FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Rodica Elena Lupu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dana Mushat,

Am fost vreodaă în vreun fel nepoliticos cu tine?
Când mare parte din discuțiile pe acest topic au pornit de la aceea expresie tu vii și o reiei? Pentru acea expresie Lory a fost atenționată. Pentru "nesimțită" te-am atenționat și pe tine.
Cum să interpretez gestul tău? Spirit de frondă? Lipsă de discernământ? Lipsă de politețe? Ești editor și de la tine ca și de la Lory am pretenția să vă stăpâniți. Aștept explicații și scuze.

Am acceptat și am lăsat acest topic ca un fel de exorcizare purificatoare pentru noul an, am lăsat comentariile așa cum au fost scrise ca lumea să poată vedea și judeca în cunoștință de cauză. Însă situația nu mai poate fi tolerată. Mă obligați să iau măsuri și nu voi ezita să le iau dacă mai încălcați regulamentul. Este ultimul avertisment.

Am avut o zi relativ liberă. puteam să scriu ceva , să fac un comentariu. Mi-am pirdut timpul cu astfel de subiecte. Păcat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 19:37:16
         
 
  asta am spus si eu undeva mai in subsol, sa se faca ceva pana nu scapa lucrurile de sub control, deja au deviat! e trist! dar asta este! unii nu stiu sa fie fair-play. too sad. daca am ajuns eu sa fiu terfelita intr-un asemnea hal... insa mai exista si oameni cu bun simt.  
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 19:36:09
         
 
  Intervin pentru ultima data. Da Eugenia, acela era mesajul dat de mine si din acel moment nu mai stiu ce s-a intamplat, cine manevreaza si ce face acolo. Am 56 de ani si nu ma pretez la porcarii. M-au suparat acele intrebari si desi aveam nivel 105 am sters absolut toate textele, dar nu inainte de a trimite o scrisoare editorului cu rugamintea de a ma sterge de pe Agonia.
Asta a fost.
Ceea ce a facu azi Dan C aici a fost circ iar Elena si Ionut au dreptate. Din respect pentru Elena ca e femeie acest domn trebuia sa incheie orice discutie, mai ales ca se stia cu musca pe caciula. Iar Ionut are si el mandria lui ca doar e barbat. Nimeni nu are dreptul sa puna intrebari privind persoana cuiva, sa te acuze ca iubesti o tinerica desi esti insurat....
Si la mine a fost la fel cu intrebarile acelea puse de unul ca sa se afle in treaba, dar ati vazut ca m-am abtinut. Am dat raspunsul pe care tu l-ai afisat,(il dadusem si eu mai sus, dar nu mi l-am amintit in intregime) si atat.
Sper ca fara mine sa se inteleaga de acum inainte ca fratii acolo pe Agonia unde repet, textele mele au fost citite, - e drept neinstelate ca nu am avut o gasca a mea - chiar daca din rautate Alice le-a dat in copie doar pe cele de pe pagina 2...Nu mai are importanta acum.
Ii multumesc domnului profesor Corbu ca a lasat ceea ce am postat chiar daca pe langa textul cu Timisoara mai era si povestea mea, dar am vrut sa se stie ce mi s-a intamplat. Cine a vrut sa scape de mine a reusit. Nu credeam ca am dusmani si aici unde totul se face gratis, dar ce sa ne mai miram. Se sparg bancomate...asa ca nu ma mir daca cineva cunoscand parola mea a facut ceea ce a facut. Sa-i fie de bine!
Toate cele bune tuturor!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-26 19:33:32
         
 
  Rodica Lupu, ai posibilitatea sa stopezi toate aceste comentarii (pina nu se porneste din nou avalansa) folosind optiunea de blocare a comentariilor la text.
Oricum, nu prea mai au legatura cu textul tau.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-26 19:28:57
         
 
  Scuzele de rigoare pt dumneavoastra.

Lory, pupi cururi, pe aia care (nu) te-a educat sa o numesti micutzo, jigodiile vor fi numite de mine, etc etc..asa am voie.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-26 19:12:09
         
 
  Domnule Cristescu, imi cer scuze pentru acele cuvinte nemernic, nenorocit si magar. Nu am suportat minciuna si ipocrizia si mi-am pierdut controlul. Imi asum toate consecintele. Nu garantez ca pe viitor nu se va intampla, in fata unor asemenea indivizi este cam greu sa stai linistit cand arunca cu mizerii. Multumesc de atentionare.  
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-26 19:12:08
         
 
  Ionuț Caragea,

Urât și nedemn atacul tău. Chiar dacă vei fi având dreptate pe fond nu pot fi tolerate și justificate expresii ca "nemernic", "nenorocit", "măgar".
Tipărirea de texte nu îndreptățește pe nimeni să aibă o astfel de atitudine aici.
Mă văd obligat să îți acord un sever avertisment. Dacă un astfel de comportament se va mai repeta te voi declara indezirabil pe acest site.

Sper să realizezi grozăvia celor rostite și să îți prezeinți scuze.

Cu toate păcatele reale sau inventate ale acestui site aici nu poate fi tolerat un asemenea limbaj.

O atenționarea și pentru Dana Mushat nesimțită nu are ce căuta aici. Poți contrazice și "desființa" chiar pe oricine însă în mod civilizat.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 19:03:52
         
 
  am stat o ora sa citesc (si sa recitesc) tot.
de la textul-nemultumire al doamnei Rodica Elena Lupu uite unde s-a ajuns.
sa fim martori la jocurile de culise si de pe messenger, la imbinari/dezbinari, simpatii/antipatii, prietenii rupte din cauze greu de inteles... samd

nu stiu cat conteaza (si daca) dar si eu am vazut in pagina doamnei Rodica datele biografice si numele lui Mihai Zabet si asta cu totul intamplator.
la logari am vazut mihai zabet si Mihai Zabet. evident ca mi-a sarit in ochi.
este posibil sa se fi folosit cineva de parola doamnei sau cine mai stie ce s-a intamplat...
dar de vazut am vazut si eu acest lucru (si nu vreau sa pomenesc si numele cuiva, caruia i-am trimis link sa vada. daca o sa vrea, poate va interveni)
in alta ordine de idei vreau sa-i spun doamnei Rodica ca exista comentariile dumneaei (comentarii despre care spune ca nu i-au aparut) dar ele exista la offtopic. exista si acum si au fost mereu acolo pentru ca le-am citit atunci (si acum).
comm. cu pricina:
UNDE AM FOST???

IN ROMANIA SI PURTAM OCHELARI DE SOARE CA TINE!!!
SI CRESTEAM SINGURA UN COPIL CARE ARE ACUM 33 DE ANI SI DOI COPII!
NU SUNT MEMBRU DE PARTID SI NU M-A INTERESAT NICIODATĂ POLITICA.
CE MAI VREI SĂ ȘTII, FRUMOSULE?

Lupu Rodica Elena

exista si raspunsul lui mihai zabet (tot la offtopic)

de aceea, doamna Rodica, cred ca v-ati pripit cand v-ati retras textele de pe poezie.ro. trebuia doar sa folositi optiunea "pagina comentarii offtopic".

total neutra in acest razboi stau si ma minunez cum de la textul postat de doamna Lupu s-a ajuns aici...

d-na Lupu, cum stau lucrurile cu adevarat si care a fost adevarata lor desfasurare n-o sa aflam, poate, niciodata.

cu parere de rau ca v-ati retras textele, cu multumiri pentru creatiile dumneavoastra, cu aceleasi pareri de rau ca s-a ajuns pana aici... Sarbatori fericite!
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2006-12-26 18:55:51
         
 
  Carlea, ce te roade pe tine grija cu cine vorbesc eu si pe cine iubesc? Ce te roade pe tine grija ca Ioana Florea are 18 ani fara 1 luna si ma iubeste si o iubesc? O sa-mi spui ca este un pacat sa si ma insor cu ea? Nemernicule!
Si stiind asta, aflu in acest timp de la Ionela ca incerci sa ii faci curte pe messenger si sa o inviti la o cafea si la o tigara?

dan carlea (26.12.2006 17:28:36): sa imi fie rusine ca si mie
dan carlea (26.12.2006 17:28:37): imi e de o
dan carlea (26.12.2006 17:28:39): tigara
dan carlea (26.12.2006 17:28:40): mentolata
ella_f81 (26.12.2006 17:28:44): pai haiu!!
dan carlea (26.12.2006 17:28:46): mor dup amentolate
dan carlea (26.12.2006 17:28:52): zici ca sunt idiot

Esti un nenorocit Carlea, un bolnav, un dezechilibrat si sa vada si toata lumea de ce esti in stare.

Si pt ca faci afirmatii cu privire la nivelul meu si activitatea de pe Agonia.

Mi s-a redus accesul la -20 pt ca

Am propus intr-un text, o noua modalitate de apreciere a textelor, pe baza competentei celor cu nivel, sa fie autori consacrati sau membri in usr sau critici literari, sa aibe carti publicate si o oarecare recunoastere. Eram profund dezamagit precum oameni ca tine, nuli dpdv literar, ajunsesera sa taie si sa spanzure pe Agonia, facand pe slujitorul umil al lui Pan si Herinean. Propunerea mea, a fost refuzata instantaneu si mi s-a scazut accesul. Sa mai aduc la cunostinta cum toate textele ajungeau direct in pagina autor fara absolut niciun motiv si nicio legatura cu regulamentul? Si cand am intrebat, vine Cosmin Dragomir si imi zice ca el face ce vrea pe site..si cand i-am replicat ca nu este corect, mi-a scazut accesul la minus 20?

Mai nenorocitule, faptul ca mi-am spus parerea, ca am contestat magariile pe care le fac unii ca tine si dragomir pe site, acest fapt mi-a adus scaderea de nivel..si in plus, nu am lins dosul nimanui ca tine pentru a recapata nivelul, am plecat scarbit de toata acea adunatura de nenorociti.

Si mai ai curaj mai nenorocitule, sa vii si sa dai exemple? Tu si cu atacurile tale cu mii de clone? Tu si cu adunatura ta de nenorociti? Crezi ca imi este frica sa spun lucurrilor pe nume mai nenorocitule? Crezi ca mie imi pasa de nivel pe siteuri ca tie? Prefer sa mi se scada nivelul pe toate siteurile si sa nu ajung lingatorul de dosuri al nimanui. Sa-ti fie rusine. Esti un mare , mare magar. Dispari.

 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-26 18:16:40
         
 
  Rodica Lupu, aprinde tu lumina, sa fie liniște și înțelegere, să ne bucurăm de sărbătoare.
Craciun fericit, LA MULȚI ANI, TUTUROR.
cu multă stimă pentru colegii europeni
Elena Toma
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 16:28:19
         
 
  In alta ordine de idei, Carlea moncher, du-te.... sau lasa-ne! ca te-ai facut de cacao urat de tot,chiar nu vezi? pustoaica va sta in gat, e calr:)))))) are si de ce!

Serge:-)
 
Postat de catre moș teaca la data de 2006-12-26 16:21:09
         
 
  Domnule Corbu, e ultimul meu mesaj sper, daca nu mai vine careva cu vreo ineptie.

Am musafiri si nu pot sta chir tot timpul la calculator, acu a aparut Ioana Florea, o fata draguta, de 17 ani, care e indragostita de Caragea, care e cam de o varsta cu mine :)))))), ma rog, optiunile fiecaruia, eu nici la o cafea nu mi-as pierde timpul cu o pustoaica de liceu, nu sa mai si flirtez pe messenger, din Canada. :)))))

Ioana, ia mergi pe comentariile la textele mele de pe agonia, si vezi cine s-a luat de cine, cum s-a purtat iubitelul tau si vorbim cand iti trece fierbinteala tinereasca, eventual cand unul din voi va intelege ca diferenta de varsta e imensa si nu puteti avea o relatie matura.

Stimate domnule Corbu, va asigur de tot respectul meu, aveti in fata textele si comentariile, daca vreodata veti avea timp de pierduti puteti relua lectura la rece, si sa vedeti cum s-au pus problemele.

Eu va spun sincer, va admir pentru faptul ca iubiti intr-adevar cultura, fiindca altfel nu
v-ati fi bagat in asa ceva, sa aveti un site propriu.

De curand am vorbit cu cineva sa imi faca un site complex, dar am renuntat la idee, ca nu as accepta sa imi pierd atata timp cu tot soiul de frustrati care vin din alte parti si iau fata oamenilor seriosi.

In alta ordine de idei, il stiti pe Vadim Tudor.
Am lucrat in campanie electoarala si impotriva lui, si stiu niste chestiuni :

din punct de vedere psihologic, Vadim actioneaza mereu asa cam cum vedeti ca s-a intamplat in subsolul asta.

Spurca la nesfarsit pe toata lumea, pana nu se mai intelege mai nimic, daca incerci sa spui rational niste chestii ( cum am facut in primul comentariu ) te acopera cu invective si calomnii, si pana la urma majoritatea oamenilor raman cu senzatia ca a fost o balacarela generala, in care fiecare a avut partea lui de dreptate.

De fapt putini vad dincolo de aparente.

Va salut cu stima nestirbita de diferentele de opinie pe subiectul liberei exprimari, care este aici de fapt, si va urez toate cele bune si felicitari pentru ca ati spus :

"Oricum eu vă invit să vă lasați frustrările acumulate prin alte părți atunci când postați pe Europeea".

Asta tot ziceam si eu de fapt.

La multi ani, Dan Carlea.





 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 16:15:30
         
 
  ahh...acum v-ati gandit ca e craciunul domnul carlea? pana acuma ce era? cine oare se lansa in atacuri personale..mi se pare ca bati in retragere. ff bine! m-am enervat rau de tot! totul e un cirs, o mascarada! cred ca daca nu se va face ceva o sa iasa urat de tot!!!  
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 15:41:09
         
 
  Oameni buni, se vede treaba ca nu aveti altceva de facut de Craciun.

Pe distinsul domn Caragea la mancat nu stiu unde sa se tot ia de mine, l-am lasat de vreo cateva ori si cand m-am suparat si i-am demontat o scriere, ia uitati ce aud.

Pai nu vreti, ma nene, sa scoatem toate mesurile de la nasterea lui Hristos pana astazi si sa ne mascarim pe ele?

Ca materiale ar fi destule.
Sa imi aduc si eu aminte ce a spus fiecare si cum a spus si sa facem circul si mai mare ?
Draga Elena, nu vrei vad sa ramai la pictura si scris, pacat de talentul de pictorita pe care il ai, ca minte mai incet ma nene, de ai postat pana si asa ceva.
Gata, incep sa caut prin hartoage sa vad ce a zis fiecare si cum a zis acu nu stiu cate luni si o tinem asa pana la Pasti. Ok?

Am glumit. Maturizati-va oameni buni. Nu le amestecati.

Subiectul era in prima faza aceasta postare de atac asuprra altui site, si in a doua etapa interventia grobiana a domnisoarei Lory Cristea.
Vai de mine, unde m-am bagat. :))))))



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 15:36:32
         
 
  Citesc și mă crucesc. Atâta culisereală! Inimaginabil.
Poate că că era necesară o astfel de exorcizare. Poate că era și mai bine să o fi făcut-o cu toții acolo unde s-au întâmplat ori, mai știi? se mai întâmplă asemena lucruri.
Oricum eu vă invit să vă lasați frustrările acumulate prin alte părți atunci când postați pe Europeea.
Ați mers prea departe. Creația înseamnă, muncă, valoare, forță, iubire și multă speranță. Mai multă "forță de susținere paraideologică" decât să zicem A Toma cred că nu avea nimeni. Ce se mai știe de el acum? Lăsați lucrurile în firescul lor literar. Tereminați cu batalioanele de impunere a valorilor. Valorile se susțin prin ele însele dacă sunt valori!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 15:36:13
         
 
  din razboi rece, a devenit un razboi de anvergura! sa dam arama pe fata oameni buni. nimeni nu isi bate joc de noi. doamna elena toma, adevarul musteste in vb dumitale! eu sunt acea autoare fara nivel, si imi asum consecintele actiunilor mele, si al vorbelor mele!

snowdon queen
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 15:36:05
         
 
  la rugamintea unei autoare care nu are nivel si vrea sa ajute la aflarea unor adevaruri, postey acest mesaj pentru Dan Carlea si cei interesat sa vada ADEVARATA FATA A OMULUI DE LANGA NOI, PENTRU CARE DOMNUL CARLEA ESTE RESPECTAT PE AGONIA.

ella ella: dane, tu uiti cumva cum m-ai montat impotriva celui care acum este cine este pt mine, si anume ionut caragea? cand m-ai cautat pe mess si ai zis sa pun acolo un comentariu..nefavorabil, desi initial scrisesem ca imi palce? dvs vorbiti acum de corectitudine? va rog frumos...

si cum o defaimati pe elena toma pe mess? poate defaimare e mult spus, dar nu erati tocami inger. si nu e frumos sa spui k ai facut cutare si cutare lucru ca sa ajuti, cand totul era pe turta ta...

ziceai k ajuti si totul era pt tine. din fericire am vazut totul la timp. te admir ca scriitor, dar in rest m-ai dezamagit! imi pare rau ca trebuie sa spun toate astea, dar m-ai fortat! si sa nu indraznesti sa ma defaimezi acum pe mine, ca ma supar rau de tot.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 15:27:48
         
 
  Dane, ma urc în mașină și vin la București să mă uit în ochii tăi, ăia verzi-albaștri, măi, natură perversă ce ești, cine te-a ajutat pe Agonia când făceai spume că nu te citește nimeni? eu ți-am adus primii cititori pe pagină cînd erai ilustru necunoscut, eu te-am recomandat multora, eu ți-am comentat cel mai mult poeziile și te-am ajutat să fii citit la faimoasa rubrică: fierbinți, eu am intrat pentru tine în dispute cu Ela, eu te-am apărat când toți râdeau de tine și din măscărici nu te scoteau, iar tu, ți-ai făcut armata ta de agonici pe care i-ai trimis pe paginile oamenilor să-i atace, așa cum ai făcut cu mulți dintre noi, ex: carmen visalon, ionuț caragea, ioana barac, etc. vrei să-ți aduc aici autori care mi+au spus cum le-ai impus să atace oamenii care nu vă conveneau? și ai făcut asta numai pentru a arata lui Radu Herinean dovada potențialei tale slugărnicii în a desființa autorii care incomodau cumva, să-ți fie rușine, TU îndrznești să rostești numnele lui DUMNEZEU? TU? TU? TU?  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 15:21:48
         
 
  Enache Ionut & Dan Carlea--------

1) Elena Toma, nivel -20 dat direct de Radu Herinean, dupa ce in repetate randuri a facut iures, i-a innebunit pe mess pe editorii Cosmin Dragomir, Florin Bratu, Liviu Nanu, pe toti ii acuza, toata lumea avea ceva cu ea, inclusiv a trimis un mail numitei Alina Livia Lazar ( poeta foarte talentata si om de bun simt ) in care ii spunea ca " poate vine la ea si ii trage palme si flemge ", eu pana in acel moment interveneam pe toate partile pentru a o salva de la retrogradarea in care singura se impinsese, dar nu intru in amanunte ca plictisim lumea.

postat de Dan Carlea--------
.........................................
Dane, ai reușit să mă enervezi, pai, mai, nene, ai uitat ca în timp ce tu mă vrăjeai pe mess cu id: împreună_împreună, în loc să arăți că ești Carlea te dădeai un anonim care vrea să mă ajute, în timp ce pe pagina ilustrului Enache Ionuț talentata ta prietenă Alina Lazăr îl sfătuia pe enaques ionuțus să nu mai scrie prost ca Elena Toma? când am citit așa ceva, firește, i-am scris un mail și am rugat-o și pe messenger, să nu mai dea dovadă de nesimțire și să nu mai folosească numele meu pe paginile autorilor și ea, inteligentă cum este, a postat pe Agonia text: Elena Toma&nevroza în care a afișat discuția mea cu ea pe messenger și ce-i scrisesem pe mail. pai, bre, așa se face? așa este corect? o discuție privată să o publici, ca text, pe un site de literatură? rezultatul? Elena Toma -20 și Alina Lazăr înstelată pentru inteligența ei, în continuare, ca și când nu s-a-ntâmplat nimic. enache ionut, tu o instelezi pe Alina Lazăr și ea te înstelează pe tine. decât așa stele, mai bine lipsă. ai uitat că te-am prins cu mâța-n sac și crezând că nu pot dovedi acuzele pentru Adina ți-ai șters textele de pe Agonia, ca să nu se vadă comentariul ei în care râdea de numele meu, numai că eu salvasem și tot am arătat că aveam drteptate? și? ...la ce bun?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 15:09:55
         
 
  Doamna, va rog eu frumos vedeti-va de treaba, doamna, ca habar nu aveti cate interventii am facut sa o ajut pe acesta doamna Elena Toma, si in cate locuri am intervenit, si cand sa reusesc a trimis mailul de care spuneam mai jos, in care ii spunea unei femei ca " poate ii da palme si flegme " si totul a fost pierdut.

Nu stiti subiectul, va rog frumos, hai pace de sarbatori si nu ma ambitionati sa incep sa ii rog pe oameni sa vina cu dovezi si sa facem macel pe siteul asta, ca totusi, bun, rau, siteul asta e facut cu banii si munca domnului Corbu si de aia ma si retrag, e doar problema mea ca nu mi se par ok niste chestii organizatorice, fiecare cu telul lui, cu intelegerea lui asupra lumii.

Scurt pe doi : ati gresit pe agonia, Zabet a facut un comentariu si dumneavoastra in loc sa va rezumati a-i raspunde la comentariu i-ati luat numele, biografia, nu stiu ce circ ati vrut sa faceti si v-ati dat seama ca nu iese, dar vedeti-va de treaba ca cine stie ce e aia siteul agonia a inteles tot ce ati facut.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 15:08:42
         
 
  Dana Banu,

Europeea este pariul meu cu utopia.
Personal dezavuez aruncatul cu piatra în casa care te-a adăpostit(mai jos am și scris:Mai fac o precizare. Pentru toți aceia care ați publicat pe Agonia iar acum o denigrați gestul mi se pare cel puțin necavaleresc. Agonia are deja un loc în spațiul cultural virtual.") Întâi pentru principiu. Al doilea, pentru că, pragmatic vorbind, oricând i se poate întâmpla asta și Europeei. Și nu-mi doresc.

Pe de altă parte nu eu dau teme membrilor europeea. Ci ei își postează creațiile, problemele, preocupările, frământările, etc. În virtutea lipsei cenzurii, atâta timp cât nu încalcă regulamentul eu nu pot interzice astfel de texte.

Cât privește Agonia, dacă intrați în secțiunea link a europeei veți constata că există și un link spre această revistă. Și, oricând, oricine de acolo, dacă dorește, poate avea aici un punct de vedere. Eu văd spațiile culturale ca fiind deschise. Ideile circulă cu sau fără voia noastră. Pentru mine spațiile culturale și aș spune chiar actanții din acest domeniu nu trebuie să fie de tip adversativ.

Cât privește opțiunea de a nu mai scrie aici este bine venită precizarea Domniei voastre deoarece din intervenția Domnului dan Carlea se înțelegea altceva.

Vă doresc succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 15:03:58
         
 
  BRAVO, DOMNULE CARLEA! LE ÎNTOARCEȚI CA LA PLOIEȘTI.
Acum se vede clar c㠓7 ani de aca ca” nu aveți dumneavoastră, domnule DAN CARLEA. Eu vă spun doar atât: de la un psiholog mă așteptam la alceva. Dar ce să-i faci, așa se întâmplă când ești manipulat.
TAINELE MĂRII NU SE CUNOSC DE PE MAL!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-26 15:00:39
         
 
  M-am infuriat! ce se intampla aici e inimaginabil! stiu perfect k doamna elena toma are dreptate! am fost martora la marsaviile care s-au intamplat, si abordarile de pe messenger a domnului stimabil carlea.

dragul meu dan, unele lucruri ar trebui puse sub tacere, dar daca insisti..
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 14:56:39
         
 
  Da Elena, stiu ca am incercat sa te ajut pana in panzele albe. Multumesc mult ca mi-ai amintit. Mi-ai facut un mare serviciu, se vede ca am scris si impotriva opiniei lui Herinean.
Poate vede si Lory chestia asta, ca tot ma calomniaza ca sunt pupinc*****ul de serviciu.


Ceea ce spune Dana Banu e valabil, am spus in primul meu comentariu acelasi lucru, e un atac asupra altui site.

Si am primit vulgaritatea ca "pup cu***i", de la o persoana care a avut si -10 pe agonia.

Deh, e greu cu persoanele frustrate, cand unu reuseste unde ei cad, automat a facut ceva murdar.

Si cine zice asta ??? :))) Cine ? :))))Cine si cum ? :)))

Hai, numai bine.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 14:53:47
         
 
  ,,Lory, pentru mine si foarte multi altii nu esti decat o nesimtita, o copila fara minte, care nu stie decat sa ridice fustele si pantalonii si sa faca .. ce i-ai spus tu lui carlea. de-asta ai ajuns unde esti. E greu, stiu, sa fii scriitor, fara sa zambesti si sa iti pui ciorapi cu plasa.``

micuto:) eu sunt scriitor:) cu sau fara ciorapii mei negri de plasa...asta e chestia care va oftica si mie imi provoaca o fericire aproape...totala:) continua...agatati de numele meu, poate veti deveni vizibili:)

cheers!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 14:52:34
         
 
  D-le Ion Corbu, va rog, cu respect, cititi acest comentariu postat de Dan Carlea dupa plecarea mea de pe Agonia, sa vedeti si dvs. cine ma discrediteaza, azi, in fata dvs.
cu multumiri
Elena Toma

= este o parere de echilibru

adevarul este ca Elena a avut cateva excese, a acuzat in necunostinta de cauza, dar astea au si plecat dintr-un punct unde cred ca ar trebui umblat si este vorba de reguli.
Intr-o zi s-a trezit femeia cu nivelul scazut si nimeni nu i-a spus nimic ( si aici cred ca ar trebui sa fie obligatoriu ca editorul care face o scadere de nivel sa spuna de ce, nu sa se scada anonim ), si atunci ea nu a avut prezenta de spirit sa intrebe intr-un mod mai diplomat si tensiunile au luat amploare.
Cred ca nu ar fi rau ca scaderile de nivel sa se opereze cu mai mult discernamant, mai gradat, nu cu usurinta de la 100 la 0 sau -20 pt. o vorba spusa la nervi, adica mai multa atentie la masurile folosite.
Stiu ca este greu, nu am pretentia ca am toate raspunsurile, este usor sa vii la masa pusa si sa iti dai cu parerea despre cum au fost facute bucatele si sa ai aerul ca le stii pe toate, sunt implicate suflete de oameni la mijloc, cu toate fatetele lor, cu umbre si lumini, mai nou am aflat ca in viitorul apropiat s-ar putea sa mi se scada nivelul, fiindca daca cineva stie sa se relationeze cum trebuie in plan privat fata de cine trebuie, acea persoana cu putere poate sa vada lucrurile dintr-o singura parte, nu e greu, asta e.
Sincer, dar foarte sincer iti spun, Radu, si sper sa apreciezi ca nu sunt un pupincurist si nici un las, nu am pretentia sa iti dau lectii, dar eu as fi propus urmatoarea varianta :

"Elena Toma, nu este in regula sa ti se scada nivelul atat de drastic si fara explicatii, nu este omeneste, desigur, ca in regulament nu se scrie despre asta, nu este in regula ca tu sa faci acuzatii aiurea, sa presupui ca ba ala, ba alalalt ti-a scazut nivelul, uite, mai primesti o sansa, fiindca esti pictorita iti dau acum nivelul 105, sa iti postezi picturile, si de acum te rog sa te porti fara repros la adresa celorlalti."
DAn
Dan Cârlea [29.Sep.06 22:0
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 14:49:50
         
 
  priviti cum totul a degenerat urat si scriitori valorosi de pe europeea pleaca?
aici s-a vrut sa se ajunga? nu cred. poate daca cineva as fi vorbit mai ...elevat nu ar fi fost atatea reactii! sunt indignata si scarbita de tot ceea ce se intampla! sa le fie rusine acelora care au adus totul in acest punct!
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 14:48:34
         
 
  Dan Carlea, stai să te postez separat, să te vezi mai bine, poate memoria te ajută, oricum, mulțumesc, prin ceea ce faci arăți corectitudinea domnului Radu Herinean, fii mândru de asta, îmi faci un mare serviciu:
C I T E Ș T E - T E!

= este o parere de echilibru

adevarul este ca Elena a avut cateva excese, a acuzat in necunostinta de cauza, dar astea au si plecat dintr-un punct unde cred ca ar trebui umblat si este vorba de reguli.
Intr-o zi s-a trezit femeia cu nivelul scazut si nimeni nu i-a spus nimic ( si aici cred ca ar trebui sa fie obligatoriu ca editorul care face o scadere de nivel sa spuna de ce, nu sa se scada anonim ), si atunci ea nu a avut prezenta de spirit sa intrebe intr-un mod mai diplomat si tensiunile au luat amploare.
Cred ca nu ar fi rau ca scaderile de nivel sa se opereze cu mai mult discernamant, mai gradat, nu cu usurinta de la 100 la 0 sau -20 pt. o vorba spusa la nervi, adica mai multa atentie la masurile folosite.
Stiu ca este greu, nu am pretentia ca am toate raspunsurile, este usor sa vii la masa pusa si sa iti dai cu parerea despre cum au fost facute bucatele si sa ai aerul ca le stii pe toate, sunt implicate suflete de oameni la mijloc, cu toate fatetele lor, cu umbre si lumini, mai nou am aflat ca in viitorul apropiat s-ar putea sa mi se scada nivelul, fiindca daca cineva stie sa se relationeze cum trebuie in plan privat fata de cine trebuie, acea persoana cu putere poate sa vada lucrurile dintr-o singura parte, nu e greu, asta e.
Sincer, dar foarte sincer iti spun, Radu, si sper sa apreciezi ca nu sunt un pupincurist si nici un las, nu am pretentia sa iti dau lectii, dar eu as fi propus urmatoarea varianta :

"Elena Toma, nu este in regula sa ti se scada nivelul atat de drastic si fara explicatii, nu este omeneste, desigur, ca in regulament nu se scrie despre asta, nu este in regula ca tu sa faci acuzatii aiurea, sa presupui ca ba ala, ba alalalt ti-a scazut nivelul, uite, mai primesti o sansa, fiindca esti pictorita iti dau acum nivelul 105, sa iti postezi picturile, si de acum te rog sa te porti fara repros la adresa celorlalti."
DAn
Dan Cârlea [29.Sep.06 22:0
.......................................

................pag2...................

dan carlea, ai intervenit abia dupa ce am plecat de pe site, si asta cred ca ai facut-o in gluma care te caracterizeaza, mai ales ca ai contribuit 90% la toata atmosfera pe care amicii tai de la Atelier si editorii pe care i-ai trimis pe pagina mea sa ma desfiinteze, mi-au creat-o. e o vorba " decat prea tarziu, mai bine deloc"... tu ceri respectarea principiilor si a regulamentului, tocmai tu care, din cate se stiu, ai incalcat regulamentul, ai facut numai scandaluri pentru a te remarca, mai mult, te-am ajutat in toate si primul pe care l-ai lovit pentru a-ti castiga atentia si aprecierea ..am fost eu. cred ca inainte de a scrie acest comm, i-ai cerut permisiunea d/lui Radu Herinean:) te-a luat in gluma, vezi bine, si cata dreptate are Florin Silisteanu, avem aici un Tatuca, ne da na-na- la funduletz dupa cum vrea muschiu lui:))numai ca funduletul meu este mai sensibil si nu i se pare cuviincios ca, la anii lui, un tanar sa-l atinga chiar asa, inca nu am dat in mintea copiilor:). un dan carlea aparator al regulamentului Agoniei:
MULTUMESC, DAN CARLEA :)))
LA MULTI ANI!
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 14:47:35
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,
mulțumindu-vă pentru aprecierea scriiturii mele vreau să precizez că adevăratul motiv al retragerii mele nu este orgoliul și nici vreo pasă proastă, sunt în sărbătoarea Crăciunului și sincer vă spun că sunt chiar mai relaxată decât de obicei, revenind, motivul pentru care mă văd nevoită să renunț la a mai posta aici texte este apartenența mea la comunitatea poezie.ro, consider că prin textul de mai sus și prin comentariile postate la subsolul lui se aduce un grav prejudiciu imaginii acestui site deci și mie ca membru activ.
Am avut întotdeauna o deschidere și o simpatie declarată pentru Europeea, nu am intrat niciodată în polemici și nu am răspuns pe măsură(deși era ușor) câtorva intervenții suburbane pe textele mele, mi-am arătat nemulțumirea pentru faptul că am primit voturi și stele fără comentarii care să le argumenteze, nu cred că am deranjat pe nimeni prin intervențiile mele și dacă am făcut-o vă asigur că a fost neintenționat.
Acestea fiind spuse, nu uit să vă doresc, atât Dumneavoastră cât și membrilor Europeei, sărbători fericite, armonie și un sfârșit de an luminos.

Cu respect,
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2006-12-26 14:45:23
         
 
  Dan Carlea, dacă tot dai dovadă de mârlanie, ia, nene, să vadă lumea adevărul despre tine si Radu Herinean, de ce s-a ajuns la discuțiile mele de pe Agonia, și citește ce ai scris chiar tu, cu mânuța ta, aia talentată, ești patetic și de tot râsul, dar și așa, te iert, pentru talentul tău și te aștept în emisiunea mea, lipsa ta de caracter nu mă face să nu-ți respect talentul de autor.

Biografie Elena Toma

REFUZATA PERMANENT / si explicația?

= Mea Culpa (raul pur)
Un episod. In subsolul paginii lui Carmen Mihaela Visalon mi s-a parut ca Elena Toma "ma ia de sus". Eu, adolescentin, vanitos si stupid am intrat repejor pe pagina ei de autor. Am ales lucrurile cu care sa-mi sustin rautatea si sa-i dau o forma cat mai personala, deci eficienta. Am trimis mail.
Al doilea episod. Dupa ceva timp vad un articol privitor la viata Elenei Toma. Lucruri pe care ea, cu bun simt, nu le-a pus in mod explicit pe pagina de autor, pentru ca pentru acele lucruri poti fi numit "sfant".
Deci, eu comisesem o stupizenie absoluta.
Stiu, sunt prea mic incat sa provoc un rau absolut, dar atacurile la persoana pe care le-am facut au contribuit la raul de aici.
Carmen Mihaela Visalon s-a retras. Ioana Barac Grigore o va face probabil si ea. Elena Toma a fost si ea agresata.
Eu nu am dreptul sa ma plang ca intr-o polemica se intra pe pagina de autor pentru a gasi argumente sofistice.
Nu am dreptul. Am facut si eu asta.
Sunt o lichea.
Oare mai recunoaste cineva?

Jigăranu Adrian [24.Sep.06

= adrian jigăraru...
ha, ha, ha! așa, carevasăzică, de asta te-ai luat de mine și m-ai lăsat mirată. nu ești singurul care mi-a făcut rău, dar se zice că orice rău e spre bine. mie mi s-a lua nivelul pentru că, necunoscând o parte a regulamentului, fără să vreau, am greșit într-un punct. e firesc ca necunoașterea să fie atât de aspru pedepsită, ce mare crimă am făcut că am întrebat și eu, ca tot omul, mirat, ce se întâmpla la vremea aceea cu un text al meu? d-l LIVIU Nanu mi-a luat nivelul și chiar se bucură că acum stau și mă rog de unii și alții, colegi buni la suflet, să mă ajute și pe mine să-mi postez picturile, ca și când singură nu aș fi în stare, dar, asta e! am greșit și gata, recunosc, meritam să fiu pedepsită și nu mă pot supăra pe mine că nu-mi mai trece supărarea. trebuia să-mi spun și eu greșeala, să fiu alături de colegii care-și recunosc faptele rele.
brava,

Elena Toma [25.Sep.06

= Elena Toma
"d-l LIVIU Nanu mi-a luat nivelul și chiar se bucură că acum stau și mă rog de unii și alții" - Elena Toma
Doamna Toma, asteptam cu interes sa ne aratati dovezile pe care le detineti pentru a sustine aceasta afirmatie. Intai dovezile ca Liviu Nanu v-a luat nivelul, apoi dovezile ca Liviu Nanu se bucura de neajunsul pe care vi l-ar fi provocat.
Alternativ, puteti prezenta public scuze domnului Liviu Nanu, care cred ca este cel putin ofensat de aceste remarci.
In ce priveste nivelul, va anunt ca daca pana acum am sustinut o atitudine toleranta in ceea ce va priveste, de acum incolo imi voi exercita dreptul de veto impotriva oricarei tentative de a vi se acorda un nivel superior atunci cand colegii mei editori vor incerca sa va reabiliteze. V-am anuntat acest lucru ca sa stiti pe cine sa dati vina atunci cand, pe viitor, veti considera necesar sa mai mentionati motivele si persoanele care sunt de vina pentru faptul ca veti ramane multa vreme la acest nivel de acces.
Nu ma intereseaza nici un fel de alte comentarii si nici un fel de alte marșuri de protest si le voi ignora asa cum voi ignora si orice alta tentativa de explicare sau motivare a atitudinii ordinare pe care o aveti fata de regulile acestui site, fata de cei care incearca sa le aplice (cat mai relaxat cu putinta) si fata de eforturile pe care acesti oameni le fac pentru a sustine activitatea tuturor celor care beneficiaza de facilitatile acestui site.
multumesc.

Radu Herinean [25.Sep.06

OffTOPIC
= am dreptul să întreb...
pe ce considerent, d-le Radu Herinean, mă faceți ordinară? numai un om ordinar este capabil de atitudini ordinare. și dacă îmi veți răspunde,la fel de sincer cum eu v-am tot rugat să analizați și vinovăția mea, ca reacție la atitudini cu adevărat ordinare din partea unora care m-au atacat, voi înțelege și eu că de azi sunt o ordinară și îmi cer scuze pentru că nu am știu acest lucru și am compromis imaginea site-ului dvs. cu numele meu.

Elena Toma [26.Sep.06

OffTOPIC
= elena toma

oricine a scazut nivelul, a facut-o justificat si cu acordul meu, asa ca toate aceste acuze si tot circul creat inseamna o pierdere de timp pentru toti editorii. daca asta va doreati, v-ati atins scopurile, insa de acum incolo ne veti deranja mai putin de la nivelul -20 acordat de mine. si o spun clar ca sa nu fie vreun dubiu si vreun circ.
la revedere.

Radu Herinean .
...............JURNAL......pag1...................

D-le Herinean, am preferat să plec de pe Agonia, vă respect prea mult pentru a vă vedea căzut în ridicol, cum ați reușit să faceți postând un așa comentariu. Nu îmi permit să vă dau exemple ..cum ar fi făcut alt manager care se respectă și își respectă colaboratorii, sunt convinsă că știți dar nu doriți acest lucru. V-ați străduit să alungați de pe site-ul dvs. cel mai citit autor, care fără texte înstelate sau recomandate pe acest site a avut cel mai mare număr de cititori și pot oricând face această dovadă. Am așteptat să vă cereți scuze pentru jignirea adusă, am așteptat ca Diana Iepure să îmi explice motivul real pentru care m-a depunctat, cred că știe să se exprime și singură, de ce vorbiți dvs în numele editorilor? Și ca un bun manager cum sunteți, în loc să aplanați o mică situație de criză chiar lipsită de importanță, mă faceți ordinară și mi-ați scăzut tot mie nivelul la -20 ca să nu mai pot posta nimic pe site-ul dvs, asta, da, dreptate:)).
Nu vă pot spune La revedere, așa cum mi-ați spus dvs. în comentariul de mai sus. Ați greșit față de un autor și aștept să vă cereți scuze, apoi vom vedea ce se va mai întâmpla.

Cu bine, d-le Radu Herinean!

p.s. dacă am întrat în casa dvs, asta nu înseamnă că vă puteți permite să mă luați la palme cum și când doriți numai pentru că sunt în casa dvs.:))

................pag2...................

dan carlea, ai intervenit abia dupa ce am plecat de pe site, si asta cred ca ai facut-o in gluma care te caracterizeaza, mai ales ca ai contribuit 90% la toata atmosfera pe care amicii tai de la Atelier si editorii pe care i-ai trimis pe pagina mea sa ma desfiinteze, mi-au creat-o. e o vorba " decat prea tarziu, mai bine deloc"... tu ceri respectarea principiilor si a regulamentului, tocmai tu care, din cate se stiu, ai incalcat regulamentul, ai facut numai scandaluri pentru a te remarca, mai mult, te-am ajutat in toate si primul pe care l-ai lovit pentru a-ti castiga atentia si aprecierea ..am fost eu. cred ca inainte de a scrie acest comm, i-ai cerut permisiunea d/lui Radu Herinean:) te-a luat in gluma, vezi bine, si cata dreptate are Florin Silisteanu, avem aici un Tatuca, ne da na-na- la funduletz dupa cum vrea muschiu lui:))numai ca funduletul meu este mai sensibil si nu i se pare cuviincios ca, la anii lui, un tanar sa-l atinga chiar asa, inca nu am dat in mintea copiilor:). un dan carlea aparator al regulamentului Agoniei:

= este o parere de echilibru

adevarul este ca Elena a avut cateva excese, a acuzat in necunostinta de cauza, dar astea au si plecat dintr-un punct unde cred ca ar trebui umblat si este vorba de reguli.
Intr-o zi s-a trezit femeia cu nivelul scazut si nimeni nu i-a spus nimic ( si aici cred ca ar trebui sa fie obligatoriu ca editorul care face o scadere de nivel sa spuna de ce, nu sa se scada anonim ), si atunci ea nu a avut prezenta de spirit sa intrebe intr-un mod mai diplomat si tensiunile au luat amploare.
Cred ca nu ar fi rau ca scaderile de nivel sa se opereze cu mai mult discernamant, mai gradat, nu cu usurinta de la 100 la 0 sau -20 pt. o vorba spusa la nervi, adica mai multa atentie la masurile folosite.
Stiu ca este greu, nu am pretentia ca am toate raspunsurile, este usor sa vii la masa pusa si sa iti dai cu parerea despre cum au fost facute bucatele si sa ai aerul ca le stii pe toate, sunt implicate suflete de oameni la mijloc, cu toate fatetele lor, cu umbre si lumini, mai nou am aflat ca in viitorul apropiat s-ar putea sa mi se scada nivelul, fiindca daca cineva stie sa se relationeze cum trebuie in plan privat fata de cine trebuie, acea persoana cu putere poate sa vada lucrurile dintr-o singura parte, nu e greu, asta e.
Sincer, dar foarte sincer iti spun, Radu, si sper sa apreciezi ca nu sunt un pupincurist si nici un las, nu am pretentia sa iti dau lectii, dar eu as fi propus urmatoarea varianta :

"Elena Toma, nu este in regula sa ti se scada nivelul atat de drastic si fara explicatii, nu este omeneste, desigur, ca in regulament nu se scrie despre asta, nu este in regula ca tu sa faci acuzatii aiurea, sa presupui ca ba ala, ba alalalt ti-a scazut nivelul, uite, mai primesti o sansa, fiindca esti pictorita iti dau acum nivelul 105, sa iti postezi picturile, si de acum te rog sa te porti fara repros la adresa celorlalti."
DAn
Dan Cârlea [29.Sep.06 22:0

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 14:42:08
         
 
  Scuze de typo, ma grabesc, ca mai am si alte treburi de sarbatori.

ERATA : " o gramade de neimpliniti pe agonia "
"fara cei 7 ani de acasa ca Lory Cristea"

Hai, la multi ani tuturor si asta a fost.

Sper sa nu mai apara vreo mascare sa ma ocup pana la sfarsitul anului de chestia asta. ;)



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 14:40:37
         
 
  Mi-am sters textul acela in care incercam sa fac pace. Eu pun punct. Certati-va, frate, lory imprastie-ti nesimtirea ca oricum asa ai invatat de micutza. Cred ca e o stare de spirit a ta.

Dane, daca nu ma insel, domnisoara Lory a avut -10 la un moment dat pe agonia, dar nici asta nu mai conteaza acum, nu?

Lory,
sa-ti fie rusine, nesimtita ce esti, ca vorbesti cum vorbesti unor persoane mature. Si sa iti fie rusine si ca imi vorbesti mie cum imi vorbesti.

Lory, pentru mine si foarte multi altii nu esti decat o nesimtita, o copila fara minte, care nu stie decat sa ridice fustele si pantalonii si sa faca .. ce i-ai spus tu lui carlea. de-asta ai ajuns unde esti. E greu, stiu, sa fii scriitor, fara sa zambesti si sa iti pui ciorapi cu plasa.

Iata, prima mea replica acida si exact pe gustul tau, lory.

Punct.


 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-26 14:40:03
         
 
  ,,Lory Cristea, nivel scazut pe agonia, e stiuta acolo ca un cal breaz, scuze, iapa breaza``

MINTI! am plecat cu nivel 105, mi-am sters numele si textele, ce s-a intamplat dupa aia... nu mai e treaba mea... Liviu Nanu e un om pe care/l respect, un poet pe care-l citesc
iapa s-o numesti pe cea care te-a educat, psihologule! ti-ai dat arama pe fata!
Da! jigodiile vor fi strigate de mine pe nume, allways!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 14:39:48
         
 
  "FALSE PROBLEME", stimata doamna ? Ati luat numele cuiva, i-ati copiat biografia si ati pus-o in pagina dumneavoastra, si acum veniti aici, unde din pacate vi se permite sa faceti ce nu se face.

Este cum zice Enache, o gramada ne neimpliniti pe agoia vin aici si scuipa.

Cum i se scade unuia nivelul pt agonia pt. magarii apare aici si profita de intelegerea domnului Corbu cu privire la problematica liberei exrimari si da cu pietre.

Sa stiti ca daca as lua textul asta si comentariile si l-as posta pe agonia mi-r arde Paul Bogdan un -20 in 3 minute.

Nu va ridicati la inaltimea biografiei, imi pare rau.
Sustineti mai departe o persoana fara ce 7 ani de aca ca Lory Cristea si gata.
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 14:36:08
         
 
  Din câte văd eu dumneavoastră domnule DAN CARLEA, vă ocupați mereu de false probleme. Perdele de fum, parcă anume împrăștiate... cum bine spunea Liviu. Până mai ieri îi făceați reclamă preaînaltului, asta ca să mai aflăm și noi păcătoșii de pe Europeea că există fețe bisericești cărora li se rupe... crucifixul de grija noastră. V-a spus asta Sergiu iar eu sunt de accord.
Eu nu mi-aș face atâtea griji domnule psiholog. Citiți încă o dată comentariul făcut de Z. și poate veți înțelege, că doar sunteți psiholog. Suntem manipulați continuu, cam de oricine. Încă nu ne-am obișnuit, se pare, v-a spus și Mariana iar eu vă spun că nu am luat identitatea nimănui. Acum ați înțeles? Dacă e greu de înțeles, luați-o cum vreți.
La nepotrivită concluzie ați ajuns și mai lăsăți-o în pace pe Lory care are perfectă dreptate. A plecat de pe Agonia singură si nu reproșează nimic nimănui, cum de altfel am făcut și eu. Nici eu și nici ea nu mai suportăm să veniți dumneavoastră aici si sa continuați politica de slugărnicie. Asta e tot stimate domn.
SĂ AUZIM DE BINE!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-26 14:29:11
         
 
  au venit aici toate recidivele agoniei/
dane alice vedeti-va de treaba
ce naiba
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-12-26 14:27:22
         
 
  Domnule Corbu, parca e mare diferenta intre ce am scris eu, ( atentie, dupa ce am fost provocat ) si ce am primit de la premianta Lory.

Dumneavoastra nu aveti timp sa aflati toate tampeniile de pe alte site-uri, asa ca va spun eu :

1) Elena Toma, nivel -20 dat direct de Radu Herinean, dupa ce in repetate randuri a facut iures, i-a innebunit pe mess pe editorii Cosmin Dragomir, Florin Bratu, Liviu Nanu, pe toti ii acuza, toata lumea avea ceva cu ea, inclusiv a trimis un mail numitei Alina Livia Lazar ( poeta foarte talentata si om de bun simt ) in care ii spunea ca " poate vine la ea si ii trage palme si flemge ", eu pana in acel moment interveneam pe toate partile pentru a o salva de la retrogradarea in care singura se impinsese, dar nu intru in amanunte ca plictisim lumea.

Ionut Caragea - nivel -20 sau 0 nu mai stiu cat are acum, pentru dezechilibre carcteristice.

Lory Cristea, nivel scazut pe agonia, e stiuta acolo ca un cal breaz, scuze, iapa breaza.

Deci, astia sunt oamenii care defileaza cum vedeti, ca sa stiti .

Credeti-ma, principial am dreptate, va dau link de la pagina mea de pe agonia daca doriti si imi cititi toate comentariile din cele mai vechi timpuri pana astazi . ;)


 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 14:15:26
         
 
  Avem in fata un text postat de stimata doamna Rodica Elena Lupu, da? Bun. Nu are nimic in comun cu literatura, doar indignarea unei scriitoare privind unele mișculatii de pe Agonia. Pana aici totul este bine, il putem privi ca un manifest, felicitari, si felicitari pt ca ati demascat anumite lucruri pe care unii nu au avut curaj. Sincer, nici eu nu as fi avut curaj sa o fac, desi stiu destule, nu e de datoria mea sa port un razboi care nu imi apartine. Totusi nu sunt de acord ca razboiul acesta se deruleaza pe un alt sit literar. Nu mi se pare fair-play, dar asta este, nu e de comptenta mea ori a altora sa decidem daca textul doamnei Rodica trebuie invalidat ori ba. Domnul Corbu stie mult mai bine, regulamentul il cunoaste toata lumea.

Ce m-a deranjat pe mine insa, a fost tevatura iscata sub acest text, care nu vrea decat sa demonstreze ceva aducand exemple.

Nu era nevoie sa fie aduse aici diverse nume, si persoane, ex: zabet mihai pe care nu l-am citit decat odata si mi-a fost suficient. Nu ma intereseaza persoana dumnealui, e doar un ex, pt k suntem oameni si ne mai conducem si dupa anumite reguli de buna crestere care se invata din copilarie. Totul a degenerat urat, indiferent catre care se indreapta certurile.

Acum domnisoara Lory, un limbaj de neacceptat, chiar daca nu ar fi fost editor, din respect pt ceilalti. Uneori nu poti cere mai mult. Suntem de aceeasi varsta, dar nu mi-am permis niciodata sa folosesc un asemenea limbaj pt o persoana care se vrea de cultura, cu atat mai mult pe un site literar. Atat am avut de spus cu privire la aspectul Lory Cristea, punct.

Carleo, incearca sa nu te mai iei de oameni asa cum ai facut cu Ionut Caragea. Stim multe noi doi, nu crezi? Asa ca unele chestii nu isi au rostul, cu atat valențele personale, si daca tot o iei asa la..., intra putintel in pagina mea de autor europeea, agonia sau care vrei si vezi putintel poza aceea. ai spune tot ca sunt fara creier? noi ne cunoastem bine Dane, si asa ceva nu se face. astept un raspuns si sa imi spui si tu daca ai fost fair-play!! si sa nu imi spui ca apar il apar pe domnu Caragea din anumite motive, pt k ma supar tare.

Domnul Cristescu are dreptate, nu se poate plia dupa cum vor unii sau altii, indiferent de consecinte. regulile sunt reguli, si care nu le accepta, exista usi. Felicitari pt faptul ca puteti ramane drept in aceasta situatie! si nu cred ca are nevoie de sfaturile domnului Carlea pt o buna conducere a siteului.

Doamna mea draga Elena Toma dvs sunteti o fiinta echilibrata si stiti ce faceti. Si ceea ce a scris domnul Carlea despre dvs mi se pare nefondat si de neluat in seama. Nu merita sa puneti la suflet, toti cunoastem valoare dvs incontestabila.

Acum probabil ca o sa ma trezesc cu frumuseti in pagina mea draga, va astept cu drag pe toti, numai incercati putintica obiectivitate, asa cum am facut eu aici. Dupa cum prea bine stiti, nu sunt de mine scandalurile, si m-am tinut departe atat cat am putut. Dar lucrurile cand ating o anumita limita trebuie sa intervii. consider ca s-a ajuns la un conflict de interese, care trebuie STOPAT ACUM, inainte de a fi prea tarziu. Reflectati dragii mei. nu sunt manata de ratiuni personale, majoritatea ma stiti, unii chiar ff bine.
nu voi accepta injurii sau un alt gen de defaimare! mi-am spus parerea strict obiectiv.

acum va rog sa renunati la atacurile acestea, care nu imi demonstreaza mie ca cititorul este manipulat. e trist.


p.s. serverul de pe agonia e varza acum, de la o vreme totul apare pe data de 5 noiembrie, deci sa va asteptati la greseli! asta acelor care posteaza pe agonia.
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2006-12-26 14:04:13
         
 
  Dan Carlea,

Ai scris textul de mai jos? Ce diferență, ca opinie, vezi între acest text și textul scris de Lory Cristea, (minus cuvântul incriminat) Te-a cenzurat cineva? Te-a reclamat cineva? Te-a sancționat cineva? Atunci de ce crezi că Lory ar trebui sancționată pentru delictul de opinie? Sau crezi că este nevoie de un dublu standard?

Pe Europeea publică cine dorește. Cine pleacă este opțiunea lui. Dacă voi rămâne singur, înseamnă că "utopia" numită Europeea, bazată pe minime reguli de limbaj și comportament, pe lipsa de cenzură și încrederea în discernământul unor membri liberi de constrângeri de natură ideologică, se va fi dovedit a fi neviabilă iar situl se va închide.

""Elena, stupizică, exact cum te știu : nu vezi fondul problemei, eu te-am sfătuit prietenește de mai multe ori să nu treci dincolo de literatură și pictură, în dispute care necesită o capacitate mare de a discerne nuanțele și problemele, vii cu imagini kitch-oase și nu spui nimic de valoare, plus că ai o atitudine părtinitoare, exact ca Ionuț, fundamentată pe relații personale și nu te articulezi pe cazul în discuție." postat de Dan carlea:))"


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 14:03:33
         
 
  eu nu folosesc maniera subtila de-a spune ceea ce am pe suflet... firea mea franca este tot ce am mai scump!  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 14:02:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ,,Ești nedrept și insidios. Eu apreciez opera ei ca și pe a ta de altfel ca și pe a mai multora de pe acest site. Și n-am ezitat cănd a exagerat, ca și acum de altfel, să-i atrag atenția``

nu:) este nemernic, pe scurt!:) si va spun de ce: in patru ani de liceu am obtinut 18 diplome la olimpiade si concursuri nationale de lb rom, informatica, engleza s.a.m.d.

am obtinut titlul de poetul anului in USA in 2005, fara sa fi putut participa la decernarea premiului, care mi-a fost trimis in tara... astea sunt lucruri care nu au implicat sexappeal-ul meu, poate sa-si dea seama orice prost...sau nu:) poate sa continue a se face de ras, fara vreun motiv anume... omul este bolnav, eu nu am nimic de reglat, am plecat de pe agonia singura si nu reprosez nimic nimanui.... dar nu suport sa vina aici si sa-si continue politica de slugarnicie, asta e tot

Carlea e un fel de tzata cu rochia ridicata care urla ca mireasa n-a fost fata mare:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 14:00:59
         
 
  Dan Carlea, hai să fac și eu ca tine, să mă dezbrac de caracter și să-ți scriu, aici, alb pe negru, m-ai apelat, acum, pe messenger și m-ai luat la rost, dar greșești, Dane. NIMENI, NICIODATĂ, NU VA FI MAI SINCER CA MINE ÎN A TE AJUTA SĂ-ȚI PUBLICI CREAȚIA LITERARĂ, ȘI ASTA PENTRU CĂ EU TE APRECIEZ CA AUTOR DEȘI TE DETEST CA OM PENTRU CARACTERUL TĂU INSUPORTABIL DE BABĂ NEBUNA PE CARE-L AI. Dane, știi bine ce se practică pe Agonia, și o văd iarăși și pe Alice că tot insistă, Alice, poate, așa, vei reuși tu să dovedești și cum Ioana Barac, prietena ta, s-a trezit cu insulte și acuze nemeritate pentru că s-au primit e.mail-uri triviale de pe adresa ei de a-mail si femeia habar nu avea ce se întâmplase. Alice, încetează, Zabet, te folosește, așa cum ți-am și spus, în urmă cu câteva luni că se va întâmpla, Alice, nu te recunosc, nu pot crede că te-ai transformat in halul acesta, ce principii aperi tu, ale cui? cum se face, Alice, că tocmai tu erai cu ochii pe pagina lui zabet, cum se face că a apărut imediat Elia David să susțină aceleași aberații, ca tine, voi chiar nu realizați că Rodica Lupu habar nu are de asemenea magarii, nu se poate preta la așa ceva? calmați-vă, oameni buni. deja fac spume și vorbesc singură prin casă de toată această tristă întâmplare care ne aduce în situațiile pline de ridicol.
Dane, jura că nu ți-am vrut binele, jura că nu te-am invitat și în emisiunnea mea tv, să te vadă, să te audă lumea, să-ți fie apreciată truda și talentul, asta nu are nimic cu faptul că îți strig în față miicimea sufleteascp de care dai dovadă.
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 13:55:39
         
 
  Stimate domnule Corbu, si nu spun asta intr-o maniera persiflatoare, o spun plasandu-ma in punctul de unde vad intentile dumneavoastra bune, ar trebui dupa parerea mea :

1) sa nu se accepte pe site decat texte cu caracter cultural, nu mizerii de astea reglari de conturi cu alte siteuri, etc.

2) problemele dintre useri sa se transeze pe forum, care sta gol, si unde am vazut la un moment dat linkuri pornografice nu stiu de cine postate

3) editorii sa fie alesi dintre oamenii care nu vorbesc urat si nu terfelesc imaginea membrilor
( fiindca poti vorbi ok din punctul de vedere al regulamentului, dar poti murdari imaginea unui om ) - deci sa fie vizat si fondul nu numai forma.

4) comentariile sa fie asupra textelor, care, repet, sa fie numai de gen cultural, nu ce este mai sus

Pana acum urmatorii stiu ca nu vor mai activa pe site, in conditiile actuale :

* Dana Banu
* Dan Carlea
* Alice Drogoreanu




 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 13:46:09
         
 
  "Nu-i nimic, viata nu e dreapta, Lory e simpatizata, am fost si eu la facultate si stiu cum invatam pentru un examen la oral de-mi sareau capacele, si luam sa zicem 7 si venea o fatuca cu aer de ingeras si aspect promitator si pe mai putin don' profesor ii dadea mai mult"

Ești nedrept și insidios. Eu apreciez opera ei ca și pe a ta de altfel ca și pe a mai multora de pe acest site. Și n-am ezitat cănd a exagerat, ca și acum de altfel, să-i atrag atenția.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 13:44:26
         
 
  mare performanță!
textul ăsta a reușit să dezbine pe toată lumea
dan carlea a luat foc, lory cristea ia foc
elena toma a luat foc șamd
bun
stau și citesc de 2 zile
concluzie
- nimeni nu spune nimic de motivul pt care dna lupu a primit scădere de nivel pt că e clar de ce
- ca editor, lory uită regulile de exprimare valabile pe acest site, pe care e obligată să le aplice
un editor nu trebuie să vorbească astfel și nici să terfelească imaginea membrilor
un editor e un MODERATOR IMPARțIAL!
sunt atâtea râci și oftici personale că-mi par aceste comportamente absolut incalificabile

probabil sau nu se vor lua măsuri

toata lumea se mușcă
e mult patos
ambalare
irosire de timp , resurse bani și consum mental

bună treabă
 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-26 13:35:19
         
 
  "un conducator dovedeste ca e puternic si prin faptul ca isi da seama cand cei aflati mai jos pe scara ierarhica au dreptate, si nu se agata orgoios de prima lui pozitie."

Un conducător nu trebuie să dovedească faptul că este puternic. Dacă este este și atât. Însă aici ai o eroare de fond: eu nu sunt conducătorul acestei secțiuni. Poate administrator. Eu sunt un membru ca oricare altul. De altfel, trei ani, nu s-a știut sub ce nume publică ori dacă publică și administratorul acestui site.

Dar dacă tot veni vorba, ce crede Dan Carlea că ar trebui să facă un conducător? Să mai piardă încă un membru, talentat de altfel, pentru alți doi membri, talentați și ei, dar care oricum vor pleca?

Florin Rădulescu, acuzi și răspunzi selectiv. Atunci, după mai multe atenționări, era vorba despre o recidivă.

armașu sergiu, oricui aș lua partea doare. Eu vreau să fiu neutru în aplicarea regulilor și atât. Pentru că din păcate, pentru această situație nefericită, toți sunt talentați, aproape toți fac trimitere la creștinism dar nici unul nu-și amintește că păcatul păcatelor în această ideologie este ORGOLIUL! Iar eu nu sunt aici să fac drepatate între pozițiile lor. Ci să aplic regulamentul și, ca oricare dintre noi, am dreptul să îmi spun un punct de vedere. Atât. Dacă situl ar avea "un dat fizic palpabil" aș proceda asemeni lui Solon cu cele două mame care își revendicau același copil: le-ș spune să tragă unii de o parte alții de alta.Și care va trage mai puternic a aceluia să fie! Presupun că știi care mamă a renunțat!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 13:34:37
         
 
  D-nu Corbu, ati dialogat cu el de ce se aude prin targ? pentru ca el tocmai a recunoscut ca asta face:) ma intreb in care targ....:)))))  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 13:23:18
         
 
  ,,( in treacat fie spus tu scrii poezie calchiata dupa Paunescu, dar fara sclipirile lui, si te crezi buricul pamantului, fiindca in micutul tau orasel esti "cineva", fiindca dai din coate si din ciorapeii de plasa, asa se aude prin targ. ``

in prezent spun ca esti exact ceea ce arati a fi... un slugoi in slujba celor care se imburicheaza c-ar revolutiona literatura:))) eeee, de toata prastia, cum ar spune musat:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 13:21:14
         
 
  Nu, nu s-a plecat de la un com al tau, Lory Cristea, la textul rodicai Lupu, s-a pornit de la un com al meu, absolut civilizat, la care ai aparut tu, si ai vorbit si porcos si calomnios.

( in treacat fie spus tu scrii poezie calchiata dupa Paunescu, dar fara sclipirile lui, si te crezi buricul pamantului, fiindca in micutul tau orasel esti "cineva", fiindca dai din coate si din ciorapeii de plasa, asa se aude prin targ.

Tu, Lory Cristea, nu scuipi si apoi lingi, ai dreptate.
Tu doar scuipi.


Sergiu, abtine-te, eu nu mai public aici, nici vb de dorinta de a fi editor.

Rodica Elena Lupu a primit ce a meritat, a preluat identitatea altcuiva, s-a jucat practic, ai acum urla pe acest site ca i s-a facut o nedreptate.

Pozeaza in sfanta degeaba, ea a gresit.Si pe agonia si aici.
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 13:16:41
         
 
  "Elena, stupizică, exact cum te știu : nu vezi fondul problemei, eu te-am sfătuit prietenește de mai multe ori să nu treci dincolo de literatură și pictură, în dispute care necesită o capacitate mare de a discerne nuanțele și problemele, vii cu imagini kitch-oase și nu spui nimic de valoare, plus că ai o atitudine părtinitoare, exact ca Ionuț, fundamentată pe relații personale și nu te articulezi pe cazul în discuție." postat de Dan carlea:))
..................................
iaca, nea Dane, acu cred ca poti vedea si tu de ce nu are ursu coada. pai, bre, faptul ca io am vrut sa fiu finutza, pentru ca asa ma stiu chit ca sunt o femeie, simpla, de la tzara, matale ma crezi stupida pentru ca nu am venit cu argumente? apoi, sa-ti traiasca familia:))), ca sa zic, asa, ca la tine, in cartierul Titan, jura matale ca vrei sa vin cu argumente, si daca -mi dai giru`, sa moara El Ha`Bibi de nu/ti demonstrez tot ceea ce am scris, cu bun simt, fara prea multe detalii, in comentariul meu. eu am zis ca este, totusi, Craciun si e bine sa ne abtinem, macar pana dupa sarbatori, dar cred ca iti place caterinca, altfel nu m/ai provoca. ti-ai pus mainile/n sold, mai rau ca țațele la colțul străzii și arunci cu noroi in Lory Cristea? ai stat tu la fundul ei să vezi cu cine are a face, ai auzit tu că a dezbinat casa cuiva? ești penibil, faci dovada lipsei de caracter cu așa afirmații care-ți arată partea caracterului de mahala. și așa de-ar fi fost, nu suntem la comisia de judecată, nu a reclamat nimeni, aici, pe site, că i-a fost luat bărbatul, și, așa, fiind, niciun bărbat nu pleacă de acasă de bine, și nu acestea sunt subiectele care ne interesează. fiecare își trăiește viața cum vrea, cine ești tu să judeci?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 13:10:33
         
 
  nu e nevoie Armasu sergiu, sa-mi spui ce am de zis, nu mi-e frica de nimeni sa vorbesc, s-a plecat de la un comm al meu adresat Rodicai Lupu si s-a ajuns la ceea ce se vede:) eu nu scuip si apoi ling, deci ramane valabil tot ce am spus si micuta musat nu e de bagat in seama:)  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 12:58:48
         
 
  asta sa le zici mai lori!:)  
Postat de catre moș teaca la data de 2006-12-26 12:53:49
         
 
  Domnule Corbu:), faceti/i omului pe plac, ce Dumnezeu! oamnei suntem. Dati-i lui titlul de editor, are mare nevoie, dupa cum se vede. Musat, are deasemenea un limbaj superb, literar, e cel din textele ei, unde rahatul si cele organe genitale sunt cele care predomina. Ma las eu mai mica:) dati-le satisfactie:) e darul meu de Craciun pentru ei:)

ca sa nu mai consume Carlea impulsurile si musat sa faca spume (asta ca sa fiu in ton cu ea):)
 
Postat de catre moș teaca la data de 2006-12-26 12:52:13
         
 
  Ei, domnule Corbu, vedeti ? Deci domnisoara Lory a schimbat c*r cu anus si gata, accentueaza magariile si terfelirea oamenilor.

Acum v-ar placea ca pe siteul dumneavoastra, pe munca si pe banii dumneavoastra, sa incep sa spun tot felul la adresa ei, folosind termeni anatomici ? Asta vreti din site ? Daca da, eu nu ma pretez la asa ceva.

Si va rog eu din suflet, nu imi spuneti ca ar fi in neregula. Sigur ca ar fi, moralmente vorbind, dar puteti vedea dincolo de apare nte? Puteti lua acum o hotarare dreapta ?

Din punct de vedere am inteles procesul psihologic prin care treceti :
pentru ca nu ati actionat pana in acest moment asa cum cred ca era firesc, aveti senzatia ca s-ar considera slabiciune din partea dumneavoastra sa faceti asa cum vi s-a cerut.

Este exact invers : un conducator dovedeste ca e puternic si prin faptul ca isi da seama cand cei aflati mai jos pe scara ierarhica au dreptate, si nu se agata orgoios de prima lui pozitie.

Cred ca ati remarcat ca nu mi-am permis sa spun ceva de genul " plec de pe site daca nu faceti cutare ", eu nu fac santaj niciodata, am spus ca sunt dezamagit si sunt ca si plecat, in sensul ca am luat hotararea sa nu mai public texte.

Totusi, sper in atitudinea dumneavoastra fireasca.

Daca se continua incurajarea tacita a atacurilor la persoana nu am ce face aici.
Credeam ca facem literatura, nu acceptam chestiuni cu anusuri pupate in mintea unora.



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 12:47:13
         
 
  Donșoară, vorbești de te rupi. mai bine taci, că pari mai deșteaptă.
'm-a atacat (in mintea ei) cu commuri de o trivialitate rar intalnita si aici si dincolo' știi să citești mințile umane? Oricum fraza asta analizată d.p.d.v. logic...nu are nicio logică.
Și Mușat a primit comenatrii din partea ta...ohoo.câtze și mai câte..nu mă face să caut acum că mi-e lene și sincer pt tine nu fac așa ceva.
Commurile mele...să mi le amintesc.
te citeam pe agonia și îmi plăcea. Atâta timp cât ți-am spus că îmi place cum scrii, erai mz best friend. Și odată nu mi-a păcut. aici a fost buba. Ți-am zis că nu mi-a plăcut, dar frumos că, deh, atunci eram prietene, și tu ai sărit în sus că eu mă aghit ca un pepsi în timp ce tu ai carte scrisă.
De aici a pornit totul.
În fine, despre ceea ce discutam aici nu era problema eu-tu, pe care tu o aduci în discuție din cauza frustrărilor, ci problema limbajului tău folosit pe care nu ar trebui să îl folosești din moment ce ești editor.
Apropo..nu știu care e treaba cu sărutările și nivelurile de steluțar, eu nu l-am comentat pe Herinean în viața mea pe agonia și totuși el mi-a mărit nivelul, nu alt editor.
Dar ce mai..nu mai discutăm. Agonia e agonia, europeea e europeea. nu fac diferențe.

Asta e tot.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-26 12:44:36
         
 
  Ce misto! ametita asta mica de Dana Mushat nu are unde sa sarbatoreasca Craciunul? o invit cu Carlea cu tot la cabinet! pana nu vine nevasta-mea.
Domn Cristescu, va stiu om serios! Pe bune.
 
Postat de catre moș teaca la data de 2006-12-26 12:41:56
         
 
  dna Lupu, felicitările mele
a fost funny să văd cum un europeea acceptă un text ca acesta, care nu e literatură nici polemică,ci doar reglare de conturi
- să văd cum nu puteți raspunde la gestul dvs de pe agonia(și înțeleg și de ce, e normal)
- să văd cum vă permiteți să mă feșteliți..."fetițo","ciupercă""totul a pornit de la aceasta alice drogoreanu"
- să văd cum eu nu laud, nu iau apărarea nimănui, inclusiv Zabet, dar, DAR, dvs presupuneți asta și mă și legați de persoaana dumnealui(ba mai citați și commuri)...
totul a pornit de la o mișcare greșită de-a dvs, care nu vă face cinste.Și atât.
aveam aceeași poziție indiferent despre cine era vorba
întâmplător dvs ați avut un conflict cu dl.Zabet

deci
nu este calitatea domniei voastre să-mi judecați mie scriitura
mă bucur că m-ați citit
dar ați facut asta selectiv și trunchiat,tot așa cum ați facut și cu părerile incriminatului Zabet

cele mai multe stele le am de la Medeea Iancu,iar cele mai multe comuri de la Traian Rotarescu
așa ca e amuzant să văd cum deraiați atenția cititorilor de la un aspect la altul
trec cu vederea partea cu atelierul, pentru că nu m-ați citit dvs never pe când eram eu la atelier din lipsă de diacritice:)))
ceea ce mă bucură este ca aveți susținatori
elena toma, pe care o respect
asta e frumos , nu e bine să pleci la bătălie singur

Dacă nu ați fi făcut acest text în care să trunchiați adevarul în favoarea dvs poate că v-aș fi respectat în continuare
e normal la nervi să ai reacții aiurea și să și plătești pentru asta
dar exista ARGUMENTE, SCHIMB DE IDEI
le puteați folosi
părerile sunt libere în țara asta , nu e nimeni aliniat să fie de acord cu dvs

PS.întrucât dl Zabet e chiar un personaj aparte pe agonia transmiteți-i că vreau și eu niște pupici
eu am luat comurile la rând și nu mi-a lăsat nici un macho de pe site nici măcar unul
și e păcat
că-s încă frumușică
chiar dacă nu mai sunt demult fetiță

sper că vă respectați clienții, dna editor și nu-i tratați ca pe mine
cam de sus așa

 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-26 12:41:30
         
 
  :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

cand se arunca cu noroi in tine....etc

unde erati cand se arunca cu noroi in Elena Toma? in Nicolae Tudor? in Mariana Fulger? in multi...multi de tot? eu nu am facut decat sa-i spun lui Carlea, in fata, nu prin dos, ca executa niste sarutari in anumite anusuri(e corect acum?) care i-au dat nivel de stelutar:)))))
musat n-a primit din partea mea niciodata vreun comentariu, dar m-a atacat (in mintea ei) cu commuri de o trivialitate rar intalnita si aici si dincolo, fata e complexata si mi-e un pic mila, recunosc:) in rest:))))
d-le Cristescu, hai sa fim seriosi!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-26 12:28:27
         
 
  Aha, deci e necavaleresc textul, domnule Cristescu.
EXACT asta am scris si eu in primul meu comentariu, care a primit stiti ce tratament.

Si va spun ca nu " am folosit aceeasi expresie ca Lory Cristea ", am dat copy paste, ceea ce nu e bine, dar nu inseamna ca EU am folosit acest cuvant, nu e productia mea, nu ma caracterizeaza astfel de discurs, e o diferenta de nuanta deosebit de importanta.

Si in legatura cu acest gen de argument cum ca :

" de ce te deranjeaza, domne, ca ala iti spune cutare", sugerand ca, vezi-doamne, ca e pe undeva adevarat, am un raspuns foarte tare, nu stiu daca il puteti duce :

stiti, ce am auzit eu de dumneavoastra ? ca .... si aici imaginatia dumneavoastra sa umple golurile ;)
si de mama dumneavoastra se spune ca ..... ;)

Ati inteles exercitiul psihologic la care va invit ?
Si cand ati veni si v-ati exprima indignarea, eu sa vin candid :

" domnule Corbu, haideti domne, puneti la suflet toate nemerniciile ? " De ce va agitati ???
De ce va deranjeaza atat de mult ??? Oare de ce ?
( sugerand ca ar fi poate un adevar pe undeva in acele mizerii, fiindca asta faceti aici :

"Și de ce dati proporții megalitice unui fapt banal, poate insignifiant dacă nu credeti că este și neadevărat. "

( in cazul meu, proportile nu sunt megalitice, sunt de minim bun simt, sa veniti ca sef al site-ului sa spuneti ce am zis, sa faceti o admonestare clara si o scadere de nivel poate.)

Nu-i nimic, viata nu e dreapta, Lory e simpatizata, am fost si eu la facultate si stiu cum invatam pentru un examen la oral de-mi sareau capacele, si luam sa zicem 7 si venea o fatuca cu aer de ingeras si aspect promitator si pe mai putin don' profesor ii dadea mai mult. ;)

Pe agonia ar fi intrat Paul Bogdan imediat si ar fi dat un avertisment clar persoanei care a vorbit asa.

Si eu de revenit nu mai revin, desi stiu clar ca aveti intentii bune, dar nu ajunge, eu nu stau intr-un loc cu asemenea lacune organizatorice.

Cu stima, totusi, Dan Carlea.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 12:26:15
         
 
  Domnule Cristescu,pentru un limbaj asemanator cu al domnisoarei Loredana Cristea, nivelul meu a fost scazut pt. o perioada de la "200" la "10"!De ce faceti discriminari?De ce lasati o asemenea persoana iresponsabila sa abuzeze de functia de editor?

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-26 12:26:01
         
 
  Da, am scris sub presiune, poate ușor enervat și am așa de multe erori că o erata ar deveni inutilă. Vă prezint scuze și vă rog să citiți corect.

Mai fac o precizare. Pentru toți aceia care ați publicat pe Agonia iar acum o denigrați gestul mi se pare cel puțin necavaleresc. Agonia are deja un loc în spațiul cultural virtual.


Să auzim de bine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 12:06:39
         
 
  Dana Mushat,

1.Eu nu schimb regulile in timpul jocului.
Toate comentariile care contin cuvinte neacceptate aici trebuie invalidate. Atat.

2. Nu pot lua alta atitudine fata de Lory Cristea decat am luat față de ecsintescu aflat în aceeași situație. De unde până unde analiză comparativa Lory Cristera Dana Mushat?

Corneliu Traian Atanasiu

nu-mi amintesc să te fi nedreptățit vreodată. Daca da, o voi fi făcut-o fără intenție și-ți prezint scuzele mele.
De ce ești nedrept cu mine și cu situl? Europea nu practică și nu încurajează șovinismul literar, patriotismul stupid, comentariile autoadulatoare, nu există un "editor suprem" cum, probabil, aflat într-un puseu augustoroabastosian, te-ai exprimat deunăzi, etc. etc.
Aici există creatori mai mult sau mai puțin valoroși care abordează tematicile care îi interesează, care poate îi frământă ori, care, cred ei, sunt de interes. Atâta timp cât respectă regulile editorii nu intervin. Ce atâta filosofie și procese de intenție? Răspunderea pentru ceea ce scrie fiecare îi revine fiecăruia. În paginile de literatura, politică, etc. ce se publică are avizul redacției. Aici se publică la modul sincer fără cenzură, însă în spiritul legii. Te rog să ai capacitatea și să înțelegi că pentru unul și același punct din spațiu pot exista multiple puncte de vedere.
Cât despre organizare punctul meu de vedere este că situl este suficient de bine organizat. Că nu are parametrii de performanță pe care mi-i doresc este altă problemă. Europeea nu-și propune să modifice realitatea, să construiască un creator nou, etc. etc, Europeea prin atelierul literar, este un spațiu public de exprimare la care are acces oricine. Și care și așa are cam multe reguli!

Dan Carlea,

Nu-mi amintesc să-mi fi permis a te fi judecat. Tu de ce mă judeci? Ba mai dai și sentințe cum că am greșit! Teleologic vorbind miza ta este una mică. O vrei admonestată pe Lory. Am procedat în cazul coimentariului făcut de Lory Cristea exact cum am procedaat și în cazul altora: am atenționat-o însă nu în maniera sugerată de tine, am spus că pentru moment las comentariile așa cum au fost, însă toate comentariile care conțin cuvinte neacceptate aici vor fi invalidate. Că tu ai o anumită incoerență reclamand un comentariu conținând un cuvânt care nu se acceptă aici, folosind același cuvânt, nu-i vina mea.
Că nu vrei să mai publici aici este opțiunea ta. Că dana Banu procedează la fel eu ce-aș putea să fac.
Europeea s-a definit ca atare și nu este giroeuropeea. Adică nu se pliază după cum vrea azi un membru, mâine altul, etc.

Însă eu, în locul tău, mi-aș pune o întrebare: dacă nu ar fi folosit cuvântul incriminat, oare ce o va fi făcut-o pe Lory să aibă această părere despre tine? Și de ce te afecteazăa atât? Și de ce te scuzi atăt? Și de ce dai proporții megalitice unui fapt banal, poate insignifiant dacă tu crezi că este și neadevărat.
Ți-am spus-o și la telefon: când se aruncă în tine cu noroi luminează și el se va preface în praf pe care îl va spulbera vântul.

Oricum după ce vă va trece, sper puseul de supărare sau orgoliu, pe satul numit "Europeea" eu vă reaștept și pe tine și pe Dana Banu să pulicați din nou aici. Pentru că aveți creații valoroase. Și acesta este lucrul cel mai important.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-26 11:59:53
         
 
  Mai Ionut, tu chiar nu stii cand sa te opresti ? Ce cenacluri visezi mai omule ?
Am fost la 3 cenacluri in viata mea, si am vorbit cateva propozitii, la invitatia conducatorilor.
Si am spus chestii extrem de simple, m-am prezentat si atat practic.

Stii mai care e problema ta ? Nu esti in stare sa accezi pe niciun site la un nivel superior, si esti invidios pe toti care reusesc, prin echilibru si atitudine corecta.

Nu vezi ce jalnic pui problema ? Daca as "rezista eu cu nivel 0 sau 10 spui ? :))))
Mai baiatule, parca nu ai sti ca am pornit tot de la 0 ca toti userii.
Daca maine ma retrag din toate si ma inscriu cu alt nume, fac pariu pe ce vrei tu ca tot la nivelele astea ajung inaintea ta, fiindca eu nu activez ca sa ma aflu in treaba, ca tine ci fac ceva.

Scuteste-ma de infantilismele tale, te rog frumos.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 11:35:39
         
 
  Dan Carlea, daca tot o dai in sinceritati si dezvaluiri, povesteste-ne si noua cum la cateva zile dupa ce ai declarat public pe Agonia ca nu esti interesat de acces, ai obtinut 120, si asta imediat dupa acel cenaclu in care te-ai dat bine pe langa stii tu cine. Fii barbat si i-ati inima in dinti. In privinta regragerii de pe toate siteurile, nu te cred si nici nu cred ca este chiar o idee foarte buna. Ma intreb daca ai avea puterea sa rezisti pe siteurile astea toate ca user normal, acces 10 pe toate, fara sa fii in bisericute si sa iti vezi cu adevarat de scrisul tau. Mare chestie...  
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-26 11:08:27
         
 
  Ionuț Caragea, reține că puterea unui bărbat nu e în bicepși în primul rând, ci în capacitatea de se detașa de subiectivism, de a privi cu răceală discriminatorie fenomenele.
Iar în cazul nostru, numai cineva interesat sau incapabil nu remarcă cine are dreptate.
Dan Carlea

Aici ai zis-o profund, Dane.

Iaca, stînd eu așa, stăpînit de o răceală discriminatorie care dintre toți m-a virusat doar pe mine în ziua de Crăciun, de strănut de cîte ori deschid pagina asta, și mai fiind eu și foarte capabil de felul meu, remarc cum că fiecare aveți, în felul vostru, dreptate. Și?...
Fiecare ține de dreptatea lui, ca gaia mațu’.
Văd că aici nu se discută. Se monologhează, ceea ce e altă gîscă...
Vin eu să vă lămuresc: unii au dreptate, ceilalți nu.
Limpede? :)

PS Aici o fi un for de înfierare a altor saituri de literatura??


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-26 10:50:46
         
 
  Vai, doamnă Elena Buică, dacă ați ști cât de dragi îmi sunt oamenii ăștia ca dumneavoastră, care sunt atât de buni și de luminoși când e vorba de cârca altora…
Ce ați zice dacă aș face acum cum ar face mulți în locul meu și v-aș trage o denigrare cu o porcărie inclusă ?
Ă ?
Și după aia ar veni una ca dumneavoastră și ar spune :
“ vai, eu îl susțin pe D C, e vulcanic, domnule, trebuie să își păstreze maniera asta «
E ușor când e vorba de altul și de imaginea lui.
Eu am uitat să spun cum suținea cineva de pe agonia că Lory Cristea ar fi stricat casa cuiva. O fi adevărat, n-o fi adevărat ? Cine știe ?
Vai de mine câți sfinți pe lumea asta și eu nu știam, doamnă Buică.
Fiți așa de « caldă » când veți păți dumneavoastră ce am pățit eu, scutiți-mă de aerele astea angelice false, dacă nu aveți capacitate de empatie faceți lumii un serviciu și tăceți.

Elena, stupizică, exact cum te știu : nu vezi fondul problemei, eu te-am sfătuit prietenește de mai multe ori să nu treci dincolo de literatură și pictură, în dispute care necesită o capacitate mare de a discerne nuanțele și problemele, vii cu imagini kitch-oase și nu spui nimic de valoare, plus că ai o atitudine părtinitoare, exact ca Ionuț, fundamentată pe relații personale și nu te articulezi pe cazul în discuție.

Ionuț Caragea, reține că puterea unui bărbat nu e în bicepși în primul rând, ci în capacitatea de se detașa de subiectivism, de a privi cu răceală discriminatorie fenomenele.
Iar în cazul nostru, numai cineva interesat sau incapabil nu remarcă cine are dreptate.
Dacă ai fi fost în situația mea, imediat aș fi spus că ai dreptate, indiferent de ce părere am de tine.
Habar nu ai că în urmă cu câteva luni cineva de pe agonia a scris o poezie cu titlul « Ionuț Caragea… » nu mai știu ce era acolo unde am pus puncte puncte, textul era un mișto la adresa ta, și am intervenit, deși era în perioada când nu ne simpatizam deloc, am fost chiar primul comentator,și am atras atenția că nu e în regulă folosirea numelui unui autor în acest mod și că textul trebuie să ajungă în pagina de autor, ceea ce s-a și întâmplat vreo jumătate de oră mai târziu.
Dacă ai înțeles ceva din cele scrise de mine acu, bine, dacă nu, iar bine.


Domnilor conducători ai site-ului, vă anunț că ieri ați pierdut un om de excepție, o poetă talentată, Dana Banu, care are și câteva cărți publicate și nu spune asta din modestie și pentru ca să nu se simtă comentatorii textelor ei în inferioritate.
De acum înainte nici eu nu voi mai posta texte aici, fiindcă ați lucrat în acest caz într-o manieră deranjantă.

Domnule Corbu, v-am spus la telefon un lucru, în modul cel mai clar și anume că aștept să intrați cu un comentariu în care să spuneți ceva de genul :
« Loredana Cristea, a fost o mojicie din partea ta să folosești asemenea expresie, și să murdărești imaginea unui om care nu merita asta, plus că ești și editor și ar trebui să fii exemplu . Ai avertisment public, la următoarea abatere scădere de nivel. »

Era așa de greu ???


Iată cât de pupinc***st sunt, cei care mă cunosc cât de cât știu că nu mă interesează nici dacă ies în aceeași zi de pe toate site-urile literare pe care activez.

Dezamăgit.

PS :
Era să uit doamnă Elena Buică : La mulți ani și lumină, dacă tot vă place ipocrizia, susțineți pe cea care scuipă repetat și pozați în sfântă.


 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-26 10:27:16
         
 
  Rodica Lupu, am adus "decuzori" lumina si usturoi, sa alunge spiritele rele de pe pagina ta:)) uite asa ajunge omu sa se lepede de credinta, vazandu-si semenii cum se despoaie de caracter. Craciun cu sanatate si sarbatori linistite, nici in ziua de Craciun nu ne-a fost dat sa fim tihniti!
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-26 07:34:22
         
 
  Mie imi placeau comentariile, remarcile acide pe care le facea Tudor Popescu "nemernicilor si jigodiilor" si imi pare bine ca domnii si doamnele din subsolul acestui text nu s-au sfiit sa dea in vileag activitatea dubioasa a unor indivizi.
Concluzia din pacate este cam pesimista, aceste specimene vor exista mereu, magariile de pe Agonia sau de pe alte siteuri vor continua si la fel si discutiile contradictorii. Pai este normal, nu suntem niciunii dintre noi sfinti precum nu toti suntem poeti. Care este avantajul internetului, acesta face mai vizibile orgoliile, mancatoriile, pupincurismele, bisericutele, invidia si altele. Macar asa, cand ne vom intalni la cenacluri, la lansari de carte sau la alte activitati fata in fata, sa stim cu cine avem de-a face si cum sa tratam aceste specimene.
Doamna Rodica Elena Lupu, va felicit pentru curaj si va urez succes!
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-26 06:24:16
         
 
  “DENIGREZ, DECI, EXIST” si-a zis in barba ZABET. Altfel cine l-ar fi luat in seama? I-am scris numele cu litere mari ca sa ii fac o bucurie, pe langa celelalte pe care i le-au facut atatia comentatori. De ce sa nu ii facem si lui o bucurie in genul bravului soldat Sveik?
Am vazut DENIGRATORI si mai mari. Au tavalit opera lui Eminescu, pe Stefan l-au facut mic sau de nimic, pe cat a fost el de Mare, dar cate si mai cate altele nu ne-au fluturat pe sub ochi.
Ma mir, distinsa Rodica Elena Lupu ca de la inaltimea talentului tau si a valorii tale morale, cum de nu l-ai pierdut din vedere pe ZABET ? Asa locuieste el in sufletul lui si nu poti sa il contesti pe T. Vianu care zice:”In limbaj se elibereaza o stare sufleteasca individuala”.

Vreau sa spun o vorba si despre Lory.
Ii pretuiesc talentul, verva tinereasca si o apar amintind ca fiecare cuvant are drept de cetate…
dar…
depinde ce facem cu cuvintele. Arghezi marturisea ca “Din mucigaiuri, bube si noroi/ Iscat-am frumuseti si preturi noi”
Asa cum spun multi comentatori – si sunt prea multi ca sa nu tinem seama de ei – cuvantul pus la bataie “curul” in asemenea comentarii, nu ar putea avea alta valoare stilistica decat cea al limbajului periferic. Ne mai amintim si de Tudor Vianu care spunea (citez din memorie) “cu ajutorul limbajului exprimi si te exprimi” demn de ZABET si nu de o tanara care trebuie sa isi pastreze si o buna doza de rezerve in exprimarea-i tumultoasa.

Regret ca atatea comentarii au ajuns pragul de jos. E o avalansa de cuvinte care imi cad in cap si pe suflet amintindu-mi exprimarea sadita in suletul romanilor de Savanta de renume mondial.

Mai bine sa vedem paartea frumoasa a ceea ce primim de la viata, macar in aceste zile de mare sarbatoare.

SARBATORI FERICITE, BUCURIE SI LUMINA IN SUFLET ! tuturor si mai ales celor cu intunecimi in suflet.



 
Postat de catre Elena Buica la data de 2006-12-25 23:01:52
         
 
  Alice si Eliza, extraordinar! ati vazut si ati tacut, pai, asta cum se numeste? de ce nu ati sesizat imediat? de ce, daca Rodica nu ar fi scris, aici, pe Europeea ce s-a/ntamplat pe Agonia cu textul ei ...nu ati fi comentat nimic din cele vazute? Eliza, din cate vad, ai scris: " dupa ce si-a retras textele, a aparut in locul numelui Rodica Lupu, numele Zabet Mihai", doar nu puteti crede ca Rodica se poate preta la astfel de inscenari, la ce i-ar folosi si pentru ce si-ar pata numele si imaginea, cand a plecat dezgustata de acolo? Rodica este o personalitate prea mare dar cum pe Agonia persoanalitatile deranjeaza, aveti grija, nu deveniti si voi, s-ar putea sa :))) alea-alea si voua:))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 20:14:00
         
 
  si..Rodica Lupu....acest gen de inscenari i s-au facut si Ioanei Barac, cunoastem stilul, in fine.
prin ce a trecut si ea, se poate vedea pe Agonia, cum i-a fost folosita adresa de mail si trimise mesaje obscene, ca fiind din partea ei. bine ca nu esti acuzata de asa ceva:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 20:07:43
         
 
  Rodica, draga mea, fii linistita, cand cineva trebuie alungat, cumva, i se fac inscenari de tot felul. la personalitatea ta, trebuia sa se gaseasaca ceva si cum acolo exista experti in aceste tehnici, nu te mira. surprinzator este cum Alice nu isi da seama ca ea a fost selectionata sa dea tonul, cunoscand-o cat este de visatoare si ignoranta, exact la aceasta intamplare nu i'ar sta ei capul, dar cineva trebuia sa spuna ceva despre o atare fapta, si cum face parte din staf, asta e realitatea. a fost aleasa, tocmai ea. Alice, stiam ca vei deveni cea de azi, atat de nerecunoscut, pacat!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 19:57:34
         
 
  eliza
ca si tine si eu am vazut
dar n-am aratat la nimeni
am vazut un fapt care nu face cinste
daca nu era toata aceasta tevatura aici pe europeea
nici nu interveneam
dar m-a revoltat
acum am ajuns in fel si chip
s-a plecat de la ceva si s-a ajuns la altceva
dna Lupu nu cred ca o sa raspunda la intrebarea ta
vad ca metoda adoptata e atacul
nu justificarea

pt dna.Lupu
nu v-am comentat in viata mea
singurul text citit a fost cel despre timisoara
si mi-a atras atentia cum va schimbati numele
daca n-as fi vazut la logari cum
apareti cu datele dlui zabet
nu mai vb acum
"Singurul care a creat discuții a fost cel despre Timișoara și asta numai din cauza duetului Zabet-Alice".
nu sunt un duet
si va rog
sa separati atacurile de prost gust menite sa inlocuiasca un raspuns onest
e usor sa musti
in articolul dvs nu e vb de alice, e vb de rele tratamente agonice

deci sa depasim momentul
 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-25 18:47:49
         
 
  Nu e nici o supărare Eliza. Nu știu ce ați văzut voi și cine cunoaște parolele și adresele de pe Agonia.
Începând din acest moment oricine are o opinie referitoare la un text de-al meu, îl rog să o facă în susbsolul acestuia. Respectiva opinie să se refere la text, pentru că altceva nu mă interesează într-un mediu virtual literar.

Cu stimă,
Rodica Elena Lupu
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-25 18:43:45
         
 
  D-na Rodica, sa fim bine intelese.
Nu am nimic cu dvs. Va respect.
Am vazut (si chiar am aratat si altcuiva) acest lucru.
Recunosc ca n-a durat foarte mult si datele au fost schimbate iar pe numele dvs.
Acesta a fost si motivul pentru care Radu Herinean v-a scazut nivelul.
Daca nu as fi vazut singura asta (si am descoperit fara sa vreau) as mai fi pus pe seama barfelor. Dar am vazut personal acest lucru.

Cu aceeasi stima
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-12-25 18:36:43
         
 
  Mă faci să răd. Sau mai știi?! Te pomenești că l-am îndrăgit așa deodată și am ținut neapărat să-i văd numele în locul numelui meu si la fel datele biografice că tot n-am ajuns încă în Tahiti. De la întrebarea unde ai fost tu rodica lupu? - pusă cu atâta nerușinare de Z. am ajuns la cu totul altceva.
Să fiți sănătoși cei de pe Agonia. Am încheiat orice discuție cu voi.
Va pare rău după textele mele? Nu vă faceți probleme, au fost fragmente din cărțile care se află în toate librăriile din țară.
Eliza Voicu să ai parte de succes pe Agonia!
Rodica Elena Lupu

 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-25 18:31:40
         
 
  D-na Elena Rodica Lupu
Eu vreau sa va intreb un singur lucru: de ce atunci cand v-ati retras textele de pe agonia.ro in locul numelui dvs. l-ati pus pe cel al lui Mihai Zabet?
De ce in locul biografiei dvs. a aparut biografia lui Mihai Zabet?
Cred ca la acest "furt" se referea Alice Drogoreanu.
O persoana demna de cinste si incredere cum sunteti dvs. nu trebuia sa recurga la un asemenea gest.
Aici a fost greseala dvs.
Nu trebuia sa recurgeti la un asemenea gest.
V-ati coborat, oarecum, stacheta...

Cu stima
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-12-25 18:28:58
         
 
  Dacă e să vorbim despre texte, m-ar bate Dumnezeu dacă nu aș recunoaște că toate textele mele au fost bine primite pe Agonia. Singurul care a creat discuții a fost cel despre Timișoara și asta numai din cauza duetului Zabet-Alice. De aceea am spus eu PANA AJUNGI LA DUMNEZEU TE MANANCA SFINȚII! Despre ce furt e vorba fetițo?! Ai apărut așa ca ciuperca după ploaie și acum vezi Doamne ai fost jignită și pleci „cu un gust amarnic de....” Cuvântul care lipsește aici este cel pe care chiar tu il folosești în finalul ultimului tău comentariu. Nu-ți convine că Elena Toma a spus adevărul, că dacă ea nu te ajuta era vai de tine și de poeziile tale.

Voi, cei care mă cunoașteți, știți că eu nu scriu de ieri sau de alaltăieri. Scriu de ani de zile la diferite publicatii din lume și vine acum domnul Zabet căruia îi cântă în strună această Alice care „din mai 2006 se dă huța pe Agonia” (menționează chiar ea), să-mi spună că articolul meu n-ar fi trebuit sa fie publicat?! A și Z, culmea prima și ultima litera din alfabet. Revin, voi chiar credeți că directorii acestor publicații nu știu ce publică? Dragilor nu comparați ce faceți voi acolo între voi doi cu steluțe și pupice, „chiar niciun mesaj? nici macar unu mik mik de tot?”, cerșește Zabek și zice că ăsta e comentariu la “cnp”, poezie de Alice D. - cu publicațiile din SUA, Canada, Australia, Franța, Germania, unde articolele mele sunt bine primite și apreciate.

Domnului Zabet vreau să-i spun ceva important, pentru că sunt sigură că nu știe :
DOMNULE INGINER, EU SUNT SINGURUL DIRECTOR DE EDITURA DIN ROMANIA CARE PUBILCĂ TOATE CĂRȚILE LUI PAUL GOMA. NU CREDEȚI? MINT ȘI ACUM?
SE AFLĂ ÎN LIBRARII „BONIFACIA”. ÎN DATA DE 8 DECEMBRIE A AVUT LOC LA ROMÂNIA PLAZA LANSAREA ACESTEI CĂRȚI. NU AȚI AFLAT? DACĂ VĂ IUBIȚI TARA ȘI NEAMUL DE CE NU AȚI FOST LA ACEASTĂ LANSARE?
ACUM ESTE LA TIPAR „ARTA REFUGII”. DOMNUL PAUL GOMA MI-A ÎNCREDINȚAT TOATE SCRIERILE DOMNIEI SALE ȘI LE VOI PUBLICA ÎN 2007.CE PĂRERE AVEȚI?

Aștept comentariul dumneavoastră. Nu de alta, dar ati primit o stea când ați scris două vorbe într-un articol despre Paul Goma ale cărui cărți nu apar în țară. Mint și acum Alice? Sau poate mă întreabă domnul Zabet cum l-am cunoscut pe Paul Goma. Uite așa, simplu. Ne iubim și noi. Eu sunt iubita lui editoare iar el este iubitul meu autor preferat.

LA MULȚI ANI TUTUROR ACELORA CARE ȘTIU CE ESTE CINSTEA ȘI CORECTITUDINEA!
Rodica Elena Lupu
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-25 18:09:52
         
 
  faptul ca pe europeea se discuta despre agonia si nu invers spune multe.
"pe un site unde, de bine, de rau se respecta libera experimare!"
te-ai lovit la cap fato
despre pupat cururi stii sa o faci
dulce dulce


craciun fericit.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-12-25 18:09:50
         
 
  si..Dan Carlea:))erata: conditionat*
si, Dane...daca vrei istoria minunatelor texte care pe Agonia ar fi trecute, rapid, la " pagina de autor", pe bune, ma ofer sa-ti reimporspatez memoria, tot razi tu de mine si ma faci paranoica si in toate felurile. ai devenit tare gingas, acum, ma rogi frumos "s-o las asa"...pe cine? ce anume sa las asa? stii bine ca si tu si eu si altii...am pus titluri, am corectat, am scris chiar texte intregi unor autori pe alte site-uri:)) faceam asta, tainic, pe mess:))) si tare drag imi era cand iti citeam comentariile unor texte scrise, in mare parte, de mine, inclusiv titlul imi apartinea, si acel text era superbine comentat in timp ce poeziile mele erau acuzate de infantilism si eu eram bataia de joc a editorilor de pe Agonia. ha,ha, ha. mai mult, unii din cei carora le-am dat acest ajutor au primit si nivel, in timp ce mie mi-a fost scazut nivelul la -20. am acceptat aceasta stare de fapt pentru ca stiam ca se va ajunge la o astfel de situatie, dovada ca Agonia modifica, schimba caracterele...ajungi pe acel site OM si devii NEOM.
cu respect, Rodica!
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 18:06:46
         
 
  "Adevarul este ca Loredana este extrem de talentata si ca valoarea ei creaza invidie, ura, luare la misto, ea la varsta ei de 18 ani a facut ceea ce nu au facut altii la 30 si ceva de ani sau mai mult. Aparitiile in atatea reviste nationale, critica oamenilor de specialitate, vin ca argument"
(Ionut Caragea)

Vad ca nimeni nu-si pune intrebarea cum a ajuns aceasta pustoaica de 18 ani sa fie bagata in seama ...Sa fie "de vina" talentul ei sau mai degraba tupeul fantastic, insistenta cu care se insinueaza peste tot, ca musca-n lapte, etalandu-si pe la toate usile ciorapeii negri de plasa?Sau si-a gasit vreun "sponsor" de varsta a treia printre cei care o lauda cu atata patima?Sa nu uitam ca cele doua volume de poezii ale acestei creaturi au fost scoase la "prestigioasa" editura Corvin, specializata in editarea, tiparirea si distributia revistelor de divertisment si pentru copii!Din cate stiu eu, in Romania nu editurile cauta poeti pe care sa-i promoveze si sa-i sponsorizeze ci invers...Orice neica nimeni poate,practic, sa scoata n+1 volume, la orice editura, daca plateste gras...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 17:59:44
         
 
  Dan Carlea, iar ma cuceresti:)) ce repede ai sarit in ajutorul lui Alice Drogoreanu, ea sare in ajutorul lui Zabet, frumos v-a educat Agonia:))!!!pai, eu ce zic, nu mint, stii bine ca nu le am cu magariile si mai ales cand ma si bazez pe adevaruri. ma treci prin amintiri in care aparitia ta in a-mi apara si mie imaginea, asa cum tot te exprimi, nu s-a remarcat:)) permite-mi sa-ti spun ca o stiu pe Alice, ca si tine, de pe www.poezii.ro si din urma cu 6 luni in urma cand era, saraca, strivita la Atelier. nu te-ai ostenit sa o ajuti decat coditionat, eu m-am oferit s-o ajut fara a-i cere ceva, am facut-o din placere, dar cand vad ce a inceput sa faca, mi-e lehamite. vrei amanunte?:))
La multi ani, Dane. nu te mai lua de Ionut Caragea si nici de Lory Cristea, sunt adevarati, sinceri, corecti, asa cum multi ar vrea si nu reusesc, din pacate. si eu seman cu ei, spre dezamagirea multora. sper ca nu-mi atrag animozitati. par naiva?:)))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 17:57:10
         
 
  Elena Toma, gresesti si iti faci pacate.
Alice Drogoreanu e printre persoanele foarte ok, scrie bine, habar nu avea care e chestia cu nivelurile, scrie bine si e apreciata si respectata.

Si de alta autaore ai zis la fel, ca eu ii fac textele, te rog eu frumos, las-o asa.

La multi ani, Elena !
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-25 17:45:04
         
 
  Carlea, tu poti spune orice si poti inventa orice, nu ma afecteaza.
Ma asteptam la recatia ta vizavi de adevarata fata a ta si coalitia Agonica.
Rusine sa iti fie pentru ca nu recunosti si ii faci pe altii mincinosi, sa-ti fie rusine. Esti leit idolul tau Gigi Becali cu care voiai sa te intalnesti ca sa cumperi Agonia(te duce capul), credincios pana la Dumnezeu..si cinstit pana in maduva oaselor.
Mai du-te la biserica si spovedeste-te...
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-25 17:43:13
         
 
  Costin,
scuzele de rigoare. :)
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-25 17:36:19
         
 
  asta se întâmplă când esti martor la un furt
vezi cum intra hoțul in casa unuia
cum e dat afară și se vaită la vecini că e javră păgubitul
și ajungi să fi terfelit
indiferent ce ați spune
eu am încheiat
așteptam ca editorii să fie obiectivi
văd că nimeni nu a citit cu atenție ce-am scris
și ajung să fiu acuzată că sunt "avocata lui zabet"
deci trebuia să închid ochii și să o laud pe stimata doamnă
e perfect , oameni buni
merem înainte spre un viitor perfect
o seara bună tuturor
plec cu un gust amarnic de rahat
 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-25 17:28:13
         
 
  Hai sa va spun de domnul Ionut Cargea, daca tot spune minciuni.
S-a tot luat de mine pe agonia, l-am lasat de cateva ori, am inteles ca e genul de om usor frustrabil, dar la un moment dat a reusit sa ma supere si i-am facut praf un text, demonstrand ca e de ATELIER.

Acest lucru a fost recunoscut si tratat ca atare, textul ajungand in cateva ore in atelier.

Asa m-a facut de rusine Caragea, acest tip cu muschi si talent indoielnic, care se da bine pe langa unul si altul :)) .

In legatura cu clona de care zice, mi-am facut-o doar pentru a vedea daca o tipa care arata apetisant e tratata altfel si am postat un singur text de pe ea.

Sa se inteleaga un lucru : Ionut Caragea este genul de om care lauda pe absolut oricine il lauda ai ataca marlaneste pe oricine ii spune ca nu scrie bine.

Acest om nu are viitor literar real, faptul ca se da bine pe langa 2 critici nu va conta in fata posteritatii.

Acum priviti atitudinea partinitoare, cum intelege domnul Ionut :

"Insa pana la a crea coalitii si a incerca inlaturarea un editor care si-a spus democratic punctul de vedere, mi se pare ca avem de-a face cu o replica in miniatura a agoniei"

Deci "pupat c***ri" inseamna la Domnul Ionut punct de vedere democratic si nu atac mizerabil la persoana si mojicie.

Morala : Ionut Caragea este un om slab, frustrabil lesne, care scrie dulcegarii, si care musca si fuge.

Slab domnu Ionut, slab.
Acu, daca m-ati provocat, sa o duceti pana la capat, ca eu v-am tot lasat in pace, dar cred ca spiritul creciunului acu nu s-a prins de mine.

Poate revin cu noi informatii interesante. ;)

Scuze, word-ul mi-a jucat o festa si s-au lipit niste bucati, comentariul anterior sa fie sters va rog /.




 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-25 17:25:44
         
 
  :) of vecinică săriși la bătaie. :) uite eugenia a înțeles. și eu te respect. :)
sărbători fericite!
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-12-25 17:18:02
         
 
  Dana Mushat, cred ca la Dana Banu facea referire Costin.
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2006-12-25 17:12:01
         
 
  Costin,
acum ma supaeri..cand am vb eu de corectitudine pe agonia? tu nu vezi ca eu discut scurt si la obiect fenomenul domnisoarei editor Lory Cristea?
Nu comentez aici ce parere am despre alte site-uri asa cum nu ma duc pe alte site-uri sa discut despre europeea.
mai ales ca mai pe toate site-urile mi-am facut cititori si sunt multumita cu atat.
Asa ca replica ta nu e fondata.

In continuare te respect si te citesc.
Multumesc.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-25 17:10:17
         
 
  ha! ce paradox! asta este problema de fapt... dacă privești puțin mai atent sesizezi un fapt straniu. pe dracu straniu, hazliu mai degraba, cei care sunt pe agonia de câteva luni, un an, le explică celor care și-au halit nopțile pe-acolo vreo 2-3-4 ani... cum este cu adevărat pe acel site

Dane, Dana, mai ușor cu corectitudinea de pe agonia că o să vă ajungă din urmă. și să vedeți ce ustură... cum îi ustură pe doi amici de-ai mei "arși" recent că nu au mai jucat cum li s-a cântat... Credeți-mă că știu ce vorbesc. :) printați intervenția asta că e de printat. :)
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-12-25 16:38:13
         
 
  Rodica Lupu, si pe mine m-a surprins atitudinea autoarei Alice Drogoreanu, care si-a permis sa te atace atat de virulent, in apararea lui Zabet Mihai. Alice, deocamdata, eu, te rog frumos, sa-ti ceri scuze doamnei Rodica Lupu, domniei sale nu are de ce sa-i fie rusine, tu ar trebui sa te rusinezi ca ai devenit mesagerul lui Zabet, care, la cat de potent este, isi poate apara si singur sfidarile la adresa colegilor de site. ma si mir cum de ti-ai permis, tocmai tu, sa ai o asa iesire? cand erai numai la Atelir pe Agonia, Zabet habar nu avea de tine, acum , pentru ca iti acorda mereu stele ai devenit avocata lui? ha, ha, ha, esti patetica si te compromiti aiurea. ma faci sa regret total ajutorul pe care ti l-am dat pentru a iesi de la Atelier. cand eu am fost atacata la fel de grosolan pe Agonia, ai tacut, si asta pentru ca, prin interventiile lui x si y, stii tu cine sunt acestia, Radu Herinean ti-a dat nivel 50. Alice, rasfoiesc amintirile si daca tu ai uitat ce si cum scriai, eu am in fata poeziile tale de la intrarea ta pe Agonia si nu pot intelege transformarea ta, atat de brusca, in doar cateva luni:)) sa fim seriosi, iti cunosc potentialul si nu-i frumos ce faci. daca vrei amanunte, ti le ofer cu placere.  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-25 16:37:00
         
 
  Dan Carlea,

Imi pare rau, cred ca am scris degeaba mai inainte.

Daca tu zici ca toti oamenii care au plecat de acoloau avut probleme din vina lor, atunci eu nu mai am ce zice. Sfinti, repet, sfinti au plecat de acolo, de sila.

Te cam contrazici, dar trec peste asta, ca imi stiu defectul: sesizez usor defectiunile de logica. (mai pe sleau: "Laurentiu, normal ca peste tot in lumea asta mai sunt si abuzuri, si erori, dar nu se anatemizeaza asa, in bloc un site vecin" - deci sunt abuzuri, dar oamenii pleaca din vina lor - se cam bat astea doua cap in cap).

La afirmatia: "un asemenea text pe agonia ar fi intrat in pagina de autor si niciodata nu am pomenit ca un editor agonia sa vorbeasca aiurea, sau sa faca mistouri intr-un caz de acest gen. "

iti dau eu doua exemple, ca sunt omul faptelor, nu al speculatiilor sau interpretarilor: Pan Herinean, Zabet. A, sunt trei? De fapt sunt mult mai multe. Mai pune si Dominic si las sirul deschis.

Si tot la citatul tau: textul acesta a fost pedepsit acolo, nu e vorba de valoarea lui. Parerea mea. Cazuri similare:

Protestez, long ago, ca Pan ii da stea nevestei sale, imediat se infiinteaza un colt in pagina intai, in care sunt pus pentru un comentariu la un text penibil, al unuia care avea alte probleme in cap. Vezi similaritatea, ori ba?

Cat despre primul text al meu ever trimis la Atelier de Pan, tot dupa un protest de instelare, deci tot punitiv, te rog sa mergi pe Agonie la ULTIMUL text al lui Calimero si sa vezi care ar fi BUBA. Eu n-am vazut BUBA, am vazut PAN.

Cat despre cuvantul folosit de Lory, cred ca daca ea asa crede (eu nu cred ca tu canti in struna, dar nici nu te ridici acolo sa spui, cand lucruri din astea se intampla - la evenimentul Jupp erai de fata, nu?) ea e libera sa spuna, dar nu folosind astfel de cuvinte. Dupa parerea mea meriti scuze di partea ei.

Calimero


 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-12-25 16:34:58
         
 
  Domnule Mihai Buricea, Agonia este un site care incurajeaza xenofobia, antinationalismul. Ramane memorabil comentariul specimenului Zabet :

"= mihail buricea

probabil că nu merită să-ți răspund deoarece așa îți fac reclamă și o să înceapă să te citească lumea pe aici
dar hai să-ți fac pe plac deoarece ai aruncat jigniri de tot felul și am dreptul să-ți răspund la fel deși cunosc manevrele astea de diversiune mai bine decât crezi
unu – dacă tu crezi că a nu fi român securist ca tine este o jignire te înșeli amarnic – da vadime sunt turc + roxolan + gepid și sunt mândru că nu am nimic în comun cu nația ta puturoasă
doi – îmi bat joc de cine vreau – it’s a free country
trei - din cauza unor jegoși ca tine am ales exilul – îmi faceți rău fizic – îmi vine să vomit când te văd cum te agiți să reanimezi niște vremuri de mult apuse
patru – nu ai decât să stai în cotețul tău de paiantă încălțat cu opinci și să fluieri miorița așteptând oltul să te inunde – pe mine nu mă deranjează
cinci – îți dau un sfat – încearcă să mă uiți dacă nu vrei să te fac pe bune să plângi singur
Zabet Mihai [17.Apr.06 11:17]"

Deci domnule Buricea va inteleg dezgustul pentru acea coalitie si pentru calitatea siteului Agonia(vezi Dana Banu).
Ceea ce apar eu, ca autor de poezie, este poezia de valoare si autorii care au un cuvant de spus in literatura. Aici nu se contesta inteligenta unor oameni gen Carlea, Musat, Ecsintescu, Radulescu, Bultoc, etc, etc...multi sunt oameni extrem de inteligenti si pregatiti. Unii dintre ei chiar scriitori de valoare.
Insa pana la a crea coalitii si a incerca inlaturarea un editor care si-a spus democratic punctul de vedere, mi se pare ca avem de-a face cu o replica in miniatura a agoniei.
Mi-am adus aminte de Carlea, a carui inteligenta nu o contest, de felul in care si-a obtinut acces pe Agonia la acel cenaclu in care s-a milogit in fata sefilor(fiecare om are mandria lui), de felul in care se folosea de Clona sa Miriam Peretz(cunoscut de editori si nepenalizat din motive de prietenie cu unii editori) Pe Dan Carlea l-am facut de rusine in fata intregului site, am dat in vileag mizeriile lui, dar nici asa nu s-au luat masuri. Deci asa se explica de ce Agonia este cel mai jalnic site de literatura din cate exista.

Am postat aceste lucruri, chiar in ziua de Craciun, pentru ca romanul este obisnuit sa-si omoare dictatorii in ziua de Craciun, deci nu ar fi o noutate.

Din punctul meu de vedere, si Miriam Peretz poate fi editor, nu ma intereseaza, luptele astea pentru o putere irelevanta sunt amuzante.

Remarc atitudinea dlui Cristescu, de a nu ceda presiunilor coalitiei ca si in cazul meu, foarte corect. Macar atat. Domnule Corbu, trebuia sa interveniti si sa invalidati si comentariile lui Ecsintescu cand o facea catea, nenorocita pe Elena Toma in subsolul textului meu Literatura pe internet si Plagiatul si sa nu ma fortati sa sterg textul dupa multe zile pentru a sterge mizeriile spuse despre Elena.

Cat despre patetic, nu inteleg unde este problema de a incuraja un poet de valoare sa nu se mai avante in lupte inutile care nu-i fac bine si sa-si vada de scrierile sale cu care se impune din ce in ce mai mult pe plan national.
Adevarul este ca Loredana este extrem de talentata si ca valoarea ei creaza invidie, ura, luare la misto, ea la varsta ei de 18 ani a facut ceea ce nu au facut altii la 30 si ceva de ani sau mai mult. Aparitiile in atatea reviste nationale, critica oamenilor de specialitate, vin ca argument. Prin faptul ca spun ca discutiile pe internet sunt contagioase, inseamna ca sunt pierdere de timp, barfe, lupte pentru niveluri, coalitii, mizerii care mai de care, lucruri care nu ajuta cu nimic un autor de poezie care are nevoie de un colt linistit in care sa scrie, de intimitate, de un cadru propice.

Si ca sa inchei in stilul traditional de sarbatori, voi readuce in memoria cititorilor, marile versuri ale lui Mihai Eminescu:

"Dar lăsați măcar strămoșii ca să doarmă-n colb de cronici;
Din trecutul de mărire v-ar privi cel mult ironici.
Cum nu vii tu, Țepeș doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarți în două cete: în smintiți și în mișei,
Și în două temniți large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la pușcărie și la casa de nebuni!"

Craciun Fericit!
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-25 16:27:22
         
 
  Rodica, imi cer scuze ca nu m-am referit la textul tau si am abuzat de subsol; fiind comentarii n-am prea avut prea multe de spus decat cele spuse lu' Dan; scuze.

~Craciun fericit Rodica~
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-12-25 16:26:35
         
 
  D-le Carlea, Dane

"Am tot vrut si eu sa scriu acest adevar ca un asemenea text pe agonia ar fi intrat in pagina de autor si niciodata nu am pomenit ca un editor agonia sa vorbeasca aiurea, sau sa faca mistouri intr-un caz de acest gen."

hmm - no comment - fericitule !?

Nu am criticat niciodata site-ul mai ... jos mentionat, dar lasa-ma sa ma indoiesc Dane de cele afirmate de tine in ce privesc amintitele "stele"; am vro' 5 ani "si" pe agonia si crede-ma am vazut multe; europeea ? este un site tanar, dinamic, in curs de perfectionare; lacune ? da, ca peste tot (zi-mi un site de literatura ".ro" unde nu sunt bisericutze si pacatutze si te chem la Turda la o palinca si nu mai calc p-aici); Lory, talentata, tanara, cu perspectiva (sigur urmeza un "dar" :) dar inca prea tanara; sa-ti spun un secret, (nu ma zici nu), si eu am avut odata niscaiva contraverse cu ea pe un text, iar diferenta de varsta dintre noi vis-a-vis de replici m-a supi, pe moment, dar mi-a trecut; in pin Craciun (si nu numai) ar fii bine sa alegem ... orezul din neghina, nu crezi Dane ?

~Dan, si Tuturor colegilor de site, Numai Bine si Sarbatori Fericite~
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-12-25 16:21:59
         
 
  Totul a plecat dupa cum se vede de la aceasta Alice Drogoreanu care habar nu am cum a ajuns pe Agonia. Ba da, sa nu mint, am citit poeziile ei pe undeva prin atelier, dar deodata apare cu nivel 50. Curios, nu? Am citit si comentarii, dar toate vad ca i le face doar domnul Zabet asa ca, nu va mirati. Asa e pe acesti atelier literar de calitate.
Cu bine,
Rodica Elena Lupu
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-25 16:20:03
         
 
  Este exact cum zice Dana Banu. Am spus in mai multe randuri ca nu e normal sa se dea stele si sa se voteze fara comentarii.

In mod sistematic se intampla un lucru :
oameni care au avut probleme pe agonia din vina lor, apar in alte spatii virtuale si dau cu pietre spre agonia.

Asta s-a intamplat si in cazul acestei postari.
Ce a fost in definitiv?

Un comentariu acid al cuiva si o suparare supradimensionata.

Eu am venit cu un comentaiu decent si m-am ales cu porcaieli si denigrare.

Domnule Cristescu, nu stiu ce e asa de greu sa scrieti :
"Loredana Cristea, la un comentariu ca oamenii ai aruncat o nesimtire pe care ai repetat-o apoi si ai mai adaugat si niste mistouri care nu isi aveau locul"
Si sa luati masuri, ca sunt destui oameni apti sa faca munca de editor pe aici, fara sa jigneasca oamenii.

Aici ati gresit.

Laurentiu, normal ca peste tot in lumea asta mai sunt si abuzuri, si erori, dar nu se anatemizeaza asa, in bloc un site vecin.

Am tot vrut si eu sa scriu acest adevar ca un asemenea text pe agonia ar fi intrat in pagina de autor si niciodata nu am pomenit ca un editor agonia sa vorbeasca aiurea, sau sa faca mistouri intr-un caz de acest gen.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-25 16:02:28
         
 
  erata: se va citi "n-ai numele completat regulamentar"  
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-12-25 15:23:29
         
 
  Dana Banu,

Imi pare rau ca tocmai interventia ta, aparent "nevinovata" in comparatie cu multe din precedentele, atrage comentariul meu. Vii de la catedra, dai lectii. Nu-i tocami rau, dar mie lectiile nu-mi plac.

Hai sa vedem insa care e lectia ta. O fi Agonia un site bun, dar "lectia" ta vrea sa spuna ca acolo totul e roz, prin comparatie cu Europeea (citez: "aici este foarte ciudat, scandaluri, voturi acordate fără a fi susținute de comentarii, atacuri la persoană"). Ori nu e deloc asa.

Si sa-ti spun de ce prin doar un exemplu: Jupp spune ceva ce nu-i place executivului de pe agonie; in comentariul aceluia i se arat pisica: "vezi ca n-ai numele completat neregulamentar, risti sa fi degradat - ca nivel).

Nu mai dau alte exemple, patru ani si ceva acolo am vazut multe. Si am vazut multi autori plecand, si am vazut gascarism, si am fost injurat, si cate si mai cate.

Si, scuza-ma ca am calcat interdictia, dar nici interdictiile nu imi plac. Asa ca am raspuns, contrar vointei tale.

Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-12-25 15:20:28
         
 
  da, Agonia este un atelier literar și încă unul de calitate, un astfel de text ar fi rămas acolo în pagina de autor

sincera mea dezamăgire față de discuțiile pe care le provocați inutil

nu sunt de mult timp pe acest site dar ce se întâmplă aici este foarte ciudat, scandaluri, voturi acordate fără a fi susținute de comentarii, atacuri la persoană, să revenim totuși la literatură, părerea mea

cât despre faptul că în sărbătoarea Crăciunului vă expuneți public într-o asemenea manieră prefer să nu spun nimic

nu doresc să intru în discuții contradictorii cu nimeni iată de ce nu cred că are vreun rost să mi se răspundă
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2006-12-25 14:20:38
         
 
  Stimati membri

vă rog să-mi confirmați că v-ar place să vă logați pe un site (oricare) și să constatați ca sunteți deja logati cu acelasi nume și aceleasi date, dar cu alte creații.
DESPRE ACEASTA ESTE VORBA ȘI ACESTA ESTE MOTIVUL PT CARE DNA.LUPU A FOST PENALIZATĂ.
PUNCT.
întâmplator am văzut acest aspect și ăsta a fost motivul pentru care am lasat comentariu pe europeea .Dna Lupu știa clar ce a făcut, dar nu recunoaște , ba mai mult vine pe un site, (pe care-l bănuie rival, altfel nu văd motivul)să posteze drama dumisale în speranța câștigarii unui capital de simpatie cu toți cei lezați cumva de agonia.
pt dna Lupu

nu aveți dreptate
nu sunteți corectă
trebuia să va argumetați polemica cu adversarul dvs nu să-i furați identitatea
trebuia să vă asumați faptele
personal , dacă-mi făceați mie așa ceva vă dădeam în judecată (eventual vă călcam pe față)

Pt dl.Creangă: HAI SĂ NU CONFUNDĂM CAPRA CU VARZA
"Și mai vine și Alice din țara minunilor să-i țină partea acestui tip "
nu ați citit comentariul meu, e Clar!
arătați-mi unde iau eu partea dlui.Zabet
evidențiam faptele dnei Lupu supărată pe agonia, că altfel nu se apuca să posteze aici ditamai textul AGONIA???!!! ATELIER LITERAR???!!!

în altă ordine de idei puțin respect oameni buni!
pentru oricine sunt Alice Drogoreanu
vă respect oricine ați fi și orice ați scrie
și atât doresc înapoi
nu sunt alice pentru oricine,c'mon!!
PE SITURI DE LITERATURA CONTEAZA VALOAREA TEXTELOR NU STATUTUL ȘI POZITIA SOCIALA , CINE CÂTE CARTI A SCRIS

UN AUTOR NU ESTE O DERIVATIE DIN SPECIA OM
APARTE
E UN OM!!!
bun, eu am încheiat
dezamăgită fiind de acest episod jenant
și de faptul că o persoana comite lucruri grave și nu numai că nu le recunoaște , mai și lovește și folosește timpul , munca și spațiul unui site respectabil pentru RĂFUIELI PERSONALE!

PS.mă aștept la mizerii pe pagina mea de autor
dar mă aștept cu argumente pertinente, vă rog!


 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-25 13:10:43
         
 
  Revin.
D-le Cristescu, imi cer scuze pt crearea asa-zisei 'coalitii' care nu s-a creat voit. Eu nu am spus sa dati pe nimeni afara de pe site. Domnisoara Lory Cristea poate avea nivelul 200 si fara sa fie editor.
In plus... Nu am amenintat pe nimeni ca daca nu se face asa cum am sugerat eu imi retrag textele si plec de pe site. Ar fi o tampenie, o copilarie.
Ceea ce am tinut eu si va rog insistent a treia oara, este sa revizuiti comenatriile mele si modul de adresare folosit de mine vis-a-vis de comenatriile domnisoarei si modul ei de adresare. Va rog expres sa stabiliti diferentele de limbaj.
Eu nu contest talentul domnisoarei, nu cred ca am spus ceva aici cu privire la lucrarile sale si nici nu o sa o fac.
Ceea ce am contestat eu este comportamentul acesteia, avand in vedere faptul ca este editor. fiind editor, cred ca trebuie sa ai anumite responsabilitati si sa ai o anumita comportare. Nu poti sa vorbesti oricum sau sa aduci injurii doar pt ca esti editor iar individul cu care ai discutii in contradictoriu nu este.

Mai vreau sa adaug ceva. Niciodata pe acest site nu m-am bagat in conflicte, desi stim cu toti ca au fost destule. Am stat deoparte, sperand ca ai mei colegi editori sa solutioneze conflictele, considerand ca ei sunt mai in masura sa faca acest lucru.
Acum insa tine si de competenta mea. Domnisoara Lory Cristea este si mai mica decat mine... dar sa vedem situatia lui Carlea. El are 34 ani si nu puteti sa spuneti ca nu este un om inteligent, cu atatea texte literare la activ scrise. Trebuie sa ai un anumit respect fata de cei mai mari ca tine, nu neaparat prin folosirea acelui 'dumneavoastra' cat si prin limbajul si comportarea ta.
Sa ne intelegem. Nu il ridic in slavi pe Carlea. E treaba lui ce comenatriu a lasat, comenatriu care nu i-a convenit domnisoarei. dar mi se pare inadmisibil ca o aseemenea domnisoara, care are un asemenea limbaj, care face comenatrii de genul 'vai ce mult mi-a placut', fara sa comenteze pe text, decat foarte rar(ma rog, asta este treaba ei) sa fie editor.
Isi poate exercita calitatile literare si fara a fi editor.

dar..este decizia dumneavoastra..repet. Faceti o greseala totusi.
Pe Goia o rog sa trimita mail pt a solicita ridicarea de nivel si ajungerea la calitatea de editor. Are sustinerea mea si a multor altora.

REPET. Remarc aceste probleme intr-o maniera detasata, nicidecum personala. Daca ma foloseam de subiectivism probabil ca as fi spus mai multe lucruri. Am considerat ca acestea nu isi au rostul aici.

Si va rog revizuiti comenatriile mele si comentariile domnisoarei Lory Cristea.

Multumesc inca odata.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-25 13:00:28
         
 
  Florin Rădulescu,

Păcat că omul Florin Rădulescu nu se poate ridica la înălțimea creației sale!

Joci șah? Dacă da, trebuie să știi rolul anticipării mutărilor în acest joc!

Imaginează-ți, și cel puțin din spirit de frondă, că îți vor fi vânate orice abateri de la reguli ca să ți se invalideze textul în care probabil vei fi greșit! Ca să fii obligat să-ți ții promisiunea și să-ți ștergi textele. Nu neapărat de către Lory!. Poate fi și alt editor. E logic "șantajul" tău? Eu zic nu.

M-ai facut "inculpat", "nimeni" "clică", etc. Trebuia să te interzic? Abia te victimizam! Eu am convingerea că nu ai fost corect cu mine, pentru că eu cred în mine, îmi cunosc valoarea și nu mă las pradă nedreptăților. Am puncte vulnerabile. Însă ești departe de a le fi intuit. Eu nu am făcut nici o "sforțare" ca să te conving de contrariul celor susținute de către tine și am lăst dreptul celorlalți să judece. Pentru că indiferent ce părere ai tu când te adresezi cu apelativul "micutzo" oamenii sunt mai inteligenți decât par. sau decât lasă ei să se vadă! Narcisismul sabinian uneori orbește!
Însă adevărul potrivit căruia ura naște ură iar violența naște violență nu poate fi pus la îndoială.

Cu bine și cu speranța că ești un creator puternic și că 2007 va aduce schimbări în percepția relațiilor tale cu membrii sitului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-25 11:57:41
         
 
  "La multi ani cu bucurie! Casa, casa sa va fie, Masa, masa sa ramiie, Iar in jurul ei sa vie Oameni buni de omenie, Sa v'aduca veselie, Ginduri bune, cumpatate, Si urari de sanatate, Zile multe si prospere, De la Dumnezeu putere Sa invingeti cele rele!"
De Craciun este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri!

Un Craciun ferici!La multi ani!

Cu multa consideratie,

Elena
 
Postat de catre Elena Glodean la data de 2006-12-25 11:41:26
         
 
  OK,domnule Cristescu, n-aveti decat s-o "tineti in brate" si in continuare pe aceasta individa!Dar va previn ca daca un singur text semnat de MINE va mai fi invalidat fara o minima explicatie, imi sterg toate textele si va las in plata Domnului cu site cu tot!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 11:14:33
         
 
  erata: evident "sau comentariu".
Vă prezint scuze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-25 11:10:21
         
 
  Goia poate fi editor și fără să o înlocuiască pe Lory... Și eu o susțin pe Lory cu toată încrederea fiindcă ea este într-adevăr o poetă cu un potențial uimitor. Omul poate greși ușor mai ales când este stârnit. Cu toții ne-am ieșit din fire de-alungula ctivității noastre literare exprimându-ne mai mult sau mai puțin "academic". Să nu uităm că este zi de Crăciun. :) Să bem un pahar de vin și să trecem peste chestiile acestea care nu fac decât să ne umbrească sufletele.
Sărbători fericite tuturor colegilor mei europeeni! :)
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-12-25 10:58:40
         
 
  1.Cred că este binevenită spunerea "Pax vobiscum!" în contextul simbolisticii tradiționale a sărbătorii Crăciunului.

2. Gina poate deveni editor solicitând aceasta și trimițându-mi coordonatele, adresa și nr de telefon la "[email protected]".

3. S-a mai întâmplat o dată când cineva a solicitat eliminarea cuiva de pe site sub amenințarea plecării domniei sale de pe site dacă nu o voi face. Nu voi ceda niciodată unui astfel de șantaj.
Nici acum nu voi ceda coaliției anti Lory!
Voi avea, nu mă îndoiesc, promisiunea ei că nu va mai folosi cuvinte pe care profesorul nu le poate rosti în fața elevilor, a studenților,etc.
Lory rămâne editor pe Europeea atâta timp cât va dori. Daca mai scrie, chiar motivat, expresii neacademice, comentariile respective vor fi invalidate.
Europeea a remarcat talentul său, poate înaintea altora, crede în acest talent nativ și-l sprijină. A se vedea pagina de literatură:"De la Nicolae Labis nu am mai vazut atata prospetime, fulguratie, imaginatie, intr-un cuvant talent la cineva.

Un singur lucru ma ingrijoreaza. Sa nu te pierzi! Pentru ca romanii, neamul asta carora insidios si nemeritat li s-a inoculat pervers si mizerabil ideea de "mamaliga" de catre niste cretini congenitali, insa cu forta termporara gregara, stiu sa gestioneze nemaipomenit nenorocirea. Un singur lucru le lipseste. Ei nu stiu sa-si gestioneze succesul. Iar tu ai succes, dat de valoarea textelor tale. As putea spune ca nu-ti mai apartii. Ai devenit un bun national. Nu exceda nationalismului dar nu uita niciodata ca esti romanca.Dumnezeu sa te binecuvanteze."

4.Am eliminat un singur om de pe site, motivat, poate excesiv motivat, și sunt gata să-i redau nivelul dacă reintră în parametrii normali, adică dacă respectă colegele noastre și-și revizuește ideologia.

5. Insit să ne concentrăm mai mult asupra textelor, să le comentăm sine ira et studio, chiar "la snge" însă după oricare text s-au comentariu să avem, fie și virtual, disponibilitatea de a merge împreună, comentat și comentator, la o bere, la cofetărie, etc. Eventual putând continua și acolo discuțiile.
Aceasta înseamnă să nu jigniți persoana, să nu fiți ultimativi, să nu distrugeți! Cred că esența vieții este a crea.

La mulți ani tuturor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-25 10:44:59
         
 
  Sustin propunerea facuta de colegii mei ca Cristea Loredana(scuze pt. cacofonie!) sa fie inlocuita din functia de editor de Gina Bultoc!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-25 10:40:46
         
 
  erata:atunci cand...a se citi asa...

Dana Mushat, iti multumesc,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 10:03:42
         
 
  dana Mushat,

inca nu dorm...sufar de fobia dormitului...parca, atunci cnad toti dorm...cineva uita sa pazeasca...asadar, goia pazeste...iti multumesc, poeteso, pentru tot..detaliat, ai comis, in detaliu' si-ti multumesc, oricine-orice-ar spune,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 10:00:15
         
 
  Elena draga, nu-l crede pe Dan Carlea, el este unul care le da apa la moara celor de teapa lui Zabet... se crede atotcunoscator...
E din gasca de care vorbeam!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2006-12-25 09:06:38
         
 
  Draga Elena, nu te mai necaji atata... Pe Agonia s-a format o gasca care nu accepta nicio observatie critica si, mai ales, nu suporta nimic din ceea ce poate fi romaneste... Acest Zabet are o ura ancestrala impotriva poporului roman.... Intr-un eseu, o distinsa doamna scria despre Romania noastra comparand-o cu Gradina Maicii Domnului, iar acest Zabet, un hulitor de neam si tara, intr-un comentariu isi batea joc de tot ce noi consideram sacru...
Am postat pe agonia un pamflet " Pe agonia, dragostea de tara" in care imi exprimam critic dezaprobarea despre magariile agonilor.... De atunci am fost retrogradat la -20 grade agonice, si tot ce scriu eu acolo se trece, fie la atelier, fie in pagina de autor...
Raman acolo din stoicism, sa vad pana unde poate merge "boierismul lor literar"....
SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI, distinsa si delicata doamna!
Cu drag, Mihail Buricea!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2006-12-25 08:59:26
         
 
  Ionut caragea,
te respect, te citesc. Dar te rog sa nu devii patetic. Observi si tu discutiile si maniera in care eu las un comenatriu vs. maniera in care lasa domnisoara lory Cristea un comentariu. Nu este vorba aici de cat de talentati sau nu suntem. Voi posta in biografia mea cat mai curand toate realizarile mele literare pe care le-am ascuns pt ca nu asta e important ci textele pe care vi le arat, pe care le postez. Da! eu nu am carti publicate, mai e timp pana acolo, nu vreau sa ma grabesc.

Si daca tot suntem la capitolul propuneri, da! Si eu o propun pe Goia pt postul de editor, in locul domnisoarei Lory Cristea. Macar Gina Bultoc are un limbaj adecvat. Personal, de fiecare data cand mi-a comentat textele si mi-a spus ca ceva e in neregula cu ele a facut-o ca o doamna, nu ca la usa cortului. De asemenea, are texte valoroase si imbunatateste spatiul virtual al europeei cu acestea, dar si cu ale ei comentarii pertinente si la obiect. cred ca va fi un ajutor pt dumneavoastra, domnule Corbu.

Acestea fiind spuse inchei discutia aceasta fara rost de pe pagina doamnei Rodica Elena Lupu, cerandu-i scuze acesteia pentru ocuparea spatiului din subsolul textului ei, cu rugamintea expresa de a se revizui comentariile mele si cele ale domnisoarei Lory Cristea pt a se stabili diferentele de limbaj, modul de adresare, etc. De asemenea, rog insistent in calitate de editor al site-ului(nu instelez fara sa spun, comentez pe text, am adus destui membrii pe acest site, etc)... repet: cer in mod insistent retragerea domnisoarei Lory Cristea din postul de editor si inlocuirea acesteia cu Gina Bultoc.
Nu sunt singura care doreste acest lucru.
De asemenea, daca dumneavoastra, domnule Corbu, considerati ca o alta persoana decat Goia e mai competenta a prelua postul de editor, este site-ul dumneavoastra si oricum probabil ca decizia dumneavoastra va fi mai buna.

Multumesc.

P.S. Imi voi modifica respectivul cuvant pentru care domnisoara Lory Cristea a avut amabilitatea de a se stradui sa caute printre textele mele, spunand ca nimeni nu mi-a atras atentia pt acest cuvant, astfel am considerat ca nu este o greseala ceea ce am scris. Cred ca am fost si instelata pe textul cu pricina..nu-i nimic, modific.

Multumesc.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-25 08:57:18
         
 
  "Responsabilitatea apartine, in ultima instanta, celor care au painea si cutitul in mana, e de la sine inteles acest lucru". Va multumesc domnule Carlea, e adevarat.
Imi pare rau ca s-a ajuns atat de departe. Eu am vrut doar sa stiti si voi ce se intampla pe Agonia. asta daca nu ati stiut pana acum. Ei vor politica nu literatura. De aceea am ajuns si la acest titlu: AGONIA???!!!ATELIER LITERAR???!!!
Acele intrebari nu isi aveau rostul. Comentariul din cate stiu eu se face asupra textului postat, nu il intrebi pe autor ce a facut el in decembrie 1989, unde a fost? bSi culmea, ramane totul scris acolo negru pe alb, dar raspunsul tau dispare. Am dreptate Alice?
Ceea ce am scris era exact ceea ce am simtit eu cu o zi inainte de a se implini 17 ani de cand Timisoara a devenit primul oras liber din Romania. Ei bine, asta nu a convenit unora si au urmat acele intrebari de parca eu as fi fost vinovata de ceea ce s+a intamplat cu oamenii aceea nevinovati care au murit pentru ca noua sa ne fie mai bine.
Hotararea de a ma retrage de pe Agonia e a mea si Alice poate sa spuna ce vrea ca doar are painea si cutitul.... Daca totusi e atat de corecta si eu mint o rog sa citeasca toate comentariile colegului sau, sa vada ce fel de comentarii face si impotriva cui le face.

Ii multumesc domnului profesor Ion Corbu ca a acceptat ceea ce am postat. Nu am vrut sa provoc cearta, dar toti cei care au intervenit sa stiti ca au dreptate.
Voi posta si de acum inainte texte si voi fi unul dintre membrii care vor ajuta Europeea, dar va rog pe toti sa respectam notiunea de comentariu.
Va multumesc tuturor.
Un an bun!
LA MULTA LUMINA SI ADEVAR!
Rodica Elena Lupu
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-12-25 08:45:45
         
 
  Am scris impreuna cu Ovidiu un comentariu de ce nu apare?  
Postat de catre Elena Buica la data de 2006-12-25 08:33:16
         
 
  Dan Carlea, te regasesc demn...si ma bucur, flerul nu m-a inselat, iti multumesc poete!!

Ionut Caragea, esti patetic...prin cele afirmate, acum si mai inainte...ma aliez lui Ecsintecu Virtual...esti, fara de a fi...imi pare rau, sincer...am pus suflet in tine...


ar trebui sa sti sa vezi, ferm, puterea altor autori, imbatraniti sau afirmati, prin timp, experienta, virtuti,


in fine,

goia, analizand in detaliu...nu uita,


 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 08:00:23
         
 
  1+1=2, eu nu aș posta pe Agonia să mă picuri cu ceară.
Ce a avut domniile voastre acest articol sa i se puna autorului astfel de intrebari?
Și mai vine și Alice din țara minunilor să-i țină partea acestui tip caruia i+am citit comentariile si vesnic e pus de+a...contra romanilor si a tarisoarei acesteia. Ce mai, el locuieste in Tahiti.
Că numai imbecilitate e asta sa vii să intrebi: Unde erai madam atunci? Ce legatura are asta cu articolul? Femeia a scris ce a simtit odata ce a ajuns acolo in piata Operei din Timisoara amintindu-si ce a fost in 1989 si isi exprima regretul ca dupa 17 ani...Nu maim lungesc vorba ca vedeti cu ochii vostri ce e si cum e dupa 17 ani. Eu asta am inteles si e un articol bine scris. Adica aici nu e nici politica, nici istorie, nici interogatoriu cum vrea sa faca unul ca X din Tahiti sustinul repet de Alice in tara minunilor. Chiar ca se petrec minuni, si cred ca sunteti de acord cu mine.
Iar domnisoara Cristea are dreptate domnilor si mai lasati-o in pace. Eu stiu ca are dreptul omul sa spuna ceea ce crede iar ea a spus adevarul si nu a omorat pe nimeni. Ce vreti sa minta?! Ce-i in gusa si-n capusa, eu asa socot ca e fain romanasii mei. Asa sunt si eu.
Inchei urmandu-va sanatate ca-i mai buna decat toate și repet: chiar de ma picati cu cera eu nu postez pe Agonia. Vravo Nicolae Tudor. Si tu esti corect in ceea ce spui iar domnul Cristescu, cinste lui ca+i de+al neamului!
La multi ani cu sanatate europeeistilor. Bucurati-va ca avem acest nume pentru ca suntem in UE.

Cu drag si va respect pe toti cei cu drag de tara si de neam,
Ovidiu
 
Postat de catre Ovidiu Creanga la data de 2006-12-25 07:24:11
         
 
  Ca simplu membru al acestui site, o propun pe scriitoarea Gina Bultoc pentru nivelul de EDITOR, sa isi aduca contributia la bunul mers al lucrurilor, prin experienta si talentul de care a dat dovada in nenumarate randuri.

De ambele a facut dovada in timpul in care a activat pe acest site.
Actiunile domnului Ion Corbu arata dorinta de a democratiza spatiul literar virutual, desigur, in masura posibilitatilor, si aceasta presupune si fiintarea in cadrul lui a unor persoane cu o experienta semnificativa, nu numai dupa ureche.

Nu spun ca cei tineri nu sunt buni, cum ar fi o editoare ca Dana Mushat, respectata si pe alte site-uri literare, spun ca nu trebuie sa existe drept criteriu final varsta, ci activitatea si capacitatea de a discerne.

mai ales de capacitatea de a discernere e nevoie in cazul unui editor


Responsabilitatea apartine, in ultima instanta, celor care au painea si cutitul in mana, e de la sine inteles acest lucru.

Cu stima si urari de bine pentru absolut toata lumea, Dan Carlea
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-25 03:37:44
         
 
  Loredana Cristea, esti una dintre rarele valori ale acestui site, ai castigat premii nationale in literatura si ai referinte de la critici reputati.
Nu mai pierde vremea cu discutii inutile, sunt contagioase.

 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-25 03:33:23
         
 
  erata: "om fara tara"


 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 03:29:03
         
 
  Loredana Cristea, "bozgor", in traducere libera, inseamna "om fata tara"...asadar, atunci cand, insetata si impatimita rostesti, asuma-ti responsabilitatea...este ajunul Craciunului, asadar, te simte,


goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 03:26:48
         
 
  Aici nu se discută creațiile autorilor pe alte siteuri, în alte locuri există spațiu pentru producții explicite.

Nu se înțelege un lucru : domnul Ion Corbu face eforturi financiare și organizatorice ca să existe o finalitate cu valoare culturală, dar și spirituală.

Atât, și mișto-urile ieftine în alte spații , vă rog.

Domnișoarpă Lory Cristea, dacă nu puteți fi civilizată și echilibrată, vă rog să cedați postul unei doamne/domnișoare echilibrate.


PS- nu am vrut sa spun si eu ceva in consonanta directa cu ceea ce spune scriitorea Gina Bultoc, recunoscuta peste hotare, asa ca, deoca data, ma abtin.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-25 02:36:31
         
 
  1. poate cineva, in sfrasit sa inchida gura numitei Loredana Cristea, care la o varsta indoilenica, se pare are raspunsuri pt. orice...sincer, stiu ca numita d-soara, se exprima exotic, referitor poetilor de alta etnie: de exemplu: poetii maghiari, sunt, in opinia domnisoarei, catalogati ca si "bozgori"...asadar, se poate, please, cineva sa opreasca aceasta tanara nationalista, intru' a-si exprima parerile....e Craciun, si consider onest, sa-mi exprim doleanta!!


goia, ferma!!

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-25 02:21:33
         
 
  doamnă Lupu
mințiți cu nerușinare
am urmarit textul și comentariile dvs pe agonia
n-am vrut să intervin
dar ceea ce afirmați aici sunt minciuni
generate de frustrare și reavoință
deci
în seara în care v-ați modificat datele personale de pe pagina de autor cu cele ale lui Zabet Mihai
eram pe pagina dvs
ați schimbat diverse nume printre care și Roxana Zork apoi, Zabet Mihai
din nefericire pt dvs, dânsul se loghează cu zabet mihai cu litere mici
asta mi-a atras atenția și mie și pesemne și altora, inclusiv editorii
am luat cu copy paste ceea ce ați facut dvs, adică substituirea unei identități și biografii ce nu vă aparțin
redau mai jos "opera" dvs

Zabet Mihai [Vexatu]
... Vexatu


Oras de resedinta: New York
Are limba materna Are limba materna


Biografie Zabet Mihai

Pagina personala web Zabet Mihai


Adresa directa a acestui autor este :
Colectiile active ale acestui autor::

Cele mai recente texte introduse:

Articol (2)
Eseu (3)
Personale (14)
Poezie (20)
Proza (54)
Toate (93)



Cele mai recente texte introduse:


Comentarii:


Texte înscrise în biblioteca:

Pagina: 2 : 1

. . . :
Articol 2006-12-19 (111 afisari)

. . . :
Proza 2006-11-18 (44 afisari)

. . . :
Proza 2006-08-23 (31 afisari)

. . . :
Poezie 2006-06-18 (71 afisari)

. . . :
Proza 2006-06-14 (106 afisari)

. . . :
Poezie 2006-06-14 (37 afisari)

. . . :
Poezie 2006-06-11 (55 afisari)

. . . :
Proza 2006-05-31 (111 afisari)

. . . :
Proza 2006-05-18 (104 afisari)

. . . :
Proza 2006-05-17 (85 afisari)

. . . :
Articol 2006-05-10 (84 afisari)

. . . :
Personale 2006-05-09 (47 afisari)

. . . :
Proza 2006-04-27 (54 afisari)

. . . :
Proza 2006-04-26 (86 afisari)

. . . :
Proza 2006-04-19 (76 afisari)

. . . :
Poezie 2006-03-28 (115 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-28 (101 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-28 (63 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-28 (65 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-28 (86 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-28 (68 afisari)

. . . :
Poezie 2006-03-27 (91 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (72 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (78 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (68 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (77 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (75 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (55 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (55 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-24 (58 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-21 (139 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-20 (85 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-17 (135 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-16 (108 afisari)

. . . :
Poezie 2006-03-15 (127 afisari)

. . . :
Poezie 2006-03-14 (125 afisari)

. . . :
Poezie 2006-03-09 (78 afisari)

. . . :
Proza 2006-03-07 (136 afisari)

. . . :
Proza 2006-02-28 (136 afisari)

. . . :
Poezie 2006-02-23 (84 afisari)

. . . :
Poezie 2006-02-21 (76 afisari)

. . . :
Proza 2006-02-21 (98 afisari)

. . . :
Proza 2006-02-17 (124 afisari)

Pagina: 2 : 1

Pagina: 1

OffTOPIC UNDE AM FOST???

ATENTIE ADMIN!

Poezie, poezie...

Parerea mea

Ce e val ca valul trece

O lume minunata în lumea cartilor

Nu-s de seama vorbele...

Ai vrea tu...

Ale tale sunt mai bune?

Vielen Dank!

Vielen Dank!

Pe scurt...
.....
acestea sunt textele dvs
eu vă dădeam ban pe Ip pe acest site și faptul ca aveți tupeul să vă aruncați mizeria sufletească pe Europeea nu vă face cinste
este o faptă gravă
ambele sunt grave
și ceea ce ați făcut acolo și ceea ce încercați să faceți aici
să inspirați milă
atitudinea asta este absolut mizarabilă
mie mi-ar fi rușine și aș cere scuze înainte de a disparea
urât!

cer editorilor sitului să valideze acest comentariu întrucât este spre binele sitului să vadă această manipulare de simpatie
 
Postat de catre să mai știe cine la data de 2006-12-25 01:48:40
         
 
  Eu sunt noua, dar nu mi se pare normal ca Europeea sa se discute problemele doamnei Rodica Elena Lupu cu site-ul agonia.
Acum sincer, pe acest site m-am inscris sa public poezii, sa citesc poezii si eseuri de calitate, nu sa dau sfaturi cum ar trebui doamna mentionata mai sus sa-si rezolve conflictele de pe Agonia sau daca e corect sau nu...
Asadar, eu propun sa nu luam totul personal, si cu atat mai putin sa ne luam de operele colegilor.
Sarbatori fericite si mosul in noaptea aceasta sa va aduca tuturor pace si intelegere in suflet.
 
Postat de catre forever retrasa la data de 2006-12-24 23:16:29
         
 
  ,,mă dezbrac de poezie
o mototolesc
și o transform în hârtie igienică
astăzi
e mai ieftin să te ștergi la cur
decât să scrii o carte ``

din opera d-soarei musat

va mai dau mostre domnule Cristescu dar dupa sarbatori, daca considerati necesar puteti sa-mi luati calitatea de editor... va fi o pata maaaaare pe biografia mea, dar mi-o asum:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-24 22:54:25
         
 
  Loredana Cristea, aceasta domnisorica cu tupeu face cam tot ce vrea ea pe site: arunca cu mizerii apoi sterge tacticoasa orice urma a comentariului ei,in absenta domnului Cristescu invalideaza texte scrise de autorii care nu-i canta in struna, chiar daca aceste texte respecta regulile site-ului!Domnul Cristescu a pierdut controlul!Altfel nu se explica cum o asemenea individa este editor!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-24 22:21:39
         
 
  Rog un editor sa invalideze comenatriul aparut a doua oara si pe acesta de fata.
Nu stiu din ce cauza a aparut de doua ori. Nu incerc sa imi impun punctul de vedere in acest mod.

Multumesc.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-24 22:17:42
         
 
  D-le Cristescu,
eu am folosit un limbag adecvat, am vb frumos. Rog a se revizui comentariul meu si comentariul domnisoarei Lory Cristea, iar apoi rog a se stabili diferentele dintre cele doua comentarii.

Am sesizat problema ca editor al site-ului, nicidecum in maniera personala, subiectiva, din acest caz am folosit si folosesc un limbaj adecvat.

Imi mentin punctul de vedere, pentru ca este inadmisibil ceea ce se intampla si avem pretentia de la domnisoara mai sus citata sa reprezinte site-ul ca editor.


 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-24 22:14:28
         
 
  D-le Cristescu,
eu am folosit un limbag adecvat, am vb frumos. Rog a se revizui comentariul meu si comentariul domnisoarei Lory Cristea, iar apoi rog a se stabili diferentele dintre cele doua comentarii.

Am sesizat problema ca editor al site-ului, nicidecum in maniera personala, subiectiva, din acest caz am folosit si folosesc un limbaj adecvat.

Imi mentin punctul de vedere, pentru ca este inadmisibil ceea ce se intampla si avem pretentia de la domnisoara mai sus citata sa reprezinte site-ul ca editor.


 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-24 22:06:06
         
 
  Craciun fericit tuturor !...va pup pe toti :) !!!
E o aiureala Domnule Emanuel Cristescu, dupa cum vedeti eu ii pup pe toti si nu ma respecta nimeni, nu merita sa va deranjati pentru atata lucru!
Hai sa ne pupam cu totii! ne va iesi un respect de grup grandios.
Un Craciun fericit in toate inimile voastre mari!!!! si nu va impiedicati in orgolii marunte, de parca mai conteaza cine pe cine pupa?... dragoste si pasiune sa fie, ceea ce gasesc atat la unii cat si la altii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2006-12-24 21:45:13
         
 
  Domnule Cristescu, am inteles la ce va refereati si aveti dreptate. La al doilea comentariu al meu, unde am citat fara stelute, am citat exact cum a spus editoarea.
Scuze pt. interpretara gresita.

Nu pot sa fiu decat dezolat de acesta comportare descalificanta a domnisoare Lory, pe care am stimat-o intotdeauna, vad ca nivelul de maturizare este indoielnic.

Intra peste mine, cand fac un comentariu decent, cum obisnuiesc, jigneste si in fond, fiindca eu spun lucrurilor pe nume peste tot, nu numai aici, cum nu am fost lingau aici nu am fost pe nicaieri, un om nu este om in niste locuri si carpa in altele, si jigneste si in exprimare " pup c****i", expresie de mahala, care nu are ce cauta pe un site literar, si dupa ce jigneste mai vine si cu mistouri ieftine, de genul :

" D-nu Cristescu va salut!:) va sarut dulce}{ ce mai face d-nu Corbu? Craciun fericit!

aaaa, uitam, dana musat aiureaza, a mancat multe sarmale:)

carlea vrea o scadere de nivel:) aviz colindatorilor:)
Postat de catre Lory Cristea la data de 2006-12-24 21:18:22 "


In loc sa spuna : Dane, principial poate ai dreptate, eu nu sunt de acord, ma rog, sau sa taca pur si simplu si sa impodobeasca bradul, vine, arunca magaria si apoi o repeta si din rau in mai rau, in loc sa zica macar acum :
" Dane, scuza-ma, am baut o bere si eu de Craciun si m-am inveselit prea devreme ".

Scuze domnule Corbu pentru ca am reusit sa va stricam seara de Craciun , daca stiam nivelul de discernamant al domnisoarei Lory Cristea nu mai comentam acest text, in fine.







 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-24 21:43:25
         
 
  D-nu Cristescu va salut!:) va sarut dulce}{ ce mai face d-nu Corbu? Craciun fericit!

aaaa, uitam, dana musat aiureaza, a mancat multe sarmale:)

carlea vrea o scadere de nivel:) aviz colindatorilor:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-24 21:18:22
         
 
  Domnule Cristescu, va salut.

Comentariul meu e absolut decent, exprima o parere in termeni inteleactuali si nu sunt motive de invalidare.

Al editoarei contine porcarii si ar trebuie macar un avertisment, daca nu o scadere de nivel.

La nivelul dumnezvoastra stiti ce inseamna "frustrare", singurul cuvant mai dur din comentariul meu, dar nu cuvant interzis niciunde, termen psihologic si incetatenit.

Nu sunt multumit de aceasta atitudine, nu este normal ca un editor sa ii spuna cuiva care are o parere civilizata despre ceva ca "pupu c****ri" si sa fie apoi sterse ambele comentarii, de parca nu ar fi nimic.

E ca si cum dumneavoastra i-ati spune cuiva in termeni absolut decenti ca nu e ok ce a facut, eu as veni si v-as scuipa in fata in vazul lumii si ar veni politistul si ar spune,
" nu e frumos ce faceti, hai gata, uschiala de aici " :))

Deci, daca tot e libertate de opinie sa fie si apararea imaginii omului, ca una fara alta nu merge, si eu pe agonia sun un om respectat fiindca respect la randul meu, asa cum fac si aici

Astept masuratoarea corecta.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-24 21:12:33
         
 
  Dana Mushat,

Același lucru. Nu citați expresiile neacceptate pe sit.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-24 20:57:52
         
 
  Am lipsit ceva vreme iar pe acolo nu am avut acces la internet.

Revenind am ramas neplacut surprins sa primesc o reclamatie si sa vad doua comentarii scrise de catre doi oameni a căror operă o apreciez, care conțin, direct și în reluare, expresii care nu sunt acceptate pe Europeea.
Ce doi sunt Lory Cristea și Dan Carlea.
Îi rog să -și susțină punctele de vedere, chiar când sunt anatagonice, la modul civilizat.
Pe Lory, care este și editor, o rog să-și invalideze comentariul care conține expresia neacceptată pe Europeea iar comentariul lui Dan Carlea îl voi invalida eu. Pentru moment le voi lăsa astfel încât membrii sitului să vadă despre ce este vorba.

Precizez punctele de vedere ale celor doi trebuie luate ca atare și respectate însă pentru expresiile respective, trebuie aplicată regula sitului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-12-24 20:55:50
         
 
  Domnișoară Lory Cristea,
deși mi-am promis să nu vă mai răspund la niciun comentariu și nu vă mai comentez niciun text, la cererea domnului Corbu, îmi permit totuși acum să intru în discuție, în calitatea de editor la site-ului.
Ceea ce i s-a întâmplat autoarei acestui text este întradevăr ceva rău, un rău care trebuie îndreptat. Eu am considerat că ar putea să încerce să întrebe pe cineva, poate pe Radu herinean, cu speranța că problema se va rezolva.
Sunt păreri și păreri. Duneavoastră susțineți că Dan Cârlea 'pupă în cur'. Dar dumneavoastră ce faceți acum când săriți în apărarea autoarei, când ar putea și singură să răspundă provocării.

Voi încerca să solicit o micșorare de nivel, pe acest site ' site unde, de bine, de rau se respecta libera experimare!', pentru că o altfel de exprimare nu este bună de un editor.
Revizuiți-vă comportamentul!
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-24 20:50:41
         
 
  ,,SI IUBIRE. ``

si ipocrizie si slugarnicie si cate si mai cate!

daca ai avea habar de site ai sti ca nu-mi pot sterge propriile commuri...le repet:

Pupi cururi asa cum faci pe Agonia! punct!

in rest! Doamne ajuta!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-24 20:32:22
         
 
  SI IUBIRE.  
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-24 20:26:52
         
 
  Acum, in aceste clipe cand suntem in ajunul nasterii celui ce a proprovaduit intelegerea si toleranta, cred ca injuriile sunt cum se poate mai ne... potrivite...
Haideti sa lasam astea pe alta data si poate ca se uita si aceste "neantelegeri".
Sa savuram aceasta mare sarbatoare... in tahna si intelegere.

La multi ani!
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2006-12-24 20:26:00
         
 
  Lory Cristea, in primul rand ca nu ai inteles nimic din comentariul meu, daca tu ai ceva cu cei de pe agonia e problema ta, vezi ca pana una alta eu m-am exprimat ca intre intelectuali, si tu ia uite cum :

"Carlea...vorbesti cu un director de editura, o femeie scriitor, romancier... ma abtin, pt. ca e Craciun, dar inceteaza sa mai pupi cururi de pe Agonia pe un site unde, de bine, de rau se respecta libera experimare!"

Cum iti permiti sa vorbesti asa cu mine ?
Cum iti permiti sa vorbesti asa, mai ales din postura de editor ?
Sa nu cumva sa stergi comentariile astea, ca deja le-am copiat si voi discuta cu cine trebuie.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-24 20:12:51
         
 
  ,,Poate mai meditați. Frustrarile nu se etaleaza la modul asta, intre oameni de un anumit nivel si trecuti de adolescenta.``

Carlea...vorbesti cu un director de editura, o femeie scriitor, romancier... ma abtin, pt. ca e Craciun, dar inceteaza sa mai pupi cururi de pe Agonia pe un site unde, de bine, de rau se respecta libera experimare!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-24 19:10:26
         
 
  Doamnă, ca să vedeți ce înseamnă un om fraier, uitați-vă la mine.
Acum, în loc să trec mai departe, spiritul meu de cociliere nu îmi dă pace, fiindcă nu am niciun interes de nu știu ce tip pe agonia, nu sunt editor, dar am vazut de când ați postat acel text problemele și sunt în temă.
Și uitați așa îmi mai fac un mic dușman, sau un neamic, fiindcă, în general, oamenii atâta pricep dintr-o corectură care li se propune .
Dumneavoastră nu ați avut curiozitatea să vă uitați și prin alte subsoluri și să remarcați că peste tot e aceeași dată și aceeași oră ?
E o problemă de sistem, se vede clar, și e de ceva vreme, cred că acuși se face luna .

În legătură cu problema cu diacriticele așa se procedeaza, și mie mi-a fost refuzat un articol din această pricină, se mai întâmplă. Mai târziu l-am corectat și iar îmi scăpaseră unele, așa că până la urmă am renunțat și l-am trecut la personale și am încheiat discuția.
Nu e vina nimănui că am considerat că mie o să mi se accepte fără diacritice, plus că era și noapte și eram prea obosit să le mai pun.

În legătură cu faptul că ați primit un comentariu lipsit de bun simț nu pot să vă spun decât că asta se întâmplă destul de des, e dovadă de lipsă de maturitate să îți ștergi textele, să îți iei jucariile și să pleci spumegând.
Puteați să puneți omul la punct și gata, iar în cazurile grave, de injurii directe se sesizează editorii, dar nu a fost vb. de așa ceva.

Chiar ieri am comunicat cu Zabet la el în subsolul unei poezii, el a înțeles că eu îl contrazic, deși doar găseam punctele comune între niște opinii de-ale lui și opiniile altui comentator.
Nu mi-a placut că l-a făcut pe Ștefan cel Mare păcălici, dar e problema lui, nu o să iau foc acum.

În definitiv, pe site-urile astea se intră pentru schimb de idei, inevitabil se mai ajunge și la chestiuni mai deranjante, dar e problemă de maturitate să fie luate cu moderație toate.
Cine intra pe siteurile aste, unde se întălnesc tot felul de oameni, de la aproape erudiți la semianalfabeți, de la preoți la ce vreți dumneavoastră ca să dea verdicte și să aibă consens, nu are o viziune corectă a fenomenului.

Sper că am fost destul de clar, așă că, dacă meditați, poate vedeți că am 100% dreptate, și vă comportați firesc, ca orice user .

În mod normal asemenea texte nu ar trebui primite pe site, când cineva a venit pe hyperliteratura cu o critică-bălăcăreală la adresa agoniei a fost îndepărtat, ( deși problema era pusă mult mai subtil, erau un interviu-vezi doamne și cineva își spunea părerea despre agonia ) fiindcă s-a considerat, foarte firesc, că e un atac cum nu trebuie .
Nu cred că e cazul ca următorul om nemulțumit de europeea ( că sunt și pe aici destule mizerii, să fim serioși ) să meargă pe agonia și să înceapă campanie negativă.
Apoi luptă între site-uri.

Ați văzut vreodată ca antena 1 să se încaiere cu pro tv-ul ?
Să se spună la una de rău de cealaltă ?
Eu nu, fiincă pe lumea asta sunt niște reguli nescrise.

Eu nu v-aș fi acceptat acest text, una la mână că nu are legătură cu literatura, cu cultura, și doi ce am zis mai sus.

Poate mai meditați. Frustrarile nu se etaleaza la modul asta, intre oameni de un anumit nivel si trecuti de adolescenta.

La mulți ani !
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-12-24 16:40:12
         
 
  Eu am avut conflict cu altcineva si am simtit aceeasi umilinta. Atunci am fost invitat pe europeea si am fost incantat de spiritual democratic de aici. Asta in 2003. Intre timp s-au mai schimbat lucrurile.
Am citit zilele trecute comentariile la un text apartinand cuiva care a stiut sa-si faca prieteni si-am gasit numai… amabilitati. Eu nu am cautat prieteni cu orice pret, fiindca n-am vrut sa-mi creez obligatii. Daca omul se supara ca-i zic de rau, si-i zic cat de rau pot, inseamna ca vrea statuie pe ce este si nu vrea sa progreseze. Si-l abandonez.
Probabil siturile au trecut de faza de ateliere si se posteaza ca pe o scena de afirmare. Intalnesc aceleasi nume peste tot. Ma bucuram intr-un timp cand aveam cititori, si-i iubeam, ii credeam ai mei. Azi am inteles ca de fapt imi sunt dusmani. Cred ca interesul pentru literatura virtuala incepe sa se desumfle, dupa ce a atins apogeul. Poate fi valoroasa doar in locul unde creatorii seriosi se grupeaza
Doamna Lupu, v-am urmarit de mult( La europeea1, la lansarea cartii Adelei Moscu, Sorin Teodoriu v-a vorbit numai de bine) si cred ca aveti un sufletul de mare roman.

Eseul dv cu Timisoara este curat si nu trebuie sa va faceti griji din cauza unor imbecili.
Va doresc sarbatori fericite
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-12-24 13:25:03
         
 
  Incearca sa ii contactezi si sa le spui ce s-a intamplat, desi nu stiu ce efect va avea aceasta...  
Postat de catre xx xx la data de 2006-12-24 12:59:47
         
 
  Rodica, incet-incet, de pe site-ul cu pricina au plecat, aproape, toti oamenii valorosi si seriosi pe care i-am cunoscut acolo. Cei care au ramas, posteaza foarte rar si se feresc sa spuna ceva care ar deranja anumite persoane de-acolo. Personajul de care vorbesti, este cel care cu obstinatie, aproape, isi bate joc de numele tarii noastre, de conditia de roman, de religia crestina s.a.m.d.
Poeti de valoare au fost efectiv, batjocoriti de el sub privirea blanda a prelatului care a scris un articol avand drept afis o banana ridicata in sus, tronand langa doua portocale rotofeie. Afisul anunta un mare eveniment privind poezia...
Asa ca nu ma mira ca te-ai lamurit si tu cum stau lucrurile:)Nu stiu daca ai observat ca mai toti editorii valorosi de-acolo au fost indepartati:)

Craciun fericit! si an nou cu bucurie, de la Lory:)

p.s. Dragostea de locul sfant si de neinlocuit, numit Romania, e ceva ce nu ne poate lua sau murdari nimeni:)
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-12-24 10:23:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE