FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnul acesta ecsistentiescu cum s-o fi numind, nu stie decat sa arunce cu noroi. a terfelit numele lui ionut caragea, injurand pur si simplu. asa ceva este inimaginabil. bine k textele nu ii mai sunt valide. asa ceva nu se poate pe un site, mai ales unul literar. libertate de exprimare pana aici.

sunt profund tulburata de toate acestea. si elena toma este o doamna, si asa ceva nu se face, sa arunci cu noroi intr-o femeie care nici nu a facut nimik rau...

imi pare rau
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-27 13:00:56
         
 
  Eu am sters textul la care exista comentariul intrucat domnul Cristescu nu a luat nicio masura, niciun avertisment, nimic. Am asteptat ce am asteptat si am sters, pentru ca imaginea Elenei Toma nu putea sa fie terfelita cu cuvinte gen, ESTI O CANICHE, HAI SICTIRI DE AICI.
Postat de catre Ionut Erimia la data de 2006-12-27
...............................
Ionut, sincer, imi pare rau ca a trebuit sa stergi textul tau, era de importanta si avem nevoie de astfel de informatii care ne sunt de folos. personal, nu am nicio vina ca tocmai pe pagina ta, in loc de comentariu civilizat legat de text, domnul ecsintescu si-a permis sa scrie rautati la adresa mea, total irelevant cu textul postat. sunt convinsa ca domnul Ion Corbu va sti sa rezolve aceasta situatie si textul tau poate ajunge iar pe Europeea. ma si miram unde este acel text, eram dornica sa citesc reactia ca raspuns la atacul domnului ecsintescu, am cautat textul tau si nu l-am mai gasit. aflu, acum, cu tristete ca a trebuit sa-l stergi. iti multumesc pentru ca asa ai simtit tu sa-mi aperi numele si imaginea, iti multumesc si ma simt onorata de adevarata colegialitate de care ai dat dovada. pacat sa se ajunga la astfel de situatii critice cand exista atatea alte modalitati de rezolvare, nu stiu de ce trebuie sa devenim ceea ce poate nu suntem cu adevarat, manati de cine stie ce stari de spirit abrupte.
p.s. va multumesc, inca o data, domnilor Corneliu Traian Atanasiu si Ionut Caragea.
personal, nu am nimic cu nimeni, chiar gust glumele fiind si eu o natura hazlie, o tot spun, din ziua in care am intrat pe Europeea, citindu-l pe domnul ecsintescu, nestiindu-i antecedentele pe acest site, l-am gasit nostim, adevarat, curajos, deschis, chiar l-am contactat propunandu-i colaborarea cu o revista de literatura, insa, sincer, atacurile neincetate m-au descurajat si jignit si vad ca nu mai iau sfarsit, ajungandu/se la gesturi extreme. nu doresc animozitati, si asa suntem impovarati cu probleme noastre personale, am gandit ca intalnindu-ne aici putem forma un grup de suflete si caractere deosebite de care sa ne bucuram, reciproc, prin frumusetea gandurilor scrise de fiecare, o adevarata lume a cuvintelor si colegialitatii de care avem nevoie.
va doresc un an mai bun si cu seninatate
LA MULTI ANI, TUTUROR.
cu stima
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-27 11:51:55
         
 
  A nu se confunda acuzatii infantile cu observatii. Dumneavoastra aveti puterea de a lua si decizii retroactive. Insa sa consideram ca ce a fost a trecut, sper ca de acum inainte sa fiti mai atent la limbajul nostru al tuturor userilor. Va urez succes.

 
Postat de catre poetul anonim la data de 2006-12-27 00:24:21
         
 
  Ionut Erimia,

"EU unul nu inteleg de ce il protejati pe Ecsintescu cand foloseste injurii si alte cuvinte denigratoare si pe altii ii amenintati cu denigrarea. Daca sunteti corect, fiti cu toata lumea la fel si va veti atrage respectul. Cred ca niste scuze si dumneavoastra datorati utilizatorilor acestui site, asta pt trecerea cu vederea a unor fapte. Va multumesc."

Aș putea să-ți dovedesc prezentând documente irefutabile, unde am fost și ce am făcut eu săptămâna trecută, dacă atunci se va fi petrecut evenimentul pe care îl incriminezi. A mă acuza că-l protejez pe ecsintescu, după ce, în mai multe rânduri, l-am atenționat și i-am redus nivelul la 10, este cel puțin o ineleganță.
Însă este ăi aceasta o modalitate de a-mi răpi din timp.
Pe de altă parte am spus-o și o repet, nu pot și nici nu-mi propun să citesc tot ce se scrie pe acest site. Ca și domniile voastre și eu am o viață personală și una profesională cărora le dedic cea mai mare parte din timp. Așadar, reclamați, însă prefer aici, deschis pe site, și cu discernământ, abuzurile și încălcările de regulament. Pe e-mail atenționați-mă că ați făcut reclamație.

Evident nu voi mai răspunde unor astfel de acuzații infantile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-27 00:14:34
         
 
  Într-un recent comentariu ai spus impicit că aș avea inițiative neînțelepte și mi tea-ai adresat cu "Domnule Editor Suprem", o ironie evidentă cu trimitere la Augusto Roa Bastos și romanul "Eu, Supremul" De unde și, ușor forțat, termenul, recunosc ușor ironic și din partea mea.

Nu am răspuns, acestei săgeți, cum nu am răspuns și multor altora, nedorind să deturnez atenția și să escaladez o posibilă polemică în această direcție

În altă ordine de idei, nu doresc să ajut pe nimeni să treacă strada împotriva propriei sale dorințe. Așadar intervenția la care am făcut trimitere, pe lângă acuza (lipsa de înțelepciune de pînă acum), ironie care nu m-a deranjat, a avut și o componentă ușor intrigantă. Ceea ce nu se face. Însă nu mă plâng. Am adus-o în discuție în contextul sintagmei "puseu augustoroabastosian" pe care floretistic, în opinia mea, ți-am aadresat-o!

"Domnule Editor Suprem, cred că ar fi momentul să aveți și ințiative înțelepte. Maria ar merita alt nivel decît 10, nu credeți?"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-27 00:01:02
         
 
  cu referirea ca Erimia=Ionut Caragea, pentru a nu se crea confuzii. Va multumesc  
Postat de catre poetul anonim la data de 2006-12-26 23:57:41
         
 
  Eu am sters textul la care exista comentariul intrucat domnul Cristescu nu a luat nicio masura, niciun avertisment, nimic. Am asteptat ce am asteptat si am sters, pentru ca imaginea Elenei Toma nu putea sa fie terfelita cu cuvinte gen, ESTI O CANICHE, HAI SICTIRI DE AICI.
Dar banuiesc ca domnul Cristescu stie dspre ce este vorba, se observa acum. CE aveti de spus in acest sens stimate domn?
EU unul nu inteleg de ce il protejati pe Ecsintescu cand foloseste injurii si alte cuvinte denigratoare si pe altii ii amenintati cu denigrarea. Daca sunteti corect, fiti cu toata lumea la fel si va veti atrage respectul. Cred ca niste scuze si dumneavoastra datorati utilizatorilor acestui site, asta pt trecerea cu vederea a unor fapte. Va multumesc.
 
Postat de catre poetul anonim la data de 2006-12-26 23:56:44
         
 
 
Nici eu nu vreau să vă nedreptățesc, domnule Cristecu: sper de mult, ca și dv. Aici ne potrivim. Sîntem niște optimiști incurabili.

Comentariul la care vă referiți a dispărut, sper că nu am spus că încurajați, dar tolerați cu larghețe pe cei ce înscenează asemenea spectacole îndoielnice. Lipsa cenzurii nu e o scuză pentru ceea ce totuși se întîmplă cu prea multă frecvență de la o vreme. Blîndețea dv. poate fi mai fermă și, de ce nu, mai sistematică. Iar editorii vă pot ajuta și suplini. Dacă nu se încaieră între ei.

V-aș fi recunoscător dacă mi-ați desluși cuvîntul "augustoroabastosian". Poate mi-l însușesc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-26 23:20:32
         
 
  „Nu fiți luptători fără să vă fi adaptat și perfecționat o tehnică a contactului cu Dumnezeu. O contactare a infinitului, cu ajutorul inimii smerite.
Învățați ritmul larg al respirației plantelor și stelelor. Nu rămâneți în respirația grăbită a fricii sau urii. Luați-vă zalele răbdării și păcii interioare. Rugați-vă înainte de a porunci sau de a da sfaturi altora. Nu intrați în destinul colectiv fără să vă fi găsit pe voi, fără să știți cum să țineți luminile din lăuntru aprinse”.*

*Vasile Posteucă, Destinul imperial al românilor. Dumnezeu, Neamul, Omul, Editura Criterion Publishing, Norcross, GA, U.S.A., f.a., pag. 62

Sa ca dea Domnul PACE si LUMINA!
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-26 23:08:06
         
 
  Că tot vorbim despre restanțe cred că mai sunt și altele (a se vedea textul de mai jos din topicul închis).

Despre "hai sictir" este jenant pentru cel care l-a folosit indiferent contextul. Sper că-și va prezenta scuze și nu va mai recidiva.

Corneliu Traian Atanasiu

nu-mi amintesc să te fi nedreptățit vreodată. Daca da, o voi fi făcut-o fără intenție și-ți prezint scuzele mele.
De ce ești nedrept cu mine și cu situl? Europea nu practică și nu încurajează șovinismul literar, patriotismul stupid, comentariile autoadulatoare, nu există un "editor suprem" cum, probabil, aflat într-un puseu augustoroabastosian, te-ai exprimat deunăzi, etc. etc.
Aici există creatori mai mult sau mai puțin valoroși care abordează tematicile care îi interesează, care poate îi frământă ori, care, cred ei, sunt de interes. Atâta timp cât respectă regulile editorii nu intervin. Ce atâta filosofie și procese de intenție? Răspunderea pentru ceea ce scrie fiecare îi revine fiecăruia. În paginile de literatura, politică, etc. ce se publică are avizul redacției. Aici se publică la modul sincer fără cenzură, însă în spiritul legii. Te rog să ai capacitatea și să înțelegi că pentru unul și același punct din spațiu pot exista multiple puncte de vedere.
Cât despre organizare punctul meu de vedere este că situl este suficient de bine organizat. Că nu are parametrii de performanță pe care mi-i doresc este altă problemă. Europeea nu-și propune să modifice realitatea, să construiască un creator nou, etc. etc, Europeea prin atelierul literar, este un spațiu public de exprimare la care are acces oricine. Și care și așa are cam multe reguli!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 23:06:36
         
 
 
"nu m-am scandalizat convinsă că are cine regla aceste neajunsuri"

De-aia sînt și eu foarte liniștit și încrezător. Întîi încerc cu oamenii, după aia le las în plata Domnului. Știu că are o listă... ca pentru Atotputernicul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-26 23:01:45
         
 
 
"De ce sa punem sare pe rană?"

Cînd eram copil și mă răneam - la țară nu prea se știa de medicamente -, bunica îmi punea pe rană sare. Era un predecesor al dezinfectantelor. Și oprea și sîngerarea.

Nu-i vorba de cuie, doar de cucuie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-26 22:55:11
         
 
  am mai multe erate, am scris grabit, dar ma intelegeti, subiectul m-a emotionat:))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 22:21:39
         
 
  erate* - ecsintescu
" sa nu-i mai cant in struna"
si pentru cei interesati de corectitudinea echipei" Oameni care ajuta oameni" puteti accesa site:
www.oamenicareajutaoameni.ro
aici puteti vedea transparenta realizatorilor acestei emisiuni tv, unica in lume, fapt si demonstrat. si cum si domnia sa, d-l ecsintescu a mai scris pe o alta pagina, eu am fost a 15-a roata la caruta:))tocmai de aceea nu am inteles acele injurii la adresa mea, avand in vedere ca i-am explicat si in privat si a primit raspunsuri si in direct de la realizatoarea emisiunii, doamna Marilena Barață, la ce bun să continue acuzele, nu știu! sper că nu mă aleg, iar, cu o pleiadă de insulte. par naivă?:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 22:20:11
         
 
  poate, spre surprinderea multora, domnul Corbu poate confirma, nu am reclamat pe nimeni pentru niciun fel de indecență, fiecare știm cum stau lucrurile, atât eu cât și domnul ecisntescu, doar că nu mai sunt dispusă să-i cât în strună, atâta timp cât l-am direcționat, pentru o mai bună informare, unde poate afla detalii legate de o emisiune umanitară în care unicul meu aport a fost realizarea reportajelor făcute pur și simplu numai din dorința mea de a fi alături de o echipă de oameni cu mare suflet, care prin eforturi imense, au reușit, ca printr-o astfel de emisiune de mare anvergură să ajute în condițiile impuse de contracte semnate între difuzori și producători, aspect care mă depășește. nefiind corect informatm asupra acestor aspecte, firește, domnul ecsintescu pe care l-am respectat până la un moment dat, și-a permis să-mi dea cu hai sictir, nu m-am scandalizat convinsă că are cine regla aceste neajunsuri.
p.s. mulțumesc, domnule CTA pentru că v-ași gândit și la mine.
ci stimă
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 22:14:49
         
 
  Ce mai bălăcăreală... Ce a fost, s-a dus. De ce sa punem sare pe rană?

E a doua zi de CRĂCIUN...

Luați aminte la incațăturile Lui.

...Cui pe cui se scoate,
dar cand e vorba despre ură,
nu se scoate cui pe cui....
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-26 22:07:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE