FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
aștept răspuns urgent
Text postat de Liviu Nanu
ți-am trimis mai multe semeseuri
în care-ți spuneam ce mă deranjează:

dinții lipsă și burta
vecina care-și bate covoare la douăjumate (P.M.)
manelele din weekend
bolile de tot felul (inclusiv pojarul)
pasta de dinți cleștar
chenzina prea mică și rata la altex
zilele de ciclu ale gagicii
extragerea loto
fotbalul în general
și alte daraveri

sper să le citești
și
să-mi răspunzi naibii odată
într-o pauză de cafea
Doamne

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vezi, că te-am citit?!
Să nu te simți părăsit,
îți trimit în dar
un mândru felinar!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2005-04-26 13:24:36
         
 
  Teea, "mulțumesc" pentru părere și sugestie. Am să reflectez cu seriozitate.  
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2005-03-21 09:14:07
         
 
  bine ai venit. pe mine "ma deranjeaza" oarecum finalul. as renunta la "naibii odată
într-o pauză de cafea" imi pare ca ii ia din firesc. si as adauga inca un cuvant dupa toate: "multumesc"
Adica asa:

"Sper să le citești
și
să-mi răspunzi,
Doamne.

Multumesc"
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-03-20 18:33:30
         
 
  Aș vrea să lămuresc un aspect: am venit pe acest site la invitația domnului Nicolae Tudor și pot să spun că asta mă onorează. Găsesc aici autori cunoscuți și mai puțin cunoscuți, literatură autentică și de bună calitate. Nu am nevoie de nivel, mi-e suficient că am un loc unde să mă pot exprima. Vă mulțumesc pentru comentarii, voi comenta și eu cît de curînd, deocamdată am probleme cu netul.  
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2005-03-20 10:46:45
         
 
  desigur..sticla era de vin
 
Postat de catre l;'l da la data de 2005-03-20 06:02:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ma uit la acest lant de comentarii si totusi, cu exceptia celui postat de Nicolae Tudor, nici unul nu se refera la text. Discutii de acest gen cred ca se pot purta mult mai bine pe chat.

Cat despre nelamurirea lui Rudy, il asigur ca toti membrii acestui site pornesc de la nivelul 10 urmand ca mai apoi, in functie de activitatea lor (constand nu neaparat in texte cat in comentarii) nivelui acestora sa fie ridicat fie la 50 fie direct la 100. Eu sunt sigura ca Liviu Nanu nu va ramane la pragul 10 pentru mult timp.

Cat despre poem, imi aduce aminte de Marin Sorescu si de pretentiile sale atat de firesti cum ar fi o femeie ori o sticla de vine.
Reusit.

 
Postat de catre l;'l da la data de 2005-03-19 23:33:51
         
 
  1. N-am text dar am ceva comentarii. Probabil de aceea am primit nivelul.

2. Vezi cum ai schimbat subiectul si ataci sub centura ?

3. Eu te-am "dojenit" amical pentru gestul tau nesportiv si tu gata "martir al adevarului" Ma intreb care adevar si unde este martiriul? Cum ai fost tu martirizat?
Puteai sa sesizezi :atentie editori a venit printre noi un mare poet. Nu sa faci procese de intentie.

Si mi-a dat dreptul sa te "urechez" procesul de intentie public pe care l-ai facut celor care se ocupa de site cum ca "Ma intreb cum e oare posibil ca un poet consacrat, cum este LIVIU NANU, sa primeasca din start un nivel "10" submediocru, in timp ce altii care se pricep cel mult la crosetat mileuri au beneficiat de la bun inceput de nivele "50" sau chiar "100"."
Daca am bagat eu bine de seama oricine se inscrie pe acest site (si tu si eu si Liviu si cine s-o mai inscrie )primeste din start nivelul 10 ca asa pare ca merge dracia. Dupa acea se obtine si alt nivel. Tu ce ai fi vrut in secunda 2 nivel 100. Nu sesizezi ridicolul?
Si care ar fi aceia care se pricep cel mult la crosetat ? Aici intra cine vrea si ramane cine poate. Ca valoare. Ca texte raman toti cei care vor si care respecta acele minime conditii impuse de regulile, le-as zice, ale bunului simt. Inclusiv eu. Te deranjeaza ?
Te-a impiedicat cineva pana acum sa te exprimi chiar daca uneori ai cam depasit nivelul de pudibonderie cutumiar pe acest site ?
De unde tragi tu concluzia ca sunt pilosi si favorizati? Poti da exemple ? Ca exista subiectivism ? Esti prea inteligent sa nu intelegi ca arta opereaza cu aceasta categorema.

4. Nu stiu cine sunt pilosi pe aici. Insa valorosi am obsevat multi.

5. A atrage atentia nu inseamna a face procese de intentie si tu asta ai facut. Reciteste mai calm ce ai scris si vezi ca am dreptate. Si nu te mai inflama atat. Ca faci riduri.

6. La un parodist excelent cum esti asteptam mai mult simt al umorului si al depasirii unei situatii ingrate in care singur ai intrat.
Tu te-ai inflamant confirmand intoleranta la frustrare de care suferi si care probabil te-a impins sa faci acele procese de intentie.

7. Oricum faptul ca tu ai nivel 100 si eu doar 50 nu cred ca are vreo smnificatie valorica asa ca lasa-ma cu nivelul meu. Eu nu am astfel de frustrari. Vrei sa mi-l ia si pe asta ? Reclama-ma si vom vedea argumentele.

8. Sper sa nu ma ataci acum ca as fi oportunist si ca iau partea editorilor !

9. Ma onoreaza felicitarile tale pentru ca un excelent parodist ramai chiar daca ai replicat cu asupra de masura si ai dovedit o tafna pe care, sper, am egalat-o.
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2005-03-19 18:29:26
         
 
  Mestere Covrig, indiferent ca esti "dotat" cu sare, mac, sau, mai grav, cu pile, asta nu-ti da dreptul sa ma urechezi, public, ca pe un scolar obraznic...Apropo de pile, conform regulamentului acestui site, "nivelul 50 se dobândeste de catre membrii care au o activitate prelungita si constanta care îsi câstiga o anumita credibilitate si care respecta regulile de functionare a sitului". Matale vaz ca ai nivel 50, desi n-ai nici macar un text postat, ceea ce incalca flagrant regulile stabilite de patronii site-ului. In ceea ce priveste nivelul lui Liviu Nanu, eu n-am facut altceva decat sa atrag atentia asupra unui fapt care mi s-a parut anormal. Daca pentru asta trebuie sa primesc suturi in bip de la editori, sau de la pilosi cu tupeu, o sa ma consider un martir al adevarului!:)))
P.S:Excelent catrenul! Felicitari!
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2005-03-19 16:49:19
         
 
  Rudy esti la varsta intrebarilor ?
De ce faci tu procese de intentie ? Ai ? Sau ai visat urat ? Nu era mai simplu, ca vad ca-l cunosti pe cel mai recent user, caruia ii spun bun venit, sa-l intrebi cand s-a inscris ?
Sau sa fi clikat pe "http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?do_afiseaza_textele=1" adica pe "texte" si vedeai singur data: 18.03.2005. Probabil noaptea. Iar tu ai postat pe 19 la ora 12. Adica mai putin de 12 ore de cand s-a inscris. Asa-i ca Liviu a fost persecutat ?
Ce ti-e si cu neuronii acestia ! Invata si tu, ca pentru a avea un anumit nivel intai te inscrii si dupa aceea il primesti. Ca si in cazul de fata. Da ca sa vad ca ai inteles te rog ia autoparodiaza-te tu un pic asa de "mea culpa" Ce zici ? Oricum nu ma asteptam sa ai astfel de frustrari! Spune ce sau cine te-a suparat pe acest site ? Ca supararile exogene nu se reporteaza.

Hai si un catren ca sa-ti mai treaca supararea si sa nu te mai intrebi atata ca nu vrem sa ramanem fara parodist pe site (stii tu, cine stie prea multe moare!):

Lui Rudy care vrea sa se impuna administrativ.

Rudy parodist beton
Mandru ca un cenotaf
Crede el ca-i de bonton
Sa se dea un pic vataf.
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2005-03-19 13:52:17
         
 
  Ma intreb cum e oare posibil ca un poet consacrat, cum este LIVIU NANU, sa primeasca din start un nivel "10" submediocru, in timp ce altii care se pricep cel mult la crosetat mileuri au beneficiat de la bun inceput de nivele "50" sau chiar "100".  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2005-03-19 12:15:28
         
 
  Anton, bine te gasesc pe Europeea.
Ti-am citit vrerile, am trimis sfintii sa rezolve problemele cu burta. De fleacuri se ocupa guvernul, de chenzina prea mica, manelele si dintii, fa si tu un efort. O sa ma gandesc cu loto, dar joaca si tu macar o data!
In numele lui Dumnezeu,
N
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-03-18 23:24:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE