FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Cand musc dintr-un salam e o povara
Apar potai, festinul mi-l vegheaza,
Cu limba scoasa stau la usi de paza
Ca sa le zvarl vreo mostra intr-o doara.

Flamande-n patru labe se aseaza
Schelalaind. Rabdarea imi omoara,
Imi sorb cafeaua rece si amara
In timp ce ganduri gri ma-nvesmanteaza.

Intr-un final, cand hamaieli nauce
Timpanul meu sensibil vor izbi,
Strivit de indoieli stau la rascruce,

Ca Nero mi-as da foc din temelii,
Dar la hingheri mai lesne, cred, m-as duce,
Caci vreau sa dorm in orele tarzii.

Poezia parodiata:
Mã plec în faþa cãrnii sub povarã
de Adrian Munteanu

Mã plec în faþa cãrnii sub povarã
ªi îl cinstesc pe cel ce mã vegheazã.
Îndur sudalma pusã-n drum de pazã
ªi gustul vieþii scursã într-o doarã.

Cultiv izbânda când în trup se-aºeazã.
Pe cel învins nu-l voi lãsa sã moarã.
Ascult mustrarea, dulce ºi amarã,
Ce cortul milei bland înveºmânteazã.

Când biciul urii din porniri nãuce
ªi spaima clipei nu mã vor izbi,
Când voi cerºi smerit la o rãscruce

Un strop de cer sã-l pun la temelii,
Voi desluºi pârul care duce
La povârniºul trecerii târzii.










Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stiu ca "distins" ala e la misto, dar trec peste asta. "Jegos"-ul meu a aparut intr-un moment de "surescitare" provocat de textul ala cu "fata" fara nume, care chiar nu are nimic in comun cu poezia. In general textele de pe site sunt ok.
Promit sa nu ma mai "hazardez" cu astfel de cuvinte.
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-05-17 10:21:40
         
 
  Distinse Alex Porc,

Cu exceptia unor lucrari slabe (au si ele dreptul la existenta; parca auzeam pe aici ca pe acest site intra cine vrea dar ramane cine poate) si a unor (cateva) vulgaritati care sper sa dispara (evident ca eu nu am citit tot ce s-a publicat aici !insa ce bine ar fi fost sa nu fiu lasata singura sa ma lupt cu acestea! ) mie mi s-a parut ca tot ceea ce s-a publicat nu ar fi depasit limita bunei cuviinte. De aceea acel dureros "jegos" ar trebui explicat. Eventual pe un mail [email protected]. Ti-as fi recunoscatoare.
PS. Imi place sa cred ca aici majoritatea sunt seriosi si doar cateva exceptii nu se inscriu in linia de seriozitate a sitului.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2005-05-17 08:32:07
         
 
  Da, aici "sunt SI oameni seriosi". Tocmai asta ma mira, ca inca mai sunt oameni seriosi pe site. Nu intentionam sa jignesc pe nimeni. Am uitat sa spun ca sunt si exceptii. Probabil sunt tocmai acei care au initiat site-ul.
Cat despre exemple si explicatii, crede-ma ca nu am timp de ele. Muncesc si eu ziua intreaga pentru bani putini.
Poate altadata.
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-05-17 08:06:13
         
 
  Stimate Alex Porc,

Jignesti en gros. Si nu stiu daca este corect. Aici sunt si oameni seriosi si performanti. Dintre care multi te-au primit cu bratele deschise ca pe un musafir binevenit. Civilizat ar fi fost sa semnalezi "jegul" si sa iei atitudine acolo unde l-ai intalnit. Ar fi fost frumos sa dai cateva exemple, explicatii, etc.
Oricum eu iti doresc succes si raman cu un gust amar atat pentru plecarea ta cat si pentru jignirea pe care aducand-o sitului mi-ai adus-o si mie. Cu timpul vei intelege ca este mai frumos a suferi o nedreptate decat a o provoca.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2005-05-16 08:54:24
         
 
  Florine, nu dau acum vina pe tine, dar pornind de la un link ce mi l-ai dat tu am ajuns sa-mi fac cont pe atelierul asta "literar". Am ajuns intre timp la concluzia ca e chiar mai jegos decat poezie.ro (desi poate nu poti sa-ti imaginezi asa ceva:))!)
In orice caz, iti multumesc. Am avut o oarecare activitate si acilea. Distractie placuta in continuare!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-05-16 08:37:55
         
 
  Catalin, Alex, va multumesc pentru comentariile voastre elogioase, prieteni!Chiar daca unii, lipsiti total de simtul umorului, sunt profund oripilati de parodiile mele geni(t)ale, eu imi voi continua "munca"!Dreptate si fratie!:)

Cu stima
Rudy "Demolition Man" Valentino
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2005-03-19 14:15:25
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:05:47
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:05:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:05:46
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:05:46
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:05:46
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:00:44
         
 
  Rudy, parodiile tale imi par de-a dreptul excelente, trebuie sa postez si eu vreun poem, ceva, si pe urma nu-mi ramane decat sa sper ca-mi faci si mie o parodie.
Oricum, mai vreau parodii!
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-03-18 15:00:43
         
 
  Il regasesc in textul asta pe acelasi Rudy Valentino, amuzant si nostalgic.Remarc insertia culturala...cea legata de Nero.
Bafta maestre!
 
Postat de catre CÃTÃLIN POPESCU la data de 2005-03-18 14:03:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE