrivit aici.(am folosit un eufemism)

Dana și Josephine, vă rog nu mai escaladați incidentul sau dacă o faceți faceți-o cu spirit, talent și umor.

Andreea Bogdanovici: apreciez.

Radu ștefănescu: mai bine mai târziu.

Carmen Anghelina: un exemplu de comportament. Recunoașterea de către tine a greșelii făcute a scos din cauză un alt editor asupra căruia unii aveau suspiciuni și i-a făcut să înțeleagă imparțialitatea redacțională.

Cât privește "domnule Emanuel, e ce doriti sa ma avertizati, imaginatia mea e destul de bogata!... " presupun că imaginația poate duce la fantezii însă cred că acestea au și ele ceva limite. Încrengătura imaginație fantezie, sublimată, poate conduce uneori și la creație. Așadar sunt pro imaginație, fantezie și creație. Că am văzut că vremea însămânțatului a trecut!

Da a propos ce avertzare v-ați fi dorit?

Urtică: ești pe drumul bun. Ține-o tot așa.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-16 17:45:34
         
 
  prima la drepta, aleea cu raci
dau buzz-uri, mess-ul iar a picat
(vai! sesiunea iar am ratat!)
până la duțu-i de dat din craci!
cale de-o poștă și jumătate
la interfon strig: textul se scoate!
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 17:30:06
         
 
  sta la doua strazi de mine si messengerul functioneaza de minune:)  
Postat de catre xx xx la data de 2007-01-16 17:12:50
         
 
  cum i-o fi sugerat??? tii drăcie! asta da comunicare eficientă maica! (vorba editoarei amintite)  
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-01-16 17:04:04
         
 
 
Nu știu cine a dat trei stele textului sau cine l-a tot validat, Elena l-a modificat, dar nici așa nu a fost ok. I-am sugerat, deci, să îl șteargă, ceea ce s-a și întâmplat.
 
Postat de catre xx xx la data de 2007-01-16 16:55:29
         
 
  Eu am gresit votand un text care nu era parodie.

Asa ca imi cer scuze.
 
Postat de catre forever retrasa la data de 2007-01-16 16:41:11
         
 
  Scuze doamnelor in cauza, pe care nu le cunosc, si nici nu le-am citit indeajuns...
Am cedat pentru cateva clipei ispitei de a savura o paruiala... Inca o data, scuze.

Pentru Armasu Sergiu:
Te las, maestre, sa-ti savurezi bucuria de a descoperi ca "dracu" rimeaza cu "Tanacu", avand astfel ocazia de a lansa la apa inca o barcuta de hartie, cu pretentii de crucisator. Sfatul meu: daca nu ai nimic de spus, abtine-te. Evident acum, ai o ocazie buna s-o faci, injurandu-ma, eventual, cceea ce astept cu nerabdare.

Radu Stefanescu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-16 11:04:08
         
 
  Recunosc, eu am validat textul. Drept pentru care, ii cer scuze aici Loredanei. Cand sunt multe texte si comentarii in editura, urmaresc in texte numai termenii vulgari, scapandu-mi, mea culpa, sensurile si conotatiile multor cuvinte...Atatea s-au tot spus pe-aici despre pornografie, ca, am ajuns sa visez si noaptea lista termenilor expliciti! Sper sa nu fie alta cauza!:)
Voi valida mai putin, dar mai atent!
Ce nu inteleg, domnule Emanuel, e ce doriti sa ma avertizati, imaginatia mea e destul de bogata!...
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-16 09:45:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Între bubuit și fîsîială

De-acum orișice duduie
Se-ngrozește de cucuie.
Așa-mi placi, user de user,
Sfarmi la piatră... curge zer.

 
Postat de catre Urtica Dioica la data de 2007-01-16 09:40:29
         
 
  Nu suntem la manastire sa ne temem noi de dracu
Insa tu, cu-a ta idee pari scapat de la Tanacu
 
Postat de catre moș teaca la data de 2007-01-16 08:56:50
         
 
  D-le Cristescu, avertismentul mi se pare usor excesiv. Eu as lasa damele sa se desfasoare, e savuros... Ce naiba, nu suntem la manastire, in plus, arta are forme infinite de manifestare!

Respect,

Radu Stefanescu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-01-16 05:33:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE