FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Raluca Vlagioiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La o "rugăminte" adresată de Crăciun, M.M.I. (zis și Rudy) a reușit să ucidă zâmbetele Ralucăi... și nu numai ale ei.

Crăciun fericit "domnule" M.M.I.

 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-26 13:14:32
         
 
  Păcat! Tocmai în ziua de Crăciun! Raluca are o candoare la care nu vom mai putea ajunge niciodată! Oricum, Raluca ne-a spus că nu va mai scrie aici. A da cu bâta într-un copil este ca a-L răstigni pe Iisus a doua oară.  
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-12-26 11:37:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Raluca, fara sa fie prea lezata de toate acestea, imi sopteste ca aici nu va mai scrie. O stiu si sunt sigur ca se va tine de cuvant.
Tot odata ma intreaba unde sa scrie. I-am promis un forum si sper sa ma tin de cuvant cat mai curand. Cand o sa doriti a cititi si "puerilitati"
am sa va spun unde...

Sa auzim numai e bine.
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-26 08:19:09
         
 
  Liviule, de ce nu ceri editorilor sa stearga "stelutza" si votul date absolut gratuit acestei puerilitati?Pe vremea cand eram EU editor, asemenea "creatii" nu apareau niciodata in prima pagina!Oricum, este ultimul meu comentariu legat de acest subiect!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 22:39:42
         
 
  Da Sabina, am scris din greșeală adtosferă în loc de atmasferă, iar de "trimiteți", m-am corectat imediat, după cum se vede.
Dacă tu crezi că o simplă greșeală de "neatenție" te "încurcă", sunt convinsă că alții nu se "împiedică" de un asemenea motiv... așa că nu este cazul să facem pe "interesanții".

 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-25 22:18:38
         
 
  Rudy, la capitolul delicatețe n-ai excelat niciodată.
Ba chiar aș afirma că ești corijent.
Ce-ți veni, dom’le, să te războiești cu micuța Raluca?

Raluca, nu-l băga în seamă. E un nene rău!

PS. Ar putea un editor să șteargă toate comentariile nelalocul lor din această pagină? V-o cere unul care militează împotriva cenzurii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-25 22:10:49
         
 
  Domnule Florin, zis Rudy, zis MAESTRU...

"Nu inteleg ce cauta textele unei copilite de 7 ani pe un site de anvergura!"

Site de anvergura?!? Site-ul unde cineva scrie: "lăsați-o să guste din ADMOSFERA artistică și nu o TRIMITE-ȚI la groapa cu nisip și forme de carton "?!?
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2006-12-25 20:32:18
         
 
  erată

trimite-ți = trimiteți

cu scuze
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-25 20:25:46
         
 
  M.M.I
RudY
Se vede de la o posta ca nu iubiti copiii si mai ales pe cei ce promit. Va garantez ca nu sunt printre cei care isi promoveaza copiii, nepotii, mai ales ca multe postari au fost facute fara stiinta mea (ex. aceasta) si nu voi promova nulitatile. Recunosc, eu contribui intens la incurajare exprimarii talentului ei. Inca o data va intreb cum o sa ii raspund cand va vedea postarea intoleranta a d-voastra, caci ea inca nu intelege acestea...
Apropo, EUROPEEA este monopol academic, sau o pepiniera?
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-25 20:25:31
         
 
  Domnule Marian, fiți alături de nepoțica duneavoastră, învățați-o, antrenați-o în preocupările dvs., lăsați-o să guste din admosfera artistică și nu o trimite-ți la groapa cu nisip și forme de carton (după placul altora cu ifose). Alături de ea vă veți bucura de cea mai mare împlinire.
(nu tăiați aripile de înger... oricum sunt pe cale de dispariție)

cu apreciere - Raluca
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-25 20:20:33
         
 
  Raluca Oprita(exista vreo legatura de rudenie cu jucatorul "proaspat" accidentat de la Steaua?):), sunteti gresit informata, nu mi se spune Rudy ci pur si simplu "MAESTRE"!:) .In legatura cu discutia noastra, nu stiu daca sunt "unicul care are o astfel de atitudine", dar cu siguranta sunt printre putinii care au curaj sa spuna verde-n fata ceea ce gandesc!In opinia mea texte ca cel de mai sus nu au ce cauta pe Europeea!

Kiss your hands
M.M.I
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 19:52:36
         
 
  Domnule Florin zis Rudy, nu înțeleg cu ce vă deranjează postările Ralucăi Vlăgioiu... cu siguranță sunteți unicul cu o astfel de atitudine. Mai gândiți-vă dumneavoastră, nu domnul Marian.

 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-25 19:17:30
         
 
  Sunt de acord, in mare, cu ceea ce spuneti, domnule tiz!:)Dar ce-ar fi daca in urmatoarele zile toti cei de pe site ar incepe sa-si promoveze copiii si nepotii?Ar fi o invazie de prescolari si de texte destinate lor iar site-ul s-ar transforma intr-o gradinita!Think about this!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 19:00:39
         
 
  MAESTRE, (apropo de acelasi nume) va reamintesc faptul ca la varsta ei Raluca intra pe net ca la ea acasa. Europeea este site-ul ei de suflet si cand a trecut aceasta poezioara eu , ca bunic, nu am nici o contributie, fapt ca este "stangace" si cu ceva greseli. Daca dumneata, sau altii ca dumneata, ii frang aripile, eu nu am cum sa o fac sa inteleaga ca sunt unii care sunt atat de academici ca au uitat ca au fost copii.  
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-25 18:46:11
         
 
  Poezica e penibila...Nu inteleg ce cauta textele unei copilite de 7 ani pe un site de anvergura!(asa cum imi permit sa cred ca e Europeea).Pe "Agonia" ar fi intrat direct la sectiunea "atelier"!Exista suficiente site-uri pt. copii,unde asemenea "opere" cu siguranta vor avea succes.

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 18:12:46
         
 
  Relu, noi poate ne vom intalni in aceasta minunata seara la un altfel de ... cenaclu...
Te astept...
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-25 17:49:53
         
 
  Raluca, ca bunic sunt extrem de mandru ca o fiinta asa de sensibila ca tine ii dedica o urare asa de minunata, Eu iti urez LA MULTI ANI si in numele Raucai de Cristal ( ca sa facem diferenta, ca poate ai aflat asa au botezat-o cenaclistii buzoieni) iti multumesc.
An nou cu bine si scrieri cat mai frumoase!
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-25 17:47:59
         
 
  Raluca, inspiratia este in tine, nu ai nevoie de muze.Esti un inger frumos si adevarat pe care eu, Relu, prietenul tau, l-a lipit pe suflet. Raluca Oprita, felicitari pentru sensibilitate.
Raluca mea de Buzau, poate zilele astea scap de necazurile de acasa si-o punem de-o poveste. Mi-e pofta de-un avion care sa innoate prin garla. LA MULTI ANI, suflet frumos, daca nu ne mai vedem asa de repede!
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-12-25 13:38:48
         
 
  Cu siguranță "moș Crăciun" ți-a adus și o muză minuță pentru un îngeraș ca tine.

Crăciun cu bucurie!
drag - Raluca
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-12-25 08:19:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE