FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  completare de sezon:
- propun si premiul pentru cel/cea mai ipocrit/a scriitor/oare din comunitatea, din marea cea mare familie unita a siteului.

sper ca nu vor fi toate 3 luate de aceeasi persoana. in acest caz ar trebui mari sponsorizari, plus diagonala si coronita de Mrs Europeea...

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-10 13:33:10
         
 
  nu cred ca as fi intervenit daca nu as fi vazut inflatia de presupuneri de pe site cum ca domnul exintescu este acelasi cu domnul cristescu. eu nu-mi permit sa zic ca-l cunosc pe vreunul din ei pentru ca vreau sa evit paranoia ca si eu as fi clona unuia sau altuia. asa ca fac un apel catre domnele si domnisoarele de pe europeea si de pe alte siteuri literare cunoscute sa dea curs rugamintii domnului cristescu si sa ajute comunitatea chinuita de indoieli aducand martuia (macar verbala:) ca l-au cunoscut profund si absolut personal pe domnul ecsintescu. dupa reactiile pe care le are pe site domnul cu pricina, banuiesc ca nu poate fi uitat atat de usor. asumati-va prietenia cu eleganta, doamnelor.

ati uitat de premiul pentru cea mai barfitoare persoana de pe site. dar si premiul pentru cea mai obscena. de ce am impresia ca nu domnul exintescu il va lua pe ultimul, chiar si scriind la 40 de grade...?!

ave

ps: doamnelor, n-ar strica ceva informatii si privind chipul si asemanarea, plus dimensiunile. nu strica niciodata o completare de sezon.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-10 13:02:08
         
 
  Iar de nu înțelegeți vă săgetez pe dată
Asemenea privirii din ochiul unui drac
Cu premii foarte multe stropite-n apă plată
Și piei de ouă roșii cu care-o să vă-mbrac.

Un multiplu "ha-ha" pentru comentariul Josephinei.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2007-08-10 11:06:54
         
 
  ,,Dar ce te faci ,domnule editor,cu cei care nu confirma,scriu slab?''
C.B.

răspund eu pentru dânsul, plecat la Pipirig:
,, le dăm gaura neagră a vreunui covrig
iar sâmbăta, colivă și dacă stați pe-acas'
și votcă săniuță că doar e parastas
mâncați și beți cu toții e free, ce tura-vura
și-apoi o să vă public ecoliteratura
în cărți legate-n piele de ouă de găină
pe care de le vindeți puteți să luați mașină
doar scrieți, eu acuma sunt dus pân' la Chicago
să caut gândăcelul Lenuței lui Farago''
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-08-10 08:44:18
         
 
  Site-ul este foarte bun,sunt de cateva zile pe aici si nu mai ma satur citind poezie buna fata de alte SRL-uri care se cheama ca sunt cenacluri virtuale.O idee ar fi sa dea fiecare membru 10 lei lunar si astfel am strange o suma destul de buna pentru a putea plati editurilor antologiile Europeea sau volumele individuale.Eu cred ca sunt multi autori pe acest site care au ce pune in aceste carti,valoare,sunt multe texte care fac cinste acestei comunitati virtuale.Dar ce te faci ,domnule editor,cu cei care nu confirma,scriu slab?Ti-i vei pune in cap,vor si ei sa publice....
M-am abatut de la subiect.O recunostere a unui autor ar fi,in primul rand, publicarea intr-o antologie de texte Europeea.Toata stima,Cornel Balescu
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2007-08-10 02:26:45
         
 
  cine a luat premiile astea pana la urma??  
Postat de catre daniel d marin la data de 2007-04-20 11:36:39
         
 
  Cred ca fiecare ar trebui sa trimita nominalizarile pe o adresa speciala, pe care ar trebui mai apoi sa se si voteze... Daca nu stim cine anume a nominalizat ce si cine anume a votat ce, poate ca nu vor mai fi discutii... oricum, ideea mi se pare buna cu amendamentul ca starneste prea multe orgolii...

cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-01-07 17:53:17
         
 
 
Revin:

Am gasit propunerea facuta de Emanuel Cristescu pozitiva, ma gandeam ca poate fi o experienta la nivel de site, care sa cuprinda fiecare stil de scriere, diversi autori, diverse teme…parerile sunt impartite, unele argumentate si bazate pe experiente impartasite anterior, care au lasat un gust amar, insa, ma gandesc ca in chiar viata de zi cu zi ne lovim de astfel de experiente si mergem mai departe…concursul de versificare, prin chiar definitie, a pastrat o dimensiune stricta, justificata de altfel.

Noua propunere permite participarea tuturor, si cu siguranta participarea trebuie sa fie o decizie personala, la fel ca si neparticiparea.

De la idée la concret, este nevoie de organizare care sa atinga pe cat posibil, cea mai buna maniera si strategie prin care concursul sa se implineasca inspre o finalitate. Bineinteles ca majoritatea va decide daca se va materializa sau nu aceasta idée, pare logic…

Personal, nu as participa…sau sigur nu as participa, ( optiune personala, fara alte pretentii sau temeri) insa as fi oferit contributia mea prin lecturarea si votarea textelor , ca oricare alt autor care ar decide neparticiparea la concurs.

goia





 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-07 14:17:05
         
 
  Domnule Cristescu,
Din păcate am păreri opuse în mai multe privințe.

1. PREMII - Acum câteva luni aș fi fost poate entuziasmat. Dar astăzi, văzând câtă ne-liniște a provocat un banal concurs de versificare, sunt în mod clar împotriva ideii. Poate, într-o lungă perioadă de calm și cu o bună organizare (arbitri străini :)) se va putea organiza.

2. CLONE - Cu teoria pseudonimelor sunt de acord. Dar cu clonele nu mai pot fi. Trăim într-un spațiu virtual în care identitățile pot fi ușor ascunse. Și sub masca lor se pot isca tot felul de acțiuni, de la farse nevinovate până la înjurături și mârșăvii. După părerea mea, în câțiva ani orice site civilizat va impune membrilor săi condiția de unicitate.
În particular un concurs nu se poate desfășura normal în prezența clonelor.
Mențiune: la clone deranjează anonimatul, nu multiplicarea. Sunt cazuri cunoscute (Ghiocel și Calimero, Lory Cristea și Josephine) care recurg la clone pentru domenii diferite, dar nu deranjează pentru că nu își ascund identitatea. Și ca urmare, într-un concurs nu vor vota niciodată de două ori.

3. ANONIMATUL STELUȚELOR ȘI AL VOTURILOR. Este ilogic să spui: un comentariu trebuie să se axeze pe text, nu să se limiteze la un simplu "îmi place - nu-mi place", dar stelele și voturile care înseamnă superlativul lui "îmi place" să poată fi date anonim. Argumentul cu trafic și găști nu e valabil, vor exista totdeauna. Poate e și normal să existe, câtă vreme vor exista afinități și incompatibilități, simpatii și antipatii. Aprecierile vor fi totdeauna subiective, în artă se aplică cel mai bine "de gustibus...".
În plus orice autor normal va încerca să afle cine are o părere bună despre el și de ce.
Însăși site-urile nu sunt altceva decât niște găști mai mari. Credeți că am venit pe europeea pentru că îmi plac diferențele față de agonia ? Nu, ci pentru că sunt aici câțiva autori care îmi sunt dragi și care nu publică dincolo.

În concluzie, dacă tot sunteți pe cale să reconstruiți site-ul, sfaturile mele sunt:
- evitați ideea de anonimat, atât în privința identității membrilor cât și a bonificațiilor (stele, voturi)
- nu căutați cu tot dinadinsul să fiți original față de agonia; acolo toate lucrurile sunt așa cum sunt ca urmare a unor corecții succesive, feedback-ul a acționat din plin; nu e nicio rușine să beneficiați de experiența altora.
Unicitatea unui site e dată de calitatea membrilor și de atmosfera pe care aceștia o creează. Dumneavoastră nu trebuie decât să creați un cadru în care atmosfera să nu poată fi viciată, ăsta mi se pare cel mai important lucru.

Cu respect,
Dan Norea
 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-07 13:22:19
         
 
  În ceea ce privește liniștea te înșeli. Cu privire la premii s-ar putea să ai dreptate. Eu le vedeam stimulative. Păcat că generează atâta patimă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-07 10:16:58
         
 
  Cu tot respectul, incep sa cred ca dumneavoastra nu va place linistea pe siteul acesta. Pai o premiere ca aceasta nu va face decat sa nasca alte polemici. Parerea mea este ca in momentul acesta nu are rost sa ne gandim la asa ceva.

Cu stima...
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-01-07 09:51:40
         
 
  1.Se pare că au dreptate aceia care susțin curentul antipremii, adică al nediferențierii.
Bag seama că deja anumite patimi au ieșit din matcă.
OK, mai aștept și alte păreri și apoi voi trage o concluzie.

2. Dacă este cineva care-l cunoaște personal pe ecsintescu ar fi bine să intervină. Somnul rațiunii naște zvonuri. Trebuie să ai o bogată fantezie să lansezi zvonul că "ecsintescu" ar fi clona lui "cristescu". Numai cât m-am luptat cu acest user să renunțe la stilul "hard" și tot ar fi fost suficient să nu se întrețină această premeditată "confuzie" pe care neprietenii europeea o tot susțin underground.

Insă se pare că lumea astăzi mai mult scrie decât citește. Am explicat, inclusiv în editorialul de mai sus, rațiunea acceptării pseudonimelor, pejorativ "clone".

Reiau pasajul referitor la acest subiect din topicul "Gânduri prilejuite de o „EUROVACANȚÔ " http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=13314

"Pseudonimele sunt acceptate în mod expres pentru menajarea sensibilității de exprimare ale membrilor, pentru a nu lega o operă de circumstanța existențială a unui autor și de trecătoarele lui „merite de altă natur㔠care, vai, în spațiul nostru balcanic, de multe, aș putea spune de cele mai multe ori, suplinesc în fapt opera, elogiile aduse acesteia fiind în fapt „oportunisme comportamentale” adresate „meritelor extra-operă”. Fie și dacă aș aduce doar exemplul lui A. Toma și ar fi suficient pentru legitimarea acestei opțiuni. Așadar procedura utilizării pseudonimului oferă, celui care dorește, șansa de a-și confrunta textul, opera, în stare pură, nealterată de circumstanțe personale, cu lectorii, având astfel o detașată și totală libertate de exprimare ( evident cu respectarea regulamentului)
Că unii o folosesc în scopuri ignobile este treaba domniilor lor. Se mint pe ei înșiși. În topicul „Speranțe pentru 2007” făceam apel la a nu utiliza acest procedeu în alte scopuri.
Cât privește utilizarea pseudonimelor de către mine, o mai spun o dată, am făcut-o exclusiv din scrupule morale. Am activat ceva timp pe un site unde senzația mea, era că se dorea elogierea operei proprietarilor acelui site. Pentru a nu cădea în acest păcat mi-am creat un cont exclusiv de administrare, un cont de comentarii, un cont ludic și un cont în nume personal. Acest mecanism a funcționat cca trei ani și nu a ieșit nici un fel de discuție. Am făcut greșeala de a crede prea mult în oameni, și, în urma evenimentelor de anul trecut, când mi s-au pus în cârcă acte și fapte, făcute de oameni rău intenționați, a trebuit să fac publice aceste conturi, pe care acum le folosesc în virtutea inerției. Public, este adevarat rar, chiar foarte rar din lipsă de timp, pe un alt cont care nu mai este cunoscut de către membrii site-ului. Și mă bucur când un text este apreciat pentru că sunt sigur că aprecierea este adresată exclusiv textului.
Este adevărat că am insistat și voi insista ca nici editorii să nu mai activeze în nume propriu. De ce ? Simplu. Textele, opera lor nu mai pot fi privite obiectiv de către ceilalți. Va exista întotdeauna o reacție împotriva omului care a scris ori a comentat ceva, care în opinia autorului textului comentat, va fi considerat o nedreptate. Și pentru a se răzbuna pentru această nedreptate, va ataca, nemeritat opera.
Și steluțele, am gândit să nu fie date cunoscându-se autorul. De multe ori eu dau steluțe fără să las vreun comentariu, din lipsă de timp, însă cu sinceritatea faptului că textul respectiv mi-a plăcut și că, dacă situația ar impune-o, ori dacă aș avea mai mult timp, aș avea argumentele necesare a-mi justifica gestul. Mi s-a întâmplat, destul de recent, cu una dintre colege. Fiind mai nouă pe site probabil nu știe nimic în acest sens.
Dacă se dau steluțele nominal există riscul traficării lor și al unei presiuni de tip psihologic „vezi eu ți-am acordat steluțe, acordă-mi și tu”. Știu aranjamente se pot face și în culise. Însă repet, acești oameni se mint pe ei înșiși.
Mă gândesc de mult timp la un sistem de evaluare cât mai aproape de „sinceritatea obiectivității subiective” a fiecăruia. Am reușit să disponibilizez și banii necesari reproiectării site-ului, însă vă spun cu sinceritate, nu am, pentru câteva luni timpul necesar. Am imaginat, pentru această evaluare, ca ea să fie sinceră, și în concordanță cu credința intimă a membrului respectiv cu privire la valoarea unui text, un fel de jurământ, al celui care evaluează. Acest jurământ ar fi în fața propriei conștiințe și a conștiinței universale, că face aprecierea respectivă, exclusiv ținând seamă de text și că nici o altă circumstanță de natură exterioară nu-l influențează în a face acea apreciere. Evident aprecierea, în sens docimologic, va fi diferențiată în funcție de capacitățile dovedite de către fiecare dintre cei care vor avea la dispoziție acest instrument, în a recepta o operă literară. Extremele vor fi eliminate iar rezultatul va fi o medie."

Eu sunt de bună credință. Se pare că înțelepciunea populară potrivit căreia hoțului de hoț i-e frică este confirmată și în acest caz.

Telefonul meu îl aveți. Cei care aveți dubii mă puteți suna sau dați-mi un beep și vă sun eu.
ecsintescu nu este bucureștean. Nu-l cunosc personal însă am vorbit cu el la telefon cum am vorbit cu toți cărora le-am mărit nivelul după evenimentele din ianuarie 2006. Dacă va dori și dacă doriți intrați în contact direct cu el.

Mai mult nu am ce fce. Iar "păsăricile șoptitoare de zvonuri" adevărați "netiago", sunt neprieteni europeea și ar dor acest site închis ori destructurat. Sunt prea mulți oameni valoroși pe acest site să reușească prea curând.

Succes tuturor.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-07 09:34:13
         
 
  să nu uităm premiul pentru efecte speciale si clonări, îl propun pe Emanuel Cristescu cu clona sa Ecsintescu Virtual. Mi-a soptit o păsărică.
Postat de catre ionuț caragea la data de 2007-01-06 19:35:04

Ionut Caragea,
Cu respectul cuvenit unui mare poet al operelor complete...
Ecsintescu virtual nu are nicio clona si nici nu e clona nimanui. Ma flateaza alaturarea stilului eco de o semantica eretica. Apropos ce pasarica ti-a soptit...Himenel sburacia?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-06 19:46:33
............................................


Ionuț Caragea, și dacă ai dreptate? hahahahah!


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-07 08:40:47
         
 
  Ionut Caragea,
Cu respectul cuvenit unui mare poet al operelor complete...
Ecsintescu virtual nu are nicio clona si nici nu e clona nimanui. Ma flateaza alaturarea stilului eco de o semantica eretica. Apropos ce pasarica ti-a soptit...Himenel sburacia?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-06 19:46:33
............................................
Ionuț Caragea, și dacă ai dreptate? hahahahah!
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-07 08:36:32
         
 
  Si de ce Cristescu nu a avut rabdare si a postat imediat langa textul lui Ecsintescu? Si de ce politica acestui site este de a se permite clone? Parca am fi la dosarele x....f interesant.  
Postat de catre retras definitiv la data de 2007-01-07 08:17:42
         
 
  Pe langa faptul ca o pasarica mi-a spus ca Ecsintescu este de fapt Cristescu si Corbu, reactia nu vine din partea lui Cristescu care dintr-o betie Ecsiteciana a postat 3 comentarii identice, ci tot din partea lui Ecsintescu, care nu si-a putut controla personalitatea de sef. Foarte interesant domnule Emanuel Ecsintescu. Puteti cumva proba aceste speculatii sau zvonuri ce se aud?  
Postat de catre retras definitiv la data de 2007-01-07 08:13:43
         
 
  risc un comentariu mare maestre...
operez complet...un vers ca o clisma ( e completa nu eszista compromisuri)
Daca ai explica de ce un comentariu e tembel ti-as spune iconoclastic de ce sexualitatea tastata iti creaza francofonoc batai de cap...Nu am spus gland...Ce e sexualitatea? La dracu...

ce vrei sa operas mundi mi se pare cretin
cine taranimea francofona esti tu sa aranjezi in analfabetismul tau sensul multilingvist...

osul trebuie sa aibe ceva zeci centimetrii nu o pastisa a verbului a masturba...Poetic mare mascul...

Uite iti dau adresa ca sa ma cauti ....

Site literar Exclus ratatii cod 898989...
Proforma...Idiotule...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-07 03:14:33
         
 
  Dragii mei, daca dori sa oferiti premii, trebuie sa organizati concursuri, daca doriti sa organizati concursuri, trebuie sa aveti juriu(de preferat din afara siteului, oameni de cultura cu competenta), iar concursurile sa fie pe o tematica anume. Participantii vor ramane anonimi pana la premiere, pentru a se evita aranjamentele. Adevarul ca decat sa ascultam comentarii tembele cu trimiteri sexuale, mai bine sa punem osul la treaba si sa facem ceva serios. In cazul de nu se poate avea un juriu din exterior, putem nota fiecare in secret opera unui cititor(mascat) si il putem recomopensa dupa merit. Daca domnul Cristescu(sau cine o fi el) doreste ca siteul sa creasca valoric, ii sugerez sa se gandeasca serios la aceasta idee. Chiar si la premiu putem contribui fiecare cu ceva, carti, bani sau altceva. Si sa nu uit, clonele sunt excluse din concurs sau jurizare, este nevoie de o adresa completa cu numele, prenumele, telefonul, etc, pentru a premia participantii.
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2007-01-07 01:24:02
         
 
  Sunt de acord cu Daniel si Lory. Nu cred ca sunt necesare astfel de premieri, ar stabili false ierarhii si nu cred ca avem nevoie de inca un motiv de incrancenare. In plus cine are nevoie de asemenea recunoasteri? La ce folos? Amintiti-va ce cavalcada de orgolii a starnit acel memorabil concurs de versificare a unui banc. Totul pornise ca un joc frumos, organizat cu cele mai bune intentii, cu onestitate, de catre membrii juriului si s-a ajuns... stiti cu totii unde. Carmen, Liviu, Luchi... unde sunt? Lory cu aparitii meteorice si comentarii inchise. Nu cred ca trebuie sa mai continui.
Daca ceilalti membri ai site-ului doresc sa participe, de acord, opinia majoritatii sa fie luata in consideratie. Eu insa voi ramane pe margine. Nu ma voi implica in niciun fel.
Celor care vor participa le doresc succes!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-01-07 00:11:16
         
 
  Sunt total de acord cu Daniel Bratu si cu tot respectul pentru orice initiativa care ar fi luata pe acest site, nici nu voi nominaliza si nici nu doresc sa fiu nominalizata in acest clasament. Asta nu ma va impiedica sa dau din tot sufletul, votul meu, colegilor mei.

Succes tuturor!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-01-06 22:29:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am urmarit cronologic comentariile facute, ideea este sau trebuie sa fie atragatoare, un alt fel de conversatie a site-ului si cu siguranta se poate porni de la chiar simpla rostire:

trebuie ca suntem in stare de obiectivitate, macar atat incat sa nu existe suparare si sa fim capabili sa ne exprimam si altfel decat "orgoliosi autori",

Merita sa incercam,


 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-01-06 21:44:50
         
 
  nu cred ca infiintarea acestui clasament e o propunere buna,
imi pare un joc-ranjet-secund,
nu tine de creativitate, ci doar de stabilitatea si grosimea snopului de "relatii",

sunt atatea orgolii, atatea legaturi de grupe mari sau mici sau mijlocii,
incat intregul clasament va fi doar un nou prilej de sfada si ranchiuna,

clasamentele, in literatura din zona virtualului, am mai spus, nu sunt, din pacate, si "virtuoase", dupa cum a mai si fost demonstrat,
poate nici cele din ecs-virtual nu sunt icoane de pus aidoma-n perete ("premiul pentru poezie patriotica" ?!)

daca va exista un clasament, exhibat din eventualii votanti-participanti ca o fireasca apetenta umana a impaunarilor si tinichelelor lucioase,
opinez, din motivele prezentate anterior, ca va arata diform, caricatural, parodic,
ca o gazeta de perete,
fie ea si albastrie


P.S. "Apoi p"(otopul)?
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-01-06 21:37:28
         
 
  intrebare:

"Premiul pentru opera completa??? ", citesc bine?

Emanuel Cristescu, cred ca la faza "copy-paste", comm-ul dvs. s-a agatat undeva...

propunerea este interesanta, de ce nu?


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-06 20:09:24
         
 
  premiul special
premiul pentru poezie
Premiul pentru proză
Premiul pentru eseu
Premiul pentru epigramă
premiul pentru critica
premiul pentru poezie patriotica
Premiul pentru opera completa
Premiul pentru polemică
Premiul pentru activitate pe site
Marele premiu
Premiul pentru fair play.

Alte premii.

Toate categoriile să aibă I, II și III.

Eu la astfel de categorii voiam să mă refer.Eventual să mai completăm ori să renunțăm.

Apoi până în 20 să se facă nominalizări.

Între 20 și 30 voturi. Februarie acordarea premiilor.

Îmi asum, și prezint scuze pentru aceasta, imprecizia formulării. Poate acum voi fi fost mai explicit.

Apoi p
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-06 19:59:51
         
 
  Ionut Caragea,
Cu respectul cuvenit unui mare poet al operelor complete...
Ecsintescu virtual nu are nicio clona si nici nu e clona nimanui. Ma flateaza alaturarea stilului eco de o semantica eretica. Apropos ce pasarica ti-a soptit...Himenel sburacia?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-06 19:46:33
         
 
  trec peste prima remarca...Ecsintescu cât ai băut tu ori cât voi fi băut eu?..as spune mahmur ca unii din betie se trezesc...dar nu spun.
tipuri de premii??? pai am spus parerea mea treaza..Criteriile sunt textele domniilor lor.
Voturi...iar stele m-am saturat..
Daca mi-ati sugera de ce sa-mi cer scuze poate ca m-as gandi sa o fac. Si daca memoria nu va e cenzurata de vreun brefing as spune ca mi-am argumentat polemica mai mereu. Sincer non combatul domnului Atanasiu mi se pare o resemnare. Mi-ar parea rau ca Ecsintescu sa fie o sperietoare a geniilor compunerilor ecoliterare...
notre respect..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-06 19:42:44
         
 
  să nu uităm premiul pentru efecte speciale si clonări, îl propun pe Emanuel Cristescu cu clona sa Ecsintescu Virtual. Mi-a soptit o păsărică.  
Postat de catre retras definitiv la data de 2007-01-06 19:35:04
         
 
  Ecsintescu cât ai băut tu ori cât voi fi băut eu?

Eu voiam "tipuri de premii" poate n-am fost explicit. Întâi tipuri de premii, apoi criterii și apoi voturi pentru premii.

Cât privește Corneliu Traian Atanasiu, el este un om valoros și va reveni. Ai face un gest elegant dacă i-ai prezenta scuze și ați polemiza civilizat deacum încolo.
Europeea riscă pentru acest gest "premiul fair play"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-06 19:29:36
         
 
  risc un top obiectiv
premiu special: Liviu Bordas
premiul intai mare maestru en titre Florin Radulescu
premiul intai la fel de genial Cristian Vasiliu
premiul intai cu seriozitate Aurel Ganea
premiul pentru poezie Gina Bultoc
premiul pentru critica Emanuel Cristescu
premiul Dana Mushat se acorda Danei Mushat...
premiul pentru poezie patriotica Loredanei Cristea
Marele premiu de consolare Corneliu Traian Atanasiu..( sincer regret ca dansul numai posteaza aici)
Premiul pentru opera completa inegalabilului Ionut Caragea.

Si premiul pentru tot ce inseamna acest site si pentru nasirea unui concept literar interesant
domnului profesor Ion Corbu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-01-06 19:24:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE